Goede service en blij met het resultaat

Zowel telefonisch als per e-mail heel goed te woord gestaan. Enthousiaste medewerkers die van aanpakken weten! Producten met logo besteld en erg blij met het resultaat en de snelle levering.

Experts

Goed geadviseerd!! Blij met het resultaat.

Supersnelle levering en goede service

Wij hadden een spoedopdracht voor bedrukte handdoeken. Dat was geen enkel probleem. Binnen 2 weken hebben wij 25 mooie bedrukte handdoeken ontvangen. Super!

Staan altijd klaar om te helpen, prachtig resultaat!

Voor de tweede keer hebben we bij Denley een grote bestelling geplaatst, waarbij we allebei de keren een ander verzoek hadden. Er wordt onwijs goed meegedacht in mogelijkheden, zelfs meer dan op de website vermeld staat. Het resultaat was bij de eerste bestelling zo goed, dat we er niet aan hebben getwijfeld om de tweede bestelling ook bij Denley uit te laten voeren! Tot dusver altijd heel fijn en persoonlijk contact ervaren, wij komen zeker terug!

Vriendelijk, goed en snel

Erg fijn, prettig, behulpzaam en erg snel

Great!

Goede service! Snelle service!

Vlotte service

Ik stond in contact met Manon en zij gaf binnen de dag altijd antwoord op de mails. Vriendelijke, snelle en persoonlijke bediening! Fijn!

geweldige, snelle service

de bidons en handdoeken die wij bij Denley hebben besteld en laten bedrukken voor onze nieuwe fitness club zijn snel geleverd en zien er ook nog eens top uit! De medewerkers zijn vriendelijk, reageren snel en zijn servicebereid! Wij zijn meer dan tevreden!

Wat een topklantenservice!

Ik ben van begin tot einde erg goed verder geholpen en ik had oprecht de indruk dat ze flexibel waren om aan mijn behoeften tegemoet te komen. Het eindproduct zag er bijzonder goed uit en was veel sneller geleverd dan verwacht.

Super fijn geholpen door Manon, snel kunnen schakelen, snel antwoord en snelle levering. Alles ziet er perfect mooi uit. Wij zijn blij!!!

Fijne en helder afspraken en super kwalitatief resultaat!

Voor onze zwemvereniging mooie grote badlakens met borduursel besteld. Erg mooi resultaat en fijne en snelle afhandeling.

Korte snelle en duidelijke communicatie. En het mooie er wordt meegedacht om een zo leuk, mooi mogelijk afdruk op je handdoek te plaatsen.

Goede service en goede kwaliteit handdoeken!

Erg fijne klantenservice, snelle levering en goede producten

Zeer blij met gepersonaliseerde handdoeken voor onze sportclub!

Zeer vlot verloop van bestelling. Vooraleer de handdoeken worden bedrukt, wordt er eerst een voorbeeld doorgestuurd op foto. Daardoor hebben wij ons logo nog beetje kunnen aanpassen. Na kleine 2 weken al de handdoeken in bezit! 1 woord = topservice. Een aanrader!

Perfect en snel geholpen!

Voor mijn klant 200 badlakens laten inweven en af laten werken met een banderol. Ik ben zeer snel geholpen. Denley dacht goed mee en door het snelle schakelen kon de deadline gehaald worden. Topservice!

perfecte service

wij hadden snel iets nodig en dat hebben ze gelijk voor ons geregeld. De kwaliteit van de strandlakens en het borduurwerk is keurig. Erg vriendelijk en goed contact gehad

Geweldige kwaliteit en goede service!

Ik ben zeer tevreden over de service en het persoonlijke contact/hulp. De handdoeken die ik besteld heb zijn erg mooi en professioneel geborduurd!

Meedenkend, snel in contact en mooie kwaliteit

Ik heb een tijdje heen en weer contact gehad over een product dat ik wilde bestellen. Degene waarmee ik contact had waren erg vriendelijk, niet opdringerig, reageerde snel en dachten mee over mijn wensen. Fijne samenwerking.

Communicatie en klantvriendelijkheid uitstekend

Mevrouw ligtvoet heeft mij uitstekend geholpen maar ook goed geadviseerd! Top service en snelle levering.

Prettige communicatie, snel schakelen, er wordt meegedacht, goede kwaliteit producten.

Mijn ervaring met Denley is goed. Er wordt meegedacht over de kwaliteit van het te bestellen product. Er wordt waargemaakt wat beloofd is. Drukproef kwam snel en levering ging volgens afspraak. Kortom: tevreden!

duidelijke communicatie en snelle levering

Ging soepel met offerte aanvragen / bestanden aanleveren en levering. Ging helemaal goed en snel geleverd.

Medewerkers zeer vriendelijk!

Het contact met de medewerkers zeer vriendelijk en vlot. Snelle reactie op vragen.

Zeker een aanrader!

Denley denkt goed mee, komt met goede ideeën en tips. Contact verloopt ook prima en je ontvangt tussendoor een update indien nodig. Komt afspraken na. Echt een aanrader!

Snel en vriendelijk mailcontact.

Snel en vriendelijk mailcontact. Blij met het eindresultaat!

Wat een snelle, persoonlijke service voor iets waarvan wij dachten dat het niet meer ging lukken!

Voor onze collega's waren wij op korte termijn op zoek naar een flinke batch jeu de boules sets met logo opdruk. Na wat uitzoekwerk bleken deze sets eigenlijk niet verkrijgbaar, totdat we in contact kwamen met Manon (Denley). Zij heeft meteen actie uitgezet en al snel hadden we een duidelijke offerte met haalbare levertermijn. Na wat over en weer gemaild is het ook echt gelukt en al geleverd. De sets zien er erg goed uit, naar volle tevredenheid en tegen een goede prijs. We kunnen onze collega's nu net voor de vakantie in deze lastige coronaperiode enorm verblijden met dit mooie presentje. Aldus: mede mogelijk gemaakt door Denley Europe