slecht

bestelling geplaatst, na een week nog niet ontvangen. geen telefonisch contact mogelijk. via mail bericht ontvangen dat het nog 2 dagen zou duren, dat werden er 5, product wel oke. halve ster voor de moeite

Prima. Snelle levering.

Bestelling geplaatst van een spiegel. Later las ik veel negatieve recensies over slecht leveren en toen kneep ik hem wel een beetje. Maar keurig 2 dagen later bezorgd.

Goedemorgen Simone, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat, ondanks je wantrouwen, je toch zo blij bent met de door jou bestelde spiegel en de levering hiervan. Bedankt voor jou vertrouwen in het Mandenhuys. Veel plezier met je nieuwe spiegel! Vriendelijke groet, Kim

Geen levering en geen contact

30 maart bestelling geplaatst, probeer al sinds 5 mei contact op te nemen. Geen enkele mail wordt beantwoord en bellen is niet mogelijk.

Goedemorgen Debora, Ik vind het vervelend om te horen dat u geen gehoor krijgt. Zou je willen mailen naar [email protected] met vermelding van je ordernummer, dan zorgen wij dat u zo spoedig mogelijk wordt terug-gemailed met de status van uw bestelling. Wij streven er naar u binnen 24 uur van een antwoord te voorzien. Vriendelijke groet, Kim

Had een kleine fietsmand besteld. Kwam om het bestelde op te halen. Vroeg of het mogelijk was om de grotere maat ook te zien. En dat kon en heb het zo veranderd naar de grotere versie. uitstekend geholpen

Goedemorgen, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en dat je blij bent met je nieuwe fietsmand. Veel plezier met deze nieuwe aankoop! Vriendelijke groet, Kim

Wachten en nog is wachten

Een maand geleden een picknickmand en een rieten tas besteld. Was een cadeau voor moederdag.... ondertussen zijn we bijna vaderdag en nog steeds niets ontvangen. Vorige week mail gestuurd. Geen reactie. Echt triestig. Ik maar wachten en niets horen. Is niet meteen positieve reclame. Mooie website, mooie foto’s maar bar slechte communicatie en levering. GEEN aanrader!!!

Goedemiddag Jessica Ik ga u mailen vanaf mijn werk account en aankomende woensdagochtend ga ik u telefonisch contacten. Gr Mel

Door slechte reviews

Door deze over het algemeen negatieve reviews durf je toch geen bestelling te plaatsen

Goedemiddag Freek Jammer dat je ons beoordeeld op de reviews die je hier ziet. Graag ontvangen we contact gegevens zodat we dit met u kunnen bespreken. Ik heb gezocht op uw email adres en achternaam woonplaats maar kan nergens u terug vinden in ons systeem. Klopt het dat u een review geeft terwijl u geen ervaring heeft met ons bedrijf? Ik hoor graag van u zodat we dit hopelijk positief kunnen afronden. Met vriendelijke groeten Mel

Top geregeld

We hebben hier onze hondenmand besteld. Super snel in huis en top kwaliteit. Bedankt!

Hele mooie mand supersnelle levering ben er heel blij mee

Ze hebben er hele leuke en mooie asseoires ben zeer tevreden met mijn mooie opbergmand

Goedemiddag bedankt voor de review Veel plezier met u mand Met vriendelijke groeten Mel

Makkelijk te bestellen.

Bij het versturen had ik ophalen gekozen, maar hij werd toch thuis gestuurd. Mooie mand.

Goedemorgen Annelies, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je blij bent met de door jou bestelde mand. Wij zullen intern kijken wat er gebeurd is, waardoor de mand bij jou thuis bezorgd is, terwijl je zegt aangegeven te hebben deze te willen ophalen. Bedankt voor deze feedback. Veel plezier met je nieuwe mand. Vriendelijke groet, Kim

Geen levering

Weken geleden een klok besteld en nog steeds niet in huis. Wordt niet gecommuniceerd!! En telefonisch niet te bereiken. Ook het resterende bedrag niet terug gestort. Slechte ervaring, geld weg geen klok. Mvg

Slechte service en onjuiste productomschrijving

Een klok gekocht met omschrijving dat deze van metaal was. De klok bleek van karton te zijn, met alleen metalen wijzerplaten en kunststof rand en glazen plaat erop, diameter ook onjuist. Bij aangeven gaven ze aan niks te kunnen doen want leverancier zegt dat deze wel van metaal is. Nee dus...ik heb bewijs genoeg dat dit niet klopt en ze gaan schijnbaar gewoon uit van wat hun leverancier zegt en de klant kant het opsoppen met zijn kartonnen klok. Zeer slechte service, neem je verantwoordelijkheid zou ik zeggen als je fouten maakt

Goede prijs kwaliteit! Snelle verzending!

Goedemorgen Moniek, Bedankt voor je review en dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Veel plezier met je aankoop! Vriendelijke groet, Sofia

Zeer vlotte correcte levering!

Donderdag besteld en zaterdag al in huis. Correcte en snelle levering. Top service!

Goedenavond Kristel, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de snelle levering. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Geen communicatie, geen werkend telefoonnummer en nog steeds mijn bestelling niet binnen.

In maart een Salontafel besteld. Vervolgens geen reactie meer verkregen. Zou nadat ik gemaild had begin mei binnenkomen en verzonden worden. Opnieuw geen contact, klantenservice is niet open (op zaterdag) en winkel steekt geen moeite in het op de hoogte stellen van de klant. Slechte winkel, slechte service. Graag zie ik geld terug of mijn product in mijn woning.

Goedemiddag Ellen Ik heb u net telefonisch gesproken en zoals het er nu uit ziet word uw tafel uiterlijk met twee dagen bij u bezorgd. Mocht het anders wezen dan wil ik u vragen ons een email te sturen en daar mag u mijn naam in de omschrijving zetten dan pak ik dit persoonlijk voor u op. Ook met u doorgenomen dat we een klantenservice per email hebben zodat u ook hiervan op de hoogte bent. Bedankt voor het prettige gesprek. Met vriendelijke groeten Mel

Positieve ervaring

Prima bedrijf met mooie producten en een top service. Mails werden zeer snel beantwoord, de afhandeling van mijn bestelling verliep vlot, het omruilen van twee rotan houtmanden was geen enkel probleem. Kortom, zeer tevreden over Het Mandenhuys! Verbeterpunt: zorg dat jullie ook telefonisch goed te bereiken zijn.

Goedemorgen Peter, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent wat betreft de afhandeling van je bestelling en de omruiling daarna. Bedankt voor uw feedback. We streven ernaar continu te verbeteren en hechten daarom ook veel waarde aan uw feedback. Met vriendelijke groet, Kim

Waardeloze klantenservice, levering en tegemoetkoming

Januari 2021 heb ik een haardmand besteld. Deze zou na 2 weken geleverd worden. Inmiddels 5 maanden verder met de vraag wanneer ik de mand kan verwachten. Mandenhuys belooft iedere keer een nieuwe leverdatum. Wanneer de datum is gepasseerd, mail ik opnieuw. De laatste belofte was dat hij 6 mei geleverd zou worden, vandaag mail gehad dat het WEER 8 weken duurt!!! Maar heb ergeen vertrouwen in, ze houden je gruwelijk aan het lijntje met heel veel frustratie! Heb al vaker om een tegemoetkoming of compensatie gevraagd, niets is mogelijk. Helemaal waardeloos daar.

Helemaal belabberd - 6 maanden niet geleverd geen geld terug

Schandalig! Een ander woord heb ik er niet voor. 24 nov 2020 heb ik 2 manden besteld voor mijn moeders verjaardag 5 dec. Op webshop stond niet vermeld dat ze niet voorradig waren, vervolgens 8-10 weken levertijd. Na 10 weken niets. Gemaild; containers waren op en na 20 feb zouden ze in de haven gaan lossen en zo snel mogelijk wat opsturen. Weer niets. Vervolgens zouden ze na 9 maart binnen 2 weken gaan leveren. Weer niets. Ook iedere keer hetzelfde mailtje. Totaal onklantvriendeijk en vraag me af of ze 1) nog gaan leveren of 2) mijn geld gaan teruggeven (hier heb ik namelijk ook al om gevraagd). Ik heb nu stappen ondernomen.

Niet pro-actief of meedenkend

Ondanks de mooie producten welke ik op de website heb gezien en het snelle reactie vermogen op de mail, heb ik een negatieve ervaring met de webshop. Ik heb 1,5 maand geleden een bestelling geplaatst. Hierbij stond een levertijd vermeld op de website. Na enige weken was de levertijd verstreken, maar ik had nog geen pakketje ontvangen. Ik ben zelf gestart met mailen voor informatie. Er was een vertraging op het product. Dit begrijp ik, erg jammer. Nu zijn we een 1,5maand verder en na 3keer contact van mijn kant is nog steeds de levertijd vooruit aan het schuiven. Hierop heb ik gevraagd voor een oplossing, echter kwam hier vanuit het bedrijf geen reactie op. Blijkbaar was er niet de ruimte om te kijken naar een compensatie of alternatief. Het was wachten tot een onbekende datum of annuleren. Ik heb voor een annulering gekozen. Mede dankzij de niet-proactieve houding vanuit het bedrijf.

Goedemiddag Rachel Ik heb u net telefonisch gesproken en hierin heeft u mij nog wat tips mee gegeven. Daar gaan we zeker mee aan de gang. U vriendelijk bedankt voor uw tijd en hoop u in de toekomst weer als klant tegemoet te zien. Met vriendelijke groeten Mel Team het mandenhuys

Zeer slecht

Bestelling gedaan en nog niet ontvangen! Staat al een week dat hij verzonden wordt!!! SR0830_Ord.Nr50892 van Het Mandenhuys is gereed voor Verzending. Nog niet ontvangen is ook niet bij PostNL

Mandenhuys heeft in oplossingen mee gedacht en waargemaakt .

Ik heb een bankje besteld die niet direct leverbaar was. Daarvoor bood het mandenhuis een duurdere bank aan voor de zelfde prijs. Ook had ik vaasjes besteld die niet meer leverbaar waren, daarvoor kon ik het geld terug krijgen of iets anders uit zoeken. Dat laatste is gebeurd. Een verbeterpuntje is , de website actueel houden. Dit geeft minder problemen met al dan niet kunnen leveren van artikelen. Snelle communicatie was fijn.

Waardeloos

Wat een domme mensen werken hier, echt ongekend. Tot 2x toe een verkeerd artikel opsturen en dan even proberen een oplossing te bedenken zit er niet in.

Goedemiddag Olivier Inmiddels heeft onze klantenservice je gemaild, jammer dat je ons niet de kans hebt gegeven dit op te lossen. Het enige wat we vroegen was een foto voor de maten om u zo een gratis label door te mailen en deze heeft u inmiddels van ons ontvangen. Hierbij sluiten we het klacht dossier. Vriendelijke groeten Mel

toppie!

Super blij met m’n bestelling. De mand staat krachtig op de babykamer met een mooie plant. heel veel keuze! Fijne site!

Goedemorgen Laura, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe mand voor op de babykamer. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Kim

Zeer zeer slechte service.

Bij tijdige bestelling niet de volgende dag geleverd. Bovendien geleverd op het betaaladres i.p.v. het opgegeven afleveradres. Na de klacht hierover tot twee maal toe een mail dat ik het zelf met de PTT moest regelen!!! Nota bene hun fout. Ook geen tfn nummer beschikbaar op hun site, op zich al een teken aan de wand. Wel belden zij uiteindelijk mij en na discussie kreeg ik een ticket toegestuurd om zelf de bestelling gratis door te sturen naar het afleveradres. Daarnaast kreeg ik, na het tfn-contact, 2x een mail met link naar ptt waarbij een keer het afleveradres goed was met aflevertijd en een keer het verkeerde adres met, ook, andere aflevertijd. Uiteindelijk, na gewoon afwachten, kwam de bestelling dus op het verkeerde adres aan. Hopeloos bedrijf, niks bestellen. Zie andere reviews.

Goedemiddag Harry, Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Onze excuses voor al het ongemak. Als u wenst dat wij dit zullen bekijken voor u, ontvangen wij graag uw ordernummer. Wij wensen u een fijne dag toe Met vriendelijke groeten Het Mandenhuys

Communicatie en klantenservice beneden peil

Ik heb rotan mand besteld en betaald, zelfs bevestiging gekregen. Maar volgens mijn account heb ik nog nooit iets besteld. Zijn wel snel met incasseren van het bedrag op mijn creditcard. Ga de order nu maar annuleren.

Goedemorgen Johannes Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Echter begrijp ik uw frustratie niet. U geeft dat uw order niet te vinden is in ons systeem terwijl gisteren de order voor u geannuleerd is. Voor de 21e heeft u niet eerder contact met ons gezocht om uw probleem aan te geven maar u plaatst meteen een review terwijl mijn collega uw opdracht meteen uitgevoerd heeft. Uw betaling word altijd zoals in onze voorwaarden staat binnen 14 werkdagen terug betaald. Zie hiervoor ook onze voorwaarden. https://www.hetmandenhuys.nl/retourneren-garantie/ Wil u uiteraard een mooie dag toewensen Met vriendelijke groeten Mel

niet tevreden

Op dinsdag 13 april jl. de twee bestelde manden ontvangen. Bij controle bleek dat de maat van de manden niet correct was. De manden direct retour gestuurd met bijbehorend retourformulier met het verzoek om twee manden op te sturen met de juiste maten, Daarbij tot tweemaal toe een mail gestuurd met daarin mijn bevindingen en verzoek om twee nieuwe manden. Tot op de dag van vandaag geen enkele respons hierop gekregen. Ik snap best dat vanwege drukte het soms even kan duren voordat alle informatie is verwerkt. Maar op de mail geen enkele reactie geven is mijns inziens onprofessioneel.

Goedemorgen beste Wat jammer dat u dit zo ervaart. Ik heb het nagekeken en zie daadwerkelijk dat u een punt heeft. Ik zie dat er gemaild is om navraag te doen behalve is daar geen reactie op gekomen. Ik ben nu naar ons magazijn geweest zij gaan dit meteen voor u oppakken en komen er vandaag nog bij u op terug. Namens het mandenhuys excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groeten Mel

Herfsttuin 31 3772 VJ Barneveld

035 3030989