heel goed

Vlugge levering

de bestelling werd snel en keurig geleverd.

Prettig om daar te bestellen, duidelijke website

Snelle levering.

Produkt was iets beschadigd. Levering super snel.

Altijd erg goed

Alles prima verlopen

Vlekkeloos

Snelle levering en veel keuzes bij betalen en waar je het pakje geleverd wilt hebben.

Correcte levering

Juiste levering boor zeer narkt conforme prijstelling

Supper

Goed verpakt en snel in huis

Snelle levering, prima service

Met veel vertrouwen koop ik hier steeds de Carotin gezichtscrème voor n moeder. Met 2 potjes is de levering al gratis. Snel geleverd en je wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer t pakketje komt. Klopte precies, zelfs in corona-tijd. Ik ben tevreden.

Heel tevreden

Makkelijk on line te bestellen Goede producten, en snelle levertijd, klantvriendelijk!

Snel bezorgt

Zeer tevreden!

Werd netjes op de hoogte gehouden waar en wanneer mijn bestelling zou komen. Netjes op tijd.

Perfect!

Altijd supersnel geleverd! Al jarenlang klant.

Alles oké

Ik heb nog nooit zo snel mijn bestelling ontvangen ,prima.

Snelle levering. Netjes verpakt

Snel gevonden en snel besteld. De producten kende ik dus geen verrassing dat het prima in orde is.

Snelle levering en proefmonsters, helemaal top!

Snelle en nette levering.

Al jaren snelle en keurige levering.

Mooie website,goede prijzen en bestelling snel in huis. Ik ben zeer tevreden en ben al jaren klant!

altijd keurig netjes en op tijd

altijd keurig netjes en op tijd

Snel geleverd!

Altijd een snelle levering en leuk dat er ook altijd samples bij zitten

Foutje keurig hersteld

Was een verkeerde levering en werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Zelfs op zondag beantwoord en binnen no time had ik de juiste levering binnen. Top opgelost!

Snelle levering en keer op keer met zorg ingepakt!

Ik bestel al zeker twee jaar hier mijn producten. Goede service en keurig verpakte leveringen zorgen ervoor dat ik klant blijf. Complimenten!

Goed!

Alles was prima, de producten zijn goed geleverd. Het enige nadeel is dat het een week duurde. (Wat natuurlijk begrijpelijk is in deze tijd). Zorg er dus voor dat je optijd je bestelling plaatst :)

Geweldige make up

Het is geweldige make up ik heb deze al best lang ik vindt hem heel fijn

Mijn bestelling is snel in huis.

Zie hierboven