Snelle levering, makkelijk te leggen

Het balkon is in 2 uur veranderd in een vrolijk Gekleurd balkon

Mijn ervaring is prima. Kwam er niet hekenaal uit en tien telefonisch prima verder geholpen.

Positief over de tegels; het bestellen, het leggen, het extra bestellen en terugsturen.

Het gaat allemaal even soepel. Als je een vraag hebt word je teruggebeld. De bezorging gaat snel en het terugsturen en de terugbetaling gaat adequaat.

Fantastische service

6 jaar geleden hebben wij Ribdecktegels op ons balkon gelegd. Toen ik een post op Facebook zag heb ik de vraag gesteld hoe we de tegels schoon konden maken want ze leken verweerd/groen uitgeslagen te zijn. Na foto’s en 2 tegels opgestuurd te hebben bleek er destijds een partij te zijn waarbij te weinig UV werend is gebruikt. Er was niet meer te achterhalen wie deze kopers waren. Bleek dus dat wij tegels uit deze partij gekregen hadden. Geheel kosteloos zijn de oude tegels opgehaald en hebben wij een balkon met volledig nieuwe tegels liggen. Hier kan je alleen maar dik tevreden over zijn, wat een fantastische service !

Snelle reactie

Ik werd direct gebeld en goede snelle informatie.

Gewoon goed, wist het al: had al eerder een SwissDeck geplaatst.

Goede website, eenvoudig besteld, mooi op tijd geleverd, makkelijk gelegd; in 1 woord:OK!

Een werelds Produkt.

Gewoon grote klasse, wel duur maar dan heb je ook wat goeds. En snel geleverd.

Super, mooi, strak en comfortabel!

Prettige, snellecommunicatie via de telefoon. Snelle levering en idd makkelijk te leggen, mits je de juiste apparatuur hebt. Ziet er mooi uit, strak en ook mijn kat vindt het prima en ligt er languit in het zonnetje....

Zijn perfect

Zijn perfecte tegels en makkelijk te leggen

Wij hebben alleen een proef tegel besteld en gaan het bekijken.

Hebben nog geen ervaring . Alleen een proeftegel.

Ik heb voor het eerst kennisgemaakt met Swissdeckvloertegels. Het was een bijzondere prettige ervaring dat ik zo vriendelijk en hulpvaardig geholpen ben aan de telefoon. Hierdoor wist ik dat ik geen enkel risico nam. De bestelling plaatste ik telefonisch. De volgende dag kreeg ik ze al thuisbezorgd. De bezorger leverde ze keurig 2 hoog tot in de gang af. Geweldig. Op vrijdag besteld en maandag lag het al op het balkon. Een verlengstuk van onze kamer geworden. Helemaal te gek. Dank hiervoor Tonnie

Geweldige service

Snelle levering van 2 tegels helaas niet wat ik zoek zouhet retour willen sturen maar weet niet hoe vrg rialuberti

Gewoon goed

Na verschillende opties te hebben overwogen uiteindelijk voor uw product gekozen. Begonnen met een proefpakket en produckt goed bekeken, de keuze was snel gemaakt. Na bestelling waren de tegels snel geleverd en gelegd, wat 'n fluitje van een cent is. Ze liggen nu 2 maanden en zijn 100% tevreden !

Helemaal naar verwachting!

Eenvoudig, netjes, zoals verwacht!

Ziet er goed uit

Mooi sterk gemakkelijk te leggen perfect

Naar twaalf jaar een uitstekend vervanging aanbod ontvang, maar we wilde toch iets anders en daarom van aanbod geen gebruik gemaakt .

Heel blij met de snelle levering en het beantwoorden van vragen. Was redelijk eenvoudig om te installeren. Ziet er top uit.

Correcte behandeling

Het balkon heeft nu een chique uitstraling. Een duidelijke upgrade!

Prachtig resultaat!

Mooie vloer, zeer makkelijk zelf te leggen. Goed en snel contact met de leverancier en een duidelijke uitleg op de site.

Kan niet beter

Goed contact mogelijk. Duidelijke antwoorden op vragen. En snelle levering. Tegels zijn makkelijk zelf te leggen en op maat te maken.

Prettige communicatie en correcte afhandeling, snelle levering en mooi product.

Zie boven. De tegelvloer ligt er nog te kort om over de kwaliteit te oordelen, maar de uitstraling is chique.

top

prima doe het zelf oplossing voor mooi balkon

Balkon ziet er weer prachtig uit

Snelle levering, eenvoudig leggen en het resultaat is prima!

Tevreden.

Levering snel,jammer genoeg zat er geen gebruiksaanwijzing bij. Na wat geklungel toch maar gebeld en via de mail alsnog richtlijnen gekregen. Nu ligt het prachtig en zijn we er blij mee

Prima opgelost

Tegels liggen vier jaar, waarna we een klein probleem hadden. Dit werd gewoon opgelost door Swissdeck! Tegels zien er weer als nieuw uit, top!