Snel en accuraat. Hanger voldoet aan de verwachtingen

Geen opm.

Mooie sieraden en snelle levering!

Heb 2x een zilveren hangertje besteld bij Mooye en ben erg tevreden over de levering en het product!!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Kom zeker nog een keer terug.

Mijn bestelling werd snel geleverd. Prima service!

vlekkeloos

alles is soepel verlopen, niets op aan te merken, tevreden klant.

Heel goed verpakt en super snel ook ... top !

Val tegen

Val erg tegen erg klein voor die prijs

Goedendag, U heeft een hanger gekocht waarbij ook de afmetingen vermeld stonden bij aankoop. Wanneer en hangertje tegenvalt had u ook contact met ons op kunnen nemen. Wij hanteren zoals u weet een 30 dagen niet goed geld terug klant tevredenheidsgarantie waarbij ook de retourkosten voor onze rekening zijn. Daar had u ook gebruik van kunnen maken ipv een dergelijke beoordeling te geven. Met vriendelijke groet, Team Mooye

Hanger shiba + oorbellen infinity. Supermooi en heel snelle levering!

Voldeed aan verwachting.

Keurig op tijd

De producten zijn van hoge kwaliteit en de bestelling wordt snel geleverd. zeer tevreden met deze webshop.

Uitstekende service en ruime keuze

De producten zijn van hoge kwaliteit en de bestelling wordt snel geleverd. Zeer tevreden met deze webshop.

Super goede service!!

Ketting besteld, er is wat fout gegaan bij postnl, maar de ketting werd evengoed opnieuw opgestuurd en is inmiddels aangekomen. De klachten proceduren loopt nog, en ik wil daar zo goed mogelijk aan meewerken. Top service en hele vriendelijke klantenservice, de ketting was schitterend.

Goede ervaring

Mooi product, zoals omschreven en zoals het op de foto lijkt. Heel tevreden van mijn aankoop.

Een dikke 10

Mooie en duidelijke website ,mooie hanger rozenkwarts Morton van mij krijgen ze een dikke tien

Helemaal goed

Al heel lang een zilveren walvisstaart hanger willen hebben. Ik heb hem nu gevonden. Precies wat ik wilde!

Snelle levering en een mooi product.

Je hebt bij Mooye Sieraden een snelle en goede service. Netjes ingepakt. Kortom goede en duidelijke website.

Snelle levering en mooi sieraad

Hanger ziet er mooi uit.

Keurig geleverd Sieraad was kleiner wat ik verwacht had

Mooi en tevreden

Snel geregeld en ontvangen

Ik zocht een zilver hangertje van een fototoestel en vond dat bij Mooye-Sieraden, bij “zilveren hangertjes” ! Dit cadeau was voor de fotografe die een fotoshoot van ons gezin had gemaakt. Het kwam keurig ingepakt in een mooi doosje en was ook nog eens verpakt in een feestelijk cadeauzakje ; helemaal TOP !

Heel mooi sieraadje en snelle levering

Zeer tevreden!

Goeie snelle levering

./.

Topservice

Snelle levering echt top. Vaak moetje lang wachten maar bij jullie super snel.