Mooier dan verwacht!

Blij met m'n ketting met gegraveerde tekst. Het enige jammere vind ik dat je in het licht lichtelijk krasjes ziet op de disc van de ketting, maar dat zal anders ook wel gebeuren, het is niet storend verder. Het is echt heel mooi gegraveerd en zo heb ik altijd de letters van mijn dierbare bij me om te dragen. De lengte van de ketting is ook goed, ik heb gekozen voor de variant voor kinderen, ondanks dat ik zelf geen kind ben, maar deze lengte is precies goed voor mij.

Vriendelijk

Er was iets mis gegaan bij het bestellen en graveren. Super netjes opgelost! Volledig tevreden en echt prachtige producten!

Hele goede service

Mijn bestelling had niet het gewenste resultaat, maar de afhandeling daarna was van zeer hoog niveau. Nogmaals dank voor de goede service.

Bij het kwijtraken van een steentje van de armband hebben ze kosteloos een nieuwe opgestuurd. Later wilde ik nog extra schakels voor mijn dochtertje haar armband. Deze waren niet beschikbaar werd gemeld. Gisteren ontving ik in mijn brievenbus ineens extra schakeltjes voor de armband! In een woord, top! Felicia Gijsberts

Zeer klantgericht.

Bij mijn bestelling ging iets in de verzending niet goed. Lag niet aan KAYA maar onderweg. KAYA reageerde snel op mijn mails en zonder vragen kreeg ik een nieuw product opgestuurd terwijl deze persoonlijk was gemaakt. Later bij het omruilen van een ketting dezelfde klantgerichte acties. Top en een voorbeeld voor veel bedrijven.

super top

Duidelijke website, bestelling in prima staat en snel afgeleverd

Super leuke cadeaus nu je liever de deur niet uit gaat ivm corona

Ik zocht een cadeau voor de verjaardag van mijn zus maar ivm de blijf thuis maatregel kon ik niet naar winkel. Ik kwam uit op de website van Kaya sieraden. Super leuke sieraden in diverse prijscategorien. Na 2 werkdagen werd het via brievenbuspost geleverd in een mooie geschenkverpakking. Mijn zus was blij verrast!

Super service!

Erg mooi armbandje ontvangen allereerst! Helaas snel beschadigd door 1 jarig kindje maar Kaya Sieraden heeft het super snel en super goed opgelost met een nieuw armbandje. Erg netjes en attent.

Ik heb nu 2 kettingen besteld bij kaya sieraden. Hoge kwaliteit. Snelle levering in een mooi pakket waar ik heel tevreden over ben. Ik had nog een paar vragen en ze zijn makkelijk bereikbaar via mail of mobiel, snelle reactie. Snelle levering binnen 2 dagen had ik mijn bestelling al! Zeker aan te raden. Zelf goede ervaringen mee.

Armband voor Vaderdag

Deze armband is totaal niet zoals ik gevraagd heb. Het lettertype is niet hetzelfde in beide vakken! Het leder van deze armband is niet van mooie kwaliteit. Ik had nochtans een foto als voorbeeld meegestuurd en tijdens de live chat hadden ze mij gezegd dat deze armband er zo zou uitzien. Dat is helemaal niet het geval.

Correcte informatie en correcte prijzen voor de sieraden. Ben er heel tevreden van en snelle levering!

Geweldig!!

Snelle levering en prachtige oorbellen! Ook super dat we er gratis een setje oorbellen bij kregen. Mijn dochter is er heel gelukkig mee en de kwaliteit is ook perfect!

Super mooi

Ik heb een gegraveerd armbandje besteld en het armbandje is super mooi en hele mooie kwaliteit. Het werd verpakt als een cadeautje en de levering was gewoon optijd. Aanrader!

Super service. After your payment she send the product directly via post.

They are very trustable service, and they have very beautiful products. I can just recommend them.

Goede dienstverlening en klantenservice

Bedeltje besteld die jammer genoeg een defect had. Zonder problemen een nieuwe toegestuurd gekregen. Top service

Echt geweldige spullen

Ik heb inmiddels 4 keer besteld waar wel een flinke tijd tussen de eerste en tweede twee zat maar het blijft geweldig. Echt onwijs leuke dingen en vind het zo leuk dat er van sommige dingen ook mini versies zijn voor je kindje ♡ ook heb je heel erg snel je spulletjes, zelfs als ze gegraveerd worden. Absolute aanrader voor jezelf of als cadeau!

Super contact/service en snelle reacties!

Ik had een armbandje besteld als kraam kado voor een vriendin, super snel in huis. Helaas bleek de verkeerde kleur te zijn gemaakt. Pech, kan gebeuren, gemaild, excuses gekregen en er werd direct een nieuw armbandje gemaakt in de goede kleur die ook dezelfde dag werd verzonden. Het andere armbandje mocht m'n vriendin houden als excuus. Heel blij met de oplossing en het fijne contact.

Super geholpen geweest na foutje in bestelling

Goed! Bestellî zelf nog niet ontvangen. Maar fout werd snel rechtgezet en werd super geholpen.

Baby armband totaal niet geschikt voor baby's!

Onze dochter van 8 maanden had het armbandje voor het eerst om. Aangezien ze alles in haar mond stopt, deed ze dit ook toen ze haar armbandje zag. Het hangertje met de parel was er binnen 10 minuten afgevlogen. Gelukkig viel deze op de grond. Moet er niet aan denken wat er gebeurt was als deze in haar keel was geschoten.. of als ze in bed lag en dit gebeurde.. Erg gevaarlijk voor baby's!

Kwaliteit is zeer hoog.

De sieraden van Kaya sieraden hebben een hoge kwaliteit. Ik heb een jaar terug een zilveren armband besteld en die is nog steeds zo goed als nieuw. Ik raad Kaya sieraden zeker aan!

Fijne webwinkel. Snelle bezorging. Vriendelijke service. Mooie cadeau verpakking.

Leuke webwinkel met 'echte' producten

Via mijn schoonzusje kwam ik op de site van Kaya terecht. Een hele leuke webwinkel voor hele mooie echte sieraden! Heel veel keuze in verschillende soorten sieraden. Ik heb via de mail contact gehad met verschillende medewerkers en allemaal heel klantvriendelijk en heel erg meedenkend. Een superservice en heel snel. Snel qua contact en snel qua levering. Mooi verpakt, echt een cadeautje! Ik ben een absolute blijvende klant en raad iedereen die van sieraden houdt, deze webwinkel aan!

Snel,vriendelijk en uitstekende kwaliteit. Zeer tevreden ❤

Zeer tevreden.

Super snelle levering. Product zo als omschreven op site. Zeer tevreden!

Heel blij mee

Dit is de tweede keer dat ik een armband bestel de eerste was voor oma. En de tweede voor mij zelf. Wij zijn super blij mee. 👍