opgelicht

Ik had voor mijn moeder een ketting besteld met 5 geboortesteentjes voor 139 euro! 3 steentjes lieten los, ik vroeg haar of zij 3 nieuwe steentjes wilde plaatsen, uiteraard betaalde ik de verzendkosten, de steentjes en het maken. Helaas dat was niet mogelijk, heel raar gezien ze beweert de sieraden zelf te maken. Wel mocht ik een nieuwe uitzoeken voor slechts 69,95. Dat heb ik toen maar gedaan. Ik kreeg een andere toegestuurd. Daar heb ik contact over op genomen, ja sorry de andere was er niet meer....Was er niet meer?? Ze maakte ze toch zelf. Het nou komt het ergste, ALLE SIERADEN DIE KAYA VERKOOP STAAN VOOR EEN PAAR EURO TE KOOP OP ALIE EXPRESS!!!!! Zo ook mijn ketting voor 10,95 ipv 139 euro!! De steentjes zijn los te bestellen maar daar hebben de heren achter Kaya natuurlijk helemaal geen zin in. Advies, zie je een mooi sieraad op Kaya, kijk op alie express. Als deze revieuw niet geplaatst word neem ik contact op met Radar!

Super mooi!

Echt prachtig gegraveerd en mooie kwaliteit! De detail in het slotje van de armband is echt fantastisch want zo verlies je hem niet. Heel blij mee!

Niet tevreden

Steen is erg klein bijna niet te zien

Wat vervelend om te horen dat het product niet is wat je er van had verwacht. In onze product omschrijving staat altijd de afmeting van de bedel, in dit geval de afmeting van de steen. Mocht een product (in welke vorm dan ook) helaas toch tegenvallen kan je altijd contact opnemen met de klantenservice, dan zullen wij altijd op zoek gaan naar een oplossing! Naar aanleiding van deze review hebben wij contact gehad. Wij vinden het erg jammer om te horen dat je niet gelijk contact met ons wilde opnemen maar besloot het sieraad te gaan dragen. Wij hadden namelijk graag de kans gekregen om dit op te lossen.

Heel Positief. Super tevreden

Mijn bestelling overtrof mijn verwachtingen. Was zo oo mooi gegraveerd. Super tevreden

In een woord super.

Mijn eerste bestelling niet ontvangen. Op verzoek van Kaya nog enkele dagen gewacht. Helaas nog steeds niets ontvangen. Donderdag gemeld dat het pakje er nog steeds niet was. Direct een mail ontvangen dat de bestelling opnieuw zou worden verzonden. En ja hoor. Vrijdag heb ik mijn bestelling ontvangen. Dank jullie wel. Ik kom zeker nog een keer terug.

Fijn om te horen dat je je bestelling toch nog hebt mogen ontvangen! We wensen je er heel veel plezier mee!

In een woord geweldig!

Alles was de volgende dag in huis en is zeer mooi. Zal zeker nog een keer bestellen bedankt.

Wij zijn heel tevreden over de service

Ik had een armband besteld voor mijn moeder, met de namen van haar kleinkinderen in gegraveerd. Deze werd correct geleverd en mijn moeder vond hem prachtig. Helaas bleek er een probleempje met de sluiting (deze sprong steeds open). We hebben gemaild om dit probleem te melden, en we mochten de armband terugsturen voor herstelling. Zelfs de verzendingskosten werden vergoed. Intussen is het probleem verholpen en heeft mijn moeder dagelijks plezier van de armband.

Wat fijn om te horen! We hopen dat je moeder nog heel veel plezier mag hebben van de armband!

Heel tevreden

Armbandje heel mooi gemaakt super goede service.

Ik was niet tevreden. Dit hebben ze direct opgelost

Het armbandje was precies met de bibberende hand gemaakt, totaal niet mooi. Ik heb dit laten weten via mail, de dag nadien had ik al een antwoord. Super goede service! 5 dagen later had ik een nieuw armbandje in mijn brievenbus. Deze was super mooi en goed gemaakt! Ik ben ze heel dankbaar.

Wat fijn om te horen dat we dit netjes hebben kunnen oplossen en je nu tevreden bent met het sieraad. We wensen je er heel veel plezier mee!

Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop. Het was absoluut wat ik er van verwacht had. Bovendien was het mooi verpakt, een perfect cadootje. Een voltreffer!

TOPservice en TOPresultaat!

Ik bestelde hier zowel een hangertje met vingerafdruk als een armbandje met handgeschreven gravure. Beiden zijn prachtig! Ik nam op voorhand contact op met de klantendienst om te bekijken wat de mogelijkheden waren en werd telkens snel én zeer goed geholpen! Een absolute aanrader!

Dat is fijn om te horen! We wensen je heel veel plezier toe met de sieraden!

Goede, snelle service en prettige communicatie.

Wij hebben een product gekocht waarvan na drie kwart jaar een steentje verloren ging. Het mailcontact verliep prettig en oplossingsrichting.

Uitstekende service ❤️

Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm tevreden ben over hun uitstekende service.

Bedankt voor je compliment, dat waarderen wij enorm!

Ze staan voor hun kwaliteit & betrouwbaarheid.

Al diverse armbanden bij hen besteld. Zeer tevreden mee. Laatste armband sloot echter niet goed, contact opgenomen en ze wilden de armband gelijk repareren. Nog voor ik hem kon terugsturen was ik de armband al verloren, waarna ze vanuit zichzelf een nieuwe hebben gemaakt en dezelfde dag nog hebben verzonden. Wat mij betreft super service. Er kan altijd iets mis gaan, maar het is fijn dat ze dan ook gelijk een oplossing verzorgen.

Wat fijn om te horen dat we je een passende oplossing hebben kunnen bieden, we hopen dat je nog lang plezier zult hebben van de armband!

Mooi product en super goede klantenservice. We hadden een probleempje met het product maar is uitstekend opgelost. Zeer snelle reactie van de klantenservice.

Mijn bestelde artikel was niet zoals verwacht,maar is door Kaya netjes opgelost

Fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen bij het vinden van een passende oplossing!

Afgelopen donderdag een ketting besteld, alles ingevuld naar wens en vandaag ( zaterdag) kwam hij binnen. Ben er zo onwijs blij mee! Wil jullie extra bedanken voor het meedenken met de naam, ik kan hem nu op 2 manieren dragen, heel fijn! Snelle levering en het ziet er gewoon prachtig uit.

Hele fijne service, erg goed geholpen.

Top service, na een klacht met een kettinkje ben ik snel en goed geholpen. Er wordt ook met je meegedacht, erg fijn. Het kettinkje zat ook leuk verpakt, tja kan alleen maar zeggen: TOP SERVICE!!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, daar doen we het voor! 😉

Wauw, wat en SUPER service

Goede prijs en kwaliteitsverhouding. Onwijs goede service. Mijn armband was te groot helaas, maar na contact met de klantenservice een super voorstel gekregen. :D

Heb voor mezelf en mijn nichtje een ketting met naamplaatje gekocht en zeer tevreden. Prachtige ketting, snel geleverd en mooi verpakt! Ga zo door!!!

Dat is fijn om te horen! We wensen jou en je nichtje heel veel plezier toe met de kettingen!

Mooie producten en uitstekende service!

We hadden een gepersonaliseerde ring in een verkeerde maat besteld. Kaya service heeft ons snel en heel vriendelijk verder geholpen aan een ring met de juiste maat voor een zeer schappelijke lage prijs.

Fantastisch!

Vorige week heb ik een Rosée kleur armband besteld voor onze dochter. Ik vond het zelf prachtig mooi maar vlak na de bestelling bedacht ik mij dat de zilveren de voorkeur van haar zal zijn. Dus meteen gemaild en geappt. Helaas was de eerste bestelling al verder dan mijn bericht. Maar geen probleem ik kreeg de zilveren alsnog thuis gestuurd! Ze was gisteren jarig en ze is er heel blij mee! Nogmaals hartelijk dank Voor de goede en aardige service

GEWELDIG !!!

Alles is geweldig...de snelheid van kopen tot bezorgen....het sieraad is nog mooier dan ik verwacht had.....het zit in een geschenkdoosje, dat doosje op zich ziet er mooi en feestelijk uit. Al met al een aanrader voor iedereen die een mooi kadootje wil geven.

Prachtige armband met haarscherpe gravure

Echt nog veel mooier dan op de foto's! Ik heb een Olivia ketting besteld, stukken voordeliger dan andere websites (en ook echt zilver)! Tevreden dus met mijn aankoop

Bedankt voor je compliment, we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. We wensen je er heel veel plezier mee!