Snel en vlotte levering

Het zag er mooi feestelijk verpakt uit Snel geleverd Voor herhaling vatbaar om nog eens te bestellen

Netjes en op tijd geleverd

Netjes en op tijd geleverd

Op tiid mooi artikel

Snel goed verpakt en leuk artikel

Schitterende adelaar!!

De zilveren adelaar voor mijn zoon is schitterend gemaakt, het echte wow effect bij mij en een vriendin die hem zag!! Ik kom graag een volgende keer terug!!

Prachtig product en snelle levering.

Ik had nog een vraag over mijn bestelling, goed en vriendelijk telefonisch contact. Heel mooi product, leuk verpakt en snelle levering.

Slecht. Pakket met de post nooit ontvangen wel goede oplossing gekregen, omdanks d

Vandaag klacht ingediend bij post nl en afzender geïnformeerd. Ik zou betalen via klarna maar ik ga niet betalen voor iets wat ik niet ontvangen heb. Misschien een tip om voortaan te versturen als zijnde brievenbuspakketje dan is er bewijs dat het verzonden is en kan post nl een beter onderzoek instellen. na diverse mails over en weer zijn we samen tot een zeer toepasselijke oplossing gekomen. ik vind het zeer jammer dat het zo gelopen is en ik zag later ook idd de aankruising voor brievenbuspakketpost maar omdat de totaalnota 0 verzendkosten aangaf heb ik niet verder gekeken

Wanneer heel Nederland op de hoogte is dat post.nl enorme vertraging heeft in de periode naar de feestdagen dan is het toch jammer een beoordeling van een 1 te ontvangen terwijl wij aan onze kant de bestelling goed en tijdig hebben verzonden. Daarnaast had u ook zelf de optie track & trace kunnen kiezen hetgeen u heeft nagelaten en ons verwijt. Gelukkig bent u een uitzondering op de regel en zijn onze klanten doorgaans zeer tevreden over onze klantenservice en doet ook recht aan al onze medewerkers die zich elke dag voor 100% inzetten. Uw beoordeling zegt dan ook meer over u dan over ons. Met vriendelijke groet, Team Mooye

Goede service, snelle reactie

Mooi product en goede communicatie.

De ontvangen hanger ziet er super uit. Is mooi verpakt geleverd. Op vragen die ik per mail stelde kreeg ik zeer snel antwoord. Kortom een prima winkelervaring!

Verkoop van goede sieraden voor een prima prijs

Heb een goede ervaring gehad omtrent mijn sieraden. De hangertjes zijn mooi en betaalbaar

Prima.

Overzichtelijke en prima werkende site, snelle en correcte levering.

Snel, accuraat, vriendelijk.

De 1e ketting die ik gekocht had was te klein. Ik kon hem terug sturen had best snel het geld al weer op de rekening staan. De 2e was goed en de levering was super!

Gezien mijn nichtje van 8 jaar Bourke parkietjes bezit , zag ik op u site een zilverhangertje (Bourke parkiet ) Deze voor haar verjaardag besteld. Binnen een week in huis.

Snelle behandeling

Ben tevreden over de levertje, had wel een factuur met melding “relatie geschenk” . Heb die factuur nog niet gezien.

Goede service en een mooie ketting!

Mijn kleindochter was heel blij met haar ketting!

dik tevreden

goede service en uitleg

super goede service,zeer betrouwbaar

zeker voor herhaling vatbaar. Zeer betrouwbare winkel/ site. telefonisch contact gehad, zeer vriendelijk en netjes geholpen. Goed telefonisch bereikbaar. Onze bestelling nog mooier dan verwacht.

Goede site, snelle en correcte levering.

Goed klantgericht, eenvoudig kiezen, bestellen en snel geleverd in cadeauverpakking.

Mooie kettinghanger

het is de eerste keer dat ik wat bij u besteld heb en ik ben er zeer tevreden over.

Snelle levering en bedel ziet er uit zoals op het plaatje.

Hartstikke leuke Dinosaurus bedeltje precies de goede grote voor een 3 jarig meisje. Snel geleverd.

Het zijn wel mooye sieraden

Snelle levering en het product kwam overeen met wat er op de website te zien was

Super snelle bezorging en onze bestelling zat keurig in cadeaupapier. Service.

niks op aan te merken

niets op aan te merken makkelijk om te bestellen en ook geleverd volgens de afspraak

Keurig en netjes.

Mijn bestelling binnen een dag ontvangen, netjes verpakt en de juiste produkten ontvangen.

Superrr

Snelle levering netjes verpakt met nog kado papier erbij! In een woord super! Ik ben blij met de bestelling het is een goede keuze