Eerder een zilverkleurige armband gekocht met bedel. Altijd om en blijft super mooi! Gaat om de balletjes armband. Nu ook een goudkleurige besteld!

Bedankt voor je review! Wat leuk om te lezen dat je de armband altijd draagt en opnieuw voor ons hebt gekozen. We wensen je veel draagplezier toe!

Geweldige service

Ik heb een prachtige ring besteld bij KAYA sieraden. In overleg met hun werd mijn ring iets anders. Met een foto erbij. Zeer professioneel. De andere ring was ook erg mooi met gravure. De gravure was na een tijdje minder goed te zien. Dit heb ik met een foto KAYA sieraden laten zien. Er werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Ik mocht gewoon een nieuwe ring, zelfs een maatje kleiner en de gravures werden erin gezet. Zonder kosten. Zij hoefden zelfs mijn oude ring niet terug. Wauw, waar vindt je nog van dit soort super fijne bedrijven. Ik ben er heel blij mee, en mijn dochter ook met de ring die ik voor Kerst voor haar had besteld. Enorm bedankt, deze ring is ook weer prachtig.

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over jouw sieraden en de service. We waarderen jouw complimenten en wensen je veel draagplezier toe!

Prachtige armbandjes!

Prachtige armbandjes mogen ontvangen voor mijn aanstaande kleinkind en haar grotere zus! Erg blij mee. Snelle levering en een mooi cadeau-zakje voor elke armband erbij.

Bedankt voor je review! Wat fijn om te vernemen dat de armbandjes voor de kleinkinderen naar wens zijn. We wensen ze veel draagplezier toe!

Snelle levering, ontevredenheid snel en goed opgelost.

Snel in huis. Ik was niet tevreden over de gravures, maar ik kon het gratis retourneren en had snel een nieuwe ketting met bedels in huis die wel mooi is. Mijn dochter is er erg blij mee!

Bedankt voor je review! We vinden het prettig om te vernemen dat de nieuwe ketting mooi is en jouw dochter hier erg blij mee is. We wensen haar dan ook veel draagplezier toe!

Heel fijn door goede hulp klantenservice.

Ik was bang dat mijn pakketje niet op tijd aan zou komen en de klantenservice sprong meteen goed te hulp. Mijn pakketje kwam optijd en het product was precies goed. Heel erg bedankt KAYA sieraden en ik zal zeker nog een keer bestellen.

Bedankt voor je positieve woorden! Wat fijn om te horen dat je de bestelling tijdig hebt mogen ontvangen en de klantenservice te hulp sprong. We wensen je veel plezier toe met jouw sieraad!

Mooie sieraden

De ketting en armband zijn erg mooi met leuke details. Wel voorzichtig mee doen. Er ging een schakeltje los bij het omkleden. Was wel te repareren maar is dus kwetsbaar.

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de sieraden en de details hiervan. We wensen je veel draagplezier toe!

Laag kwaliteit

Ik heb een armbandje met naam besteld voor mijn kind was guid kleur maar is binnen 4 dagen die kleur is weg ik vindt het echt jammer . Was heel slecht kwaliteit .

Top merk

De sieraden zijn heel mooi, uniek en betaalbaar. Daarnaast is de service ook nog eens uitstekend. Heel erg tevreden over Kaya sieraden!

Bedankt voor je review en complimenten! We waarderen dit enorm en wensen je veel plezier toe met jouw sieraden!

Alles verliep perfect!

De levering was nog sneller dan snel, waar je bij een andere juwelier 2-4 weken moet wachten op het kettinkje, kwam deze al naar één dag binnen via de brievenpost. Je hoefde dus ook niet speciaal hiervoor thuis te blijven. Vervolgens was het kettinkje van goede kwaliteit, en was de ingegraveerde naam goed leesbaar, kortom dus by far 5 sterren.

Bedankt voor de complimenten. Wat fijn om te horen dat je de ketting zo snel hebt mogen ontvangen en tevreden bent over de kwaliteit. We wensen je veel plezier toe met het sieraad!

Snel en mooi!

Gisteren sieraden besteld, vandaag al ontvangen! Ook de gepersonaliseerde ketting met de namen van mijn kinderen. Ziet er erg mooi uit, ik hoop van harte dat alles ook zo mooi blijft zoals beloofd op de site.

Leuk om te vernemen dat je de gepersonaliseerde ketting mooi vindt en de sieraden zo snel hebt ontvangen. We wensen je veel draagplezier toe!

Snel en begripvol.

Ik ontving de door mij bestelde bedel met gravure heel snel. In eerste instantie viel de gravure me een beetje tegen. Toen ik hierover contact opnam, werd hier snel en begripvol op gereageerd en kreeg ik ook heel snel een vervangende bedel toegezonden die wel helemaal naar wens was. Fijne service en communicatie!

Bedankt voor je review! We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent met de vervangende bedel en met de service. Veel plezier toegewenst met de bedel!

Ontzettend leuke gepersionaliseerde armband

Ik zocht een armbandje waar op ik de naam van mijn kleinzoon op kon laten graveren en het is precies geworden zoals ik voor ogen had en voor een schappelijke prijs.

Wat leuk om te lezen dat het gepersonaliseerde armbandje naar wens is! Wij wensen je veel plezier met het armbandje toe!

Gravering niet uitgevoerd

Ik had een ketting besteld (en betaald) met gravure aan de voor- en achterkant. Helaas is de gravure aan de achterkant niet gebeurd. Ik heb gemaild om alsnog het kerstcadeau aan mijn oma correct op te sturen, zodat ik het haar op dinsdag kan afgeven. Dit zijn nog 4dagen. Hopelijk zorgen ze hiervoor! Het zou alleszins het minste zijn wat ze kunnen doen, na het afleveren van een halve bestelling…

Wat vervelend dat wij de achterkant gravure zijn vergeten! Excuses voor het ongemak. Ik zie dat je contact met de klantenservice hebt opgenomen. Uiteraard gaan wij zorgen dat het wordt opgelost.

Geweldige sieraden en uitstekende service!

Een hele tijd geleden heb ik hier een ketting gekocht. Altijd tevreden over geweest en draag hem nog altijd met veel plezier. Nou heb ik onlangs een armbandje besteld met 2 bedeltjes eraan. Bij aankomst bleek de armband helaas toch te klein, ook na het opmeten vooraf. Ik heb vervolgens contact opgenomen via de mail en ik ben uitstekend geholpen. Er werd een grotere armband naar mij toegestuurd, zodat ik zelf makkelijk de bedeltjes kon omwisselen van armband. Ook toen de 1e armband die opgestuurd was verloren raakte bij de post, werd er niet moeilijk over gedaan om dan nog een keer een grotere armband te sturen. De te kleine armband kon ik kosteloos terugsturen. Al met al was het geweldige service en ik zal zeker nog eens shoppen bij Kaya sieraden!

Heel fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze service en sieraden. We willen je bedanken voor het plaatsen van een review en veel draagplezier toewensen!

Hele fijne en vlotte service na klachten over het ontvangen product. Goede en vlotte reactie van de klantenservice en uiteindelijk super opgelost. Dank hiervoor!

Mooie gegraveerde ketting handschrift

De ketting met eigen handschrift die ik had besteld is echt ontzettend mooi en super snel geleverd. Enige puntje is dat er een klein foutje zit in de gravering wat jammer is maar wat denk ik komt door het feit dat het zo klein gegraveerd moet worden

Bedankt voor je review! Wat prettig om te horen dat je de ketting mooi vindt en tevreden bent over de levering. We wensen je veel draagplezier toe!

Dik tevreden

Voor de tweede keer een baby-armbandje besteld. Supersnel en mooi verpakt afgeleverd bij de ouders van de baby. Ouders heel blij maar ook wij, de overgrootouders, blij met het prachtige armbandje. Oudere kindje draagt haar armbandje nog steeds….dus kwaliteit!

Bedankt voor de complimenten! Wat leuk om te lezen dat het armbandje in de smaak valt en beide kindjes deze nu dragen. We wensen ze veel draagplezier toe!

Zeer goed en professioneel

Had een armbandje besteld in zilver en was aangekomen in verguld.Heb contact opgenomen met klantenservice en werd onmiddelijk geholpen door een nieuw bandje op te sturen zonder extra kost,en dit werd geleverd binnen 4dagen.Topservice.Zal vaker hier bestellen.

Bedankt voor je review! We vinden het fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de klantenservice en de aangeboden oplossing. We wensen je veel plezier met jouw sieraad!

super snelle levering van een prachtig product

ik heb de armband besteld met 5 naamplaatjes had er ivm de prijs geen super hoge verwachtig van maar de armband is prachtig ook de gravering is erg mooi had de armband binnen 2 dagen in huis dank je.wel en ik ga zeker in de toekomst nog beatellingen plaatsen

Wat een leuke review, bedankt hiervoor! Wij vinden het erg leuk om te horen dat de armband met gravure naar wens is. Wij wensen je dan ook veel draagplezier toe.

Uitstekende en zeer snelle service

Ik had een armband besteld voor mijn moeder met enige haast, hij was er keurig de volgende dag! Nadat ik hem gegeven had, bleek hij te klein. Ook dit is keurig en super snel opgelost. Zelden zo keurig en snel te woord gestaan via de mail.

Bedankt voor je review en de complimenten! We wensen jouw moeder veel draagplezier toe!

Hele goede service!!

Ik ben vriendelijke en super snel geholpen. Ook se oplossing was binnen 2 werkdagen afgehandeld.

Bedankt voor je review! We vinden het fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de klantenservice en dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. We wensen je veel plezier met jouw sieraad!

Kom hier elke keer weer terug

Ik bestel heel vaak hier als ik een cadeautje nodig heb voor iemand. Het komt altijd op tijd aan. De sieraden zijn precies zoals ik ze bestel en de gravure is nooit verkeerd of mislukt. Heel erg bedankt!

Bedankt voor je review! Wat ontzettend leuk om te lezen dat je vaker bij ons een bestelling plaatst en tevreden bent over de levertijd en de geleverde sieraden. We wensen je veel geefplezier toe en hopen je terug te zien in onze webshop!

Geweldige service en hele mooie armband

Een hele goede service gekregen en hele mooie armband ontvangen voor mijn dochter

Bedankt voor je review Joke! Wij wensen je dochter veel plezier met de armband toe!

Super fijne service

De service is top. Heel erg tevreden over de kwaliteit. De tweede keer een te kleine armband besteld, deze kon ik kosteloos retour sturen. De dag erna kreeg ik de juiste maat armband al binnen. Top!

Wat leuk om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze service en de kwaliteit. We willen je bedanken voor je review en veel plezier wensen met jouw armband!

Bosuilstraat 9

2333 VD Leiden