Correcte behandeling

Het balkon heeft nu een chique uitstraling. Een duidelijke upgrade!

Prachtig resultaat!

Mooie vloer, zeer makkelijk zelf te leggen. Goed en snel contact met de leverancier en een duidelijke uitleg op de site.

Kan niet beter

Goed contact mogelijk. Duidelijke antwoorden op vragen. En snelle levering. Tegels zijn makkelijk zelf te leggen en op maat te maken.

Prettige communicatie en correcte afhandeling, snelle levering en mooi product.

Zie boven. De tegelvloer ligt er nog te kort om over de kwaliteit te oordelen, maar de uitstraling is chique.

prima doe het zelf oplossing voor mooi balkon

Balkon ziet er weer prachtig uit

Snelle levering, eenvoudig leggen en het resultaat is prima!

Tevreden.

Levering snel,jammer genoeg zat er geen gebruiksaanwijzing bij. Na wat geklungel toch maar gebeld en via de mail alsnog richtlijnen gekregen. Nu ligt het prachtig en zijn we er blij mee

Prima opgelost

Tegels liggen vier jaar, waarna we een klein probleem hadden. Dit werd gewoon opgelost door Swissdeck! Tegels zien er weer als nieuw uit, top!

Mooie tegels en goede service

Prima product, snelle levering.

Proefpakket de volgende dag al in huis. Bestelling daarna ook snel geleverd. Prima product, goede werkbeschrijving.

Top kwaliteit, perfecte service

Mooie vloer Bij probleempje werd er zeer adequaat opgetreden en keurig opgelost. Prima nazorg. Aanrader

Perfect produkt.

Perfect product en snel geleverd. Prima gebruiksaanwijzing.

Mooi product

Snelle levering en ook nog een makkelijk te leggen.

Heel mooi!

Erg blij met deze tegels. Mijn balkon ziet er prachtig strak en fris uit. Mijn buren hebben ze ook intussen gelegd. Aanrader!

Mooie tegels

Snelle services

goede snelle actie voor levering proeftegels. als verbouwing klaar is, gaan we zeker bestellen.

Snelle levering, prima te leggen

Via internet besteld en volgende dag geleverd. Het leggen is eenvoudig en de kleur combinatie zilver grijs is heel mooi. Over levensduur en behoud van uiterlijk kan ik nog niets zeggen.

Tegels zijn mooi en prima kwaliteit

Duidelijke informatie

Uitstekend.

Dat men datgene doet, wat nodig is. De klanten op een deskundige manier te woord staan

Ben er goed over tevreden , alleen opmerking over onderstaande.

Ik heb mijn vloeren al 6 jaar liggen , overdekt ,en in de open lucht en ben over de tegels zeer goed tevreden , en heb ze bij verschillende mensen aangeraden . Ik heb alleen een opmerking op de randen die ik er bij besteld had , en die ik in de openlucht heb gelegd . Deze hebben op de naden 2 kleuren gekregen , wat een vreemd gezicht is .

Geweldig geholpen en buitengewoon vriendelijke mevrouw.

Keurig geholpen ondanks dat we onaangekondigd binnen kwamen stormen. Meteen aan de koffie gezet met een zeer vriendelijk en zeer deskundige mevrouw. Geweldig geholpen , ze heeft direct alles voor ons besteld en het werdt keurig optijd bij ons thuis afgeleverd. SUPER, HET BESTAAT DUS NOG.

in alle opzichten prima

Prachtige metamorfose van het balkon

Uiterst correct voorgelicht. Alle afspraken nagekomen en geld per omgaande teruggestort nadat bleek dat er ten onrechte afwerkranden waren besteld. Zeer tevreden over de metamorfose van het balkon.

Goede uitleg en vriendelijke medewerkers.

Alles keurig op de afgesproken dag geleverd en goed verpakt. Alleen wordt, b.v. middels track en tracé geen tijdsbestek van aangegeven. Na de vervoerder te hebben gesproken kreeg ik s’ochtends te horen. Uiteindelijk kwamen de tegels om 8.30 u. en keurig afgeleverd.