Prachtige ketting

Hele snelle service en prachtige ketting met "Letter Discs". Heel fijntjes, precies zoals ik hoopte. Daarnaast een mooie armband erbij gekregen i.v.m. moederdag. Zeker een aanrader!

Voor de derde keer: prachtig

Voor het derde kindje van mijn kleindochter weer zo’n mooi armbandje besteld, supersnel geleverd, fraai verpakt. Leuk toch als drie achterkleinkinderen een armbandje van hun overgrootouders dragen!

Bijzonder mooi.

Gisteren een dubbele bangle in goudkleur, met gravure besteld, vandaag al ontvangen en zeer tevreden. Kan niet beter.

Kruisje met gravure ziet er heel mooi uit.

Het kruisje met hartje en gravure ziet er heel lief uit aan een mooie dunne ketting. . Een mooi bescheiden hangertje.

Hele goede service

Ik heb een armbandje besteld voor mijn vriend, heel mooi leer en mooi gegraveerd. Ik wist eerst niet hoe de sluiting werkte, maar ik had contact genomen met kaya en die hielp me al snel. snelle verzending en zeker een aanrader!

Uitstekende service en mooie kwaliteit

Hele fijne service vandaag besteld en de volgende geleverd!! Heel blij met mijn armbandje met namen van mijn liefjes,en mijn buurvrouw is ook heel blij met een armbandje met haar liefjes. Groetjes Ans

Erg tevreden

2 kettingen besteld, allebei gepersonaliseerd. Beide waren erg mooi geworden en ben er erg blij mee!

Geweldige Service

Na het plaatsen van mijn bestelling ontdekte ik dat de sluiting niet goed sloot. Na het sturen van een e-mail ontving ik binnen een kwartier een reactie en aan het einde van de dag werd mijn bestelling zonder verdere vragen opnieuw verzonden. Ik ben onder de indruk en noem het geweldig!

Mooie producten en snelle levering.

Wie schetst onze verbazing dat de bestelde sieraden al de volgende dag werden geleverd. Echter er was een armbandje teveel geleverd, met onze vingerafdrukken. Vond het niet netjes om het te houden en heb daarover contact opgenomen met het bedrijf. Dat heeft geresulteerd in het feit dat ik het kosteloos mocht houden, omdat onze initialen en onze vingerafdrukken erop stonden. Verder bedankt Kaya voor de leuke bedankjes van jullie kant. Zal jullie zeker aanbevelen als iemand er naar vraagt.

Snelle customer service

Als cadeautje voor mijn moeder had ik een zilveren levensboom ketting met geboortesteentjes besteld. De eerste keer ging dit verkeerd maar dit was snel opgelost. Heb uiteindelijk wel de ketting met een enkel verkeerd gekleurd steentje gekregen. Voor de rest is de ketting perfect met een mooie gravure dus ik vond het persoonlijk niet waard om op dat ene steentje nog een emailtje te sturen. De customer service was erg vlot en heel vriendelijk.

Helemaal top

Ik had per ongeluk een hanger met blokletter ontvangen i.p.v. een sierletter. Werd heel snel en netjes opgelost. Vandaag de nieuwe ketting met hanger binnen gehad. Ziet er super uit!

tevreden!

vanwege de drukke feestdagen was het pakketje er na 3 dagen maar naar alle tevredenheid

Foutieve armband, perfect hersteld!

Een vingerafdruk armband met extra gravering besteld. Helaas was het bedeltje er verkeerd ingezet waardoor de armband op z'n kop zat en daardoor veel last had dat de sluiting open ging. Contact gehad met de klantenservice en hij werd kostenloos gerepareerd want hij zat inderdaad verkeerd. Bedankt voor de goede service !

Super goede en snelle service!

Contact opgenomen na het bestellen van de (achteraf) verkeerde maat. Gemaild, meteen reactie gekregen en er werd een nieuwe opgestuurd. De verkeerde maat kon ik kosteloos retourneren. Super geregeld!

kwaliteit zwaar onvoldoende - uiterlijk ruim voldoende

Vlot thuis ontvangen, netjes gegraveerd. Helaas niet draagbaar. de magneet is zo zwak dat bij geringe beweging of aanraking de armband los is.

Heb vandaag mijn sieraad gekregen. Echt heel snel geleverd en ook zo mooi. Nog mooier als op de foto. Echt heel blij mee en ik hoop mijn vriendin ook❤️❤️

Goede kwaliteit en goede service

Al meerdere sieraden besteld. En zeer tevreden. Als er iets is wordt er adequaat gehandeld en super meegedacht. Zeker een aanrader! Sieraden zijn en blijven mooi.

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de service en de sieraden! Wij wensen je veel draagplezier met de sieraden toe.

Erg tevreden

Makkelijk te bestellen Snelle levering Een naam-ketting besteld in het zilver. Tot nu toe erg blij mee.

Bedankt voor je review! Wat leuk dat je een naamketting bij ons hebt besteld! Wij wensen je veel plezier met de ketting toe!

Geweldige service!

Hele snelle en vriendelijke reactie op mail en snelle levering! Erg fijn!

Bedankt voor de complimenten Annemarie! Wij wensen je veel plezier met het artikel toe.

Mooie armband met foto gekocht. Na een probleem hiermee (door eigen schuld) een hartelijke en fijne oplossing aangeboden gekregen. Fijn, een bedrijf waar nog echte mensen werken!

Bedankt voor je review Renske! Wij vinden het fijn om te horen dat je naar wens bent geholpen! Veel plezier met de armband!

Zeer slechte kwaliteit..

Ik bestelde rond mei 2023 een ketting en armband met gepersonaliseerd bedeltje en levensboom in verguld goud. De gravure was niet zo netjes geschreven, maar al bij al was dit nog niet zó erg. Na slechts enkele weken was het ‘goud’ aan het weggaan en zijn de juwelen zeer lelijk geworden, het lijkt erop dat deze van zeer goedkope kwaliteit zijn. Ik stuurde hiervoor een mailtje en kreeg de juwelen opnieuw toegestuurd, er werd mij wel in de mail verteld dat dit opnieuw zou gebeuren bij de gouden variant en ik beter voor de zilveren zou kiezen.. er is dus besef van de slechte kwaliteit? Wel chapeau dat ik de juwelen opnieuw kreeg. Maar helaas na enkele weken verkleurden de juwelen opnieuw.. het goud bladerd af, deze zijn op sommige plaatsen ‘gou’ en op sommige plaatsen zilver waardoor de juwelen helemaal niet meer mooi zijn. Zeer jammer van de slechte kwaliteit.. ik raad dus zeker af om de juwelen in de gouden variant aan te kopen.

Bedankt voor je reviews! Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de sieraden. Bij KAYA shop je 14 karaat (rosé) goud vergulde sieraden. Het woord verguld geeft aan dat het sieraad niet door-en-door (rosé) goud is. De basis van je sieraad is Sterling zilver, hieroverheen wordt een dun laagje 14k goud aangebracht. Dit is en blijft een laagje dat op den duur kan slijten. Hierdoor kan de zilveren basiskleur naar voren komen of kan je sieraad haar glans verliezen. De verkleuring van je sieraad is afhankelijk van verschillende factoren. Bij sommige klanten gebeurt dit nooit en bij andere helaas al na een paar weken. Wij betreuren het dat dit twee keer zo snel is gebeurd. Maar helaas is de verkleuring van vergulde sieraden niet te vermijden, vandaar dat wij aan hebben geboden om de sieraden in het zilver te maken. Zilver kan namelijk niet verkleuren. Mocht je hierover een vraag hebben, dan kan je een mailtje sturen naar [email protected]

helemaal geweldig

Ik kwam eergisteren pas op het lumineuse idee om voor mn moeders verjaardag een medaillon te bestellen met foto en inscriptie... vrijdag is ze al jarig dus angstig of het er dan al zou zijn. Wat schertst mijn verbazing...het is al binnen!!! zo blij mee. foto zit er prachtig in mooi gekleurd en voorop prachtige inscriptie. die wilde ik graag voorop.(is normaal achterop). heel erg blij mee. kettinkje is wat fragiel voor oude dame, dus ga nog een wat sterkere bestellen.en ook nog lief kaartje erbij!! Bedankt team KAYA

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het medaillon met foto en gravure op tijd is geleverd voor de verjaardag van je moeder. Wij wensen je moeder veel draagplezier toe.

Ringetjes zijn niet dezelfde maat

Letter disc besteld en een geboorte steentje. Steentjes zijn al anders dan die van mamakado waren, ringetje aan de letter disc is zo klein dat hij niet aan de ketting past. Gravering is slecht te zien. Ik mis de graving met zwart zoals mamakado altijd deed…. Ringetje van het steentje is er slordig aangezet. Jammer dat de kwaliteit van de voorganger niet doorgevoerd wordt.

Mooi maar los

Tekst staat er erg mooi in, nadeel is alleen dat de sluiting erg gemakkelijk open gaat. Hierdoor kun je de armband snel verliezen. Je kunt dit ook niet veranderen of buigen want dan zou je de armband beschadigen. Erg jammer van een mooie armband.

Zeer klantvriendelijk

Had me bedeltje verloren net na de garantie periode maar kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd .echt top. Ook voor graveren en extra ringetjes werd niets in rekening gebracht. Top bedrijf. Via watts app alles prima geregeld en ook snelle reacties zelf in t weekend. Daar mogen meer bedrijven een voorbeeld aan nemen .

Bedankt voor je review Irma. Wat fijn dat het contact goed is verlopen en dat je tevreden bent met de aangeboden service!