Geweldige service

Snelle levering van 2 tegels helaas niet wat ik zoek zouhet retour willen sturen maar weet niet hoe vrg rialuberti

Gewoon goed

Na verschillende opties te hebben overwogen uiteindelijk voor uw product gekozen. Begonnen met een proefpakket en produckt goed bekeken, de keuze was snel gemaakt. Na bestelling waren de tegels snel geleverd en gelegd, wat 'n fluitje van een cent is. Ze liggen nu 2 maanden en zijn 100% tevreden !

Helemaal naar verwachting!

Eenvoudig, netjes, zoals verwacht!

Ziet er goed uit

Mooi sterk gemakkelijk te leggen perfect

Naar twaalf jaar een uitstekend vervanging aanbod ontvang, maar we wilde toch iets anders en daarom van aanbod geen gebruik gemaakt .

Heel blij met de snelle levering en het beantwoorden van vragen. Was redelijk eenvoudig om te installeren. Ziet er top uit.

Correcte behandeling

Het balkon heeft nu een chique uitstraling. Een duidelijke upgrade!

Prachtig resultaat!

Mooie vloer, zeer makkelijk zelf te leggen. Goed en snel contact met de leverancier en een duidelijke uitleg op de site.

Kan niet beter

Goed contact mogelijk. Duidelijke antwoorden op vragen. En snelle levering. Tegels zijn makkelijk zelf te leggen en op maat te maken.

Prettige communicatie en correcte afhandeling, snelle levering en mooi product.

Zie boven. De tegelvloer ligt er nog te kort om over de kwaliteit te oordelen, maar de uitstraling is chique.

prima doe het zelf oplossing voor mooi balkon

Balkon ziet er weer prachtig uit

Snelle levering, eenvoudig leggen en het resultaat is prima!

Tevreden.

Levering snel,jammer genoeg zat er geen gebruiksaanwijzing bij. Na wat geklungel toch maar gebeld en via de mail alsnog richtlijnen gekregen. Nu ligt het prachtig en zijn we er blij mee

Prima opgelost

Tegels liggen vier jaar, waarna we een klein probleem hadden. Dit werd gewoon opgelost door Swissdeck! Tegels zien er weer als nieuw uit, top!

Mooie tegels en goede service

Prima product, snelle levering.

Proefpakket de volgende dag al in huis. Bestelling daarna ook snel geleverd. Prima product, goede werkbeschrijving.

Top kwaliteit, perfecte service

Mooie vloer Bij probleempje werd er zeer adequaat opgetreden en keurig opgelost. Prima nazorg. Aanrader

Perfect produkt.

Perfect product en snel geleverd. Prima gebruiksaanwijzing.

Mooi product

Snelle levering en ook nog een makkelijk te leggen.

Heel mooi!

Erg blij met deze tegels. Mijn balkon ziet er prachtig strak en fris uit. Mijn buren hebben ze ook intussen gelegd. Aanrader!

Mooie tegels

Snelle services

goede snelle actie voor levering proeftegels. als verbouwing klaar is, gaan we zeker bestellen.

Snelle levering, prima te leggen

Via internet besteld en volgende dag geleverd. Het leggen is eenvoudig en de kleur combinatie zilver grijs is heel mooi. Over levensduur en behoud van uiterlijk kan ik nog niets zeggen.

Tegels zijn mooi en prima kwaliteit

Duidelijke informatie