Uitstekende dienst na verkoop

Mijn armbandje ging stuk en het werd direct vervangen door een nieuw. Het armbandje heeft een speciale betekenis voor mij dus ik ben ontzettend dankbaar.

Alweer een prachtig product ontvangen!

Deze keer een prachtig vergulde ketting met initialen besteld en deze werd verzorgd geleverd zoals verwacht! Het is het tweede product dat ik bij Kaya sieraden bestel en ik ben opnieuw zeer tevreden hierover, echt een aanrader!

Goeie service

Tot twee keer toe een nieuwe armband gekregen, omdat eentje niet was aangekomen en de ander niet goed gespelt was ivm graveringen. Hebben meteen gereageerd en gingen er gelijk mee aan het werk. Bedankt Kaya!

Slechte ervaring met gekochte ketting

Ongeveer 3 maanden geleden kreeg ik een gegraveerde ketting met mijn naam en een geboortesteen voor mijn verjaardag. Al snel begon de hanger erg te verkleuren, zonder dat ik hiermee douchte, sportte of sliep. Nu is de geboortesteen van de ketting af, en kan ik er eigenlijk niks meer mee. Voor het bedrag wat hiervoor betaald is, vind ik het een slecht product.

Perfecte service!

Mijn ervaring met KAYA sieraden is perfect. Alle vragen worden snel beantwoord en de service is top. Als er iets is komen ze meteen met de juiste oplossing.

Voldoet geheel aan mijn verwachting

Supersnelle levering, mooi verpakt, prijstechnisch waar voor je geld. Kortom zeer tevreden!

Goede service en communicatie,leuke producten

Armbandje wat ik had besteld,was helaas te krap.Dit werd snel en kosteloos verholpen. Communicatie verliep snel en vriendelijk.

Mooi en snelle levering

Mooi en netjes gegraveerd en verpakt. En ook snel geleverd.

Hele mooie sieraden en een geweldige service.

Kiyoh is een bedrijf die de klanten begrijpt en mee denkt voor een oplossing. Ik had een armbandje voor mijn kleindochter besteld. Dit was precies pas maat en wilde het graag een maatje groter. Na kontakt te hebben gehad met Kiyoh kwamen hun met twee oplossingen. Daar heb ik gebruik van gemaakt, ik heb het armbandje een maat groter gekregen zodat mijn kleindochter er heel lang plezier van zal hebben. Dit is service eerste klas. Ik zeer tevreden en blij met het mooie armbandje.

Exact zoals afgebeeld. Goede kwaliteit. Prijs kwaliteitverhouding super. Snelle levering die je goed kan opvolgen. Leuke, mooie frisse collectie voor elke leeftijd. En superlief van jullie om een extra attentie re geven. Mijn dochter en ik kopen jaarlijks een matching armbandje, mijn dochter in goud, ikzelf in zilver en zolang KAYA deze kwaliteit aan deze prijzen blijft verkopen zullen wij deze jaarlijks hier bestellen. Supertevreden. Bedankt

Zeer goede service!

Bij een probleempje met de sluiting van een armband werd ik meteen geholpen. Er werd binnen de week een nieuwe armband opgestuurd. Het materiaal is van degelijke kwaliteit en ziet er mooi uit.

Geweldige snelle service

Wat een goede snelle leveringen alles is even mooi heb nu al twee x besteld en ik ga t nog veeeeel meer doen!! Een echte aanrader

Ik heb een armband en ketting voor mijn vrouw van zilver gekocht. Aangezien op de gravure op de armband een klein tekentje ontbrak heb ik hierover contact met de klantenservice opgemomen.Hun reactie was, dat ik de betreffende armband mocht houden en dat ze een goede naar mij zouden opsturen, geheel gratis. Wat een perfekte service. Het kan toch nog wel in deze tijd.

Zeer tevreden van de gewenste artikels Aanrader voor iedereen

Super service.

Had in december 2 zilveren slavenarmband met gravure besteld voor mijn dochter en mijzelf. Ik had maar 1 armband ontvangen. Na 1 mailtje kreeg ik gelijk een nieuwe armband. Dat is echt top service. Mijn dochter en ik zijn super blij. Dank je wel KAYA sieraden.

Bestelling gedaan en ging iets mis met de maatvoering maar de service achteraf is helemaal top Mijn complimenten aan het hele team

Mooie armband, goede snelle service

Mijn ervaring bij kaya sieraden is erg goed. Ik had een zilveren armband besteld en ik kreeg een gouden. ( foutje moet kunnen) Ik heb een mailtje gestuurd en een foto van mijn ontvangen product en binnen een week had ik de zilver kleurige armband binnen en de gouden mocht ik ook houden. Ik vind het een super goede en snelle service en ik ga hier zeker vaker bestellen!

Top service! Ondanks het feit dat ik het artikel heb geretourneerd, ben ik ontzettend tevreden over de klantenservice. Super snelle afhandeling, dit zelfs tijdens feestdagen. Goed bereikbaar en snel reactie. Webwinkels kunnen veel van jullie leren wat betreft service. Helemaal top ik raad jullie een ieder aan!!!

Mooi sieraad, snelle levering

Sneller geleverd dat aangegeven! Mooi verpakt, ketting is heel mooi! Helemaal blij

De ketting die ik binnen had gekregen was verkeerd gegraveerd, kan gebeuren De volgende dag stuurde ze mij al een nieuwe ketting op.

Iets besteld vervolgens geleverd in envelop zonder product

Iets besteld vervolgens geleverd in envelop zonder product

Bedankt voor je review. Een deel van jouw bestelling wordt gemaakt en verzonden door een partner van ons. De cadeauverpakking wordt door ons zelf verzonden. We hebben je daar voor het verzenden van je bestelling over geïnformeerd! Je zal het andere deel van je bestelling dus spoedig ontvangen!

Zeer mooie armband

Fantastische service. Snelle levering. Erg mooie armband.

Snelle levering en mooi resultaat

Snelle levering en mooi resultaat

Super goede service. Snelle reactie en afhandelen! Top

helemaal top!

Mijn bestelling waren 3 armbandjes met een eigen ontwerp erop gegraveerd. Omdat het zo specifiek was, nam ik contact op met de klantenservice. Zij hebben mij enorm goed geholpen en zelfs een snelle reactie teruggegeven op kerst! Ook zijn ze meteen al opgestuurd. Ik ben heel erg benieuwd <3