Fantastische service!

Hele snelle levering, zeer mooie kwaliteit en zo prachtig en liefdevol ingepakt, mijn ketting met bedels. Helemaal blij mee!!

Geweldige service!

Ik raad Kaya sieraden zeker aan! Er is goed geluisterd naar mijn wensen en het resultaat is prachtig. Het armbandje werd super snel geleverd en in een leuke cadeauverpakking!

Super service!

Er was iets mis gegaan met bestellen maar ze hebben mijn ontzettend goed geholpen. Zeer klantvriendelijk. Complimenten!

Ik had een armband besteld, bedacht dat de armband een maatje kleiner moest zijn, contact gezocht, via de ap gesproken met Jennifer, geen probleem werd veranderd. Later bedacht ik me dat de tekst die ik als inscriptie wilde het niet helemaal was, dus weer geapt of het aangepast kon worden, maar de armband lag al op de grafeermachine, helaas dacht ik.... Maar ook dat was geen probleem er werd gewoon een nieuwe gegraveerd!!! Dank je wel nog Jennifer wat een superservice! En hij is vandaag binnen gekomen, ben er blij mee, en degene voor wie ie is vast ook!!

Hele leuke producten en snelle levering!

Ik had een mooie bedelarmband besteld als aandenken aan mijn overleden kat en wat is hij schitterend! Heel mooi gegraveerd en wat een snelle service. Top!

Hele leuke; mooie: eenvoudige liefdes/ vriendschaps sieraden

Supersnel geleverd in prachtige doosjes.

geweldig

armbandje besteld met vingerafdruk van mijn vader, in 13 dagen binnen, mooi verpakt en zeer tevreden met het resultaat

Ik bestel regelmatig sieraden voor mijn dochters of nichtjes. Laatst miste ik een onderdeel van de bestelling. Dit werd na een mailtje direct opgelost en kwam de volgende dag al binnen. Service is erg goed.

Super service!!

Helaas sloot mijn huidige armband niet goed en kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd. Deze was jammer genoeg nooit aangekomen met de post maar nadat gemeld te hebben werd meteen weer een nieuwe opgestuurd. Wat een top service!!

Prima service.

Leuke producten en super service

Setje "zusjes" armbanden besteld, heel mooi. In eerste instantie verkeerde kleur ontvangen, waarna vervolgens snel op werd gereageerd en gelijk de juiste kleur opgestuurd. Mijn complimenten voor jullie top service!

Mooi en fijn

Gepersonaliseerde ketting met de letters van mijn dochters besteld. Vlot geleverd, mooi verpakt. Fijne ketting die ik veel zal dragen. Kortingbon gekregen. Reeds aanbevolen aan mijn collega.

Onzettend leuke site!

Al een aantal keer sieraden bestel bij kaya. Tot nu toe elke keer weer tevreden . Mijn dochter kijkt er naar uit om af en toe te neuzen op de site voor nieuwe oorbellen. Ook erg tevreden over gepersonaliseerde sieraden. Snelle levering en leuk verpakt !

Mooie armband

Heel netjes verpakt gekregen. Ook vrij snel. De armbanden die ik ontvangen heb zijn echt heel mooi. Ben er heel blij mee :-D

Heel klantvriendelijk

Mijn ervaring met Kaya is top. Ik had een armband voor mijn man besteld maar onverhoopt was deze niet op tijd binnen in de juiste kleur. Ik kreeg de bruine variant alvast toegestuurd zodat ik evengoed mijn cadeautje kon geven. De meiden van Kaya beloofde mij de zwarte alsnog na te zenden zonder extra kosten. Super!

Fijne site met prachtige sieraden.

Prachtig armbandje voor de doop van ons petekindje, met mooi gegraveerde naam in een zilveren hartje. En ook snel geleverd in een mooie kadoverpakking. Helemaal tevreden!

Snelle levering en uitstekende service!

Nadat er 'probleempje' was met een besteld sieraad gelijk ontzettend goed opgelost, super service!

Heel mooi juweel en vlotte service

Juweel ziet er heel mooi uit. Ik heb de bestelling maandag avond gedaan en zat donderdag al in mijn brievenbus (belgie) Bedankt!

Voor de derde keer een gepersonaliseerd sieraad ontvangen. Ben iedere keer weer helemaal happy als ik het pakketje uitpak! Top!

Nadat ik erachter kwam dat de gouden armband voor mijn dochter na een aantal maanden zonder te dragen was verkleurd en afgebladerd.. hebben ze mij meteen een nieuwe opgestuurd maar dan zilver zodat het niet weer verkleurd..Heel blij mee !!

Geweldig!!!!

Prachtige armband ontvangen!!!

Een overzichtelijke website met heel veel keuze. Het armbandje is van hele mooie kwaliteit. De bedeltjes zijn heel netjes afgewerkt. Zeer snelle levering

Slechte ervaring is goed opgelost

Telefonisch moeilijk ( niet) te bereiken. Bestelling werd niet goed doorgegeven. En erger nog werd ook niet op aangegeven dag geleverd. Heb bewust gewacht ( omdat het pakket naar Amerika moest ) met verzenden. Maar geen bestelling ontvangen. Nooit meer!!! Na bovenstaande negatieve beoordeling wil ik dit rechtzetten in positieve beoordeling. Kaya heeft dit zeer goed opgelost met mij. Kunnen meer mensen een voorbeeld van aannemen. Dank Kaya!

Zeer goede service!!

Sluiting van armband sloot niet super. Ze zouden direct een nieuwe opsturen. Super service!

Fantastisch!

Nadat ik mijn bestelling had ontvangen, was er iets niet goed gegaan. Dit werd zo ontzettend netjes opgepakt. De volgende dag had ik al een nieuw exemplaar in huis. Ik ga hier zeker vaker bestellen, vanwege de goede service en vriendelijkheid waar mee gewerkt wordt.

Over KAYA sieraden