Supermooi ❤️

Ik liet een ketting maken met een vingerafdruk en de naam in het handschrift van mijn overleden zoon. Zo mooi. Ik ben zo blij met dit mooie aandenken.

Heel veel plezier gewenst met dit mooie aandenken!

Fijne en snelle service, goede kwaliteit, prima prijs en leuk ingepakt

Voor Vaderdag een leuk armbandje gekocht die heel snel werd geleverd. Armbandje heeft een prima kwaliteit en de service is heel goed. Iedereen aan te raden. Ook toen het armbandje te klein bleek, hadden ze een prima service.

Perfecte service en snelle levering

Super mooi eind resultaat!!! Heeeeeel erg blij mee! Ijshockey stick en Puck erbij laten graveren, wat een service dat dit mogelijk was!!! Mijn man is er blij mee!!!!!!! AANRADER!!!!

Snelle verzending super

Ik ben heel blij met mijn naamketting prachtig verpakt

Veel plezier gewenst met de ketting!

Mooie gepersonliseerde sieraden!

Ik heb zojuist twee slavenarmbanden ontvangen van Kaya en ze zijn echt prachtig, met een persoonlijke tekst aan de binnenkant, erg subtiel en mooi!

Top, super snel en netjes

Ik ben superblij met mijn bedelarmband :) een snelle levering, mooie prijs en mooi verpakt. Echt een cadeautje <3

Heel veel plezier gewenst met de armband!

PRACHTIG!

Mooie sieraden, Hele Goede Service!

Super mooie armband binnen gekregen voor vaderdag. Heel snel geleverd. Zit in een mooi doosje en ook nog cadeau verpakking erbij gekregen!

Veel plezier met geven!

Mooie kwaliteit en service

Armband met inscriptie is erg mooi en van uitstekende kwaliteit. Supersnel geleverd, mooi verpakt.

GEWELDIG!!!

Helaas was de eerste keer het pakket kwijt geraakt in de post. Ik heb met de klantenservice geappt en er werd gelijk een nieuwe verzonden. Eenmaal aangekomen bleek het armbandje ook te klein te zijn, omdat deze gepersonaliseerd was kon ik hem niet retour sturen. Wél werd mij een alternatief aangeboden. Super vriendelijk en behulpzaam! Zou ik zeker aanraden!!!

Een mooi sieraad

Heel blij met het kettinkje wat wij hebben besteld. Helaas brak hij af maar na mailcontact lag er de volgende dag al een nieuwe in de bus. Dat is service! Ontzettend bedankt!

Super tevreden over de service en over de hulp.

Ze hebben mij super goed geholpen/geadviseerd welke vingerafdruk ik het beste kon gebruiken. Niet alle vingerafdrukken waren even duidelijk namelijk en met hun hulp heb ik toch een heel mooi sieraad kunnen uitzoeken. Het contact kan via mail of zelfs via whatsapp. Team Kaya helpt je waar het nodig is. De spullen heb je binnen enkele dagen thuis. Echt TOP!

Vingerafdrukken kunnen inderdaad lastig zijn, zeker als ze van een overleden dierbare zijn en niet opnieuw kunnen worden afgenomen. Wij helpen daarom graag mee met het vinden van een geschikte afdruk. Heel veel plezier gewenst met uw unieke KAYA sieraad!

doe zo voord

Bedankt!

Correcte service, vriendelijk contact en mooi verpakt

Mooie producten, zorgzaam ingepakt. Bestelling in goede staat ontvangen. Eén item van de bestelling ontbrak. Contact hierover verliep heel klantvriendelijk. Vergetelheid werd meteen nagekeken, bevestigd, in orde gebracht en binnen de beloofde termijn nageleefd. Zo zou het overal moeten gaan.

Wat vervelend te horen dat wij iets vergeten waren bij de bestelling. Fijn te horen dat wij het toch snel hebben kunnen oplossen. Veel plezier gewenst met uw bestelling!

Bij de eerste bestelling kreeg ik helaas een armbandje met een sluiting die niet zo goed werkte. Bericht gestuurd of ik hem kon omruilen. Hele goede service er werd gelijk een nieuwe opgestuurd. Super! Nu een goede sluiting en we zijn er erg blij mee ☺️. Het is een prachtig armbandje.

Veel plezier met de armband!

Top service!

Moeder en dochter armband werd na ontvangst nog netjes aangepast op grootte en extra bedel. Goede service en kwaliteit.

Mooie armbandjes

Men enige minpunt is dat ik 2 dezelfde armbandjes had besteld en dat de letter grootte verschillend was op de armbandjes. Langs de binnenkant stond het een beetje scheef. Verder heel mooi gedaan. Had er graag een foto van geplaatst.

Bedankt voor uw recensie! Omdat wij alles met de hand graveren kan het zijn dat er een verschil zit tussen verschillende sieraden. Wanneer u dit heel storend vindt kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice. Dan helpen wij u graag verder!

Vandaag het medaillon /ketting met foto en gravure binnen gekregen. Ben er erg blij mee , ziet er mooi uit . Zal zeker als ik nog iets nodig heb daar weer bestellen.

Geweldige service

Een armbandje voor mezelf en mijn dochtertje gehaald. Mijn dochtertje was helaas een beetje te enthousiast en probeerde haar armbandje zelf af te doen en is toen kapot gegaan. Contact gehad met de klantenservice via de site, helaas blijkt dat het armbandje niet meer te repareren was. Ik heb toen een nieuwe toegestuurd gekregen.. TOP SERVICE!!!!

Hele mooie producten en een team met ontzettende lieve medewerkers! Ik ben zeer goed geholpen door de klantenservice.

Superservice!

Voor Moederdag heb ik een hanger met de 3 namen van mijn kinderen, en 3 geboortesteentjes besteld. Toen de hanger binnenkwam, bleken 2 van de 3 kleuren van de geboortestenen heel anders dan ik dacht toen ik ze uitkoos in het keuzemenu. Lichtblauw was felturquoise en de kleur waarvan ik dacht dat het lichtroze was, bleek lila te zijn. Ik heb hierover gemaild omdat ik erg teleurgesteld was en kreeg binnen een dag een mail terug dat ik een nieuwe hanger kreeg! Ik mocht nieuwe kleurtjes uitkiezen. Binnen 2 weken was ik dus toch de gelukkige eigenaar van een prachtige hanger met de namen en 3 mooie steentjes. Fantastische service!

Bedankt voor de review! Het kan soms inderdaad lastig zijn om de kleuren van een beeldscherm te beoordelen. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u daardoor ontevreden bent met het ontvangen product. Wij zijn blij te horen dat wij het goed voor u hebben kunnen oplossen. Heel veel plezier met de ketting!

Perfect!

Hele goede communicatie en de kwaliteit is super mooi, heel erg blij mee !

Prachtige sierraden!

Mooie ketting en ring! en super snel geleverd

Erg goede service!

Snoezig klein kettinkje met letters voor mijn kleindochter gekocht. De afhandeling ging soepel en persoonlijk. Echt aan te bevelen!

Super tevreden over de super goede en zeer snelle service. De sluiting van mijn armband ging niet goed dicht en na 2dagen had ik hem weer terug en was het probleem opgelost. Super blij mee !