Prachtige sieraden en een top service.

Prachtige sieraden en een vriendelijke en goeie service. Als je vragen hebt worden ze vlot beantwoord . Echt een aanrader om te shoppen bij Kaya sieraden. Mvg H. Hoeksma

Zo’n mooi cadeau voor mijn dochter! Boven verwachting! Snel geleverd en mooi verpakt

Prachtig resultaat!

In twee weken tijd twee verschillende armbanden besteld, de dubbele bangle met dubbele gravure. Allebei met schitterend resultaat, prachtig afgewerkt en snel verzonden!

Fantastisch!!!

Prachtig (hart vorm) medaillon cadeau gegeven aan een meisje met down syndroom, helaas moet ze beide ouders missen. Ze was bijzonder blij met dit herinneringsgeschenk en draagt haar ouders nu voor altijd bij zich. Snelle levering, met zorg verpakt! Leuke prijsje... En tegelijkertijd met het kopen van een sieraad een prachtig doel steunen. Fantastisch idee!!!

SUPER!

In alle opzichten.... Zeer te Vreden! Goede kwaliteit,.. Mooie cadeau verpakking, service... TOP!... IK BEN EEN KRITISCHE,... KLANT! OPRECHT veel dierbaren blij gemaakt met KAYA sieraden. Graag tot ziens!

Fantastisch bedrijf

Supergave unicorn oorbelletjes voor een klein jarig meisje gekocht. Nadat we een "eigenschuldprobleempje" hadden en we een vraag hierover bij Lotte neerlegde gaf zij aan dat ze het voor ons ging oplossen, zonder er een probleem van te maken. Nou dat is pas service en dus ook een vermelding waard. Lieve Lotte/Kayasieraden, Superbedankt, ook namens de blije kleine jarige kleuter.

Prachtige sieraden en erg mooi verpakt

Hele fijne service en erg mooie sieraden. Heel blij mee! Zeker een aanrader.

Goei ervaring

Vriendelijk en snelle levering

Erg aangenaam.

Snelle levering, fijn contact met dr klantenservice, goede prijs kwaliteit verhouding, en precies dat wat je online ziet, is wat je ontvangt. Kortom zeker een aanrader, hier bestel ik zeker weer.

Bedankt voor de complimenten!

Juiste service

Ik had een mooi gepersonaliseerd armbandje laten maken en was super mooi toen het binnen kwam. Helaas na een week dragen kwam ik erachter dat de sluiting erg snel los liet, het armbandje uiteindelijk teruggestuurd. En binnen 2 dagen weer terug ontvangen en werkt weer zoals behoren! Fijne service!

Goed om te horen dat de armband weer snel in huis was! Veel plezier ermee!

Goede service!

Mijn pakketje was kwijt geraakt in de post. Kaya dacht goed mee in een oplossing en de service was uitstekend. Ben zeer tevreden met het gegraveerde kettinkje wat ik net heb ontvangen.

Super geholpen, top resultaat

Ik heb een bedeltje laten graveren met afbeelding erop. De betaling ging niet zoals het zou moeten dus daar mailcontact over gehad en snel opgelost. Na 3 dagen had ik mijn bedeltje al thuis, en hij is precies geworden zoals ik bedacht had. Hij is best klein, maar de lijnen zijn erg gedetailleerd. En nog betaalbaar ook vergeleken met andere sites, echt een aanrader!

Erg goede service

Na een foutje in de bestelling, werd dit meteen rechtgezet! Vriendelijke en goede service.

Mijn twee gegraveerde bedeltjes zien er uit precies zoals ik had gehoopt. Ook heel mooi verpakt en snelle service. Ik koop zeker nog opnieuw bij Kaya in de toekomst!

Fijn dat u in de toekomst weer aan ons zult denken!

teleurstellend

Geen goed retourbeleid, sieraad te groot toegestuurd en niet zoals op de foto.. Gaat ook af en moet extra betalen voor "goud" al bij al teveel betaald voor 1 kleine ring.

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de bestelling. In principe kunnen gepersonaliseerde sieraden niet retour worden gestuurd. Echter willen wij wel dat iedereen tevreden is met het ontvangen product. Helaas heeft u geen contact opgenomen met de klantenservice en reageert u niet op onze mail. Wij horen graag van u zodat wij tot een oplossing kunnen komen!

Mooi verzorgde verpakking, zeer snelle levering! Heel fijne ervaring!

Perfecte vriendelijke service

Wat een vriendelijk en meedenkend bedrijf. Gebeld of mijn bestelling welke volgens de site 3 dagen later klaar zou zijn eerder geleverd kon worden ivm verjaardagscadeau. Zeer vriendelijk geholpen (Wendy) Ze gingen er gelijk mee aan de slag om het op tijd af te krijgen. Later terug gebeld om het ontwerp te overleggen voor een nog mooier resultaat. Dit is pas meedenken met de klant. Top service. Beste KAYA nogmaals mijn dank. Mvg, Erik, Tim en Luc.

Graag gedaan namens Wendy en de rest van ons team. Veel plezier met geven!

Zeer goede service! Mail werd meteen beantwoord en probleem werd meteen netjes opgelost!

Prachtige sieraden, heel klantvriendelijk

Armband met bedeltjes en geboortestenen besteld. Snelle levering, gravures mooi gedaan. Na een halve dag alleen al een geboortesteentje verloren. Contact gehad. Ik mocht het kostenloos terug sturen en het zou voor me gemaakt worden. Keurig op de hoogte gehouden wanneer ze het ontvangen hadden en weer terug stuurden. Binnen een week was het geregeld. In mijn ogen zeer klantvriendelijk en goede, snelle service!

Erg mooi product

Ik heb een hanger aan beide zijde laten graveren met eigen handschrift en losse ketting erbij gekocht. Erg blij mee. Super snelle service, mooi gemaakt en mooi ingepakt. De tijd dat aangegeven stond bij werkstuk van ontvangst klopte. Post heeft er alleen een dag langer over gedaan maar dat is overmacht. Communiceren via de chat was erg vriendelijk en snel antwoord.

Had eerst verkeerde bestelling ontvangen, oeps, kan gebeuren, even gemaild, snel reactie terug en kreeg er zelfs nog iets extra's bij toegestuurd vanwege (niet bestaand ) ongemak ;-) wat een service!

Fantastisch!

Snelle en goede service. Goed contact en bereid om mee te denken en je echt blij te maken met hun sieraden. Zeker een aanrader om hier te bestellen

Bedankt voor de complimenten!

Wat ben ik tevreden over het product en over jullie! Voor m’n dochter een ketting met haar geboortesteen besteld en wat is dit mooi!. Ook het ingegraveerde hartje hebben jullie toch nog kunnen plaatsen toen dit bij de bestelling niet lukte om in te voeren. Echt heel erg blij mee èn supersnel geregeld. Heel erg bedankt!

Ik heb gekozen voor een armband met geboortesteen en gravure met naam van mijn zoontje. Service van dit bedrijf is uitzonderlijk goed te noemen. Mijn kritische blik merkte een schoonheidsfoutje op en dit is netjes opgelost. Aanrader!

Fijn om te horen dat we het goed hebben kunenn oplossen. Veel plezier met de armband!

Fantastique!

J'ai commandé un bracelet avec le nom de ma fille mais très tardivement. Il a été envoyé le jour-même et je l'ai reçu en Belgique 3 jours après. La qualité est superbe et l'emballage vraiment magnifique. Je suis vraiment ravie! Je recommanderai chez Kaya sieraden ;-) Evelyne