Mooie website, duidelijk ,goedkoop en goede levering! Top

Ik vind het een fijne website,duidelijk,goede prijs en de levering zoals aangegeven,! Gewoon Top!

Snelle juiste levering.

Dr. Eckstein verkrijgbaar.

Dr.Eckstein zijn heerlijke producten, niet zomaar overal verkrijgbaar. Worden door Beautyshoppers snel geleverd. Altijd met een aantal proefmonsters. Tip: zou wel aan willen kruisen welke monsters ik zou willen, want ik verdraag de "Packungen" niet zo goed. Die moet ik helaas weggooien.

Helaas is het altijd maar afwachten welke samples er geleverd worden door de groothandels. Sommige groothandels leveren maar slechts een stuk of 5 samples met de bestelling waardoor de keus heel beperkt is. Van 1 groothandel ontvangen wij wel aardig wat samples maar het is maar net afwachten wat er geleverd wordt, en van sommige producten komen wij dan om in de samples en van andere producten wordt er zelden tot nooit een sample meegeleverd. De kans is groot dat, indien de klant zelf een keus uit samples kan maken, de samples naar keuze helemaal niet leverbaar zijn en dat er alsnog andere samples zullen moeten worden meegeleverd. Wellicht kunt u indien u een sample niet wilt deze weggeven aan iemand anders, en zit er ook een sample bij die u wel zelf kunt gebruiken. Steeds meer groothandels gaan ook langzaamaan over op betaalde samples, wellicht dat dat een optie zou kunnen worden, dan is er wel een (beperkte) keus maar dan kan de klant kiezen welke sample ze wil kopen. Hoewel het dan lastig voor ons is welke samples we moeten inkopen en welke en of de klant ze zal kopen.

Prima webshop met klein minpuntje

Prima webshop. De enige opmerking die ik wil maken gaat over het bezorgmoment. Ik kon kiezen op welke dag mijn pakket zou worden bezorgd. Echter op het gekozen moment kwam er een e-mail dat mijn pakket pas was ingestuurd. Het duurde toen nog 3 dagen voordat ik het kreeg. Ivm Corona? Dat kan niet want het pakket had al eerder aan de bezorgdienst moeten worden aangeleverd. Klein minpuntje dus. Scheelt net een ster.

Zoals wij ook op de webshop hebben aangegeven: Wanneer in huis? Vandaag besteld = morgen in huis op werkdagen en indien op voorraad. 2-5 werkdagen indien iets niet op voorraad is. Aangezien u 7x hetzelfde product heeft besteld is de kans groot dat deze niet voorradig zijn. De producten zijn dan wel op vrijdag al besteld en komen dan pas maandag in de loop van de dag binnen waarna alle dozen nog moeten worden uitgepakt. U had uw bestelling op zaterdag besteld, en in het weekend verzenden wij niet. Als de pakketten vanuit de groothandels pas op maandag eind van de dag geleverd worden lukt het niet meer om deze op tijd uit te pakken en de bestellingen klaar te maken nog voordat alle te verzonden pakketten worden opgehaald. Vandaar dat uw pakket niet op de eerst volgende verzendmogelijkheid, maandag, verzonden is maar een dag later, op dinsdag. Vervolgens is het aan PostNL, en die kan ook vertraging hebben.

Goede service!

1 product was niet voorradig en daar kreeg ik binnen een kwartier na mijn bestelling een mail over toegestuurd. Echt top!

Snelle levering van de bestelde artikelen.

De ene dag bestelling geplaatst, de andere dag geleverd. De te bestellen artikelen zijn altijd voorradig.

supersnelle levering, kwaliteit product is top

altijd goede service, producten worden snel geleverd, erg tevreden

Altijd super snel binnen

Perfekte artikelen

Make site mag wat duidelijker. Moeilijk te zien welke kleur een oogpotlood heeft. Moest zelf een bruine hebben was niet te zien, ook omdat er alleen maar nummers staan en geen kleuren. Verder was alles overzichtelijk , en snel geleverd.

Wij nemen de teksten en foto's over van de groothandel. En daar moeten wij het mee doen. Er zijn bijvoorbeeld 4 verschillende bruintinten en 5 verschillende grijstinten in het assortiment. Veel klanten hebben bij bijvoorbeeld de schoonheidssalon of ICI Paris al eens een kleurtje aangeschaft en bestellen dan online dezelfde kleur. En als klanten ergens niet uitkomen kunnen ze het natuurlijk altijd vragen en kunnen wij aangeven welk nummer het dichts bij de wens in de buurt komt. Overigens kan er ook op het bovenste plaatje geklikt worden zodat er een grote foto in beeld komt en de kleur op het uiteinde en de dop duidelijker te zien is.

Altijd prima geregeld en snel in huis

Jullie hebben mijn producten, leveren snel, er zitten altijd een paar monstertjes bij.topservice dus.

Snel, goede producten

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Snelle levering goede producten Ik ben er blij mee

De afhandeling was klantvriendelijk en plezierig

Zeer tevreden!

Snelle levering!

Prima, goede en snelle levering

Op de website is het even zoeken omdat er heel veel producten op staan. Ben zeer tevreden over de bestellingen, prijzen en levering

Snel geleverd, goed verpakt

Ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling en levering. Netjes verpakt en snel geleverd.

Een hele goede ervaring. Goeie service / bezorging.

bestelling was bijzonder snel en goed bezorgd. Fijn.

Blij dat jullie Odol mondwater nog kunnen leveren!

De levering was ook snel maar omdat ik geen informatie had gekregen over de bezorgdag ging het mis met de levering. Ik was wel thuis maar zat buiten en heb de bel niet gehoord. Met KDZ telefonisch afgestemd wanneer het product dan afgeleverd zou worden.

Altijd snel geleverd

Uitstekend!!!

Prima producten en snelle levering

Prima producten en snelle levering

Overzichtelijk en snel bezorgd. Fijne producten.

Goed en snel.

Duidelijke site Groot assortiment Gemakkelijk bestellen Snelle levering

Snel en betrouwbaar

Bestellingen komen altijd binnen afgesproken tijdstip

Goede ervaring.goed geregeld en prima

Goede ervaring.goed geregeld en prima