Ik ben erg tevreden.

Snel en betrouwbaar zoals altijd.

Prima webshop

Snelle levering; goed verpakt

Altijd vriendelijk en snel.

goed product snelle levering

Ik had twee oogpotloden besteld, er zat maar een in de verpakking. na overleg met de klantenservice kreeg ik twee dagen later een pakje toegestuurd met het ontbrekende potlood. Goed product, en heel snel en goed gereageerd door het bedrijf.

Snelle levering, keurig verpakt

Snelle levering en 2 proefjes erbij. Heb nu 3x wat besteld en tot nu toe altijd keurig verpakt

Prima geregeld

Prima geregeld

Located ordered and received

Biomaris face cream. Was difficult and problematical to find 250ml product. Ordered three! Speedy and free delivery!

een TOP bedrijf!!!

ik besteld sinds kort bij beautyshoppers de bestelling goed en netjes verpakt en altijd optijd en nog daarbij geen verzendkosten!! Bedankt voor de service en ik bestel graag de artikelen van Dr Grandel bij jullie bedrijf Mijn huidige adres was Oost Breukelderweg 24 6721 PE Bennekom Per 1 juni 2020 is mijn nieuwe adres Langhuis71 3648 LK Wilnis Anita den Hollander

Probleemloos bestellen.

Ik ben een nieuwe klant en mijn eerste indruk is zeer goed. Soepele afhandeling en doen wat ze beloven. Verder een goede voorraad en de prijs is goed. Ik koop hier vaker.

Mijn ervaring is dat het wel iets sneller geleverd mag worden.

Zoals alle bedrijven hebben wij ook te maken met corona maatregelen en wordt er dus gewerkt met minder personeel bij ons bedrijf maar ook bij de groothandels waardoor zowel zij als wij niet altijd in staat zijn om dezelfde dag nog te verzenden. Maar ook bij PostNL zijn er de nodige vertragingen vanwege corona maatregelen en de veel grotere aantallen online bestellingen. Uw bestelling is op woensdag na 17.00 uur binnen gekomen waardoor er niets meer met de bestelling gedaan is en op vrijdag verzonden. En zoals ook in onze webshop vermeldt staat kan, indien een product niet op voorraad is, kan het 2-5 werkdagen duren.

Goed en snel geleverd

Snelle verzending, mijn favoriete merk is hier wel te koop.

Het is wel jammer dat de wenkbrauw- en kohlpotloden alleen in een papiertje waren verpakt in de envelop. De kans op breken tijdens het transport is erg aanwezig. Misschien de volgende keer verpakken in bubbeltjes plastic?

Top assortiment, snelle levering en proactieve service

Snelle levering van producten en wat ik fijn vind is dat ik het kan laten bezorgen bij een afhaalpunt. En de klantenservice houd je goed op de hoogte als er iets aan de hand is met de bestelling!

Snel, correct en behulpzaam klantenservice

Zeer positieve ervaring, snelle levering en je kan je bestelling volgen. Ik had een aantaal vragen over een serie producten. Ik kreeg gelijk een reactie op mijn vragen per e mail. Top! Ik blijf zeker een klant voor in de toekomst.

Snelle levering!

Fijne store!

Beautyshoppers hebben een assortiment dat je niet overal tegenkomt. De afhandeling is prima! Al een aantal jaren fan!

fijne site...

Goede levering en producten

Ik vind het jammer dat dr ecktein geen sets verkoopt dat deden ze altijd wel

Wij werken nu meer dan 30 jaar met Dr Eckstein in de schoonheidssalon maar bij mijn weten heeft Dr Eckstein nagenoeg geen sets verkocht. Ik herinner mij alleen een set met 2 serums en een set met de Nigh Cream toen deze net nieuw was. Wellicht heeft uw schoonheidsspecialiste deze sets zelf samengesteld. ervaring leert dat de sets die andere merken in het assortiment hebben doorgaans slecht verkocht worden waardoor er nog slechts weinig sets meer in het assortiment zijn. Ik heb onlangs nog 7 sets van Nouvital in de container gegooid omdat ze over de datum waren. Deze hebben wij dan ook niet meer op voorraad. .

Goede service en snel in huis

Bij mijn bestelling is alles prima verlopen.

Goede producten snel geleverd

Dr. Eckstein is alleen online te krijgen. Via Beautyshoppers altijd snel geleverd. Helaas was ik deze keer mijn kortingscode vergeten op te geven. heb een mail naar het bedrijf gestuurd met het verzoek de korting alsnog te verrekenen, maar heb helemaal geen enkele reactie gehad. Dat vind ik teleurstellend. Het gaat niet om een groot bedrag, maar vind het geen goede service.

Wij hebben geen mail in onze mailbox van u ontvangen, anders hadden wij zeker wel gereageerd. Zoals in de voorwaarden vermeldt staat moet de kortingscode direct ingevuld te worden en verrekenen wij deze niet meer achteraf.

Levering perfect

Transparant in communicatie en wijze van levering

klantenservice?

Bestelling na 1 week nog niet gekregen. Klantenservice geëmailleerd om te laten weten dat het pakje al 4 dagen onderweg van postnl depot is, maar komt nooit. In plaats van contact opnemen met Postnl als opdrachtgever, adviseert mij om geduld te hebben. Nog niks gekregen https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SJKUP6715065-NL-6133AV

Zoals u via mij maar ook via de track & trace pagina van Postnl kunt lezen heeft veel post vertraging vanwege corona. Het heeft voor ons geen enkele zin om achter elk besteld pakket aan te gaan want daardoor zal het niet sneller bezorgd worden. Bovendien zal er geen antwoord gegeven kunnen worden door PostNL wanneer elk afzonderlijk pakket dan wel bezorgd kan worden. Vandaar dat zowel Postnl als wij niks anders kunnen op dit moment dan zeggen dat u, net als andere wachtende klanten, gewoon geduld moeten hebben en afwachten en track & trace blijven checken. Helaas is dit voor iedereen overmacht!

Altijd netjes verpakt, netjes op tijd!!

Ga zo door!!

Snelle en prima afhandeling en bezorging.

Positief