Hele goede klantenservice

Ik had letter bedels besteld om toe te voegen aan eerder bestelde ketting. Echter was het formaat van de bedels inmiddels veranderd en paste het dus niet. De oplossing die geboden werd was dat ze gratis nieuwe bedels opgestuurd hebben en ik pas na ontvangst de verkeerde bedels terug hoefde te sturen.

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost. Veel plezier met de ketting met bedels gewenst!

Fantastische klantenservice

Bij Kaya heb ik onlangs gegraveerde manchetknopen besteld, helaas in de verkeerde kleur. Ik heb direct een mail gestuurd met verzoek de kleur nog aan te passen, maar dit zagen ze pas toen mijn order al verstuurd was. Ik kreeg direct een persoonlijke mail waarin ze aanboden de knopen alsnog in de juiste kleur te verzenden, ik mocht beiden houden. Vond ik ontzettend netjes! Beiden sets knopen waren prachtig. Goeie kwaliteit en ontzettend snel geleverd!

Bedankt voor je review Michelle! Wij vinden het fijn te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Wij wensen je veel plezier met de manchetknopen toe!

Mooi sieraad en fantastische en snelle service

Een Infinity vergulde armband gekocht voor mijn kleindochter haar 21e verjaardag. Zij was hier superblij mee maar ging ermee douchen en na 2 mnd was het vergulde laagje eraf en was het een zilver armbandje. Nu draagt zij alleen goudkleurige sieraden en na één mailtje kreeg ik een tegoedbon van het gehele bedrag en het advies om een Stainles Steel armbandje te kopen, hier kun je wel mee douchen. Bedankt voor de goede en snelle service.

Bedankt voor je review Anja. Wij zijn blij te horen dat je tevreden bent met de aangeboden oplossing! Wij hopen dat je kleindochter een mooi stainless steel sieraad zal uitzoeken en met plezier zal dragen.

Heel mooi product snel geleverd mijn kleindochter is heel blij want het is een foto van haar overleden moeder

Bedankt voor je review. We wensen jouw kleindochter veel kracht toe tijdens het dragen en zij blij om te lezen dat ze haar moeder op deze manier dichtbij kan hebben!

Mooie armband

Zilveren schakelarmband met gravure besteld en de volgende dag al in huis! Mooie armband, het naamplaatje is hol aan de achterkant, nette gravure, wel wat licht en minder duidelijk als het voorbeeld op de website. Maar zeker prachtig kado!

Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen! We wensen je veel geefplezier toe!

Uitstekende service!

Ketting gekocht maar was na 2 weken al kapot gegaan. Gemeld bij KAYA en kregen geheel kostenloos een nieuwe opgestuurd! Bedankt helamaal top!

Bedankt voor je review. Super om te horen dat je kosteloos een nieuwe ketting hebt mogen ontvangen na het defect. We wensen je veel plezier toe met het sieraad!

Prachtig sieraad waar mijn vrouw erg blij mee is.

Goede service, waarbij zelfs nog een fout in de bestelling van mijn kant kon won worden hersteld.

Bedankt voor je review. We zijn erg blij om te horen dat jouw vrouw zo tevreden is met het sieraad. We wensen haar veel draagplezier toe!

Klasse Webshop

Geweldig goede ervaring met deze webshop had een armbandje besteld maar was net te klein , eigen fout natuurlijk , klantenservice gebeld aardige mevrouw aan de lijn kreeg meteen te horen dat ze een maatje groter gingen sturen en als alles goed was als ik de nieuwe binnen kreeg de NIET passende retour moest sturen in een woord fantastische webshop er zijn jammer genoeg nog weinig webshops die nog vertrouwen hebben in hun klanten

Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met onze service en een nieuw sieraad hebt mogen ontvangen. We wensen je veel draagplezier toe!

Heel blij met mijn aankoop!

Ik ben verliefd op de gouden bloemetjes ketting die ik van de week heb besteld. Donderdagavond laat besteld, vrijdagochtend melding dat het verstuurd was en zaterdag in de brievenbus. Sieraden zijn leuk verpakt en er zaten zelfs poets doekjes bij! Prijzen zijn top! (Zocht al een tijd naar een vergelijkbare ketting, maar de rest was allemaal richting de €40,- en hier €19,90 betaald). Zeker een aanrader!

Bedankt voor je review. Heel leuk om te horen dat je zo blij bent met de gouden bloemetjes ketting en deze snel is geleverd. We wensen je veel draagplezier toe!

Uitstekende klantenservice!

Ik had een bedeltje binnen gekregen met een klein zwart vlekje op. Toen ik een mailtje stuurde met de vraag of ik een nieuw product kon krijgen stuurde ze me meteen een nieuw op! Perfecte klantenservice en zeer mooie producten van uitstekende kwaliteit! Zeker aan te raden! :)

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je zo snel een nieuw bedeltje hebt ontvangen en hier blij mee bent. We wensen je veel draagplezier toe!

Geweldige service

Via facebook een advertentie gezien en meteen was mijn aandacht getrokken. Via messenger contact gehad met wat of dat er mogelijk was met de vingerafdruk die ik had, helaas was deze niet direct geschikt maar uiteindelijk toch een goede afdruk kunnen maken en mijn 2 fotos ingestuurd Geschatte levertijd netjes gezien gekregen, maar mijn bestelling viel al 2 dagen eerder door de bus. Met trillende handen deze opengemaakt en in 1 woord WAUW! Heel blij mee!

Bedankt voor je review. Wauw, dat zijn mooie woorden om te horen! We zijn ontzettend blij om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw vingerafdruk sieraad. We wensen je veel draagplezier toe!

Geweldige service! Snel reactie en advies! Hoop dat t net zo goed uitziet al de vriendelijke service tot nu toe was!

Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over het contact met de klantenservice. We hopen dat jouw bestelde sieraad boven jouw verwachtingen zal uitvallen en wensen je alvast veel draagplezier toe!

Zeer mooi en correct

Mooie herenarmband besteld met naam en hartje gegraveerd. Bij ontvangst was hartje niet gegraveerd, heb dit gemeld en heb een nieuwe armband ontvangen met het hartje. Bedankt voor de zeer correcte afhandeling.

Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat je spoedig de juiste armband met gravure hebt mogen ontvangen. We wensen je veel plezier toe met het sieraad!

Super service!

Na bestelling op zondag, op maandag al bericht dat het verzonden was. Zeer last minute nog gevraagd om het leveradres te veranderen, en dat kon ook nog.

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat de service naar wens is geweest tijdens het wijzigen van het afleveradres en de bestelling spoedig is verzonden. We hopen je snel terug te zien in onze webshop!

Top service en goede kwaliteit

Top service voor het bestellen. Vorige keer al erg tevreden met de sleutelhanger. Nu wil mijn man nog een armband erbij dus die nog even uitkiezen en dan de armband samen met nog een sleutelhanger bestellen.

Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de service en kwaliteit van de sieraden. We zien graag de nieuwe bestelling binnen komen en hopen dat je hier net zo tevreden over zult zijn!

Klant is koning!

Al een aantal keren snel geholpen en super tegemoet gekomen door Kaya sieraden. Een echte aanrader om hier iets te bestellen!

Bedankt voor je review. Wat een mooie complimenten! We zijn blij om te lezen dat je snel wordt geholpen en KAYA Sieraden zou aanraden bij anderen. We hopen je snel terug te zien in onze webshop!

Te klein gepersonaliseerd armbandje met bedel, gratis langer armbandje geleverd

Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je kosteloos een langere armband hebt ontvangen, zodat je deze kunt dragen. We wensen je veel draagplezier toe!

Geweldige service

Mijn geboortesteentje uit de beldel verloren ,kreeg zo weer gratis een nieuwe .....geweldig...

Bedankt voor je review. We zijn erg blij om te lezen dat je onze service geweldig vindt en wensen je veel plezier toe met de geboortesteen!

Goede service, snelle levering!

Bedankt voor je review. Super om te horen dat de service naar wens is en de levering snel is verlopen. We wensen je veel draagplezier toe!

Heel goed geholpen! Was er mega snel

Top bedrijf

Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen en de bestelling tijdig is geleverd. We hopen je snel terug te zien!

Hele goede service!!

Het lettertype was niet wat ik besteld had bij mijn close for ever armband . Er werd meteen een nieuwe gemaakt en verzonden. Zo fijn!! Top service!!

Bedankt voor je review. Super om te lezen dat je een nieuwe Closed Forever armband met het juiste lettertype zult ontvangen, nadat dit helaas niet direct goed is gegaan. We wensen je veel draagplezier toe!

Een super klantenservice!

Een super klantenservice!

Bedankt voor je review. We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent over onze service en staan graag voor je klaar!

Super goede ervaring...top service

Ik had mijn armband snel binnen. Zag er super mooi uit. Alleen had ik per ongeluk een foutje gemaakt welke datum op het bedeltje moest. Gemaild en kreeg super snel een reactie. Ik kon een nieuw bedeltje kopen voor de helft van de prijs! En dat terwijl het mijn eigen fout was. Snel afgehandeld en het nieuwe bedeltje weer snel ontvangen. Had een instructiefilmpje gehad om het te bevestigen..wat goed lukte. Als het niet ging kon ik de armband ook opsturen, zodat hun t zouden doen... Kortom.....ben super blij met mijn mooie armband en de goede en snelle service, hulp en vriendelijkheid van Kaya sieraden. Ik kan het jullie aanbevelen..

Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de geboden oplossing en de nieuwe bedel snel hebt mogen ontvangen. We hopen je snel terug te zien in onze webshop en wensen je veel draagplezier toe!

Top service!

Mooie betaalbare sieraden. Ik kreeg een klein foutje in de bestelling, maar na contact met de klantenservice werd de juiste bestelling alsnog nageleverd.

Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je, na contact met de klantenservice, de juiste bestelling hebt ontvangen. We wensen je veel draagplezier toe!

Hele goede ervaring

Hele goede service en snelle levering Al een armbandje gekocht voor mijn dochtertje en de 2e is onderweg

Bedankt voor je review. Super leuk om te horen dat je opnieuw hebt gekozen voor onze webshop en je een goede ervaring hebt gehad. We wensen je veel plezier toe met de sieraden!