Mooie tegels en goede service

Prima product, snelle levering.

Proefpakket de volgende dag al in huis. Bestelling daarna ook snel geleverd. Prima product, goede werkbeschrijving.

Top kwaliteit, perfecte service

Mooie vloer Bij probleempje werd er zeer adequaat opgetreden en keurig opgelost. Prima nazorg. Aanrader

Perfect produkt.

Perfect product en snel geleverd. Prima gebruiksaanwijzing.

Mooi product

Snelle levering en ook nog een makkelijk te leggen.

Heel mooi!

Erg blij met deze tegels. Mijn balkon ziet er prachtig strak en fris uit. Mijn buren hebben ze ook intussen gelegd. Aanrader!

Mooie tegels

Snelle services

goede snelle actie voor levering proeftegels. als verbouwing klaar is, gaan we zeker bestellen.

Snelle levering, prima te leggen

Via internet besteld en volgende dag geleverd. Het leggen is eenvoudig en de kleur combinatie zilver grijs is heel mooi. Over levensduur en behoud van uiterlijk kan ik nog niets zeggen.

Tegels zijn mooi en prima kwaliteit

Duidelijke informatie

Uitstekend.

Dat men datgene doet, wat nodig is. De klanten op een deskundige manier te woord staan

Ben er goed over tevreden , alleen opmerking over onderstaande.

Ik heb mijn vloeren al 6 jaar liggen , overdekt ,en in de open lucht en ben over de tegels zeer goed tevreden , en heb ze bij verschillende mensen aangeraden . Ik heb alleen een opmerking op de randen die ik er bij besteld had , en die ik in de openlucht heb gelegd . Deze hebben op de naden 2 kleuren gekregen , wat een vreemd gezicht is .

Geweldig geholpen en buitengewoon vriendelijke mevrouw.

Keurig geholpen ondanks dat we onaangekondigd binnen kwamen stormen. Meteen aan de koffie gezet met een zeer vriendelijk en zeer deskundige mevrouw. Geweldig geholpen , ze heeft direct alles voor ons besteld en het werdt keurig optijd bij ons thuis afgeleverd. SUPER, HET BESTAAT DUS NOG.

in alle opzichten prima

Prachtige metamorfose van het balkon

Uiterst correct voorgelicht. Alle afspraken nagekomen en geld per omgaande teruggestort nadat bleek dat er ten onrechte afwerkranden waren besteld. Zeer tevreden over de metamorfose van het balkon.

Goede uitleg en vriendelijke medewerkers.

Alles keurig op de afgesproken dag geleverd en goed verpakt. Alleen wordt, b.v. middels track en tracé geen tijdsbestek van aangegeven. Na de vervoerder te hebben gesproken kreeg ik s’ochtends te horen. Uiteindelijk kwamen de tegels om 8.30 u. en keurig afgeleverd.

Goede persoonlijke service en mooie vloer

Ik werd heel plezierig telefonisch te woord gestaan en kreeg goed advies. De vloer is prachtig en de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Netjes geleverd, mooi spul!

Een kwalitatief goed product wat aan alle verwachtingen voldoet

Goed geadviseerd en een snelle levering. De tegels zijn eenvoudig zelf te leggen en het balkon ziet er netjes uit.

Hele mooie tegels (Swissdeck) en vlot geleverd.

Wij zijn zeer tevreden over de Swissdeck tegels en hebben er nu al ons derde balkon terras mee belegd. De tegels blijven heel mooi, zijn kleurecht en voldoende stroef. Je terras knapt er enorm van op! Levering is vlot, alleen vorig jaar moesten we iets langer wachten omdat 1 kleur niet op voorraad was. Verder zou het handig zijn om een tijdindicatie te krijgen wanneer de pakketten worden afgeleverd. Nu moest de chauffeur een dag later terugkomen.

Heel goede ervaring

heelgoed afgehandeld,vriendelijk personeel

Via internet besteld dus niemand gesproken.

Het enige bezwaar ik wist niet wanneer de tegels werden gebracht Dat is niet handig met zulke grote pakketten.

Top!!

Fijn geholpen. Werden vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. En de service is perfect

Voldoet prima

Prettig te woord gestaan en snel geleverd, retouren zijn geen probleem