vriendelijk

telefonisch contact gehad, goede uitleg gekregen en blij met het bestelde artikel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle levering en prachtig product.

Snelle levering, producten zoals verwacht. Mooie doosjes en zelfs nog een extra kado zakje met sticker. Heel prettig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Levering duurde lang en doosje was kapot..

Op maandag besteld en gaf aan dat het de dag erna was. Was er uiteindelijk pas op vrijdag. Toen bleek het doosje ook nog kapot te zijn en het moest die avond gegeven worden.. Product was wel goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuk sieraad eigen design afgeleverd!

Afgezien van de levertijd een prima betaalbare oplossing voor eigen design sieraden!

Perfectie!!

Duidelijke website. Makkelijk zoeken in een grote sortering. Goede kwaliteit van de sieraden. Bij het bestellen kan een brievenbus pakket gekozen worden. Na bestellen en betalen lag de bestelling de volgende middag in de brievenbus. Pure perfectie, snel en betrouwbaar!

uitstekend

snelle service,prima afgeleverd ivm diefstal is het niet te zien aan het pakketje dat er sieraden inzitten!Goede verzorging!

Netjes op tijd geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

geen levering tot op heden.

donderdag besteld met de boodschap dat het opgestuurd is. vrijdag normaal levering. echter niets gekregen. jammer, was cadeau voor onze kleinzoon die morgen jarig is. feestje zonder geschenk. niet leuK.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goedendag, Jammer dat u ons beoordeeld op een levertijd die niet gehaald kan worden! De levertijd voor een bestelling naar België bedraagt 2-4 werkdagen en niet 1 dag. Dit kunt u ook terugvinden op onze webshop waar u de bestelling heeft geplaatst. Met vriendelijke groet, Team Mooye

Goede service hoor.

Snelle levering voor half 5 besteld de volgende al gehad top.

Prima, maar ...

Ik heb een hanger gekocht en bij verdere zoeken, kwam ik dezelfde hanger tegen voor een prijs van € 18,50, terwijl ik € 26,95 betaalde. Dat is natuurlijk jammer. Daar kwam wel nog € 1,95 bezorgkosten bij, dus het uiteindelijke verschil was € 6,50. Overigens is de hanger mooi!

Goede snelle service

Product zoals omschreven en snel in huis

Zeer goed!

Zeer tevreden.

Prima sieraden site!

Veel keuze, snelle levering en mooi ingepakt!!

prima bevallen

duidelijke omschrijving en ook de afmeting erbij, prima, en ook nog snel bezorgd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Besteld en volgende dag meteen binnen. Goed verpakt en zag eruit zoals verwacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service volgende dag in huis en mooi

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service product snel in huis

Zilveren hanger was snel in huis. Mooi hangertje precies zoals op de foto.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi sieraad voor een Nette prijs

Net sieraad. Mooi ingepakt. Tijdig geleverd. Klein detail: je moet voor 16.30u ipv 17u besteld hebben om de volgende dag te laten versturen. Geen groot probleem maar gaf wat verwarring. Overigens keurig afgeleverd

Geweldig.

Je doet een bestelling en de volgende dag is het in huis. Niet goed kun je het kosteloos terug sturen en krijg je het geld terug of je besteld een nieuwe. Top!!

Snel kwaliteit

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snel geleverd. Ik had een losse hanger en een losse ketting besteld. Deze zijn mooi samen in een sieradendoosje geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Product is mooi.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Super kwaliteit en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Keurrige afhandeling

Nvt

Over Mooye-Sieraden