Super leuke producten en service

Inmiddels al een vierde bestelling laten maken bij Kaya. Dit keer een vingerafdruk van mijn zoontje op een steutelhanger voor Vaderdag. Is geweldig mooi gelukt. Ook de service top!

Geweldige service, TOP !!

Tot tweemaal toe mijn halsketting verloren en/of losgeraakt. 1e keer gratis nieuw slotje erop. De tweede keer een bedeltje kwijt geholpen. Wat denk je, krijg ik GRATIS een nieuw bedeltje. Dat noem ik nou eens hart voor de klant hebben. Top!!!

Leuke webshop

Snelle afhandeling niet te duur. Assortiment prima.

Geweldig goede service

Wat een mooie site, veel keuze en betaalbaar. Ikzelf had moeite met kiezen en had zelf de verkeerde vingerafdrukken bijgevoegd, via telefonisch contact zeer snel en goed opgelost, naderhand wilde ik toch nog een bedeltje erbij aan mijn armband en ook dat kon gelukkig geregeld worden, wauw snelle reactie en goede service........zeer tevreden!!!

Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze snelle service. Wij wensen je veel plezier met het dragen van het sieraad!

Superleuk om kado te geven!

Bij de bestelling stond dat de armband woensdag geleverd zou worden, bij opmerkingen had ik gezegd dat hij voor mijn schoonzoon is en dat ik van harte hoop dat hij op tijd binnen is. Ruim op tijd! De volgende dag(zaterdag)al. :-))))) Bovendien is mijn schoonzoon er onwijs blij mee.

Wat fijn om te horen dat je de bestelling binnen de verwachte levertijd hebt ontvangen en dat je schoonzoon blij is met de armband. Wij wensen je schoonzoon veel plezier met het dragen van de armband!

Top gegraveerd

Ik heb een baby-armbandje besteld voor mijn dochtertje Stefania met bedeltjes en haar naam laten graveren. Het is super mooi gegraveerd en de bedeltjes in een mooie volgorde gehangen. Jammer dat ik geen foto kan uploaden want het is een echte aanrader om bij kiyoh te bestellen!

Wat fijn om te horden dat he het sieraad zo mooi vindt geworden en dat je onze website en sieraden aan andere zal aanraden. Wij wensen je dochter veel plezier met het dragen van de armband!

Slechte kwaliteit

Ketting kan je zo ombuigen

Heel erg tevreden

Supersnelle verzending. Zeer netjes verpakt met cadeauverpakking.

Geweldig, boven mijn verwachting.

Hangertje verguld met geboortesteen gekocht. In mijn geval aquamarijn. Aan mijn gouden ketting gehangen en het ziet er prachtig mooi uit.

Way fijn om te horen dat je blij bent met het sieraad. Wij wensen je veel plezier met het dragen van de ketting!

Goede service. Armbandje gekocht en de sluiting werkte niet goed. Uitstekend opgelost en afgehandeld. Kregen direct een nieuwe opgestuurd.

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service die je hebt gehad, toen de sluiting van het sieraad het niet naar behoren deed. Wij proberen in dit soort gevallen ook altijd met een passende oplossing te komen. Wij wensen je nog veel plezier met het dragen van de armband!

Super tevreden met het resultaat!

Ontzettend goede service. Ik wilde weer iets aparts en dit was geen probleem! Ik kon de symbolen die ik in de armband wilde per mail versturen en 2 dagen later had ik hem al binnen. Erg mooi gedaan!

Wat leuk om te horen dat je vind dat het resultaat mooi is geworden. Ook bij aparte/speciale aanvragen, kijken wij altijd graag mee naar de mogelijk heden. Wij wensen je veel plezier met het sieraad!

Hele mooie sieraden

Ik heb een mooie armband voor mijn dochtertje besteld met haar naam erop en bedeltjes, Het staat haar heel goed en werd heel snel geleverd echt een aanrader! De armband ziet er ook nog eens heel mooi uit :)

Wat fijn om te horen dat jullie blij zijn met de armband en tevreden zijn over de snelle levering. Wij wensen je dochtertje veel plezier met het dragen van de armband!

Helemaal top!

Ik heb al eerder een bestelling gedaan, 4 bedelarmbandjes voor mijn kleinkinderen. Deze bestelling liep perfect. Mijn oudste kleinkind verloor haar armband en de nieuwe bestelling liep niet helemaal goed, maar ik kreeg meteen en snel een reactie en actie. Prima service dus helemaal tevreden over Kaya!

Wat fijn om to horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze sieraden en service!

Leuke sieraden, fijne klantenservice

De kindersieraden zien er mooi uit, en de achterkantjes van de oorbellen blijven goed zitten. Een groot succes bij mijn peuter van 3. Er was iets misgegaan met het verassingspakketje, de opmerking bij bestelling was niet doorgekomen, dit hebben ze heel snel en goed opgelost. Wij gaan hier zeker vaker bestellen! Kortom een hele fijne webshop!

Wij fijn om te horen dat je peuter van 3 blij is met de sieraden uit het verrassingspakketje. En dat je door de goede en snelle service, vaker bij ons wilt bestellen!

Waanzinnig!!!!

Vandaag 2 prachtige kettingen binnen gekregen met de vingerafdruk van mijn overleden vader. Ook het woord Papa in zijn eigen handschrift is zo herkenbaar door hem geschreven. Echt geen woorden kunnen beschrijven hoe dierbaar en kostbaar dit voor mij is. Ook mijn moeder was heel blij met haar ketting met ook de vingerafdruk en de naam van mijn vader met zelf het bekende krabbeltje wat hij altijd onder zijn naam zette. Dankbaar!!!!!

Wat leuk om te horen dat jullie zo blij zijn met de sieraden en wat een waardevol en mooi geschenk! Wij wensen jullie veel draag plezier!

Geweldige service

Een superbedrijf. Ik had een sieradensetje van eenhoorns besteld, deze werd snel en netjes geleverd. Helaas werd mijn kleindochter na 1 week een oorbel kwijt van het net aangeschaftje sieradensetje. Dit was natuurlijk erg jammer. Contact opgenomen met Kaya en de volgende dag lag er een nieuw oorbelletje in de brievenbus. Mijn kleindochter supergelukkig en wij dus ook. Fantastische service. Dank jullie wel.

Prachtige levensboom ketting

Super service, ook via de app over vragen. De ketting is prachtig en onze oma zal er heel blij van worden. Website is overzichtelijk en werkt goed. Er komt ook mooie cadeauverpakking bij. Een dikke 10!

Wat fijn om te horen dat je blij bent met de service die je hebt gehad via de WhatsApp. Wij wensen je veel plezier met het geven van de ketting!

Topservice

Mijn eerste bestelling was zoekgeraakt bij de post. Heb gratis een nieuwe ketting gekregen, terwijl Kaya hier niets aan kon doen. Superblij en echt een hele mooie ketting met bedel.

Erg blij met de bestelde artikelen. Super service nadat ik gemeld heb dat ik mijn armband met gravering was verloren. Als je het over serviceverlening hebt dan zeg je Kaya!!! Dank jullie wel!! Groetjes Yvonne

Wat fijn om te horen dat je zo blij ment met de producten die je hebt besteld en de service die je hebt gehad!

Een mooi sieraad om te krijgen en te geven.

Mijn ervaring met Kiyoh is in één woord super. Goede kwaliteit, snelle levering, reageert direct op een vraag en als er iets fout gaat, direct een goede oplossing.

Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze snelle service!

Met mijn eerste armbandje ging iets mis.....geweldige service . Snel en naar tevredenheid opgelost...dankjewel.

Wat fijn om te horen dat he zo tevreden bent over de service die je hebt gehad. En dat het probleem naar wens is opgelost!

Mooie sieraden en prima service. Er was bij ons een klein foutje in de gravering en deze is zonder problemen opgelost. Ook snelle service! Een aanrader dus!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de service die je hebt gehad, en dat het foutje met de gravure is opgelost!

Mooi armbandje super service

Ik had een armbandje voor mijn moeder besteld. Super mooi en precies zoals verwacht. Alleen was deze te klein. Contact gehad en had super snel reactie terug en word omgeruild voor een groter armbandje. Super service dus!!

Wat fijn om te horen dat je blij bent met de service die je hebt gehad. Ook wanneer een sieraad toch niet helemaal goed past, kijken wij inderdaad graag mee naar een passende oplossing!

mooi en degelijk

goede kwaliteit en snelle leveringen

Helemaal top

Snelle levering en prima service. Ik had nog een vraag waar ik per mail vrijwel direct een antwoord op kreeg. Dik tevreden.

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en de service die je hebt gehad!