Snelle levering en zeer goede service

Ik had te maken met een mankementje ah sieraad. Dit werd kosteloos vergoed en ook de retourkosten werd tot een bepaald bedrag vergoed. Dit alles is met een paar dagen en goede mailcontact snel opgelost. Super service

Bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat het probleem met het sieraad binnen een paar dagen is opgelost en je tevreden bent over het snelle contact per e-mail. We wensen je veel plezier toe met het sieraad!

Superservice

Ik heb voor mijn dochter een volledige set aangekocht en ze was er dolgelukkig mee. Prijs kwaliteit zit het erg goed. De juwelen zijn ook mooi afgewerkt! De volgende juweeltjes zouden ook wel eens van Kaya kunnen komen.

Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat jouw dochter blij is met de sieraden set en de verhouding van de prijs en kwaliteit naar wens is. We hopen je in de toekomst terug te zien in onze webshop!

Super goed geholpen door Marieke!

Ik had een probleem met mijn geleverde bestelling en ben heel goed en snel geholpen door jullie. Wat een geweldige service! Hier zal ik vaker mijn aankopen doen. Helemaal TOP!!!

Bedankt voor je review. Super om te lezen dat je goed en snel bent geholpen door Marieke en het probleem daardoor is opgelost. We hopen je snel terug te zien in onze webshop!

Fantastische service

Prima klantenservice! Ze reageren heel snel en denken echt mee. Ik wilde een extra bedeltje bestellen voor een bestaande armband, maar het lettertype is in de tussentijd verandert waardoor die niet mooi matcht met de rest. Geheel kosteloos krijg ik 2 nieuwe ringetjes opgestuurd zodat de nieuwe past bij de eerste 2, heel erg fijne service!

Bedankt voor je review en de complimenten! We zijn blij om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen door onze klantenservice en de twee graveerringen kosteloos naar je opgestuurd worden. We wensen je veel draagplezier toe!

Bij vragen wordt direct gereageerd en word het opgelost..

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je direct geholpen bent met een gepaste oplossing en het contact spoedig is verlopen. We hopen je snel terug te zien in onze webshop!

Mooi verpakt, snelle ontvangst en betaalbaar

Op 21/07/2023 is mijn trouwe viervoeter (14jr) overleden. Dus wilde ik de naam van mij dierbaar dicht bij mij hebben/dragen. Dit gepersonaliseerde ketting is tijdloos en een mooi herdenkingssieraad. Ik ben erg tevreden, kwaliteit goed en ook nog eens betaaldbaar.

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je een mooie, gepersonaliseerde ketting hebt ontvangen om jouw trouwe viervoeter altijd bij je te dragen en hier tevreden over bent. We hopen dat de ketting je kracht geeft tijdens het dragen!

Geweldige webshop met topservice!

Ik heb al meerdere keren mooie sieraden besteld bij KAYA sieraden. De kwaliteit is heel erg goed en de levering erg snel. Ook bieden ze goede service. Vooral mijn laatste bestelling sprong er voor mij uit. Ik heb een bedeltje laten graveren met een persoonlijke tekening. Het bedeltje is prachtig geworden! Een heel dierbaar en uniek sieraad. Ik heb hetzelfde bedeltje ook na ontvangst direct voor mijn zusje besteld. De bedeltjes werden beiden de volgende dag al aan de ketting die ik los had besteld geleverd in een mooi sieradendoosje. Toen ik toch een andere ketting wilde werd dit direct door KAYA sieraden geregeld. Top service! Ik zal zeker vaker bestellen en KAYA sieraden bij iedereen aanraden!!

Bedankt voor je review. We zijn erg blij om te horen dat je al meerdere keren voor KAYA Sieraden hebt gekozen en dat de service bij jouw laatste bestelling er voor je uit sprong! We wensen je en jouw zusje veel draagplezier toe en hopen je snel terug te zien in onze webshop!

Snelle levering Vriendelijke klantenservice

Armbandje besteld voor onze dochter haar 2 verjaardag. En nog een ketting voor onze zoon en mijzelf. Helemaal top. Netjes ingepakt. Snelle levering en de klantenservice is helemaal top.

Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je meerdere sieraden hebt besteld en hier tevreden over bent. We wensen jou en jouw kinderen veel draagplezier toe!

Een top bedrijf

Echt een super leuk bedrijf, snelle levering en een goede kwaliteit van sieraden. Bij mijn eerste bestelling was iets niet goed gegaan, dit was mijn eigen fout want ik had niet goed bij de beschrijving gekeken. Hierover heb ik contact gehad met de klantenservice en die hebben mij ontzettend goed geholpen om deze fout recht te zetten. Echt een top bedrijf

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering, service en kwaliteit van de sieraden. We zijn blij om te horen dat je goed bent geholpen door de klantenservice en de fout is opgelost. We hopen je snel terug te zien in onze webshop!

Grootste maat veel te klein

Ik had een gepersonaliseerde mannenarmband gekocht, met tijgeroogkralen en een metalen kraal met de naam van mijn dochter. Omdat het een kado was, kon ik niet de exacte maat van mijn man z'n armen gaan meten. Omdat hij gewoon een gemiddelde man is, dacht ik dat de grootste maat prima zou moeten zijn. Echter bleek deze armband van €25 te klein. Via de mail om een grotere maat gevraagd. Maar omdat het gepersonaliseerd was, kon dit niet. Ik kon wel voor €9 euro (zonder verzendkosten) een nieuwe krijgen als ik zelf aangaf hoeveel extra kralen. Ik snap dat dit mijn eigen schuld is voor het toch bestellen, ook al wist ik de exacte maat niet. Maar wat me het meest dwars zat, en waarom ik dus toch een review schrijf, is dat je in de antwoord mail kon zien dat dit laatste gedeelte van het gesprek een gecopy-paste bericht was. Oftewel, ik ben niet de eerste naar wie ze dit hebben moeten sturen. Zou mooi zijn dat ze aan de hand van deze review, hun productrange aanpassen en maten aanbieden die mannen ook werkelijk passen.

Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Wij begrijpen dat je baalt dat de armband niet past. De kralenarmband bieden wij in diverse maten aan omdat de polsmaten van mannen erg uiteen kunnen lopen. Sommige mensen hebben een smalle pols en anderen mensen hebben juist een brede pols. Wij spreken daarom ook niet over een standaard (heren) maat. De maten die wij in ons assortiment aanbieden, zijn geen uitzonderlijke maten. Het komt soms voor dat een armband helaas niet past. Wij werken met een aantal richtlijnen zodat wij elke klant dezelfde service bieden. Ondanks de richtlijnen gaan wij nauwkeurig na wat de klacht of situatie is zodat wij een zo goed mogelijk oplossing kunnen aanbieden. Mocht je toch nog een vraag hebben, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice!

De oorknopjes voor mijn kleindochter waren beschadigd aangekomen. Na een belletje naar de klantenservice kreeg ik direct nieuwe toe gestuurd. Top service!

Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat je na het eerste contact nieuwe oorbellen hebt mogen ontvangen. We wensen jouw kleindochter veel draagplezier toe!

Gravering niet mooi

De ketting heeft 3 letters waarbij elke letter net een andere invalshoek heeft. Wanneer je ketting draagt is maar 1 letter goed leesbaar welke letter het is. Wanneer je hier een bericht over stuurt krijg je als antwoord, “dit is onze kwaliteit van graveren”.

Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat de gravure niet naar wens is uitgevallen. We zien dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de klantenservice en er een gepaste oplossing is geboden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen.

Sleutelhanger gegraveerd met eigen handschriften werd top afgeleverd!

Wij zijn enorm blij met deze sleutelhanger, hij is perfect en gegraveerd zoals we het ons voorstelden! Bedankt Kaya ;-)

Bedankt voor je review. Super om te lezen dat de sleutelhanger met eigen handschrift naar wens is. We wensen je veel plezier toe met de sleutelhanger!

Armbanden snel stuk

Driemaal een armband besteld. Eerste is nog heel. Tweede was direct stuk en werd gelijk vervangen. Derde ging de klantenservice moeilijk doen. Uiteindelijk met uitzondering komt er een nieuwe armband naar mij toe. Waarom uitzondering, gaat hier om een armband die een week gedragen is. Ik heb dit aangegeven en dan geeft de klantenservice aan dat ze liever repareren i.v.m milieu. Wat dat er mee te maken heeft begrijp ik niet. Een nieuw product hoort goed te zijn. Voor mij geen Kaya sieraden meer.

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. We hanteren een garantieperiode van 3 maanden. Indien er binnen deze garantieperiode iets mis is met het sieraad, kijken we graag mee naar een passende oplossing. Ben je in de gelegenheid om opnieuw contact op te nemen per e-mail via: [email protected]? We helpen je graag verder!

Fantastisch geregeld en super mooi!

Goede website en ruime keuze. Mooie sieraden en zo snel geregeld. Vrijdags heb ik twee x een sieraad uitgekozen en zaterdag al in huis! Graveren ziet er ook heel mooi uit! De geboorte steentjes zijn ook écht mooi. Kortom een aanrader. Bedankt Kaya sieraden.

Bedankt voor je review. Wat een fijne woorden! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de website, sieraden en levering. We hopen je snel terug te zien in onze webshop!

Perfecte afhandeling

Ik had een armbandje besteld met geboortebloem. Per ongeluk de verkeerde maand geselecteerd, maar daarna via de app snel de goede doorgegeven. Helaas kreeg ik toch nog het verkeerde armbandje opgestuurd, maar meteen na mijn bericht hierover werd de goede, mooi op tijd om cadeau te geven, ook opgestuurd. Een fout maken kan gebeuren, maar dit bedrijf lost dat echt prima op!

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je de juiste armband tijdig hebt mogen ontvangen. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de oplossing. We wensen je veel plezier toe met de armband!

Mooie sieraden en goede service!

Armbandje wat ik had besteld liet los. Dit werd perfect en snel opgelost:)

Bedankt voor je review. We zijn erg blij om te horen dat het probleem met de armband snel en naar wens is opgelost. We wensen je veel plezier toe met het sieraad!

Super blij een echte aanrader.

Geweldige service. Ik twijfelde over het ontwerp van mijn bestelde sieraad. Kreeg heel netjes bericht terug en werd mee gedacht. Echt top. Prachtige ketting met hanger. Ik ben er super blij mee. Dank je wel.

Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en de ketting. We wensen je veel draagplezier toe!

Slechte klantenservice

Mijn vriend heeft meerdere cadeautjes besteld bij dit bedrijf. Sieraden zijn niet tijdig binnen gekomen waarop mijn vriend contact heeft gezocht met de klantenservice. Meerdere keren proberen te bellen maar klantenservice geeft aan op dit moment niemand beschikbaar te hebben, hangt dan automatisch op. Daarom via whatsapp een bericht gestuurd. Hier word weinig tot niet op gereageerd. In de 5 dagen contact heeft de klantenservice 1x een berichtje via whatapp terug gestuurd. Op dit moment nog steeds de sieraden niet binnen. Erg slecht!

Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. Excuses voor het ongemak! Misschien probeer je ons te bereiken op ons oude telefoonnummer? Uiteraard willen wij je graag helpen. Wil je daarom een email sturen naar: [email protected]? We zullen je dan per mail verder helpen!

precies volgens verwachting, mooi cadeauverpakking en snel geleverd

Een mannen armband met vingerafdruk van onze zoon besteld. Echt een mooi cadeau om te geven.

Bedankt voor je review. Wat mooi om te horen dat je een mannenarmband met vingerafdruk van jouw zoon als cadeau hebt besteld. We wensen je veel geefplezier toe!

Ik had vriendinnen armbandjes besteld. Heel mooi en mijn vriendin en ik zijn er blij mee. Maar helaas ging die van mij kapot tijdens het om doen. Ik heb de volgende dag gebeld en ik werd zo vriendelijk geholpen en kreeg de volgende dag al een nieuw armbandje opgestuurd. En ik heb een vingerafdruk laten maken van mijn overleden moeder. Ik was eerst erg sceptisch maar, het is zo mooi geworden. Ben erg blij met deze herinnering.

Bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je direct bent geholpen nadat jouw armbandje kapot is gegaan. Wat fijn om te horen dat je de vingerafdruk van jouw moeder ter herinnering kunt dragen. We hopen je snel terug te zien in onze webshop!

Prijs niet in verhouding met kwaliteit

Baby armbandje voor mijn petekindje besteld dat net geboren is aangezien de bestelling na 1-2 werkdag in huis zou zijn, helaas duurde dat een week en is de kwaliteit - prijsverhouding echt niet in balans.. klantenservice was overigens wel vriendelijk toen ik na 6 dagen belde of er iets was mis gegaan met de bestelling.

Hele fijne klantenservice en de sieraden zien er hartstikke mooi en goed uit.

Bedankt voor je review Angela! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en de sieraden. Wij wensen je veel plezier met de sieraden toe!

Fantastisch!

Fantastisch mooie sieraden! Blij verrast! Supersnelle levering en in mooie doosjes verpakt! Wat een mooi Graveerwerk! Absolute aanrader! Ik ga hier zeker weten keer bestellen!

Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de gravure en de sieraden. Al onze sieraden worden in een cadeauverpakking geleverd: Klaar om weg te geven of om mooi te kunnen bewaren! We wensen je veel draagplezier toe!

Wauw!!

Een ketting en armbandje uit de Nova Pérola collectie, besteld. Alleen het zien al op de site bracht mij in vakantiestemming. Maar nu net de witte set mogen ontvangen, ik ben super blij. Binnenkort vertrekken we op vakantie naar het zonnige zuiden, dit setje gaat zeer zeker aan/om. En zoals altijd vlotte verzending, goed verpakt, mooie sieradenzakjes en poetsdoekjes erbij. Bedankt.

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat de ketting en het armbandje uit onze nieuwe Nova Pérola collectie naar wens zijn en de sieraden je alvast in de vakantiestemming brengen. We wensen je veel draagplezier toe!