Zeker snelle levering

Ik heb mijn product in de avond besteld. De volgende ochtend om 8.00 leverde post NL het pakketje af. Topsnelheid!

2 verschillende slaap bh's gekocht, beide zelfde maat, 1 past prima, de andere is wat krap. Keurige levering, mooie producten.

Snel, service, keurig

Prettig contact vooraf. Website werkt naar behoren en bestelling volgende dag in huis

Fantastische service

Fantastische service: vooraf goed geïnformeerd via de e-mail. Binnen een dag het pakket ontvangen. Netjes verpakt. Super!!!!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Duidelijke website, goede omschrijvingen. Snel kunnen bestellen. Snel geleverd.

Pluspunten

Snel antwoord, goed geholpen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Na het plaatsen van een bestelling wordt er snel geleverd. Dat is heel prettig!

Op een bestelformulier kunnen we een opmerking / vraag zetten. Deze wordt, jammer genoeg, niet gelezen! Misschien een aandachtspunt. En... ik sta niet bij de verkooppunten op prettymumtrading.nl....

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Buikband zit goed!

Ze hebben een foutief verzend adres gebruikt. Ik heb ze gevraagd dit aan te passen maar gaven aan dat ze het niet konden en dat ik er zelf kon proberen bij de aflever dienst. Niet klantvriendelijk en geen erkenning dat er een fout is gemaakt. Ik wilde aanbevelen bij vriendinnen maar door klantenservice toch bij een ander misschien.

Hartelijk dank voor de beoordeling en wat fijn dat de Carriwell buikband prima zit! Ik weet inderdaad dat er iets verkeerd is gegaan met het overnemen van het adres. De collega heeft gedacht dat de code die u meegaf een typfout was en dit aangepast naar uw naam. in de meeste gevallen, is dit een goede keuze. Toen wij uw mail kregen met het verzoek dit weer goed te zetten, was uw order al verwerkt en zat dermate ver in het proces dat we dit niet meer konden wijzigen. Hierover is zelfs contact geweest met de bezorgdienst. Omdat wij er niet meer bij konden, hebben wij u hierover een mail gestuurd met de suggestie contact op te nemen met de afleverdienst. Mijn verontschuldiging dat het zo gelopen is. Ik wens u een voorspoedige zwangerschap

goede service, goed behandeld

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn niet op de hoogte dat onze buikbanden worden gebruikt bij ziektes. Het is fijn als meer mensen gebruik kunnen maken van onze artikelen. Echter wij zjin een webshop rondom zwangerschap en geboorte en richten ons op die doelgroep.

voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring