Niet tevreden

Het is wel opgelost

Top klanten service!

Ik had een naam ketting besteld die aan twee kanten gegraveerd moest worden. Echter werd er een ketting geleverd met slechts een kant gegraveerd. Toen heb ik ‘s avonds de klanten service een mail gestuurd. Direct de volgende ochtend kreeg ik reactie dat ze gratis die dag nog een nieuwe gingen maken en dat ik de oude mocht houden. Enkele dagen later keurig netjes een nieuwe gekregen. Ook zeer tevreden met het product.

kwaliteit, vriendelijk en heel goede service!!

Gegraveerde armband zag er prachtig uit. Bij de bestelling ontstond er wat verwarring maar wat is dat netjes opgelost door Kaya!! Hier ga ik de volgende keer zeker weer wat bestellen!!

Vriendelijke, goede klantenservice

Bedeltje wat besteld was: zat niet bij levering. Snel via chat contact gehad: en bedel is alsnog snel nageleverd! Tevens was ander bedeltje te klein gegraveerd: ook deze werd opnieuw geleverd. Vriendelijke, snelle service dus. Voor kleine prijsjes kan je veel leuke hebben- dingetjes vinden op de site! Prijs = kwaliteit. Wil je dus écht ‘levenslange’ sieraden -> ga dan naar een dure juwelier 🙄😉

Valt tegen

Helaas vielen de armbandjes tegen! Qua kleur(te geel)en t armbandje met de bolletjes was te strak gemaakt, dus trok krom.. Vond t zeker niet de prijs waard en ik beveel jullie niet aan!

Top service en mooie producten voor een vriendelijke prijs

Mijn zoon was zijn hangertje verloren en dat werd direct opnieuw opgestuurd met korting.

Mooie sieraden en super service

Mooie persoonlijke sieraden en super service. Ik bestel hier vaker. Vaak dezelfde dag nog verzonden. Bij een defect of verlies wordt er zeer klantgericht gehandeld. Ook mooi dat een deel van de opbrengst naar een goed doel gaat.

erg snel en gemakkelijk en alles staat duidelijk aangegeven.

Blij en tevreden

Goede verwerking, goede communicatie Alleen door Postnl zo lang moeten wachten

snelle levering en goede service

De bestelde gegraveerde bedel was beschadigd, de klantenservice stuurde direct een nieuwe bedel toe (de volgende dag in huis!). Zeer tevreden.

Kosteloos een nieuw medaillon ontvangen!

Ik had voo rmijn dochter een medaillon gekocht met ingegraveerde naam. Deze was vrij snel stuk gegaan, ik stuurde een mailtje maakte een foto en 3 dagen daarna kosteloos een nieuw medaillon met opnieuw haar naam erin gegraveerd ontvangen en deze sluiting werkt probleemloos. Top service! Ook reageerde de klanten service vrijwel direct op de mail. Super bedankt!

Super goede service!!

Er waren wat problemen met de verzending. Hier heeft KAYA een erg goed en nette oplossing voor gevonden. Ik heb het contact als zeer prettig en snel ervaren!

Heb een armband met gegraveerde bedel besteld waar wat probleempjes mee waren. Na overleg met de klantenservice zal er een nieuwe bedel gestuurd worden, prima service dus.

Ik wil jullie bedanken voor het mooie stukje vakwerk een foto ketting echt prachtig bedankt Mvg Nancy

Prachtige kwaliteit + Snelle levering

Zeer goede ervaring, heel mooi sterling zilveren ketting ontvangen met gravure. Nog mooier dan op de foto’s op de site.

Valse foto’s op website, kwaliteit slecht

Veel telefonisch -en chatcontact gehad over een kinder bedelarmbandje. Omdat het op tijd moest zijn voor mijn nichtje’s laatste chemotherapie in het ziekenhuis hebben wij 2x 45km gereden om het armbandje in Leiden bij het bedrijf Kaya sieraden zelf op te halen. Wát een teleurstelling toen we het bij de deur in onze handen kregen van een meisje (stagiere) die naar ons toe was gestuurd. Totaal niet te vergelijken met de foto’s op de website. Zal er nooit meer kopen en raad het dus ook niet aan!

Doordat ik werd afgeleid door mijn zoon had ik het verkeerde hangertje aangevinkt voorbij de armband. Een mailtje gestuurd en de volgende dag een reactie terug gehad. Diezelfde dag is het armbandje nog opgestuurd. Bedankt voor de snelle service! Ik ga iemand heel blij maken met dit armbandje

Super mooi ketting, en snelle levering...

Woow, ziet er veel mooier uit dan op de site. En supper snelle levering. Zeer tevreden

Geweldige service

Nadat er iets mis was gegaan met de verzending waar Kaya niets aan kon doen (waarschijnlijk postzak zoekgeraakt) werd deze opnieuw kosteloos opgestuurd. Een super service en natuurlijk heel blij. Dank daarvoor.

Verrassend mooi sieraad voor een zeer schappelijke prijs

Het halssieraad werd snel geleverd en ziet er in het echt nog mooier uit dan op de website. Is het geld meer dan waard!

Bestelling gedaan voor dochter. Oorbellen waren er niet meer. Geen nood genoeg andere mooie gezien en andere uitgezocht. Snelle levering, en paar extra oorbellen gekregen voor ongemak. Erg klantvriendelijk en dat waardeer ik enorm.

Super goede service!

Ik had een armband besteld die helaas wat te groot was. Ik stuurde een mail die de zeer snel beantwoord werd. Super vriendelijke en oplossingsgerichte medewerkers!

Niet op tijd

Bestelling een maand geleden besteld voor de feestdagen. Zou tegen 27 december geleverd zijn. Net op tijd om af te geven als nieuwjaarscadeau. Nu krijg ik op 27december een bericht dat het die dag pas verzonden is met een lever termijn van 5 dagen. Te laat dus om af te geven.

Ik had een ringetje voor mijn kleindochter gekocht. Er was een probleempje, maar werd onmiddellijk opgelost. Hele snelle service, ik kan het iedereen aanbevelen.