valt tegen

Beste, Ik heb op 5 februari een fietsmandje gekocht voor mijn dochter bestelling 36833. Ik heb toen een reactie gekregen dat het niet op voorraad was en pas na 8 weken weer leverbaar was. Mandje zou besteld zijn bij leverancier. Ik ben hiermee akkoord gegaan ook mijn dochter wou hier op wachten omdat zit dit mandje mooi vond. Nu 19 april nog niks ontvangen. Dit is al ruim meer dan 10 weken wachten. Nu het lekker weer word wil mijn dochter en ik natuurlijk ons fietsmandje graag ontvangen. Helaas kreeg ik op de laatste mails geen antwoord. Ook telefoonnummer onder de mail werkte niet. Graag ontvangen we het mandje snel.

Fijne communicatie, levering op tijd en en mooie materialen.

Goede service.

Goedemorgen Marian, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de communicatie en de levering van je bestelling. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Kim

Perfecr

Snelle levering...goed verpakt!!

Goedenavond Annemarie, Hartelijk dank voor je review. Wat fijn dat je deze ervaring met ons wilt delen. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Super snelle levering. Netjes verpakt. Zeer tevreden

Goedemorgen Renate, Bedankt voor je review. Fijn dat je deze positieve ervaring met ons wilt delen. Veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Picobello.

Snelle levering. Stevig verpakt. Mooie manden.

Goedemorgen Ann, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het door jou bestelde artikel en de snelle levering hiervan. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Kim

Ik had een enorme bloempot besteld en ik ben echt zeer tevreden over de snelle service, en de bloempot was keurig verpakt voor het transport. Top geregeld

Goedemiddag Chris, Hartelijk dank voor je review. Wij vinden het erg fijn dat je deze ervaring wilt delen met ons. Veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Product zoals omschreven

Levering was op tijd en zeer veel communicatie over de levering.

Goedemiddag Eline, Hartelijk dank voor je review! Fijn dat je deze ervaring wilt delen met ons. Veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Super Service en duidelijke website

Fijne communicatie met de medewerkers via email. Zelfde dag nog antwoord Website is duidelijk wat er wel of niet op voorraad is. Gr Wim

Goedemorgen Wim Fijn dat u dit zo ervaart. Veel plezier met uw nieuwe manden.

niet tevreden

Goedemiddag, ik ben nu 3 maanden verder en mijn lectuurmand is nog niet binnen.....geef onderhand is duidelijkheid waar dit aan ligt. Ik vind het waardeloos. Gegroet Cobie Beks

Goedemiddag Cobie, Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Ik heb voor u meegekeken in uw bestelling. Wij ontvangen begin mei een levering met deze manden. Deze zal dan direct worden verzonden naar u. Onze excuses voor de lange levertijd en het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Geen daden maar woorden

9 december manden besteld, regelmatig aan het lijntje gehouden. Nu na 4 maanden nog geen mand en geen reacties meer op onze mails. Oplichterij!? Binnen 1 dag reactie retour volgens internet. Ho maar! Telefonisch niet bereikbaar. Slechte zaak. Wij willen onze bestelling nu eindelijk annuleren en ons geld terug. Zaak voor Radar.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor je review. Wij willen graag kijken wat we voor je kunnen doen. Graag ontvangen wij je ordernummer, zodat wij voor je kunnen nakijken wat er mis is gegaan. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Bestellen ging erg gemakkelijk en Het Mandenhuys stuurde snel een bevestigingsmail. Communicatie via mail vond ik erg prettig; werd goed op de hoogte gehouden over de status van het pakketje. Pakket is goed aangekomen. Snelle verzending en levering.

Goedemiddag Sharon, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Mandenhuys

Komt afspraken niet na

Sinds november aan het wachten op een mand. Ze beloven steeds voor x datum te leveren, nu wederom niks ontvangen. Ook geen update / communicatie dat de mand later komt. Uitermate slechte klantbeleving en service! Niks bestellen is mijn advies!

Goedemiddag Jolanda Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Ik zie dat u uw bestelling reeds geannuleerd heeft. Dus oplossen klacht is helaas niet meer ter sprake. Uiteraard wel excuses voor de vertraging.

Snel geregeld!

Op de overzichtelijke website had ik zo mijn keuze gemaakt. De volgende dag had ik het al netjes verpakt binnen. Helemaal top!

Goedemorgen Marieke, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering van je bestelling. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Kim

Goede ervaring met het mandenhuys, 2 rotan fauteuils snel geleverd en exact volgens afbeelding.

Goedemorgen Sophie, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Veel plezier met je nieuwe fauteuils! Met vriendelijke groet, Kim

Zeker aan te raden

Producten als omschreven

Goedemorgen Jeff, Bedankt voor je review. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

echte mooie spullen

2 mooie krukjes ontvangen. Erg blij mee.

Goedemiddag Wilma Veel plezier met uw nieuwe krukjes. Gr Mel

Sneller geleverd dan verwacht

Heb een vuilnisbak bestelt deze zou 8 weken levertijd hebben maar is al naar 2 weken geleverd! De buitenkant is van gevlochten riet deze is zeer mooi alleen de binnenvuilnisbak is niet handig te openen omdat stukken van het gevlochten materiaal in de weg zit ze haden hier beter een vuilnisbak met een klap deksel voor kunnen gebruiken nu zit er een draaideksel op . Verder wel tevreden met de luxe uitstraling van de bak.

Hi Karin Fijn dat deze vroeger geleverd is dan verwacht. Veel plezier er mee! Gr Mel

Snelle service prachtige kwaliteit

Snelle service prachtige kwaliteit

Mooie mand, snel geleverd!

Hi Ilse Fijn dat je de mand zo mooi vind! Veel plezier er mee. Gr Mel

Snelle levering en netjes verpakt. De wasmand was zeer mooi en voldoet aan alle verwachtingen.

Goedemorgen Suraya, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het door jou bestelde artikel en de wijze hoe dit verpakt is. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Heel goed. Aan te bevelen!

Vlotte, correcte levering. Goede producten , goede prijzen.

Goedemorgen Lieven, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Aangenaam verrast door het grote aanbod

Ik was op zoek naar rotan manden en kwam zo op de site van het Mandenhuys. Na veel zoeken en kiezen tssn diverse aanbieders was dit het beste aanbod. Ik was ook aangenaam verrast door het grote aanbod in diverse artikelen. Zeker een pluspunt was de vlugge levering en het snelle antwoord van de klantendienst. Super tevreden over mijn aankoop!

Goedemorgen Dirk, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo enthousiast ben over ons grote assortiment en de snelheid van de levering. Veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Ik vind de mand zo leuk dat ik er nog eentje heb besteld!Top! Ook hoe het afgeleverd is met keurig het tijdstip van bezorging

Goedemorgen Joke, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering van je bestelling. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Mooie wasmand, mooie natuurlijk materiaal daarom ook niet heel zwart.

Goedemorgen Marloes, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de door jou bestelde mand. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Mooie producten, heel zorgvuldig verpakt en snel geleverd

Goedemorgen Yvanca, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de verpakkingswijze en de snelle levering. Met vriendelijke groet, Kim

Herfsttuin 31

3772 VJ Barneveld