Fijne en helder afspraken en super kwalitatief resultaat!

Voor onze zwemvereniging mooie grote badlakens met borduursel besteld. Erg mooi resultaat en fijne en snelle afhandeling.

Korte snelle en duidelijke communicatie. En het mooie er wordt meegedacht om een zo leuk, mooi mogelijk afdruk op je handdoek te plaatsen.

Goede service en goede kwaliteit handdoeken!

Erg fijne klantenservice, snelle levering en goede producten

Zeer blij met gepersonaliseerde handdoeken voor onze sportclub!

Zeer vlot verloop van bestelling. Vooraleer de handdoeken worden bedrukt, wordt er eerst een voorbeeld doorgestuurd op foto. Daardoor hebben wij ons logo nog beetje kunnen aanpassen. Na kleine 2 weken al de handdoeken in bezit! 1 woord = topservice. Een aanrader!

Perfect en snel geholpen!

Voor mijn klant 200 badlakens laten inweven en af laten werken met een banderol. Ik ben zeer snel geholpen. Denley dacht goed mee en door het snelle schakelen kon de deadline gehaald worden. Topservice!

perfecte service

wij hadden snel iets nodig en dat hebben ze gelijk voor ons geregeld. De kwaliteit van de strandlakens en het borduurwerk is keurig. Erg vriendelijk en goed contact gehad

Geweldige kwaliteit en goede service!

Ik ben zeer tevreden over de service en het persoonlijke contact/hulp. De handdoeken die ik besteld heb zijn erg mooi en professioneel geborduurd!

Meedenkend, snel in contact en mooie kwaliteit

Ik heb een tijdje heen en weer contact gehad over een product dat ik wilde bestellen. Degene waarmee ik contact had waren erg vriendelijk, niet opdringerig, reageerde snel en dachten mee over mijn wensen. Fijne samenwerking.

Communicatie en klantvriendelijkheid uitstekend

Mevrouw ligtvoet heeft mij uitstekend geholpen maar ook goed geadviseerd! Top service en snelle levering.

Prettige communicatie, snel schakelen, er wordt meegedacht, goede kwaliteit producten.

Mijn ervaring met Denley is goed. Er wordt meegedacht over de kwaliteit van het te bestellen product. Er wordt waargemaakt wat beloofd is. Drukproef kwam snel en levering ging volgens afspraak. Kortom: tevreden!

duidelijke communicatie en snelle levering

Ging soepel met offerte aanvragen / bestanden aanleveren en levering. Ging helemaal goed en snel geleverd.

Medewerkers zeer vriendelijk!

Het contact met de medewerkers zeer vriendelijk en vlot. Snelle reactie op vragen.

Zeker een aanrader!

Denley denkt goed mee, komt met goede ideeën en tips. Contact verloopt ook prima en je ontvangt tussendoor een update indien nodig. Komt afspraken na. Echt een aanrader!

Snel en vriendelijk mailcontact.

Snel en vriendelijk mailcontact. Blij met het eindresultaat!

Wat een snelle, persoonlijke service voor iets waarvan wij dachten dat het niet meer ging lukken!

Voor onze collega's waren wij op korte termijn op zoek naar een flinke batch jeu de boules sets met logo opdruk. Na wat uitzoekwerk bleken deze sets eigenlijk niet verkrijgbaar, totdat we in contact kwamen met Manon (Denley). Zij heeft meteen actie uitgezet en al snel hadden we een duidelijke offerte met haalbare levertermijn. Na wat over en weer gemaild is het ook echt gelukt en al geleverd. De sets zien er erg goed uit, naar volle tevredenheid en tegen een goede prijs. We kunnen onze collega's nu net voor de vakantie in deze lastige coronaperiode enorm verblijden met dit mooie presentje. Aldus: mede mogelijk gemaakt door Denley Europe

Fijne, degelijke strandlakens

Goed advies gekregen voorafgaand aan de bestelling. Uiteindelijk 500 mooie strandlakens ontvangen in huisstijlkleur en voorzien van logo. Dik tevreden!

Geweldige service, goede kwaliteit en super snelle levering!

Wij waren vrij laat met onze bestelling, maar Elly van Denley heeft ons geweldig geholpen! Na een paar telefoontjes heeft ze alles in orde gemaakt zodat wij toch nog op tijd onze bestelling konden ontvangen. De kwaliteit is goed en ook de manier waarop het logo gedrukt is ziet er heel goed uit. Absoluut een aanrader om bij Denley te bestellen!

Uitstekende service en meedenkend in mogelijkheden.

Denley heeft een schitterend customized zomerpakket voor onze medewerkers samengesteld volledig passend binnen onze branding.

Zeer tevreden!

Snelle levering, goede kwaliteit en duidelijke communicatie.

Super! Goede service + mooie afgedrukte handoeken

Zeer goed persoonlijk contact gehad. Betrouwbaar bedrijf die hun woord nakomt en ons ook erg tegemoed kwam in zaken bij een tweede levering. We hadden een handoek met grasafdruk erop laten printen. Het eindresultaat was heel mooi en realistisch. Iedereen enthousiast :)

prima afhandeling van offerte tot levering

prima afhandeling van offerte tot levering en een prima prijs kwaliteit verhouding.

Goede service!

Heel tevreden over de bedrijfskleding met hele mooie bedrukking

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Precies zoals we dit van Denley gewent zijn!

Fijn contact, snellere levering en goede kwaliteit lakens!

Het contact verliep soepel en erg spoedig wat resulteerde in een geplaatste bestelling. De beoogde levertijd was ca. 4 weken. Na 3 weken was de bestelling al bij ons binnen. De kwaliteit van de geleverde lakens was naar verwachting. Kortom, wij zijn erg tevreden!

Fijn meedenkend bedrijf met verschillende mogelijkheden in (bedrijfs)kleding en promotieartikelen.

Denley Europe wil heel goed begrijpen wat de klantvraag is en draagt verschillende mogelijkheden aan om te komen tot een goed en passend product. super!!