Ik heb twee mooie armbandjes mogen ontvangen. De kwaliteit is goed en ze zien er mooi uit. Snelle verzending. Ik ben er erg blij mee!

Veel plezier met de armbandjes!

Perfect!

Heel mooi gemaakt,ingepakt en perfecte levering

Fijne service

Vriendelijke en hulpvaardige service, hele mooie verpakkingen en mooie sieraden. Ben geen online koper eigenlijk maar was blij verrast met mijn aankopen. Dank

Mooie sieraden en goede service.

Mooie sieraden en netjes verpakt in een sieraden doosje. Snelle levering en fijne klantenservice.

Fijne eerlijke service

Ik had een ketting besteld met een vingerafdruk, hier zaten gekke vlekjes op, een e-mail verstuurd en werd meteen aangegeven dat ze een nieuwe zouden versturen, nu deze vandaag ontvangen, de vingerafdruk zit er op de eerste veel mooier op dan bij de hanger die ik vandaag heb ontvangen maar al met al wel blij met de service.

Bedankt voor uw beoordeling. Door het handwerk zal er altijd verschil zitten tussen verschillende sieraden. Mocht u niet tevreden zijn over de tweede ketting kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen u graag!

Mooi sieraad, goede service.

Mooie ketting met geboortesteentjes besteld, helaas viel na 1 dag een van de steentjes al uit. Na het melden hiervan kreeg ik meteen het aanbod om een nieuwe nagestuurd te krijgen. Deze kwam netjes op de afgesproken dag binnen. Met deze ketting is alles in orde, we zijn dus zeer tevreden met het sieraad en ook hoe onze klacht is afgehandeld. Inmiddels ook al een andere bestelling geplaatst en ook dit kwam netjes op tijd binnen. Kortom een erg fijne webshop met een mooi product en zeer goede service.

Top service!

Al enige tijd bestel ik de mooie sieraden van Kaya. Ik ben zeer te spreken over de levering en top service als je een klacht hebt. Deze wordt serieus opgelost. Ik blijf trouw aan Kaya en haar unieke sieraden! Dank jullie wel!

Uitstekende service..

Een mooi product zoals beloofd, mooi verpakt en bij één keer retour, kosteloos terug en zeer snel de juiste maat binnen. Vriendelijk te woord gestaan en komen na wat ze beloven. Bedankt!

Graag gedaan! Veel plezier met uw sieraad!

Na 1,5 jaar stuk

Super mooi en schattig, het zilveren bolletjes armbandje met bedeltje dat ik voor Moederdag kreeg. Echt zilver, alles kwalitatief staat op de website. En zo leek het. Máár na amper 1,5 jaar is het bevestigings-metaaltje van het armbandje spontaan gebroken en lag het armbandje op de grond. Bij navraag bij de klantenservice bleek dit binnen de verwachtingen te horen. Ik verbaas mij en zal niet opnieuw hier kopen.

Vervelend om te horen dat het armbandje kapot is gegaan. Helaas is de garantie na 1,5 jaar verlopen. Wij hebben u een korting aangeboden om het losse armbandje opnieuw mee te bestellen, daar wilt u helaas geen gebruik van maken.

Ik had de letter bedeltjes los besteld. Als eerste opzicht waren de bedels wat klein, maar na dat ik ze aan mijn armband deed, waren ze een mooie maat! Erg subtiel. Ik had 16 bedeltjes besteld, waarvan zilveren & gouden. Ik had uiteindelijk alleen maar zilver gekregen. Hierover een mailtje verstuurd en netjes een antwoord terug gehad dat de goede bedeltjes verstuurd zouden worden. De verkeerde bedeltjes hoefde ik niet terug te retourneren. Erg lief. Kortom top service

Zeer klant gericht!

Fijne site, snelle levering en klantvrienderlijk. Oplossingsgericht

Top service, snelle levering!

Ik had best kort dag een ketting besteld en in een e-mail gevraagd of deze aub voor een bepaalde datum geleverd kon worden. Ik kreeg direct antwoord dat dit helaas 2 tot 2,5 week zou duren dus dat dat niet zou lukken helaas. Totdat ik een bericht kreeg 1 dag voor de datum dat ik de ketting cadeau wilden geven dat mijn bestelling al onderweg was! Super super blij mee! Echt fantastisch

Super winkel!

Had div.sieraden besteld voor onder de kerstboom,gelukkig op tijd gekregen in leuke verpakkingen, en zeker niet moeilijk over dingen die kapot waren gegaan, wat ik ook fijn vind is dat je een reactie terug krijgt op je mail, ik heb zelf ook een webshop en het is wel zo netjes om je klanten te woord te staan! Zeer leuke persoonlijke sieraden

Leuk armbandje gekocht voor een nette prijs. Snel verzonden en ontvangen + een goede klantenservice.

Bedankt voor de complimenten!

Heel tevreden en snelle levering. Absoluut een aanrader!

Voor een mooie prijs kan je een heel leuk persoonlijk sieraad samenstellen. Zaterdag 9-1 besteld en woensdag 13-1 al in huis, de levering was dus ook erg snel. Goede kwaliteit en verpakt in een leuk doosje. Zeker voor herhaling vatbaar!

Snel, mooie kwaliteit en super service!

Super service, besteld met gravure en de volgende dag had ik het al in huis. Mooie kwaliteit, mijn dochter was heel blij met het armbandje.

fantastisch

het product is super mooi ! en de klantenservice is perfect !

zeer plezierig

voor kleindochter in engeland kleine oorbelletjes besteld. goede communicatie vlotte bezorging in een prachtig doosje,en ook nog een kindje in gambia naar school. hier wordt ik blij van! en mijn kleindochter vast ook! dank kaya

Één en al top! Wegens de kerstdagen kwam mijn pakketje iets verlaat, maar er was wel goed contact met de klantenservice. Snelle reactie. De drukte was voor hun ook onmacht. Toen ik aangaf iets niet geleverd te hebben, stuurde KAYA het armbandje de volgende dag op.

Kwalitatief goed product en super service

Voor het eerst besteld bij KAYA. Een bedelarmband voor mijn vrouw. Bestelling was netjes op tijd binnen voor de kerst. Helaas bleek ik de maat verkeerd ingeschat te hebben. Contact opgenomen met KAYA en mocht de armband retour zenden. Zij hebben zonder problemen de bedels omgezet naar een grotere armband. Afgezien van de verzendkosten retour geen extra kosten. Super service.

Prima sieraden, goede service

Mijn bestelling was netjes optijd verzonden, maar helaas nooit aangekomen en zoek geraakt bij PostNL. Kaya sieraden heeft dit netjes opgelost door mijn bestelling opnieuw te versturen. Dit keer kwam het gelukkig wel goed aan. Prijs-kwaliteit overeen.

Wat een top service en prachtige armbanden!

Twee armbanden besteld, beide waren op tijd binnen zodat deze met Kerst konden worden gegeven. Zagen er beide prachtig uit. Bij eentje was er een bedel afgevallen. Een mailtje gestuurd en gelijk bericht dat zij deze kosteloos zouden opsturen! Top service.

Top service!

Sieraden besteld met een emotionele betekenis. Deze hoogst waarschijnlijk kwijt geraakt bij de postnl. Na een telefoontje met jullie heel vriendelijk opnieuw verzonden en had het gelukkig precies op tijd in de brievenbus. Mijn dank is groot!!! Echt zeker de moeite waard om nog eens bij jullie een bestelling te doen.

Toppers

Zeer tevreden echt super mooie armband.

Ik had niet verwacht dat alles zo snel opgestuurd zou worden. Ik woon in Spanje en met de Kerstdagen is het altijd druk bij de post. Hier vieren wij op de nacht van 5 januari de 3 koningen en het pakketje is op tijd aangekomen. Mijn dochter was heel blij met haar cadeautje. Er volgen zeer zeker meer bestellingen.

Wat fijn om te horen dat het pakketje zo snel in Spanje was!