Voldeed aan verwachting.

Keurig op tijd

De producten zijn van hoge kwaliteit en de bestelling wordt snel geleverd. zeer tevreden met deze webshop.

Uitstekende service en ruime keuze

De producten zijn van hoge kwaliteit en de bestelling wordt snel geleverd. Zeer tevreden met deze webshop.

Super goede service!!

Ketting besteld, er is wat fout gegaan bij postnl, maar de ketting werd evengoed opnieuw opgestuurd en is inmiddels aangekomen. De klachten proceduren loopt nog, en ik wil daar zo goed mogelijk aan meewerken. Top service en hele vriendelijke klantenservice, de ketting was schitterend.

Goede ervaring

Mooi product, zoals omschreven en zoals het op de foto lijkt. Heel tevreden van mijn aankoop.

Een dikke 10

Mooie en duidelijke website ,mooie hanger rozenkwarts Morton van mij krijgen ze een dikke tien

Helemaal goed

Al heel lang een zilveren walvisstaart hanger willen hebben. Ik heb hem nu gevonden. Precies wat ik wilde!

Snelle levering en een mooi product.

Je hebt bij Mooye Sieraden een snelle en goede service. Netjes ingepakt. Kortom goede en duidelijke website.

Snelle levering en mooi sieraad

Hanger ziet er mooi uit.

Keurig geleverd Sieraad was kleiner wat ik verwacht had

Mooi en tevreden

Snel geregeld en ontvangen

Ik zocht een zilver hangertje van een fototoestel en vond dat bij Mooye-Sieraden, bij “zilveren hangertjes” ! Dit cadeau was voor de fotografe die een fotoshoot van ons gezin had gemaakt. Het kwam keurig ingepakt in een mooi doosje en was ook nog eens verpakt in een feestelijk cadeauzakje ; helemaal TOP !

Heel mooi sieraadje en snelle levering

Zeer tevreden!

Goeie snelle levering

./.

Topservice

Snelle levering echt top. Vaak moetje lang wachten maar bij jullie super snel.

Derde bestelling!

Ik zocht een zilveren duifje ter nagedachtenis aan mijn opa. Ik kocht er 2. Een voor oma en een voor mezelf. Helaas raakte ik mijne kwijt. Nu bestelde ik een nieuwe. Weer super service!

Snel servers zelf tussen de feestdagen door. Super verpakt zelf in cadeaupapier echt een feestje om uit te pakken.

Positief

Mooi sieraad, mooier dan op de foto. De verpakking vind ik erg mager. Als je dan wilt concurreren met bijvoorbeeld een juwelier verwacht ik op z’n minst dat het een mooi doosje verpakt wordt en feestelijk. Zeker als je het cadeau geeft. Anders had ik zeker 5 sterren gegeven.

Mooi verpakt, snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Mooi verpakt in de doosjes. Hangers zaten al aan de kettingen vast. Dit vond ik erg mooi.

Mooie snelle levering

Goede service, redelijke kwaliteit

Snelle levering van sieraad. Zit in mooi doosje. Zilveren hanger is wel erg dun, klinkt als blik? Ziet er wel mooi uit.

Geweldig en snel geleverd.

Heb met de klantenservice geschat, je wordt er vriendelijk en snel geholpen.

Via Google gezocht naar schildpad kwam bij jullie uit Kon kiezen uit 2 hangers, met blauw zee of helemaal zilver. Keuze op de laatste Netjes verstuur en netjes verpakt