Super! Goede service + mooie afgedrukte handoeken

Zeer goed persoonlijk contact gehad. Betrouwbaar bedrijf die hun woord nakomt en ons ook erg tegemoed kwam in zaken bij een tweede levering. We hadden een handoek met grasafdruk erop laten printen. Het eindresultaat was heel mooi en realistisch. Iedereen enthousiast :)

prima afhandeling van offerte tot levering

prima afhandeling van offerte tot levering en een prima prijs kwaliteit verhouding.

Goede service!

Heel tevreden over de bedrijfskleding met hele mooie bedrukking

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Precies zoals we dit van Denley gewent zijn!

Fijn contact, snellere levering en goede kwaliteit lakens!

Het contact verliep soepel en erg spoedig wat resulteerde in een geplaatste bestelling. De beoogde levertijd was ca. 4 weken. Na 3 weken was de bestelling al bij ons binnen. De kwaliteit van de geleverde lakens was naar verwachting. Kortom, wij zijn erg tevreden!

Fijn meedenkend bedrijf met verschillende mogelijkheden in (bedrijfs)kleding en promotieartikelen.

Denley Europe wil heel goed begrijpen wat de klantvraag is en draagt verschillende mogelijkheden aan om te komen tot een goed en passend product. super!!

Goede service en kwaliteit

Wij hebben 25 handdoeken besteld voor onze online sporttrainingen. De handdoeken hebben een goede uitstraling en kwaliteit. De service is ook goed. Snelle reactie en behandeling van de aanvraag.

Snelle service, duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen

Wij zijn erg tevreden over de service. Er wordt snel en adequaat gereageerd op vragen. Afspraken worden nagekomen en nabellen is eigenlijk helemaal niet nodig. Wat ze zeggen, dat doen ze ook!

Snelle goede service

Mooie producten, snelle levering en goede prijs

Snelle reactie op de mail. Wijzigingen worden snel door gevoerd

Snelle, meedenkende en accurate service

Fijn contact. Elly dacht mee over mogelijkheden en aanpassingen. Eind product ook mooi geworden

snelle service

offerte werd snel verstuurd en aanpassingen waren snel gedaan. Ook goed advies gekregen en keuze uit veel kleuren.

Snelle reacties en heel vriendelijk geholpen.

Goede medewerkers met kennis en interesse in uw onderneming om een passende aanbieding te maken

Het maken van passende relatie geschenken op specifieke beursen

Zeer behulpzaam en snelle levering

Denley Europe is een zeer behulpzaam bedrijf en leveren snel. Ook zijn zij flexibel en dat is zeer prettig.

Goede kwaliteit en snelle levertijd

Uitstekend geholpen met goed advies.

Zeer deskundig geholpen! Vriendelijk, meedenkend en kundige mensen!! Toppers!

Al diverse bestellingen hier gedaan en altijd zeer tevreden! Een bedrijf waar de klant zich echt nog koning voelt!

Prettige samenwerking!

Goede en prettige contact

Pluspunten

Denley zorgt voor haar klanten en levert topkwaliteit in producten en service. Denley is daarom ook onze preferred supplier geworden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wederom prima service geleverd door Denley! Artikelen waren snel binnen, prima kwaliteit en voor een goede prijs.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wederom prima kwaliteit geleverd voor een aantrekkelijke prijs. Professionele houding van de medewerkers!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een super bedrijf die zijn afspraken na komt ga zo door

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima communicatie, de hele bestelprocedure is super. Vriendelijke medewerkers.