Mooie kettinghanger

het is de eerste keer dat ik wat bij u besteld heb en ik ben er zeer tevreden over.

Snelle levering en bedel ziet er uit zoals op het plaatje.

Hartstikke leuke Dinosaurus bedeltje precies de goede grote voor een 3 jarig meisje. Snel geleverd.

Het zijn wel mooye sieraden

Snelle levering en het product kwam overeen met wat er op de website te zien was

Super snelle bezorging en onze bestelling zat keurig in cadeaupapier. Service.

niks op aan te merken

niets op aan te merken makkelijk om te bestellen en ook geleverd volgens de afspraak

Keurig en netjes.

Mijn bestelling binnen een dag ontvangen, netjes verpakt en de juiste produkten ontvangen.

Superrr

Snelle levering netjes verpakt met nog kado papier erbij! In een woord super! Ik ben blij met de bestelling het is een goede keuze

Prima site. Vlotte levering. zonder verzendkosten. Heel goed.

Zeer goed! En vlot.

Prachtig sieraad

Dít is een heel mooi uitgevoerde bodybuilder in het zilver. Had deze al lang geleden voor mijn vriend gekocht, nu voor mijzelf, omdat híj míj traint met conditie en krachtsport. Zéker een aanbeveling voor liefhebbers van deze soort van sport.

Snelle bezorging

Ik heb het als kado laten verzenden, dus zelf niet gezien alleen op de foto maar de verzending was super snel.

Fast delivery and very well packed.

Fast delivery and very well packed.

Geweldig ben er blij mee

Bestellen ging goed en mooi verpakt

Snelle levering mooie hanger

Mooie hanger goede kwaliteit mooi verpakt en netjes ontvangen super

Artikel was op voorraad en is snel geleverd

Super ! Groot aanbod, mooi (of Mooy) verpakt en snel geleverd.

Ik zocht naar een hangertje dat met duiken te maken had en vond bij jullie een prachtig ruim aanbod.Zeer goede info over materiaal en grootte. Extra bestelde ketting zat al mooi door het hangertje in een 'mooy' juwelendoosje. Perfect klaar om cadeau te geven. Nu nog hopen dat de ontvangster er blij mee zal zijn. Dankjewel !

Makkelijk en snel.

Was makkelijk geregeld.

Snelle levering goede service maar de zilveren knaak is wel wat vies

Snelle service en mooi gedetailleerd. Mooi verpakt ook. Heel blij mee

Super snel geleverd! Top !!

Qua bestelling en levering, top!! Super snel geleverd. Het bestelde artikel zag er mooier uit in werkelijkheid dan op de foto... Helemaal blij mee

Geweldig !!!

Wat een supersnelle service hartelijk dank daarvoor !!

Het was na 1 uur al kapot

Ik kocht een kokertje met ketting om een vrij dure edelsteen in te doen. Ik deed het om om boodschappen te doen bij terugkomst was het kokertje weg. Gelukkig opgevangen in mijn BH bleek later. E-mail gestuurd tot nu toe geen antwoord.

super

Mooi sieraad snel geleverd goed verpakt super

Mooie zilveren hanger in de vorm van een ballet schoon, mooi gedetailleerd! Top service!

Snelle service, mooi verpakt en de zilveren hanger was nog mooier in het echt dan op de foto

Helemaal top!

Precies volgens afspraak

Goed product

Hanger zoals op foto Netjes verpakt