Zeer snelle levering!

Ondanks de drukte had ik het pakje binnen 24 uur in huis. Keurig verpakt.

Leuke dingen en op tijd geleverd

Snelle leveringen! Producten helemaal naar wens.

tevreden

De artikelen werden netjes optijd geleverd. Ook waren ze heel en goed verpakt. Wel vond ik één product er iets anders uit zien dan op de afbeelding, maar dat heb je altijd.

Snelle levering en leuke artikelen

Leuke producten en snel geleverd

Ik had erbij geschreven dat ik het artikel voor een bepaalde datum wilde ontvangen en dat was ook gebeurd. Dat is prima service. Dank je wel.

Tevreden!

Netjes verpakt, op de dag besteld en volgende dag al in huis! Hier bestel ik zeker weer!

Snelle levering van het bestelde.

Duidelijke site en betalingsinstructie.

Goede communicatie, leuke producten, snel geleverd

Voor de 40ste verjaardag van mijn man slingers, cocktailprikkers en servetten besteld. Bij de eerste betaalpoging ging er wat mis waardoor ik wel een order had, maar die niet meer kon afrekenen. Gemaild en binnen 30 minuten antwoord. Order uit het systeem gehaald. Bij tweede poging ging alles goed. Dinsdag besteld, vrijdag in huis. (De donderdag was een feestdag.) De neon vlaggetjesslinger was exact zoals afgebeeld. Ik had zelf alleen niet gezien dat er Happy! 40 op staat en niet Happy 40th! Maar m'n man vond de vlaggetjes evengoed leuk.

Alles ziet er goed uit, net zoals op de foto's op de website en snelle levering.

Leuke spullen voor een betaalbare prijs

Snelle levering. Spullen voldeden aan mijn verwachting.

Top service!!!

Alles kunnen vinden voor een feestje... Hippe dingen voordelig geprijst en snelle levering... Ik kom hier vaker terug!!!

Snelle goede levering

Producten zijn precies zoals verwacht. Mooie kwaliteitsdecoratie. Ook de uitsteekvormen zijn precies zoals verwacht. stevig en goed te reinigen.

Snel en goede vriendelijke service!

Na bestelling volgde een snelle bevestiging. En de artikelen waren ruim op tijd binnen.

goede producten, snelle service!

Een tevreden klant!

Mooie versiering, snelle en goede service. Echt een feest!

Ruime keus en leuke artikelen. zeer snelle levering. Er miste een artikel, maar na een mailtje over en weer , werd deze nageleverd . Zeer goede service!

Precies op tijd geleverd, ook in deze tijd. Fijn hoor

Goed verpakt, snelle verzending. Tiptop in orde!

Prime

Goede en snelle verzending

Snelle levering en leuke spullen

Snelle levering en leuke spullen!

Voldoet aan mijn vraag.

Supersuper

Snelle levering. Super tevreden.

Voor herhaling vatbaar

Kwalitatief goed, afbeelding klopt met werkelijkheid van het product. Duidelijke omschrijving mbt bezorgtijden en kosten.

Snelle levering. Goede informatie gedurende bestel- en leveringsproces

Over Feestartikelen.nl

Feestartikelen is al 20 jaar dé specialist in ballonnen, slingers, kinderfeest-, themafeest-, en verjaardagsversiering. Wij verhogen met onze producten de sfeer op ieder feest. Veel producten vind je niet bij de standaard feestwinkel. Voor een echt bijzonder feest ga je dus eerst naar Feestartikelen.nl.