Aankoop prima, manier van inpakken niet goed

Mijn mand van €100,00 was zo minimaal en slecht ingepakt dat tijdens het transport, het ribbelkarton waar de mand inzat zo gescheurd was en zelfs deels verdwenen was, dat het een wonder is dat hij heel aankwam. Helaas heeft de vervoerder hier natuurlijk zeker ook schuld aan.

goedenavond B gouda Bedankt voor uw review gelukkig is de mand heel aangekomen. Veel plezier ermee. Gr Mel

Super snelle levering!

De wasmanden werden snel geleverd. De producten zijn van goede kwaliteit en precies zoals op de foto was afgebeeld. Toppie!

Goedemorgen Sara, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons! Wij zijn blij dat je deze positieve ervaring met ons wilt delen. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

geen reactie op mails en telefonisch onbereikbaar

Heb op 30 september 4 manden bestelt, die waren niet op voorraad. Inmiddels 27 oktober en 2 e-mails verder en nog steeds geen reactie van het Mandenhuys

Snelle service, top producten

Ik bestelde twee grote manden, na twee dagen stonden ze al aan de voordeur. En ze zijn prachtig! De wieltjes onderaan zijn ook heel praktisch en amper zichtbaar langs de zijkant . Top!

Goedenavond Sofie, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden met uw nieuwe aankoop en de snelle levering. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Slecht, leveren niet en reageren niet op mail

Begin juli een mand besteld, zou uiteindelijk op 12-9 geleverd worden. Nu 2 mails gestuurd nog steeds geen reactie hierop.

netjes en correct geregeld

een bestelling gedaan en alles is perfect gelopen zoals het moet zijn, waarvoor mijn dank

Goedemiddag Fred, Bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Snelle levering, ging fout met de communicatie maar het is in tevredenheid opgelost

Goedemiddag Janny, Bedankt voor je review. Fijn dat uiteindelijk alles naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Team het Mandenhuys

service kan nog wel iets beter

Een houtmand besteld,3 dagen later komt hij binnen. Dit zou van ons wel iets sneller mogen. Een bestelling van meer dan 100 euro ,dan nog verzendkosten betalen. Dat is dan weer jammer.

Prima service, prima aflevering

Heel prettig samengewerkt met het Mandenhuys. Vraag werd keurig en snel beantwoord per mail. Kortom, zal zeker weer zaken doen met het Mandenhuys.

Goedemiddag Grietje, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met ons! Bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Goede kwaliteit

De manden zijn van goede kwaliteit en de levering is snel. Het wordt wel best groot verpakt.

Goedemiddag Mounia, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

uitstekend

goede beschrijvingen, je weet wat je koopt dus er kan niks fout gaan. na een paar dagen netjes thuis geleverd!!! niks op aan te merken

Goedenavond, Bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent! Veel plezier gewenst met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Wat een snelle service!

Helemaal blij met de grote rotan waskoffer Jessie. Nog vele malen mooier als op de foto afgebeeld. Kan er ontzettend veel spullen in kwijt en het staat werkelijk fantastisch in mijn slaapkamer als extra opbergmeubel. Binnen een paar dagen bezorgd, echt top! Heel erg bedankt.

Goedemiddag Eline, Bedankt voor je review! Fijn dat u zo tevreden bent met uw aankoop en onze snelle levering. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, team Het Mandenhuys

Zeer snelle levering. Goede kwaliteit. Erg blij met mijn aankoop. Zal hier zeker nog eens bestellen.

Goedenavond Kristy, Bedankt voor je review! Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Super goed, leuk manden besteldt en snel geleverd

Leuke manden besteld voor ons nieuwe huis, snelle levering en goed verpakt. Ik ben erg blij!

Goedemorgen Heindy, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de levering van je bestelling. Veel plezier met je nieuwe manden! Vriendelijke groet, Kim

Snelle levering en goed verpakt. De mand is super mooi. Wij zijn blij dat we nu eindelijk een mand hebben gevonden voor het haardhout.

Goedemiddag Erna, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met je mand voor het opbergen van het haardhout. Veel plezier met je aankoop! Vriendelijke groet, Kim

Twee stevige manden gekocht

Twee stevige wasmanden gekocht. een zwarte en een witte makkelijk met sorteren van de was! Makkelijk besteld, vlug geleverd.

Goedemiddag Maarten, Bedankt voor je review en dat je ons wilt beoordelen! Fijn om te lezen dat je zo'n prettige ervaring met ons hebt. Wat een leuk idee om je was te scheiden door middel van twee verschillende kleuren wasmanden :) Vriendelijke groet, Kim

Nette snelle levering van mooi product

Binnen een dag geleverd, verpakking was stuk (door transport?) maar mand prima in orde. Heel blij mee, hopelijk kunnen we hier vele winters ons hout binnenshuis in kwijt. Voor herhaling vatbaar om ooit weer te bestellen!

Goedemorgen Marieke, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je mand in goede staat is ontvangen, ondanks dat de verpakking niet meer netjes was. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Vriendelijke groet, Kim

Stevige wasmand!

Snelle levering en goede kwaliteit! Mand is niet donker zwart, maar heeft verschillende tinten.

Goedemorgen, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van het door jou bestelde product. Vriendelijke groet, Kim

mooie stevige barstoelen, snelle levering

bar stoelen zijn zoals op het plaatje, stevige kwaliteit en hoogte klopt passen prima onder een bartafel, binnen 3 dagen in huis

Goedemorgen Annelies, Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Zeer goed, uitstekend

Het bestelde product is zeer netjes afgeleverd en precies op de afgesproken datum en tijd, zouden meer firma s een voorbeeld aan moeten nemen.

Goedemiddag Bennie, Hartelijk dank voor het delen van je review. Fijn dat je zo tevreden bent met de service en levering! Met vriendelijke groet, Het mandenhuys

Hele mooie houtmand

Wij zijn heel blij met onze mooie houtmand. Een grote grove ronde rieten houtmand.

Goedemiddag Jori, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Vakmanschap

Maandag in de loop van de ochtend twee manden voor mijn ficus en tabaksplant besteld en woensdagmiddag al bezorgd. Zorgvuldig verpakt. Prachtige manden, designkwaliteit. Echt vakmanschap!

Goedemiddag Carlo, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Perfecte levering mooie kwaliteit van materiaal

De drie rieten manden die ik gekocht heb zijn mooi afgewerkt en van goede kwaliteit voor zowel in het interieur als op een terras als deco voor een plant in te plaatsen. Ben er super blij mee....het is dan ook een aanrader als U mooie degelijke manden wil aanschaffen....

Goedemiddag Marjan, Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn dat je deze positieve ervaring wilt delen. Veel plezier met uw nieuwe manden. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Levering is prima en mand is prachtig.

Al 3 keer een dry-pot besteld. Prachtig product. Site is duidelijk en de bestelprocedure eenvoudig. Fijn dat achteraf betalen mogelijk is.

Goedemiddag Manta, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent met uw bestelling en onze service. Veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Prima product, vlotte levering.

Ben heel blij met mijn voetenbank. Ze werd snel geleverd en is een aanwinst in mijn huis.

Goedemorgen Kathleen, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je deze ervaring met ons wilt delen. Ik wens je veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys