Snel, netjes en heel erg mooi!

Ik ben echt superblij met mijn ketting. Hij is echt prachtig!

Super mooie ketting! En uitstekende service!!!

Heb een ketting met een hangertje besteld voor mijn oma, met de namen van haar 6 kleinkinderen ze was dolgelukkig!! Hele goede service kreeg ruim van te voren te horen dat het wat langer ging duren en ook een alternatief voorgesteld, gelukkig ben ik bij mijn bestelling gebleven. Ik zou deze webshop zeer zeker aanbevelen!

Heel fijne service

Ik kocht een bedeltje en het is helemaal wat ik wou. Service zeer correct en fijne verpakking. Aanrader!

Uniek wat klantenservice betreft!

Ik had een bedeltje besteld met een vingerafdruk erop gegraveerd. Toen ik het pakketje ontving, was ik echter wat ontgoocheld over het resultaat. In overleg met de klantenservice werd snel een oplossing bedacht. Ik zou een nieuwe bedel teruggestuurd krijgen, maar ditmaal een groter formaat, zodat de vingerafdruk duidelijker zou kunnen worden weergegeven. Toen ik de nieuwe bedel ontving, bleek dat er een misverstand was geweest in verband met de kleur van de bedel. Opnieuw werd door de klantenservice spoedig geantwoord en er werd nogmaals een nieuwe bedel opgestuurd. Ik ben heel blij met het uiteindelijke resultaat van mijn sieraad! De klantenservice van deze webshop is heel vlot bereikbaar en denkt samen met de klant mee om een oplossing te vinden voor eventuele problemen. Een aanrader dus!

Mooie hanger op tijd geleverd

Leuk om nog even persoonlijk contact te hebben en te zien dat alles super is verlopen, bedankt!

Prachtig juweel!

Hanger met geboortestenen is mooier dan ik dacht. Super mooi kado voor moeder van mijn kleinkinderen.

Fantastische service!

Ik had een gepersonaliseerde ring besteld, maar deze was helaas iets te klein. Contact genomen en zeer snel geholpen: voor een zeer schappelijke prijs wordt de ring opnieuw gemaakt. Een zeer goede service!

Uitermate tevreden! Bezorging was 1 dag later vanwege Post NL.

Snelle reactie. Netjes verpakt. Mooi kaartje. Mooi concept: Donatie Gambia.

Top service, snel en mooi product

Snelle levering en product in het echt net zo mooi als op site!

TOP klantenservice en prachtige sierraden

Voor mijn schoonmoeder had ik een mooi gouden armband laten maken met bedels met onze namen erin gegraveerd. Een prachtig cadeau voor haar 80ste verjaardag, die door Corona niet groots gevierd kon worden. Helaas kwam het cadeau via de post niet aan. Ik heb een berichtje gestuurd, en KAYA sierraden reageerde direct. Ze hebben het sierraad opnieuw gemaakt, onze namen erin gegraveerd en verzonden. Alles kosteloos. Wat een fantastische service. Mijn schoonmoeder was zo blij met haar peroonlijke armband, dat ze hem elke dag met plezier draagt. Volgende keer als ik weer een bijzonder sierraad kado wil doen, kom ik zeker terug.

Hele mooie ring en snel geleverd

De ring is erg mooi, dunne ring met een mooi steentje. Precies wat ik zocht. Top

Mooie afwerking, uitstekende en supersnelle service

Wat een grandioze service. Ketting de volgende dag ontvangen. En wat is het mooi. Bestel zeker nog een keer. Hartelijk dank

Geweldige service

Enorm goede service.

Goede ervaring

Mooie ketting voor moederdag besteld voor mijn moeder. Toen deze binnenkwam was ik niet helemaal tevreden over het resultaat. Samen met de klantenservice een mooie oplossing gevonden. Ik ben een tevreden klant!

slechte service en onbereikbaar voor communicatie

Ik heb twee gepersonaliseerde ringen besteld met vingerafdrukken. Per ongeluk heb ik de vingerafdrukken omgedraaid en bij de verkeerde ringmaat geüpload. Dit gebeurde automatisch aangezien er nergens staat dat je elkaars afdrukken moet uploaden bij tegengestelde ringmaten (onduidelijk proces). Vervolgens gemaild, gebeld en per whatsapp geprobeerd contact te leggen om het aan te laten passen. Telefoon werd niet opgenomen en op whatsapp geen enkele reactie. De ringen zouden op 18 mei worden geleverd maar kreeg plots een bericht dat de ringen al verstuurd waren. Kort daarop kreeg ik een email (!) dat ze al verstuurd zijn en niet meer kunnen worden aangepast. Uit 'coulance' werd mij aangeboden om nieuwe ringen te kopen tegen een korting van 50%!! Buitengewoon teleurstellend.

Fantastisch!

Ik had een verkeerde inscriptie doorgegeven, dom! Wat een fantastische service dat er gelijk tegen een kleine vergoeding, een nieuwe armband werd gemaakt en opgezonden!!!! Geweldig, hartelijk dank nogmaals!

Supergoede kwaliteit en snel contact

Prachtig gegraveerd babyarmbandje ontvangen, mooi gegraveerd en erg leuk verpakt

Fijne en snelle service

Ik had voor mijn zus een gegraveerd armbandje besteld, dat in eerste instantie niet helemaal was zoals ik had gehoopt. Het zilver bevatte wat krasjes en de letters stonden niet mooi in het midden. Ik heb hierover gemaild en kreeg direct antwoord. Vervolgens kreeg ik een nieuw armbandje opgestuurd die binnen een dag geleverd werd. Ontzettend goede, snelle en vriendelijke service en uiteindelijk een armbandje waar mijn zus erg blij mee was.

Mevrouw heeft een sieraad met gravure van slechte kwaliteit naar ons opgestuurd. Hier geprobeerd contact over te hebben maar na een eerst zinvolle reactie bleef het vanuit haar volledig stil.

120310 ordernr

Beste, mijn dochter 10j besteld tijdig een mooi juweeltje vr mama. De belofte dat deze vrijdag, ten laatste zaterdag 9 mei zou geleverd worden en dan toch met grote ontgoocheling in jullie bedrijf vind ze niets in de brievenbus. Van haar eigen centen niet goedkoop. Triestig dat jullie niet voldoen aan de beschrijving van jullie bedrijf. Heb de percentage aanbeveling bekeken en dit zal duidelijk niet kloppen. Ze had ook nog een mail naar jullie gestuurd waar geen reactie opkomt. Spijtig Mvg Sylvie de mama. 0472230301

Snelle en goede oplossing na verkeerde levering

Nadat de bestelling niet helemaal geleverd was zoals het moest zijn, werd er heel snel en correct een nieuwe bestelling geleverd. Goede, nette en vriendelijke service!

Mooie sieraden en snelle service!

Hele leuke sieraden van mooie kwaliteit. Ik had de ketting op woensdagavond besteld en vrijdag lag ie al in de brievenbus. De ketting was precies wat ik ervan had verwacht, in het echt was ie zelfs nog mooier! De ketting was in een mooi doosje verpakt, met zilverpoetsdoekje en nog een fijne kortingscode voor een volgende bestelling. Voor de eerste keer besteld bij Kaya sieraden, maar een hele positieve ervaring dus zeker voor herhaling vatbaar :).

perfect

Beste Mensen, Het sieraad was mooi, de gravure perfect. De service en antwoorden op mijn vragen snel en correct. Wat bestellen bij KAYA betrouwbaar en fijn maakt. Bedankt, hartelijke groet Hiltje.

Mooi sieraad maar kleiner dan verwacht

Mooi sieraad en super gegrafeerd. Maar het muntje viel kleiner uit dan verwacht.