Pluspunten

Alles. Beste mensen, hier niet je spullen bestellen, mocht er iets zijn kan je fluiten naar je geld en verwacht geen normale of uberhaupt communicatie via de mail. komt terug als niet bestaand adres. Ik heb een Fiio K1 usb dac besteld en retour gestuurd netjes volgens de richtlijnen. Thuiswinkel waarborg word de volgende stap.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen, slechtste webwinkel die ik ken

Ik heb minder dan een jaar geleden in ear headphones besteld bij Hear.nl. Deze zijn inmiddels kapot gegaan. Na een paar mails hierover gestuurd te hebben krijg ik nog steeds geen antwoord. Vervolgens besluit ik uit mijzelf de oordopjes maar terug te sturen. Na weer een paar emails zonder antwoord (en weken wachten) krijg ik toch nog een bericht dat het defect niet kan worden gevonden. Na mijn antwoord weer meerdere emails gestuurd en weken gewacht zonder tegenbericht. Uiteindelijk maar een boze email gestuurd wat de status is van mijn defecte headphones. Toen nog een kort berichtje gekregen dat de defect niet onder de garantie valt. Nog nooit zulke slechte customer service gehad, schandalig. Dit is trouwens al de tweede keer dat dit gebeurt. Vorige keer had ik ook een negatieve review geschreven op deze website waarna ik meteen bericht kreeg. Er werd gesteld dat ik een nieuwe in ear headphone zou krijgen als ik de review zou verwijderen. Om van het gezeik af te zijn (en weer naar muziek te kunnen luisteren) dit maar gedaan. Nu is het dus opnieuw gebeurd. Ik raad af bij dit bedrijf iets te bestellen! Daar komt ook bij dat het thuiswinkel label op de website wordt laten zien. Ik kan de webshop niet vinden in het ledenbestand van Thuiswinkel dus vraag mij af of ze wel lid zijn.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Tot zo ver geen.

Communicatie is niet mogelijk met dit bedrijf. Bellen is niet mogelijk, mail wordt niet op gereageerd en de chat functie heeft ook geen enkele toegevoegde waarde. De timers bij de producten is enkel voor de marketing. De levertijden kloppen niet. Mijn product zou de volgende dag geleverd moeten worden maar dit was niet het geval. Dat kan altijd natuurlijk maar communiceer het dan de volgende dag... Mocht je product ergens duurder zijn. Betaal dan met liefde wat meer.

Pluspunten

Product was niet helemaal wat ik er van had verwacht maar kon het snel omruilen voor iets wat ik wel graag wilde.

Pluspunten

Ik bestel een audiospeler. Deze wordt op tijd geleverd. Vervolgens blijkt het de verkeerde kleur te zijn. Op mails wordt niet gereageerd en er is ook geen telefoonnummer beschikbaar. Erg slechte zaak die zeer klantonvriendelijk te werk gaat. Ik raad absoluut af om hier te bestellen. Net nog een laatste mail er aan gewaagd om de juiste kleur opgestuurd te krijgen en dan ga ik verdere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen.

Pluspunten

Prettige site en goede hulp

Mijn bestelling verliep niet erg soepeltjes en kwam pas na weken aan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

mooie website

- bedrijf communiceert niet - reageert niet op e-mail - niet telefonisch bereikbaar - levering blijft uit

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Customer service answers no tickets/mails since 2 weeks. Phone contact impossible.

Customer Service

4 étoiles: bon service, bien traité

Positif

Prix - Disponibilité

Suggestions

expédition (délai)

Pluspunten

Doet wat het belooft.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Leuk assortiment, en prima prijzen. Eerste contact met klantenservice was ook prima

Ivm een klein probleem in het product contact gezocht en product geretourneerd. Daarna gaat de communicatie zeer moeizaam, en zit ik al weken te wachten op een oplossing. Ze hebben mn geld, en ik heb geen product... ordernr: ORD01001

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

- Geen communicatie over uitblijven levering. Getoonde levertijd was 3 tot 10 werkdagen, na een maand nog geen levering in zicht. - Telefonisch niet bereikbaar, geen reactie op email - Chatfunctie op website word zelden bemenst, wacht inmiddels al vijf dagen op een reachtie. Al met al een zeer slechte ervaring, puur door gebrek aan communicatie. Zojuist koopovereenkomst ontbonden en melding gemaakt bij ACM en Thuiswinkel Waarborg

Pluspunten

Product opsturen en reageren op vragen van de klant zou helpen voor klanttevredenheid. Product wel betaald. Nooit opgestuurd. Gevraagd hoe het met de verzending gaat. Niks gehoord. Klacht ingediend. Ook niks gehoord. Volgende stap klacht indienen thuiswinkel.org en aangifte doen. Update: Na achterlaten van deze klacht is er contact opgenomen door hear op 12 februari. Daarna bleef het stil tot 18 februari. Eigenaar verontschuldigde zich. Eigenaar gaf aan dat ik kon wachten tot het artikel weer op voorraad was of kon annuleren. Ik heb gekozen voor annuleren vanwege de moeizame communicatie. Inmiddels is het 26 februari en is er tot op heden nog niks bijgeschreven op mijn rekening of een andere reactie geweest vanuit hear. Vandaag nog maar een reactie gestuurd naar thuiswinkel.org om te kijken of ze de eigenaar kunnen bewegen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Maand geleden koptelefoon gekocht was niet tevreden. Contact opgenomen met het bericht dat de koptelefoon retour mocht. Inmiddels 3 week geleden opgestuurd en nog geen reactie/geld terug ontvangen. Al meerdere emails gestuurd word niet op gereageerd. Zeer jammer want het gaat om 300 euro waar ik dus nu al een maand op zit te wachten.

Pluspunten

Snelle omruiling na defecte oordopjes. Chapeau.

Pluspunten

Na een zeer slechte ervaring met een bestelling voor kerst, hebben ze het uiteindelijk goed opgelost.

zorg dat je bij piek bestelmomenten zoals kerst voldoende personeel hebt en als de levering vertraging op loopt: communiceer dit.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen enkel positieve punt.

Heel slechte communicatie. Heb een artikel besteld waarover er wordt niks gecommuniceerd qua levertijd. Geen reactie op de chat/mailtjes. Ze zijn noet telefonisch bereikbaar. De order kan nergens geannuleerd worden. Op de website staat onderaan de levertijd van een bepaalde product dat ze binnen een dag leveren. Dit is super verwarrend voor elke klant. All in all de slechtste en meest onklantvriendelijke bedrijf.

Beste Levi, heel vervelend dat je zo ontevreden bent. De levertijd staat aangegeven op de productpagina. Dit hebben we ook via de chat aan je laten weten, wat je op dat moment prima vond. Verder: je hebt twee keer contact opgenomen. De 1e keer via de chat, waarop je binnen 20 minuten een antwoord had. De 2e keer stuurde je een mail op vrijdagmiddag om 5 uur. Daar hebben we de volgende maandag op gereageerd.

Pluspunten

Bestelling snel binnen

Pluspunten

Ik heb op 31-10-2018 de Rha trueconnect besteld bij dit bedrijf en nog steeds niets gekregen. Na meerdere keren gebeld ,gemaild en via de chatt op hun site contact met ze op te nemen, krijg ik geen reactie van ze. Zeer onbeschoft , ik ben nu bezig om andere stappen te ondernemen want ik wil mijn geld terug!!!

Pluspunten

Ik heb drie weken geleden een S-booster besteld, tot op heden niets ontvangen. Na gebeld, gemaild en via de chat contact proberen te krijgen, maar er wordt niet gereageerd. Ik wil mijn geld terug! Ik ga andere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen!

Pluspunten

Kundige klantenservice.

Pluspunten

Ik had de Soundmagic E10C oortjes besteld, die na even gebruik nét niet helemaal lekker functioneerden. Nadat ik dit heb aangekaart heb ik een zeer snelle reactie ontvangen en was er een vervangende set opgestuurd. Mooie producten en goede service, aanrader!