snelle en nette levering

Leuke spulletjes, snel geleverd

Een snelle levering in deze drukste periode van het jaar! Ziet er goed uit!

Goed en persoonlijk geholpen bij problemen

Had een klein probleempje, stuurde een mail en kreeg meteen bij de eerst volgende werkdag antwoord en dat het geregeld zou worden. Wel jammer dat je een slinger besteld en die dan nog zelf in mekaar moet zetten. Had ik graag even gelezen in de beschrijving.

Prima product en prima prijs!

Snelle levering en prima product

Bestellen is eenvoudig, en alles werd goed verpakt, snel bezorgd!

Super kwaliteit en snelle levering

Super ruim assortiment met leuke versiering. Ik ben blij met de versiering van mijn zoontje 2e verjaardag! Super!

Op tijd en goede producten

Top levering. Tussendoor nog contact gehad met duidelijke instructie om iets extra’s toe te voegen.

op tijd verzonden perfecte service

Had iets nodig op zaterdag, vrijdag 1559u besteld en volgende dag daadwerkelijk ontvangen

Overzichtelijke website en op tijd geleverd

tevreden over de producten, snelle verzending

ruime keuze, goed geprijsd. tevreden over de geleverde producten Netjes verpakt en snel verzonden

Duidelijke foto, Product besteld en volgende dag al in huis!! Top!!

Alles prima en netjes afgeleverd

De bestelling die ik geplaatst heb kwam keurig netjes en volgens afspraak bij ons binnen. Nou was dit voor mij niet vreemd want ik had al eerder besteld en dat was ook prima.

Makkelijk te bestellen. Goede duidelijk service. Snel bezorgd.

De superhelden pakket

Was geweldig mooi! En iedereen heeft er van genoten! Snelle service! ✌🏻

Ziet er prima uit

Op het beloofde tijdstip ontvangen, artikelen zijn naar wens. Zelfs nog een kadootje erbij.

Gewoon goed....

Snel en super eenvoudig te bestellen

Voldoende keuze in assortiment. Tevens zeer prettig de berichten die je ontvangt over je bestelling en wanneer je deze kunt verwachten. Zeker voor herhaling vatbaar.

goeie kwaliteit

Bestelling geplaatst volgens verwachte verzendtijd in huis. De artikelen zagen het zelfde uit als wat ik had besteld en zijn van goeie kwaliteit

Prima 👍

Genoeg keus ,snelle levering,goed verpakt, prima prijs.

Wat een flut schatkist

Nog nooit zo'n waardeloos artikel besteld / ontvangen. Direct rijp voor de vuilnisbak. Delen zaten aan elkaar geplakt die niet aan elkaar moeten waardoor scheuren en beschadigingen in karton. Verder een slap artikel waarvan de bodem niet vlak blijft en alle lipjes die omgebogen moeten worden er haast afscheuren. Al met al een tragisch cadeau voor onze kleizoon. M A A R.... we hebben totale compensatie ontvangen!!! Geweldig gedaan, bedankt voor deze fantastische manier van direct en totaal compenseren. Al met al zijn volledig tevreden! Dit is zakendoen zoals je weinig tegenkomt...TOP Bedankt !!!!!

Dan mag niet gebeuren, onze excuses hiervoor. U kunt dit product natuurlijk op onze kosten terugsturen. Na ontvangst storten wij dan direct het bedrag terug op uw rekening.

Na een klein probleempje en een mailtje van het bedrijf uit werd ik aangenaam verrast door hun voorstel! Top service met hele snelle levering! Ook wil ik de mensen achter de schermen bedanken voor de snelle en correcte afhandeling! Top van jullie.

U heeft geen ballonnen van ons gebruikt en kunt ook niet aangeven welk formaat ballonnen u heeft gebruikt. Hierdoor is het voor ons niet te controleren of het aan de heliumtank heeft gelegen. Mocht u de verpakking van de ballonnen nog terugvinden, dan horen wij dat graag en lossen we het onmiddellijk op.

Perfecte service

Gisteren spullen besteld en vandaag in perfecte staat afgeleverd. Keurig ingepakt en prima kwaliteit. Ben hier zeer tevreden over 👍👍👍

Goede service !

Duidelijke website, na 1 dag in huis zoals beloofd, veel verschillende feest artikelen dus genoeg om uit te kiezen.

Supersnel en zeer bereidwillig

Duidelijke website. Supersnel in verzendklaar maken. PttPost bakte er niets van. Feestartikelen loste het direkt voor ons op. Hulde!

Over Feestartikelen.nl

Feestartikelen is al 20 jaar dé specialist in ballonnen, slingers, kinderfeest-, themafeest-, en verjaardagsversiering. Wij verhogen met onze producten de sfeer op ieder feest. Veel producten vind je niet bij de standaard feestwinkel. Voor een echt bijzonder feest ga je dus eerst naar Feestartikelen.nl.