Goede keuze, en snelle levering!

de site is erg overzichtelijk, met een goed aanbod. De (online)betaling ging goed en de levering was ook perfect.

Snelle service en prima telefonisch advies

Bestellen via internet kan soms lastig zijn. Ik kreeg prima advies om de juiste ketting bij de hanger te selecteren. Het is nu een prachtige combinatie.

mooie elegante vormgeving

een duidelijke internetsite met veel keuzes en van mooie kwaliteit voor een redelijke prijs

Mooie kwaliteit en vlotte levering

De maandag morgen iets besteld voor onze zoon zijn verjaardag in de hoop da ik het tegen de vrijdag zou hebben en veel sneller dan verwacht geleverd top top

Toppie

Goede levering Harley motor hanger is echt gaaf en precies als een echte motor eruit ziet.

Super snel geleverd en ook mooi ingepakt. Kon zo kado geven aan mijn dochter

Super top

Snel en mooier dan verwacht

Hanger breekhart gekocht. Zeer snel geleverd en ik vond de hanger nog mooier in het echt. Mijn kind is erg blij mee.

Subliem

Boven verwachting...goed !

Denk mee. Mooi ingepakt afgeleverd

Twee hangers besteld, sowieso erg veel keuze in hangers en duidelijke omschrijving erbij qua vorm afmeting en dergelijke. De mooiste gehouden en de andere retour gestuurd, netjes het bedrag terug ontvangen. Prima service

Goed en snel ontvangen .ook goed verpakt. En dat de hanger ook nog in kadopapiertje zat en sieraaddoosje was helemaal super!!

Heel tevreden en ook snel geleverd, top om bij jullie te bestellen

Goeie prijs

Goeie verhouding prijs, kwaliteit en service.

Exact als op de foto

Correcte En snelle afhandeling. Vanwege de crisis langere levertijd, maar dat lag aan de bezorger en niet aan mooye-sieraden.

ketting

Beste, de hanger is ok ,maar de ketting is te klein verkeerde maten gegeven

Goedendag, U heeft bij ons een kindermaat ketting besteld en ontvangen. Wij begrijpen dan ook uw beoordeling niet. U dient ons een beoordeling te geven en niet uzelf. Met vriendelijke groet, Team Mooye

Super snelle levering en prachtig kettingen met hanger!!!!

Wij vonden de website al "mooy" vol met prachtige sieraden, de keus was snel gemaakt.....voor onze beide een zilveren ketting met een moderne versie van geloof, hoop en liefde als zilverenhanger, door u al prachtig apart ingepakt!!! Wij zijn er heel blij mee en zij gaan ons met ons vertrouwen en positieve instelling vast door deze heftige tijd helpen!! Hartelijk bedankt!

Erg tevreden.

Bezorging verliep goed en erg mooi hangertje ontvangen!

Snel en accuraat. Hanger voldoet aan de verwachtingen

Geen opm.

Mooie sieraden en snelle levering!

Heb 2x een zilveren hangertje besteld bij Mooye en ben erg tevreden over de levering en het product!!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Kom zeker nog een keer terug.

Mijn bestelling werd snel geleverd. Prima service!

vlekkeloos

alles is soepel verlopen, niets op aan te merken, tevreden klant.

Heel goed verpakt en super snel ook ... top !

Val tegen

Val erg tegen erg klein voor die prijs

Goedendag, U heeft een hanger gekocht waarbij ook de afmetingen vermeld stonden bij aankoop. Wanneer en hangertje tegenvalt had u ook contact met ons op kunnen nemen. Wij hanteren zoals u weet een 30 dagen niet goed geld terug klant tevredenheidsgarantie waarbij ook de retourkosten voor onze rekening zijn. Daar had u ook gebruik van kunnen maken ipv een dergelijke beoordeling te geven. Met vriendelijke groet, Team Mooye

Hanger shiba + oorbellen infinity. Supermooi en heel snelle levering!