Prima tegels

Al 16 jaar de oude tegels van 40x40 op ons balkon van 7,5mtr X 2,1mtr. Echt lichtecht. Fijn in gebruik en na een regenbui zo droog. Het regenwater loopt er prima onderdoor. Nu weer besteld voor ons balkon van ons volgende huis.

Gewoon goed

Gewoon goed

helemaal top

Even afwachten hoe het bij vorst gaat.. Tot nu toe zeer tevreden.

Goed product

Vlotte levering en kwaliteit

Behulpzaamheid van Monique,in een woord geweldig!!!!

Topkwaliteit!

Snelle levering en waar voor je geld!

Ik ben 75 jaar en het was geen enkel probleem om de tegels op mijn balkon te leggen. De instructie was zeer duidelijk. Na een regenbui liep het water goed weg en bleven de tegels stroef. Ik ben er dan ook zeer blij mee.

Vol doet aan de verwachting

Mooi, stevig en makkelijk zelf te leggen.

Uitstekend product.

Heb deze vloertegels al diverse malen toegepast. Groot voordeel is dat ze geen vuil aantrekken, dus mooi schoon blijven.

Een gemakkelijk te leggen stijlvolle buiten vloerbekleding.

De Swissdeckvloertegels waren gemakkelijk te bestellen uit een website met ruim voldoende keuzemogelijkheden qua kleur. De bezorging verliep vlot. De tegels waren gemakkelijk te bewerken en daarmee te leggen. Het resultaat was buitengewoon goed. Swissdeckvloertegels: een stijlvol product.

mooi product en snel geleverd

Wij hebben het nu ca 2 weken op het terras liggen en het bevalt fantastisch. Ziet er ook nog eens heel fraai uit. Inmiddels ook bij 2 andere het terras verfraaid en voor andere appartementen zijn we inmiddels showroom geworden. Dus, wordt zeker vervolgd.

Ons topdeck balkon is een topper.

Een grijs ,ongezellig balkon! Wie wil daar graag zitten in de zon? Gezellig gebeld met Monique van Ivoree Trade. Na de foto's en de afspraak maakte Ivo onze wens compleet. Een schappelijke prijs voor materiaal en tegelzetterij maken ons erg blij. Wat kun je je nog meer wensen dan de inzet van deze voorkomende en vak bekwame mensen?

Prachtige tegels

Mooi geheel met aangename kleur

Mooi product dat gemakkelijk te verwerken is.

Goed uitgelegd hoe je moet tellen om voldoende te bestellen. Snel geleverd en gemakkelijk te leggen. Echt top. Mooi resultaat.

Supermooie tegels en heel makkelijk te leggen

Wat zal ik er nog meer van zeggen? Mooie kleur de creme balkontegels! en ze waren heel snel gelegd.

Fijne webwinkel.

Goede klantenservice en betrokkenheid bij de klant. Ik werd gebeld, omdat de betaling via cc niet gelukt was. Desondanks hebben ze wel het product al verstuurd. Dit in goed vertrouwen dat ik zou betalen. Erg netjes. Ook werden er nog extra tips gegeven mbt andere producten, waarbij ik dit zeer professioneel en niet opdringerig ervaarde.

Prima product/prijs verhouding

Goed product en netjes geleverd.

Vlotte levering, handig om te leggen, mooi resultaat.

Mooi resultaat

Super Tegels, makkelijk te leggen en een mooi resultaat

Goede service en mooie tegels.

De tegels zijn helemaal naar verwachting, makkelijk te leggen. Mooi resultaat

Snelle levering, prima service!

Ik belde om 11.30 uur. Werd correct, vriendelijk en efficiënt te woord gestaan. Order geplaatst en binnen 24.00 uur werd mijn bestelling afgeleverd. Top!

makkelijk te lkeggen

Zeer snelle levering

Tegels zijn zoals verwacht. Eerst proef exemplaren besteld om de kleur te kunnen beoordelen, daarna de bestelling zelf . Slechts een paar dagen tussen het eerste contact en een balkon met prachtige tegels.

Ziet er prachtig uit

Snel en makkelijk te leggen

Mooie makkelijk te leggen tegels

Makkelijk te leggen, goed te zagen mooie kleuren