slecht.

Ik heb een bestelling gedaan, maar nog steeds niet ontvangen.krijg geen antwoord op mijn vraag. Dus misschien antwoorden ze nu.

Bestelling niet geleverd en moet zelf PostNL Bellen

Op 1 juni 3 artikelen besteld onder bestelnummer 41419. Na 2 weken gebeld. Nog niet ontvangen. Bij mandenhuys nemen ze geen telefoon op. Je kan alleen mailen. Mailtje gestuurd geen antwoord. Via Instagram en gestuurd. Kreeg antwoord dat de artikelen niet op voorraad zijn. Reply: wanneer komen ze dan. Geen antwoord. Na dagen een mailtje met 2 track & trace nummer van 2 van de drie artikelen. Zouden 9 juni al geleverd zijn. Na reclamatie dat ik niets heb ontvangen. Een mailtje dat ik zelf even PostNL moet contacten. Ik ben niet de afzender. Mandenhuys is toch verantwoordelijk dat mijn bestelling en zending? Orderbedrag 224 euro. Totaal verloren en je kan als consument hier niets mee.

Goedemorgen Ester Bierens (Duiven) Hartelijk dank voor deze review, welke ons wel wat bevreemd. Wij zagen aan de hand van de track and trace dat uw order geleverd was, en hebben u hierover bericht. Vervolgens gaf u aan dat dit niet het geval was en hebben wij verder onderzoek gedaan. Toen hebben wij moeten vaststellen dat de zending retour is gegaan naar ons magazijn. en dat hebben wij u ook netjes laten weten. Direct daarna plaatst u deze review, welke mijns inziens dan ook niet terecht is. Wij gaan dit netjes voor u oplossen, zoals wij ook reeds vermeld hebben in de mail. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Goede klantenservice

Ik had een artikek besteld. Dag later krijg ik mail dat het niet op voorraad is, dit had wel op de site mogen staan vandaar geen 5 sterren. Ik kreeg wel een artikel in een andere kleur aangeboden en kon snel mijn bestelling wijzigen, twee dagen later had ik de mooie mand al in huis. Kwaliteit is mooi het riet is op sommige plaatsen beetje losgekomen maar dit is wel normaal vind ik. Al bij al zeer tevreden over het product en de service!

Goedemorgen Sanne, Bedankt voor je review! Altijd fijn om een prettige ervaring te mogen ontvangen. Bedankt dat je jouw enthousiasme omtrent de communicatie en snelheid van de levering van je bestelling wilt delen. Veel plezier met je nieuwe mand! Vriendelijke groet, het Mandenhuys

prachtige spullen en heel behulpzaam als er onverwacht iets mis gaat!!

De bestelling werd niet geleverd. AfterPay stuurde een betalingsverzoek en nog een aanmaning. Telefonisch was Het Mandenhuys niet bereikbaar. Via de mail de situatie uitgelegd. Snel antwoord !! Meegedacht over oplossing en ontzettend behulpzaam en vriendelijk te woord gestaan!! Helemaal blij dat hier de klant nog werkelijk koning blijkt te zijn!! Dank je wel

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Allereerst onze excuses voor het ongemak. Zoals ik lees is je bestelling in eerste instantie niet geleverd, maar is dit gelukkig inmiddels allemaal goed opgelost. Bedankt voor uw geduld en begrip. Veel plezier met je aankoop en alvast een prettig weekend gewenst. Vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Perfecte mand voor onze nieuwe badkamer!

Super leuke wasmand. Een keer niet zo standaard! Heel blij mee!

Goedemorgen Marlou, Bedankt voor je review en dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Veel plezier met je nieuwe wasmand! Vriendelijke groet, Kim

uiterst tevreden met de aankoop

Mooie rieten wasmand aangeschaft. Uitstekende kwaliteit en tevens een aanwinst in de slaapkamer. Levering binnen enkele dagen en informatie omtrent de verzending ook uitstekend.

Goedemorgen Jan, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo te spreken bent wat betreft de kwaliteit van onze manden en de snelle levering hiervan. Veel plezier met de door jou bestelde wasmand! Vriendelijke groet, Kim

Juiste bestelling NOG STEEDS NIET ontvangen!

Vooral het gevoel dat ze mij aan het lijntje houden! Bestelling zou al een week klaarstaan maar nog steeds niet ontvangen! Eerst verkeerde mand opsturen daarna niets meer krijgen? ...

vlotte correcte verzending.

Heb een poezenmand besteld die er goed en heel aardig uitzag. De bestelling kwam zeer snel en correct aan. De verpakking was iets beschadigd , maar de mand niet. Misschien een steviger verpakking ?

Goedemorgen Ineke, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je de bestelde poezenmand zo vlot hebt mogen ontvangen en dat je zo te spreken bent over de kwaliteit hiervan. Bedankt voor de feedback omtrent de verpakking. We zullen hier intern er naar kijken om te kijken hoe we de onze service wellicht kunnen verbeteren. Veel plezier met de nieuwe poezenmand! Vriendelijke groet, Kim

De communicatie loopt goed en de service is snel en prima

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht en bedankt voor deze review! Vriendelijke groet, Kim

Geen levering

Op 4 januari 2021 een mand besteld. Vervolgens stond in in de orderbevestiging dat de levering 6-8 weken kon duren, wat al vrij lang is maar oké. Inmiddels zijn we 7 maanden en een aantal mailtjes verder en nog steeds geen mand. In het laatste mailtje stond dat de mand eind juni geleverd zou worden. Vervolgens zelf maar weer een mail gestuurd. In hun reactie geven ze aan dat het nu eind juli wordt. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat de mand überhaupt nog geleverd wordt. Ze vragen om begrip vanwege COVID-19. Na 7 maanden wachten en nog steeds niks ontvangen is dat begrip inmiddels wel verdwenen. Daarnaast ook geen reactie op het verzoek voor een tegemoetkoming. Vreselijke service.

Goedemorgen Nienke, Hartelijk dank voor uw review. Ik heb het voor u bekeken. Ik zie dat inmiddels uw wasmand is geleverd bij u. Wij hopen dat uw aankoop naar wens is. Indien u wenst dat wij het intern nog voor u bekijken en bespreken, kunt u even mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Annulering bestelling zogenaamd niet mogelijk

Ik ben inmiddels al bijna een week aan het wachten op mijn bestelling. Dit is niet meer van deze tijd. Ik heb zelfs bij een andere webshop een soortgelijk exemplaar kunnen vinden, die al een paar dagen geleden wél geleverd is. Zoals het hoort. Omdat er in mijn account stond dat de status van mijn bestelling nog ‘in behandeling’ was en nog (steeds niet) niet verzonden, heb ik Het Mandenhuys gemaild met de mededeling dat ik mijn bestelling wilde annuleren en mijn geld dus terug wilde. Hierop kreeg ik de volgende reactie: Bedankt voor uw email. Ik kan uw order niet meer annuleren aangezien deze al verzonden is. Deze gaat u 1 dezer dagen ontvangen. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder vragen/opmerkingen hebben horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Nely Team Het Mandenhuys Ik heb vervolgens vrijwel direct gereageerd met dat ik dat bijzonder vind, gezien er in mijn account niet wordt aangegeven dat de bestelling al verzonden is. Maar dat ik in dat geval graag de track & trace ontvang. Hierop heb ik tot op heden geen reactie gehad. Daarom zojuist geprobeerd telefonisch contact te zoeken, maar ik kreeg geen gehoor. Er wordt namelijk aangegeven dat “onze klantenservice momenteel telefonisch niet bereikbaar is”, terwijl er op de website staat dat de ‘openingstijden’ van de klantenservice 10-17 uur zijn. Dit vind ik erg vreemd. Door het achteraf lezen van een hele hoop zéér slechte reviews heb ik er daarnaast een hard hoofd in dat ik óf mijn bestelling nog ga ontvangen óf mijn geld terug ga krijgen. Ik weet in ieder geval 100% zeker dat ik hier nooit meer ga bestellen. Ronduit slecht! @Het Mandenhuys: mijn ordernummer is overigens 42133. Ik zie mijn geld alsnog z.s.m. retour gestort op mijn rekening. Alvast bedankt.

Goedemorgen Puck, Bedankt voor uw review. Zojuist heeft onze afdeling klachtenafhandeling u proberen te bellen, echter kregen zij geen gehoor. In dit telefoongesprek hadden wij uw klantvraag graag met u willen bespreken en hadden hierin de behoefte om op een positieve manier aan u verzoek te voldoen. Op uw verzoek hebben wij de order voor u geannuleerd. Zojuist hebben wij u ter bevestiging hiervan een e-mail gestuurd. Excuses voor het ongemak, en mocht u de behoefte voelen hierover te telefoneren met één van onze medewerkers kan u contact opnemen met de ondergetekende van het laatst verzonden e-mail bericht. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

boos

ik heb in maart een mand besteld, nog niet ontvangen en ook geen reactie gehad op mijn 3 mailtjes.

Vriendelijk, vlot , goed voor herhaling.

Afspraak gemaakt om het bestelde af te halen Ik werd vriendelijk ontvangen ,naam gezegd en mijn mandje kwam al te voorschijn. Handtekening gezet en klaar .vlotte bediening ,beter kan bijna .niet .

Alles prima geregeld

Duidelijke website, het is eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Snelle en goede levering.

Goedemorgen Eliza Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw bestelde items Met vriendelijke groeten Mel

Duidelijke website. Mooie spullen en het bedrijf komt beloften na!

Op de website zag ik een ontzettend leuke wasmand. Tegelijkertijd zag ik dat deze wasmand niet voorradig was. Ik heb hem toch besteld. Kreeg een duidelijke orderbevestiging en er werd tevens verteld dat de wasmand inderdaad niet op voorraad was. Maar deze was wel in bestelling en werd verwacht eind Juni. Ik ben zeer tevreden, want alles ging zoals het beloofd was!

Vlotte levering, mooi product!

Mooie website met duidelijke producten. Mijn kleindochter is blij met haar fietsband.

Goedemorgen H Bedankt voor uw review en veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groeten Mel

Bestelling niet geleverd

Bijna 4 weken geleden een rieten mand besteld ,na meerdere.Mails.elke,keer het verhaal is onderweg.maar er komt niks.de eerste bestelling van een andere mand ging goed maar dit geloof ik,niet meer,zullen hier ook niks meer kopen.

Goedemiddag Ton Fijn u telefonisch gesproken te hebben en alvast veel plezier met uw nieuwe mand. Deze zal 1 dezer dagen bij u bezorgd worden. Gr Nely

Extreem slecht

Al een half jaar geleden bijna 400€ overgemaakt maar niets gekregen. Reageren amper op mails en helemaal niet op mijn verzoek het dan maar terug te storten. Dus ze zijn of extreem chaotisch of belazeren me gewoon. Voel me wel enorm bekocht door deze prutsers / oplichters.

Goedemorgen Bas, Bedankt voor het plaatsen van een review. Zojuist heb ik u proberen te bellen, helaas kreeg ik geen gehoor. Vervelend om te lezen dat de bestelling alsook de afhandeling hiervan niet naar wens geschied. Ik betreur dit, en biedt u hier mijn oprechte excuses voor aan. Ik kan zien dat mijn collega van de afdeling administratie op 15 juni jongstleden de terugbetaling heeft verwerkt. Dit bedrag moet u ook op deze datum hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Het Mandehuys

Prima service, snelle levering en mooi product

Op het laatste moment hebben wij een rotan fietsmand voor onze dochter haar verjaardag besteld. Eerder dan verwacht kwam hij binnen en het product is zoals omschreven. Stevige kwaliteit en het ziet er ook nog leuk uit

Goedemorgen Danielle, Bedankt voor je review. Fijn om te weten dat de door jou bestelde fietsmand nog op tijd voor je dochters verjaardag binnen is gekomen. In het geval ze nog jarig moet worden: "van harte gefeliciteerd!" :) Hopelijk heeft ze er veel plezier van! Vriendelijke groet, Kim

Slechte communicatie, nog geen levering

Telefonische communicatie is niet mogelijk. Helaas nog geen zicht op wanneer mijn bestelling van bijna 2 weken geleden wordt geleverd! Ook op mailtjes is nog niet gereageerd. Bedrag wel afgeschreven van mijn rekening.

Goedenavond, Wij hebben een klantenservice per email. Vandaar telefonisch niet bereikbaar. Heeft u voor ons een ordernummer? Dan kijken wij met u mee. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Teleurgesteld.

Ik heb twee manden gekocht, waarvan de levering op zich liet wachten. Toen ik mailde kreeg ik de volgende dag meteen reactie en bleken ze niet op voorraad te zijn geweest, maar zouden ze die dag verzonden worden. Toen ik ze vervolgens ontving bleek er een verkeerde mand bij te zitten. Hier heb ik over gemaild naar de klantenservice. Twee dagen geen reactie. Nog een keer gemaild en weer twee dagen geen reactie. De reactietijd die ze beloven wordt ineens niet meer waargemaakt. Ik heb ook de spam / reclamebox in de gaten gehouden. Vervelend om zo achter je aankoop aan te moeten zitten. Ik stuur de verkeerde mand maar terug in de hoop dat ik de juiste ga ontvangen, maar een reactie op mijn vraag zou wel prettig zijn. Nu ben ik druk met een fout van een ander. De service bij een klacht kan dus beter. Een vergissing kan gebeuren, maar los het dan wel snel op zonder dat de klant daar nog meer hinder van ondervindt.

Goedemiddag Ik heb uw gegevens inmiddels gevonden en ga u proberen te bellen en als dat niet lukt dan mail ik u. We gaan dit zeker met u oplossen Met vriendelijke groeten Nely

Slecht.

Mijne Heren, nog even terug komend op mijn bestelde lectuurmand van 8 januari 2021. Mijn laatste bericht van jullie was dat die zeker 16 juni geleverd zou worden...maar heb vandaag weer geen bericht gehad van levering....na 5 1/2 maand wachten zou ik KASSA wel eens willen bellen of het dan vlugger opgelost zou worden!!! Met vriendelijke groet, Cobie Beks

Goedemiddag Mw Beks Ik ga u een email sturen en gaa dit zeker correct oplossen. Met vriendelijke groeten Nely

Hij is schitterend!!!!

Super bedankt Mandenhuys!!...voor de goeie service van de prachtige parasol!!!! Hij is groot en heel zwaar..in mn 1tje krijg ik m niet open...gelukkig kan ik terugvallen op mn man en zoon Maar jongens ..hij is schitterend!!!! Blij dat ik bij jullie heb besteld voor de goeie service -communicatie - en aflevering en kwaliteit/ prijsverhouding!!!

Goedemorgen Gerry, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je twee sterke mannen tot je beschikking hebt bij het opzetten van de parasol. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met de door jou bestelde parasol en de levering hiervan. Veel plezier met je nieuwe parasol! Vriendelijke groet, Kim

Snelle levering - leuk product- alleen niet duurzaam

Super leuke manden. Waren snel geleverd. Alleen na 2 weken gebruik al verkleurd, dus niet duurzaam.

Goedemorgen Gitta, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de door jou bestelde manden en de levering hiervan. Graag willen wij jou vragen om de tijd te nemen uw feedback omtrent de verkleuring door te geven via een mail naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer, zodat wij een extra controle kunnen doen op de kwaliteit van de door jou bestelde manden. Veel plezier met je aankoop! Vriendelijke groet, Kim

Snelle levering helemaal naar wens

Snelle levering helemaal naar wens

Goedenavond Marc, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team het Mandenhuys