Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

Na bestelling de volgende dag geleverd. Mooi en veilig verpakt. Ik heb vaker bij deze organisatie besteld en altijd met tevredenheid.

Goede en snelle levering

Producten waren zelfs met de kerst drukte op tijd binnen. Netjes verpakt. Allemaal goed dus.

Ondanks de lockdown een spoedige levering

Zoekmachine is niet al te best op website, assortiment is groter. Maar snelle levering en fijn cadeautje bij levering

Slecht

Ik heb mijn product nog niet ontvangen

Zoals u wellicht via de media hebt vernomen kampt PostNl vanwege zowel corona als de feestdagen met enorme vertragingen van soms wel een week. Hierdoor is het heel goed mogelijk, zoals u zult begrijpen, dat u uw bestelling later krijgt dan verwacht. Overigens zie ik dat u uw bestelling al vóór uw review in de brievenbus ontvangen heeft.

Goede producten bezorgd en snelle levering. Ik miste de monstertjes van andere producten. Handig om wat anders te proberen.

Omdat ook samples geld kosten zijn de groothandels daar niet meer scheutig mee. Een aantal groothandels levert zelfs niet meer standaard samples mee maar deze dienen voor 0,80 euro per stuk gekocht te worden. Dit alles zorgt ervoor dat wij tegenwoordig veel minder samples op voorraad hebben en kunnen meeleveren.

Perfekt

Altijd snel thuis bezorgt

Goede service en snelle levering!

Overzichtelijke site en snel geleverd

Overzichtelijke website en snelle bezorging!

De producten zijn van hoge kwaliteit, de website is gebruiksvriendelijk en bij elk product is een duidelijke omschrijving te vinden. Voor mij redenen genoeg om producten bij www.beautyshoppers.nl te bestellen.

Uitstekende producten

Snelle levering. Top

Prima verzorgt

goed ingepakt en tegen stoten bestand..

Efficient en vlot

Gewoon prima. Bij een grote bestelling krijg je niet een korting kado.

Na de eerste bestelling ontvangt elke klant standaard een vouchercode voor 10% korting op een volgende bestelling. Bij bestellingen vanaf 50 euro kan deze dan geactiveerd worden in de webshop. Hoe hoger het bedrag van bestellen is hoe meer korting dan ook.

Prima geregeld

Prima!!

Product wat minder

De oogpotloden zijn de laatste 2 vestellingen van iets mindere kwaliteit, te zacht en moeilijk te gebruiken.

Blij met de snelle levering!

Alles naar wens. Snelle levering

Goede snelle service

Koop regelmatig gezichtsverzorgingsproducten bij beautyshoppers. Ben een tevreden klant.

Goede ervaring

Prettig en snel

Prima snel geleverd.

Goed verpakt snelle levering.

Overzichtelijke site en snelle volledige levering

Site is overzichtelijk maar niet bij alle producten staat een uitvoerige beschrijving van de bestanddelen.

Wij doen het met de vrijgegeven informatie van de groothandel. Niet alle ingrediënten hebben zij op hun website en in hun INCI lijst staan. Alles wat beschikbaar is is vermeldt in onze webshop.

Makkelijk en overzichtelijk

Makkelijk en overzichtelijk

Prima direct en goed geleverd. Producten Prima, levering Prima. Vertrouwd bedrijf om zaken mee te doen.