Ons topdeck balkon is een topper.

Een grijs ,ongezellig balkon! Wie wil daar graag zitten in de zon? Gezellig gebeld met Monique van Ivoree Trade. Na de foto's en de afspraak maakte Ivo onze wens compleet. Een schappelijke prijs voor materiaal en tegelzetterij maken ons erg blij. Wat kun je je nog meer wensen dan de inzet van deze voorkomende en vak bekwame mensen?

Prachtige tegels

Mooi geheel met aangename kleur

Mooi product dat gemakkelijk te verwerken is.

Goed uitgelegd hoe je moet tellen om voldoende te bestellen. Snel geleverd en gemakkelijk te leggen. Echt top. Mooi resultaat.

Supermooie tegels en heel makkelijk te leggen

Wat zal ik er nog meer van zeggen? Mooie kleur de creme balkontegels! en ze waren heel snel gelegd.

Fijne webwinkel.

Goede klantenservice en betrokkenheid bij de klant. Ik werd gebeld, omdat de betaling via cc niet gelukt was. Desondanks hebben ze wel het product al verstuurd. Dit in goed vertrouwen dat ik zou betalen. Erg netjes. Ook werden er nog extra tips gegeven mbt andere producten, waarbij ik dit zeer professioneel en niet opdringerig ervaarde.

Prima product/prijs verhouding

Goed product en netjes geleverd.

Vlotte levering, handig om te leggen, mooi resultaat.

Mooi resultaat

Super Tegels, makkelijk te leggen en een mooi resultaat

Goede service en mooie tegels.

De tegels zijn helemaal naar verwachting, makkelijk te leggen. Mooi resultaat

Snelle levering, prima service!

Ik belde om 11.30 uur. Werd correct, vriendelijk en efficiënt te woord gestaan. Order geplaatst en binnen 24.00 uur werd mijn bestelling afgeleverd. Top!

makkelijk te lkeggen

Zeer snelle levering

Tegels zijn zoals verwacht. Eerst proef exemplaren besteld om de kleur te kunnen beoordelen, daarna de bestelling zelf . Slechts een paar dagen tussen het eerste contact en een balkon met prachtige tegels.

Ziet er prachtig uit

Snel en makkelijk te leggen

Mooie makkelijk te leggen tegels

Makkelijk te leggen, goed te zagen mooie kleuren

Snelle levering, makkelijk te leggen

Het balkon is in 2 uur veranderd in een vrolijk Gekleurd balkon

Mijn ervaring is prima. Kwam er niet hekenaal uit en tien telefonisch prima verder geholpen.

Positief over de tegels; het bestellen, het leggen, het extra bestellen en terugsturen.

Het gaat allemaal even soepel. Als je een vraag hebt word je teruggebeld. De bezorging gaat snel en het terugsturen en de terugbetaling gaat adequaat.

Fantastische service

6 jaar geleden hebben wij Ribdecktegels op ons balkon gelegd. Toen ik een post op Facebook zag heb ik de vraag gesteld hoe we de tegels schoon konden maken want ze leken verweerd/groen uitgeslagen te zijn. Na foto’s en 2 tegels opgestuurd te hebben bleek er destijds een partij te zijn waarbij te weinig UV werend is gebruikt. Er was niet meer te achterhalen wie deze kopers waren. Bleek dus dat wij tegels uit deze partij gekregen hadden. Geheel kosteloos zijn de oude tegels opgehaald en hebben wij een balkon met volledig nieuwe tegels liggen. Hier kan je alleen maar dik tevreden over zijn, wat een fantastische service !

Snelle reactie

Ik werd direct gebeld en goede snelle informatie.

Gewoon goed, wist het al: had al eerder een SwissDeck geplaatst.

Goede website, eenvoudig besteld, mooi op tijd geleverd, makkelijk gelegd; in 1 woord:OK!

Een werelds Produkt.

Gewoon grote klasse, wel duur maar dan heb je ook wat goeds. En snel geleverd.

Super, mooi, strak en comfortabel!

Prettige, snellecommunicatie via de telefoon. Snelle levering en idd makkelijk te leggen, mits je de juiste apparatuur hebt. Ziet er mooi uit, strak en ook mijn kat vindt het prima en ligt er languit in het zonnetje....

Zijn perfect

Zijn perfecte tegels en makkelijk te leggen

Wij hebben alleen een proef tegel besteld en gaan het bekijken.

Hebben nog geen ervaring . Alleen een proeftegel.

Ik heb voor het eerst kennisgemaakt met Swissdeckvloertegels. Het was een bijzondere prettige ervaring dat ik zo vriendelijk en hulpvaardig geholpen ben aan de telefoon. Hierdoor wist ik dat ik geen enkel risico nam. De bestelling plaatste ik telefonisch. De volgende dag kreeg ik ze al thuisbezorgd. De bezorger leverde ze keurig 2 hoog tot in de gang af. Geweldig. Op vrijdag besteld en maandag lag het al op het balkon. Een verlengstuk van onze kamer geworden. Helemaal te gek. Dank hiervoor Tonnie