Mooie gegraveerde ketting handschrift

De ketting met eigen handschrift die ik had besteld is echt ontzettend mooi en super snel geleverd. Enige puntje is dat er een klein foutje zit in de gravering wat jammer is maar wat denk ik komt door het feit dat het zo klein gegraveerd moet worden

Bedankt voor je review! Wat prettig om te horen dat je de ketting mooi vindt en tevreden bent over de levering. We wensen je veel draagplezier toe!

Dik tevreden

Voor de tweede keer een baby-armbandje besteld. Supersnel en mooi verpakt afgeleverd bij de ouders van de baby. Ouders heel blij maar ook wij, de overgrootouders, blij met het prachtige armbandje. Oudere kindje draagt haar armbandje nog steeds….dus kwaliteit!

Bedankt voor de complimenten! Wat leuk om te lezen dat het armbandje in de smaak valt en beide kindjes deze nu dragen. We wensen ze veel draagplezier toe!

Zeer goed en professioneel

Had een armbandje besteld in zilver en was aangekomen in verguld.Heb contact opgenomen met klantenservice en werd onmiddelijk geholpen door een nieuw bandje op te sturen zonder extra kost,en dit werd geleverd binnen 4dagen.Topservice.Zal vaker hier bestellen.

Bedankt voor je review! We vinden het fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de klantenservice en de aangeboden oplossing. We wensen je veel plezier met jouw sieraad!

super snelle levering van een prachtig product

ik heb de armband besteld met 5 naamplaatjes had er ivm de prijs geen super hoge verwachtig van maar de armband is prachtig ook de gravering is erg mooi had de armband binnen 2 dagen in huis dank je.wel en ik ga zeker in de toekomst nog beatellingen plaatsen

Wat een leuke review, bedankt hiervoor! Wij vinden het erg leuk om te horen dat de armband met gravure naar wens is. Wij wensen je dan ook veel draagplezier toe.

Uitstekende en zeer snelle service

Ik had een armband besteld voor mijn moeder met enige haast, hij was er keurig de volgende dag! Nadat ik hem gegeven had, bleek hij te klein. Ook dit is keurig en super snel opgelost. Zelden zo keurig en snel te woord gestaan via de mail.

Bedankt voor je review en de complimenten! We wensen jouw moeder veel draagplezier toe!

Hele goede service!!

Ik ben vriendelijke en super snel geholpen. Ook se oplossing was binnen 2 werkdagen afgehandeld.

Bedankt voor je review! We vinden het fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de klantenservice en dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. We wensen je veel plezier met jouw sieraad!

Kom hier elke keer weer terug

Ik bestel heel vaak hier als ik een cadeautje nodig heb voor iemand. Het komt altijd op tijd aan. De sieraden zijn precies zoals ik ze bestel en de gravure is nooit verkeerd of mislukt. Heel erg bedankt!

Bedankt voor je review! Wat ontzettend leuk om te lezen dat je vaker bij ons een bestelling plaatst en tevreden bent over de levertijd en de geleverde sieraden. We wensen je veel geefplezier toe en hopen je terug te zien in onze webshop!

Geweldige service en hele mooie armband

Een hele goede service gekregen en hele mooie armband ontvangen voor mijn dochter

Bedankt voor je review Joke! Wij wensen je dochter veel plezier met de armband toe!

Super fijne service

De service is top. Heel erg tevreden over de kwaliteit. De tweede keer een te kleine armband besteld, deze kon ik kosteloos retour sturen. De dag erna kreeg ik de juiste maat armband al binnen. Top!

Wat leuk om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze service en de kwaliteit. We willen je bedanken voor je review en veel plezier wensen met jouw armband!

Super snelle en goede service

Oorbellen besteld en bij openmaken ontdekte ik een klein defect. Binnen een uur had ik antwoord op mijn mail met de mededeling dat er kosteloos nieuwe worden opgestuurd! Hele goede service!

Bedankt voor het compliment! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier gewenst met het sieraad!

Super service!

Helaas kwam de bestelling beschadigd bij ons binnen. Binnen luttele minuten contact gehad met Kaya via Whatsapp. Snelle service en super netjes opgelost. We krijgen een nieuwe ketting toegestuurd.

Bedankt voor je leuke review. Wij hebben je graag geholpen en wensen je veel plezier met de ketting toe!

Zo tevreden

Nu mijn 2de armband besteld en zo als de vorige keer heel snel geleverd. Ook deze keer weer, Zo tevreden!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle levering en voor de tweede keer voor ons hebt gekozen. Veel draagplezier gewenst!

Goede klantenservice

Ik had perongelijk het verkeerde armbandje besteld (gegrafeerd), maar door de geweldige klantenservice heb ik een 2e kunnen bestellen voor een deel van prijs!

Bedankt voor je review! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier met je armband!

Ik had een gepersonaliseerde armband wat ik helaas te groot heb besteld.. na contact kon ik tegen een klein bedrag een nieuwe krijgen.. we zijn erg tevreden over de service en de snelle handeling.. Bedank..!

Wat fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over onze service en de snelle afhandeling. We wensen je veel draagplezier toe!

Snel en heel mooie juwelen!

Armband besteld met gravure, blijkt de maat toch te groot. Contact opgenomen met de klantenservice en er werd een korting voorgesteld voor de nieuwe maat. Wel jammer dat je het gewoon niet kan retourneren.

Bedankt voor je review! Helaas mogen gepersonaliseerde sieraden niet geretourneerd worden, vandaar dat we deze oplossing hebben aangeboden. We wensen je veel plezier met je sieraad!

Mooi armbandje, maar de prijs niet waard

Ik had 2 zussen armbandjes gekocht. Ze zien er leuk uit, en mooi gegraveerd... maar ze zijn enorm gevoelig voor krassen! Wij hebben ze nog geen 3 maanden en de naam is al bijna onleesbaar. Daardoor oogt het goedkoop en ik vind ze de prijs niet waard.

Onverwachte echte service

In de zomer van 2022 een mooie armband besteld met gravure. Erg tevreden over het resultaat. Helaas ging de armband stuk in oktober en bij navraag naar een tip hoe deze het beste te repareren heb ik een nieuwe armband mogen ontvangen.

Bedankt voor je review! We zijn blij om te vernemen dat je erg tevreden bent over het resultaat van de armband met gravure. Veel draagplezier gewenst!

Gravering ietwat slordig - baby armbandje

Helaas zit er een kleine uitschieter bij de gravering van de eerste letter en een duidelijk klein puntje, beide vallen op. Het armbandje vind ik wat goedkoper ogen dan ik had verwacht. Verder wel een leuk armbandje.

Mijn prachtige armbandje was bij de sluiting kapot gegaan, ik heb ze hier over gemaild en kon hem gelijk terug sturen zodat ze hem zouden maken. Super klantvriendelijk en een goede service!

Dank je wel voor je leuke review! Wij wensen je weer veel draagplezier met de armband toe.

Geweldig!!!

Ik heb een armband en een ketting besteld bij Kaya sieraden. Beide super mooi. De armband was helaas te klein. Na contact opgenomen te hebben met Kaya sieraden heb ik een grotere maat armband ontvangen en de oude mocht ik retour afzender terug sturen. Wat een geweldige service!! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ga zo door :)

Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent met de service! Wij wensen je veel plezier toe met de armband!

Fantastische Servers

Na aanschaf 2 armbandjes was er helaas 1 kapot gegaan, gelukkig werd en snel/goed geholpen en is de zelfde dag van het melden een nieuwe opgestuurd

Wat fijn om te horen dat je blij ment met de snelle service en oplossing die je hebt gehad. Wij wensen je veel plezier met de armbanden!

Goed en professioneel

In eerste instantie minder kwaliteit armband ontvangen, maar na een mail werd dit super opgepakt. Ik kreeg een passende oplossing en een nieuwe armband waar ik heel erg blij mee ben. Super snel in communicatie en oplossing aanbieden en versturen. Ik ben heel erg tevreden!

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service die je hebt gehad, toen je niet helemaal tevreden was over de kwaliteit van de armband. Wij wensen je veel plezier met de armband!

Waanzinnig goede service

Mijn armband verloren door dat de sluiting niet goed functioneerde maar garantie was verlopen Toch een goede korting gekregen om een nieuwe te kunnen aanschaffen Kortom top service en heel snel antwoord op de mail

Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent met de service! Veel plezier met de armband gewenst!

Vriendelijk, behulpzaam en prachtig armbandje

Ik ben heel tevreden met de aankoop van mijn armband met vingerafdruk; op voorhand info gevraagd en niet lang moeten wachten op een antwoord. Heel vriendelijke klantendienst! Armbandje is prachtig, de vingerafdruk is heel duidelijk. Bedankt!

Dankjewel voor je recensie! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over het product en over onze klantenservice. Veel plezier met je bestelling gewenst!

Super goede service

Goed bereikbaar, en snelle service! Netjes nieuw armbandje gekregen nadat de vorige niet helemaal mooi was geleverd. Super blij mee!

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat we dit samen hebben opgelost. Veel plezier met je Kaya-sieraad gewenst!