Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Beveelt aan
28 August 2015
Carolyna
Noordwijk
Pluspunten
Direct telefonisch bereikbaar voor vragen, vriendelijk en snelle afhandeling en levering en mooie kwaliteit spullen.
Beveelt aan
28 August 2015
Terry
Rotterdam
Beveelt aan
24 August 2015
M
Zwolle
Pluspunten
Prima prijs/kwaliteit verhouding. Super leuke betaalbare producten.
Beveelt aan
24 August 2015
P v/d brink
Leeuwarden
Pluspunten
Duidelijke foto's met maten van de manden. Snelle levering.
Beveelt aan
24 August 2015
Anouk
Nigtevecht
Beveelt aan
24 August 2015
anoniem
denhaag
Pluspunten
Snelle levering. Prima verpakt en verzorgd.
VerbeterpuntenBlijkbaar maar 1 persoon die je met bepaalde vragen kan helpen en die was er 'even' niet. Wisten ook niet of ze me die dag nog kon te woord staan, terwijl ik al heel vroeg gebeld had. Vervolgens word ik niet terug gebeld en heb ik zelf de andere dag 's middags terug gebeld.
Beveelt aan
23 August 2015
anoniem
Sittard
Beveelt aan
22 August 2015
steve
hoogstraten
Beveelt aan
21 August 2015
Linda
Pluspunten
Snelheid
Beveelt aan
18 August 2015
anoniem
Maastricht
Beveelt aan
18 August 2015
anoniem
Pluspunten
Goede prijs/kwaliteit
VerbeterpuntenIn de beschrijving stond inclusief bevestigingsmateriaal maar zat er niet bij. Doe wat je beloofd
Beveelt aan
18 August 2015
anoniem
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Onze excuses dat deze niet direct zijn mee gestuurd. U had ons gerust een mail kunnen sturen, dan hadden wij ze nageleverd. Wilt u dat wij dit alsnog doen?
Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys
Beveelt aan
17 August 2015
anoniem
Pluspunten
Positief. Geen specifieke sterke punten. Goede kwaliteit voor een goede prijs met een prima bestel- en leverproces.
Beveelt aan
17 August 2015
Marjolein
Markelo
Pluspunten
mooie en stevige manden
Verbeterpuntende ijzeren ringen vind ik minder,soms niet zo handig
Beveelt aan
17 August 2015
'tFazantenhof
Houthulst
Beveelt aan
17 August 2015
Hugo
Vosselaar Belgie
Pluspunten
Niets negatiefs te melden!
Beveelt aan
17 August 2015
Liesbeth
Vaassen
Pluspunten
zie boven
Verbeterpuntenik zou het niet weten.
Beveelt aan
17 August 2015
kari
Amsterdam
Pluspunten
mooie spullen komt goed afspraken na en snelle levering
VerbeterpuntenNVT
Beveelt aan
17 August 2015
Elly
Krommenie
Beveelt aan
17 July 2015
Liz
Hoofddorp
Beveelt aan
16 July 2015
anoniem
Pluspunten
Kon geen negatieve punten ontdekken.
Beveelt aan
14 July 2015
Cafetaria Arnold
Volendam
Beveelt aan
13 July 2015
Karin
Bergentheim
Beveelt aan
13 July 2015
Beppie
waalwijk
Pluspunten
Ik heb een vraag over het product gesteld voordat ik het bestelde. De reactie was snel, beleefd, uitgebreid.
Beveelt aan
12 July 2015
Luca
Utrecht
Herfsttuin 31
3772 VJ Barneveld
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops