Super mooi!

Ik heb een hangertje met vingerafdruk van mijn overleden moeder besteld. Het is prachtig en ben blij dat ik iets tastbaars bij me kan dragen.

Super snelle goede service

Meerdere male producten besteld super blij mee. Als er iets misgaat wordt dit netjes en snel opgelost. Super een echte aanrader!

Kwaliteit en snelle levering!

Opnieuw een prachtig juweel ontvangen, zeer fijn gegraveerd! Bovenal supersnelle levering naar België, top!

Uitstekende, mooi leer armband voor een mooie prijs.

Ze werken snel en leveren een mooi product, een echt aanraden, ik zal zeker in de toekomst meer sieraden bij hun kopen.

Geweldige service en erg mooie producten

Erg goede ervaring! Goede en snelle service. Fijn en meelevend personeel. Ik zal een volgende bestelling met een gerust hart plaatsen

Snel, zorgvuldig en precies wat ik gevraagd heb.

Het uitzoeken is nog het lastigste. Zoveel leuke dingen en variaties, die je dan ook weer kunt personaliseren. Het bestellen gaat heel simpel, de levertijd is erg snel, de verpakking is super. En het paste ook gewoon door de brievenbus. Super!

Servicegericht

Ik had in april een armbandje voor een baby besteld met een goudlaagje. Helaas was deze vrij snel verkleurd. Ik heb zonder problemen een nieuwe toegestuurd gekregen en op advies van de medewerker een zilveren genomen. Top service dus!

Lieflijk cadeautje.

Prachtig babyarmbandje, de uitvoering is wondermooi en de levering ging supersnel!

Goedemiddag Janke, Bedankt voor je aardige recensie! Heel fijn dat het armbandje helemaal naar wens is! We wensen je nog een fijne dag!

SUPERSERVICE!

Mijn bestelling was niet aangekomen. Toen ik hierover mailde kreeg ik direct een vriendelijke en hulpvaardige reactie. En de armband is opnieuw verzonden! Prachtige kwaliteit. Ik ben er erg blij mee!

Goedemiddag Marieke, Bedankt voor je aardige recensie! Fijn dat we dit hebben kunnen oplossen. Fijne dag gewenst!

Snelle levering en mooi sieraad

Ik was op zoek naar een cadeautje voor mijn dochter. Ze wist niet wat ze wilde hebben. Uiteindelijk kwam ze op een ketting met haar naam. Bij de juwelier hier in de omgeving was dat behoorlijk prijzig. Dus toch online gaan zoeken. Bij Kaya sieraden een mooi exemplaar gevonden voor een leuke prijs. En de bestelling was er een dag eerder dan werd aangegeven, super! De ketting is erg mooi, en leuk ingepakt. Blij!

Goedemiddag Bertina, Wat fijn dat je een cadeau hebt kunnen geven aan je dochter waar zij blij mee was! :) Bedankt voor de complimenten!

snel contact. goed geholpen bij een fout die ik zelf had gemaakt bij het meten . Keurig opgelost in 1 dag super .

Goedemiddag Simone, Wat fijn dat we dit hebben kunnen oplossen! We wensen je veel plezier met je bestelling! :)

Goede snelle service en heel goed advies gegeven ivm gravering

Armbandje met 2 namen besteld, met een heel goed advies over de gravering. Snelle service. Zeer tevreden

Goedemiddag Els, Wat fijn dat we je hebben kunnen adviseren wat betreft de gravure! We wensen je een fijne dag!

Uitzonderlijk goede service - mooie armband

De eerste bestelling ging verloren (schuld van postnl) en ik ontving keurig een nieuwe armband. Toen deze helaas beschadigd bleek, stuurden ze nogmaals een nieuwe op. Werkelijk alleen maar lof voor het product maar bovenal voor de service!!

Goedemiddag Iris, Wat vervelend dat je lang hebt moeten wachten op de armband! Gelukkig was deze uiteindelijk naar wens. Bedankt voor de complimenten! :)

Zeer goede service

Zeer snelle levering, vriendelijke mensen met wie er contact is geweest. Goede en correcte service, echt een aanrader!!

Goedemiddag Marjon, Bedankt voor de complimenten! We vinden het fijn om te horen dat je het contact met onze klantenservice als prettig hebt ervaren! We wensen je een fijne dag!

Correct en behulpzaam

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde producten als ook de service! Gewoonweg super!

Goedemiddag Lesley, Bedankt voor je aardige recensie! Goed om te horen dat je zo tevreden bent!

De leukste sieraden van Nederland

De service is fantastisch

Goedemiddag Rosanna, Wat een groot compliment! Hartstikke bedankt! We wensen je een fijne dag! :)

Goede en snelle levering.

Sieraden zijn prachtig,heb inmiddels al meerdere sieraden gekocht,leuke collectie die je met familie en vriendinnen kan delen

Goedemiddag Ellen, Heel fijn dat alles naar wens is en wat leuk dat je al vaker bij ons hebt besteld! We wensen je een fijne dag!

Ondanks de drukte toch snel geleverd! Mooi & leuk siraad, hoop dat de ontvanger hem ook zo mooi vind.

Goedemiddag Alisa, Wat fijn om te horen dat je bestelling snel is aangekomen en je er tevreden mee bent! Veel plezier met geven!

Goeie service!!

Heel vriendelijk, goeie service!! Het Product die ik heb ontvangen ( besteld) is mooier dan dat ik had verwacht!

Goedemiddag Picak, Bedankt voor de complimenten en fijn dat alles naar tevredenheid is!

Altijd behulpzaam en meedenkend. 2 keer een probleempje gehad maar ik ben altijd zeer netjes geholpen door kaya wat ik erg op prijs stel. Ik zal in de toekomst zeker nog wat bij kaya bestellen.

Goedemiddag Suzan, Bedankt voor je aardige recensie! Wat fijn dat je samen met onze klantenservice beide keren tot een oplossing bent gekomen!

Prachtige sieraden en super service! Zeker een aanrader :)

Goedemiddag Sophie, Bedankt voor de aardige recensie. We zijn blij dat je zo tevreden bent!

Mooie ketting

Lang moeten wachten op de goudkleur. Uiteindelijk blij met mijn initialen ketting, wel een minpuntje is dat de initialen niet helemaal op het midden staan. Verder is hij mooi!

Goedemiddag Lianne, Fijn dat je uiteindelijk blij was met de ketting! Heb je onze klantenservice al een berichtje gestuurd over het feit dat de initialen niet helemaal gecentreerd staan? We horen graag van je!

Heel fijn geholpen!

In maart een ketting met hanger besteld in rosé goud, er stond dat deze kon verkleuren aan de hand van de ph van je huid, helaas was dit bij mij al erg snel. Dankzij de goede service een nieuw sieraad gekregen in zilver! Erg blij, bedankt!

Goedemiddag Sas, Wat jammer dat het sieraad snel is verkleurd vanwege de pH-waarde, maar fijn dat we dit samen wel hebben kunnen oplossen door een vervangend zilver sieraad! We wensen je hier veel plezier mee!

Mijn ervaring is gewoon super!!!

Ik kan alleen maar zeggen dat ze hier echt Super service geven! Snelle duidelijke service en goed contact! Nogmaals bedankt!!

Goedemiddag Maurice, Bedankt voor je aardige recensie en wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent over de klantenservice!

Mooi sieraad, super snelle service!

Op 22 juli een zilveren armband besteld (met 3 namen om te graveren) op 23 juli al in huis. Super snel en echt een prachtig sieraad!

Goedemiddag Kelly, Wat fijn dat je zo tevreden bent met de service en het product! We wensen je er veel plezier mee!