klantenservice?

Bestelling na 1 week nog niet gekregen. Klantenservice geëmailleerd om te laten weten dat het pakje al 4 dagen onderweg van postnl depot is, maar komt nooit. In plaats van contact opnemen met Postnl als opdrachtgever, adviseert mij om geduld te hebben. Nog niks gekregen https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SJKUP6715065-NL-6133AV

Zoals u via mij maar ook via de track & trace pagina van Postnl kunt lezen heeft veel post vertraging vanwege corona. Het heeft voor ons geen enkele zin om achter elk besteld pakket aan te gaan want daardoor zal het niet sneller bezorgd worden. Bovendien zal er geen antwoord gegeven kunnen worden door PostNL wanneer elk afzonderlijk pakket dan wel bezorgd kan worden. Vandaar dat zowel Postnl als wij niks anders kunnen op dit moment dan zeggen dat u, net als andere wachtende klanten, gewoon geduld moeten hebben en afwachten en track & trace blijven checken. Helaas is dit voor iedereen overmacht!

Altijd netjes verpakt, netjes op tijd!!

Ga zo door!!

Snelle en prima afhandeling en bezorging.

Positief

Goede producten, snelle levering

Producten op voorraad en snelle levering.

Beetje jammer dat de 10% korting bij een volgende keer alleen geldig is bij een bestelling vanaf 50 euro.

Prima bedrijf, reageert snel, levert snel, goede prijs.

Na jaren weer een gezichtscrème dat goed voldoet

In het verleden heb ik jarenlang Krauter supreme gebruikt, maar was op een gegeven moment moeilijk te vinden. Nu dankzij Internet weer wel.

Na bestelling, correcte levering. Goede prijs.

Probleemloos

Overzichtelijke site, prima informatie, makkelijke bestel en betaalprocedure, snelle levering

Delivers what it promises

The product I purchased was delivered on time and it was as good as described. Simple as that.

Helemaal goed, woensdag besteld en betaald; donderdag volgens afspraak geleverd

zie boven

ik heb heel goede ervaring met dit internetbedrijf

over een bestelling plaatsen, befestiging en levering ben ik zeer tevreden.

Snelle bezorging, fijne productem

GOED

Goede en snelle service

Snelle bezorging en goed

Ik ben altijd weer verbaasd hoe snel de artikelen in huis zijn.

Het online bestellen bij beautyshoppers.nl heb ik als goed ervaren.

In deze bizarre corona-tijdperk was ik erg blij dat ik mijn gezichtsschoonmaakspullen online kon bestellen.

Vlotte bezorging en de artikelen goed verpakt

Ben tevreden, ik blijf vaste klant van het merk Dr. Grandel

Goed, snel, aanrader

Bestelling plaatsen gaat makkelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Niets op aan te merken!

Ben zeer tevreden.bestelling kom op tijd.product vindt ik gweldig.voldoet aan mijn eisen.

Geweldige service!!!

Vandaag besteld morgen in huis, gewoon geweldig!

Alles uitstekend!

Alles uitstekend!

Prima. Netjes afgeleverd.

Had alleen aangegeven dat het een dag later gebracht zou worden. Het was er al een dag eerder. Maar vanwege Corona toch wel thuis, dus geen probleem.

Snelle levering.

Heel netjes met klachtenafhandeling. Goed meedenkend en goede voorlichting.

heel goed

de bestelling was heel vlug binnen. had nog een vraag en deze werd heel vlug beantwoord.