Prijs niet in verhouding met kwaliteit

Baby armbandje voor mijn petekindje besteld dat net geboren is aangezien de bestelling na 1-2 werkdag in huis zou zijn, helaas duurde dat een week en is de kwaliteit - prijsverhouding echt niet in balans.. klantenservice was overigens wel vriendelijk toen ik na 6 dagen belde of er iets was mis gegaan met de bestelling.

Hele fijne klantenservice en de sieraden zien er hartstikke mooi en goed uit.

Bedankt voor je review Angela! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en de sieraden. Wij wensen je veel plezier met de sieraden toe!

Fantastisch!

Fantastisch mooie sieraden! Blij verrast! Supersnelle levering en in mooie doosjes verpakt! Wat een mooi Graveerwerk! Absolute aanrader! Ik ga hier zeker weten keer bestellen!

Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de gravure en de sieraden. Al onze sieraden worden in een cadeauverpakking geleverd: Klaar om weg te geven of om mooi te kunnen bewaren! We wensen je veel draagplezier toe!

Wauw!!

Een ketting en armbandje uit de Nova Pérola collectie, besteld. Alleen het zien al op de site bracht mij in vakantiestemming. Maar nu net de witte set mogen ontvangen, ik ben super blij. Binnenkort vertrekken we op vakantie naar het zonnige zuiden, dit setje gaat zeer zeker aan/om. En zoals altijd vlotte verzending, goed verpakt, mooie sieradenzakjes en poetsdoekjes erbij. Bedankt.

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat de ketting en het armbandje uit onze nieuwe Nova Pérola collectie naar wens zijn en de sieraden je alvast in de vakantiestemming brengen. We wensen je veel draagplezier toe!

Prachtig!

Ik was op zoek naar een soort munt kettinghanger en vond die met de geboortebloemen. Het is extra waardevol als iets een betekenis heeft, dus de hanger laten maken met de bloemen van mijn ouders, zusje en ik. Je kan zelf kiezen voor goud/zilver en wat voor (lengte) ketting. Heel snel ontvangen en zag er heel netjes uit! Kijk ernaar uit om hem te dragen! M'n zusje vroeg ook gelijk waar ik hem vandaag had ;)

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat de ketting met geboortebloemen naar wens is en er achter de gekozen geboortebloemen een mooie betekenis zit. We wensen je veel draagplezier toe!

Absurd voor woorden

Slechtste service ooit. Geen kwaliteit want oorbellen sluiten niet goed en dus uitgevallen na dag 1. Aanmaningen om te betalen die oplopen, ondertussen al meer dan prijs van oorbellen, voor iets wat al betaald blijkt. Geen gehoor bij de klantendienst.

Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de oorbellen en onze service. We zien dat er inmiddels contact met je is opgenomen en hopen samen tot een oplossing te kunnen komen!

Aanrader!

Ik heb van de week een vingerafdruk-ring besteld van mijn vader die dinsdag overleden is. Wát een prachtige ring, ik ben er onwijs blij mee. Het bestellen was top en heel duidelijk hoe ik de vingerafdruk kon afnemen bij hem. Ik heb van tevoren voor een klein bedrag ook een pasring besteld zodat ik zeker wist dat hij goed zou passen, en hij is top! Heel erg bedankt Team KAYA.

Bedankt voor je review. We zijn erg blij om te lezen dat je tevreden bent met de vingerafdrukring en op deze manier jouw vader dicht bij je kan dragen. We wensen je veel sterkte toe in deze moeilijke tijd en hopen dat de ring je kracht geeft tijdens het dragen!

Super goede service

Na 6 weken ging de sluiting van de armband tijdens het dragen los na een mailtje werd dit meteen goed opgepakt en kregen we een nieuwe armband opgestuurd de vraag of het ook nog 1 maat kleiner kon was geen probleem. Voor mij een dikke 10 voor dit bedrijf. Kan iedereen aanbevelen om hier iets te bestellen

Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je een nieuwe armband hebt ontvangen wegens een defecte sluiting. We wensen je veel plezier toe met het sieraad!

Fantastische service!!!

Ik had een geboortesteen en 2 kettingen besteld met een hartje met gegraveerde namen er in en de andere ketting met een eekhoorntje in het rose gold. Ze hadden per ongeluk een hamster i.p.v. een eekhoorn gestuurd en de achterkant van het hartje was licht beschadigd... Contact opgenomen en ik kreeg gelijk een fantastische service!!! Alles werd opnieuw opgestuurd en deze keer was het hartje helemaal goed en i.p.v. de hamster kreeg ik nu de gewenste eekhoorn en ook nog een extra geboortesteen en een gratis schattig armbandje erbij!! Echt heel blij mee... Alles kwam ook nog ruim optijd binnen voor de datum waar ik het voor nodig had ♡♡♡ Echt een bedrijf die zijn best doet voor haar klanten!! Zeer tevreden ;) ♡♡♡

Bedankt voor je review. We zijn erg blij om te lezen dat je de juiste sieraden tijdig hebt mogen ontvangen en naar tevredenheid bent geholpen. We wensen je veel draagplezier toe!

Fantastisch opgelost

Armband voor familie gekocht. Slotje na 2,5 mnd stuk. Telefonisch direct opgelost, zonder foto’s of retour te zenden dezelfde dag een nieuwe opgestuurd gekregen. Dat is eerlijke service. Vriendelijk te woord gestaan. TOP!!

Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo snel en naar tevredenheid bent geholpen. Veel plezier toegewenst met de armband!

Geweldig mooi

In een week tijd 2e armband besteld. Er zat bij de 1e bestelling een kortingscode van € 5,=. Ik dacht die ga ik verzilveren. Ook deze armband is geweldig en de ontvangster weer helemaal blij. Nu een armband met bedel met naam in bedel gegraveerd. Dank Kaya sieraden, goede service.

Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat je opnieuw voor ons hebt gekozen en wederom tevreden bent. We hopen je snel terug te zien!

Prachtige armband

Een armband voor m’n liefste nichtje gekocht. Ik dacht dat moet goed gaan bij Kaya sieraden. Haar hond heet ook Kaya en is ook zo mooi. Onvoorstelbaar blij was de ontvangster met de armband met de namen van de kinderen op de plaatjes gegraveerd. Echt super mooi gedaan Kaya sieraden.

Bedankt voor je review. Wat fijn om te vernemen dat jouw nichtje zo blij is met de armband. We wensen haar veel draagplezier toe!

Geweldige service

Er was wat mis gegaan in de bestelling, na een berichtje via de mail werd er direct een oplossing bedacht en werd het probleem verholpen! Wat een vriendelijke en service gerichte instelling.

Bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat er direct een oplossing is gerealiseerd en je hierdoor tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier toe met jouw bestelling!

Mijn ervaring met Kaya sieraden? TOP!

Uitstekende product, super leuk communicatie met klantenservice, snel beverkt en snel ontvangen. Super leuk! 10/10 sterren.

Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je ervaring met onze webshop positief is uitgevallen. We hopen je snel terug te zien!

Echt een top bedrijf

Perfecte service: armbandje terug gestuurd die een steentje miste maar was kwijt geraakt tijdens het retourneren. Ze hebben toen gratis een nieuwe op gestuurd, echt een top service. Perfect afgewerkt. Aanrader voor iedereen

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service. We wensen je veel plezier toe met het sieraad!

Dat het nog bestaat

Ketting voor mijn dochter besteld. Snel geleverd en voldeed helemaal aan de verwachting. Helaas ging het slotje binnen een week kapot. En dan komt wat het verschil maakt: service. En die is ver boven verwachting. Geen gezeur maar dezelfde dag dat ik het meldde opgelost. Super!

Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de ketting naar verwachting is en het probleem direct is verholpen. We wensen jouw dochter veel draagplezier toe!

Ik had ringen besteld die toch kleiner bleken te zijn dan gemeten. Dit voorgelegd en kostenloos nieuwe ringen gekregen. Wat een geweldig bedrijf en top service. Vriendelijk en altijd te bereiken. Heel hartelijk bedankt. Ik ga zeker vaker bestellen.

Bedankt voor je review. Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over de service. We wensen je veel draagplezier toe!

Verkeerde bestelling geen reactie

Niet bestellen, oplichterij Heb een verkeerde bestelling ontvangen. Een gepersonaliseerde armband bestemt voor iemand anders. Ik heb al 2 keer een mail gestuurd maar krijg maar geen reactie op mijn mail. Na 2 weken nog steeds niks vernomen. Bestel hier nooit meer

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen. We hebben zojuist contact met je opgenomen om een oplossing te realiseren!

Super snelle levering en feestelijk verpakt!

Ik heb voor mijn kleindochter een geboorte armbandje gekocht en is die vandaag per post aangekomen. Het armbandje zit in een prachtig doosje en ik was hiermee blij verrast!

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat het armbandje naar wens is. We wensen jouw kleindochter veel draagplezier toe!

Wat een fantastisch bedrijf met een super service. Ik had voor een vriendin een ketting besteld met bedels. Uiteindelijk bleek de ketting te klein en ontbrak er een bedel. Gelijk een mail gestuurd diezelfde dag nog reactie, er werd direct meegedacht. Uiteindelijk ketting geretourneerd en vandaag een grotere ketting met alle bedels eraan binnen gekregen. Wat een top service, kom zeker terug als klant! Dank jullie wel.

Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service en het nieuwe sieraad dat geleverd is. We hopen je snel terug te zien in onze webshop!

Fantastische service!!!!

Zo ontzettend lief! Op het laatste moment een ketting besteld voor mijn vriendin. Haar moeder is overleden en ik wil haar graag een medaillon met de foto van haar moeder geven. Ik had als tekst erbij genoteerd dat ik hem morgen nodig heb maar het is echt kort dag! Vanavond stond er een hele lieve dame, die bij ons in de buurt woont, voor de deur om de ketting af te geven. Zo ontzettend lief! Service 2.0!!!!!! Mooie producten en ook nog is deze service! Onwijs bedankt!!!

Bedankt voor je review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. We zijn blij om te horen dat je de ketting tijdig hebt kunnen ontvangen en hopen dat jouw vriendin veel kracht en draagplezier heeft van de ketting!

Goede service!

De producten waren snel binnen. Ondanks dat ik niet helemaal tevreden was met de bestelling is dit snel, netjes en professioneel opgelost.

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel geleverd is en je goed geholpen bent door onze klantenservice. We hopen je snel terug te zien in onze webshop!

Wauw! Snel en mooi!

Vrijdag een bedelarmbandje voor m’n moeder besteld. Met 2 hartjes gegraveerd. En zaterdag kon ze em al uitpakken! Super mooi verpakt, en armbandje was echt zo mooi als op de foto! Erg blij mee, ga hier zeker nog een keer bestellen!!

Bedankt voor je review! We vinden het erg fijn dat het armbandje voor jouw moeder naar wens is en je van plan bent om in de toekomst vaker bij ons te bestellen. We wensen haar veel draagplezier toe!

Eerder een zilverkleurige armband gekocht met bedel. Altijd om en blijft super mooi! Gaat om de balletjes armband. Nu ook een goudkleurige besteld!

Bedankt voor je review! Wat leuk om te lezen dat je de armband altijd draagt en opnieuw voor ons hebt gekozen. We wensen je veel draagplezier toe!

Geweldige service

Ik heb een prachtige ring besteld bij KAYA sieraden. In overleg met hun werd mijn ring iets anders. Met een foto erbij. Zeer professioneel. De andere ring was ook erg mooi met gravure. De gravure was na een tijdje minder goed te zien. Dit heb ik met een foto KAYA sieraden laten zien. Er werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Ik mocht gewoon een nieuwe ring, zelfs een maatje kleiner en de gravures werden erin gezet. Zonder kosten. Zij hoefden zelfs mijn oude ring niet terug. Wauw, waar vindt je nog van dit soort super fijne bedrijven. Ik ben er heel blij mee, en mijn dochter ook met de ring die ik voor Kerst voor haar had besteld. Enorm bedankt, deze ring is ook weer prachtig.

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over jouw sieraden en de service. We waarderen jouw complimenten en wensen je veel draagplezier toe!

Bosuilstraat 9 2333 VD Leiden