Super service, prachtig product

Ben onwijs blij met onze handdoeken. Verschil (in vergelijking met andere bedrijven) zat in een hele snelle reactie/ goede prijs/ de mogelijkheden die groter zijn dan bij andere partijen/ prachtig eind product!! Super blij mee en echt een aanrader. Elly, bedankt! Wij gaan er lekker van genieten.

Super goede kwaliteit, kleurvast en hele fijne service!

Binnen een week hadden we het ontwerp klaar en binnen 7 weken de bestelling ontvangen. Het was heel fijn schakelen en we zijn heel blij met het resultaat.

Super klantvriendelijk en snelle reacties op vragen.

Mijn bestelling verliep vlekkeloos. Levertijden en eventuele vertragingen werden correct gecommuniceerd. Ook op vragen zeer snel antwoord en reactie. Heel fijn!

Top kwaliteit handdoeken zeer snel geleverd!

Dankzij het persoonlijk contact zijn de handdoeken voor ons ontworpen en naar wens geproduceerd. Het contact verliep soepel en de levering vond ook snel plaats!

Super snelle en goede communicatie!

Goed contact gehad met Dennis, de dag na ons contact had ik al proefstoffen in huis. Alles is super snel en goed geregeld zeker voor zo'n grote bestelling!

Gewoon top!

Mooie handdoeken, snelle service en fijne communicatie

Uitstekend!

Manon denkt net als mij: Voor alles is een oplossing!. Mijn wensen/eisen waren groot maar nu blijkt niet onmogelijk. Al met al ben ik een zeer tevreden klant. - Luisterend oor en daardoor goed advies; - Uitstekend overleg. - Geduldig --> niets is te veel; - Keurig op tijd geleverd; - Prima kwaliteit. Ik kom zeker nog eens terug.

TOP

Top onthaal en volledig mee in ons verhaal .Zeker vermelding waard is de ontvangst en begeleiding van Elly was goud waard en in mijn ogen verdient zij opslag

Goede begeleiding, korte lijntjes en mooi eindproduct!

Ik had contact met Manon, wat ik als zeer prettig ervaren heb. Manon heeft goed meegedacht en de lijntjes waren kort. Het leverde ons een prachtige full colour bedrukte handdoek op! Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Top producten en uitstekende service!

Inmiddels voor de tweede keer strandlakens laten produceren. Wederom erg tevreden met het resultaat. De duidelijke en vriendelijke communicatie met Elly als zeer prettig ervaren!

Goed omgegaan met tegenslagen en een mooi resultaat

Voor het lustrum van onze vereniging hebben we bij Denley een order geplaatst voor custom made badjassen. Van begin tot eind zijn we vriendelijk en goed geholpen door Manon van Denley. Er is goed omgegaan met enkele tegenslagen door overmacht en samen gekeken hoe alsnog het beste resultaat bereikt kon worden. We zijn erg blij met de badjassen!

Van bestellingproces tot levering in één woord: perfect!

Denley blinkt uit in service. Binnen 1 week van status oriëntatie naar levering! Verrast door een interne spoedopdracht ging ik op zoek naar een bedrijfsrelatiegeschenk. Kwaliteit, aantal én leveringstermijn waren bepalend. Vanaf het eerste telefoontje merkte ik de professionaliteit op en de meedenk bereidheid van Manon. Binnen no time had ik een beeld van het aanbod en de offerte. 3 dagen na betaling was het geschenk voorzien van logo al binnen! Ongelofelijk. En het resultaat mag er zijn. Bedankt voor in deze tijden zo zeldzame service!

Bedankt voor onze mooie strandlakens!

Elly, gaf ons goed advies en dacht mee in wat er mogelijk is. Vooraf stuurde zij ons een proefdruk zodat we wisten hoe het ontwerp eruit zou komen te zien. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Mochten we in de toekomst weer eens iets willen laten borduren, dan bestellen we graag opnieuw bij jullie. Bedankt!

Persoonlijk

Bij Denley heb ik een persoonlijke en snelle service ervaren! Zeer aan te bevelen.

Prima product en goede persoonlijke service

Prettig geholpen met het bestellen en op tijd leveren van bedrukte handdoeken. Ze zien er goed uit!

Goede service en blij met het resultaat

Zowel telefonisch als per e-mail heel goed te woord gestaan. Enthousiaste medewerkers die van aanpakken weten! Producten met logo besteld en erg blij met het resultaat en de snelle levering.

Experts

Goed geadviseerd!! Blij met het resultaat.

Supersnelle levering en goede service

Wij hadden een spoedopdracht voor bedrukte handdoeken. Dat was geen enkel probleem. Binnen 2 weken hebben wij 25 mooie bedrukte handdoeken ontvangen. Super!

Staan altijd klaar om te helpen, prachtig resultaat!

Voor de tweede keer hebben we bij Denley een grote bestelling geplaatst, waarbij we allebei de keren een ander verzoek hadden. Er wordt onwijs goed meegedacht in mogelijkheden, zelfs meer dan op de website vermeld staat. Het resultaat was bij de eerste bestelling zo goed, dat we er niet aan hebben getwijfeld om de tweede bestelling ook bij Denley uit te laten voeren! Tot dusver altijd heel fijn en persoonlijk contact ervaren, wij komen zeker terug!

Vriendelijk, goed en snel

Erg fijn, prettig, behulpzaam en erg snel

Great!

Goede service! Snelle service!

Vlotte service

Ik stond in contact met Manon en zij gaf binnen de dag altijd antwoord op de mails. Vriendelijke, snelle en persoonlijke bediening! Fijn!

geweldige, snelle service

de bidons en handdoeken die wij bij Denley hebben besteld en laten bedrukken voor onze nieuwe fitness club zijn snel geleverd en zien er ook nog eens top uit! De medewerkers zijn vriendelijk, reageren snel en zijn servicebereid! Wij zijn meer dan tevreden!

Wat een topklantenservice!

Ik ben van begin tot einde erg goed verder geholpen en ik had oprecht de indruk dat ze flexibel waren om aan mijn behoeften tegemoet te komen. Het eindproduct zag er bijzonder goed uit en was veel sneller geleverd dan verwacht.

Super fijn geholpen door Manon, snel kunnen schakelen, snel antwoord en snelle levering. Alles ziet er perfect mooi uit. Wij zijn blij!!!