goede service

snelle verzending en levering informatie over levering prettig

Prima en een snelle levering top

Eind goed, al goed.

Het liep was mis met leveringstermijn, maar alles is goed gekomen. Opvolging nadien was heel goed en vriendelijk.

Leuke, handige spiegel, Batterij meegeleverd voor de verlichting.

Snelle aflevering van dit product wat helemaal aan de verwachtingen voldoet. Gunstige prijsstelling!

Was snelgeleverd, zeer tevreden!!!

perfecte levering

Bestelling en levering verliepen probleemloos en snel.

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen

Ik wacht nu al een week en heb mijn bestelling nog niet gekregen. Ik weet dat het nu druk is met feestdagen maar vindt dit niet leuk! Ann

Beste Ann, Ik snap goed hoe vervelend het is als u langer op uw bestelling moet wachten dan verwacht. Als verzendadres had u per ongeluk uw e-mailadres in plaats van straatnaam opgegeven. Hierover hebben wij diezelfde dag (en de dagen daaropvolgend) per telefoon en mail contact met u gezocht. Helaas kregen wij de eerste paar dagen u niet te pakken en konden wij uw bestelling daarom niet opsturen. Toen wij het juiste adres van u doorkregen en u aangaf de bestelling voor Kerst nodig te hebben, hebben wij uw bestelling met extra zorg verwerkt en verzonden met Express-service. Gelukkig was uw bestelling nog op tijd bezorgd voor Kerst. Met vriendelijke groet, Bas van Hoesjesenladers.nl

Levering op tijd. Product voor een nette prijs.

Snel nog wat voor onder de kerstboom bestelt. Mooi prijsje. Correct afgehandeld.

Netjes op tijd geleverd

Op tijd de goede artikelen geleverd

Goede en snelle service.

Goede en snelle service. Was zelf niet thuis, maar het pakket is bij de buren afgeleverd en dat werd netjes aan mij doorgegeven.

Snelle exacte levering

Ondanks de drukke feestdagen toch snel geleverd

Bestelling is snel en correct geleverd

Ik heb een goede positieve ervaring gehad .

Product via wensenlijstje op lootjestrekken.nl bij jullie gekocht, snel geregeld en ondanks de komende feestdagen snel geleverd.

Goed geregeld!

Het produkt was snel in huis, netjes verpakt. Goede communicatie over de levertijd. Heel tevreden dus. Produkt nog niet gebruikt dus daar kan ik niets over zeggen.

Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Verdorie ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, het is een cadeautje voor kerstmis Ik ga mij nu toch wel zorgen maken, ik hoop dan ook dat de bestelling nog op tijd komt MVG Riet Roost PS Ordernummer 100016405

Dik tevreden

Het artikel is op tijd geleverd en goed verpakt.

Redelijk

Jammer dat er geen verpakking om het product zat maar los is de envelop zat.

Eenvoudige bestelling en snelle levering

Niet aangekomen.

Graag geld terug of mijn pakket geleverd.

Beste Laurens, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas was uw bestelling tijdens verzending vertraagd geraakt. In de dagen voor Kerst ervaren wij vaker dat pakketjes door de enorme drukte bij de transporteurs langer onderweg zijn dan normaal gesproken. Omdat u aangaf uw bestelling snel nodig te hebben, hebben wij een tweede pakket opgestuurd met express-service. Deze werd gelukkig snel afgeleverd en toen heeft u ook laten weten onze service erg te waarderen. Fijne feestdagen gewenst! Met vriendelijke groet, Bas van Hoesjesenladers.nl

Mijn bestelling was snel binnen

Prima service. Snelle levering.

Zeer goede service

Ik had mijn pakje niet gekregen. Na enkele dagen heb ik mail gestuurd ( ze dachten misschien adres onjuist )gegevens terug doorgestuurd ze verzekerde mij dat ze het in orde zouden brengen. En vandaag in de bus waarvoor mijn dank. Dat noem ik service.

Snelle en goede service, ondanks foutje

Het bedrijf handeld snel en de producten worden snel verzonden. Helaas kreeg ik de eerste keer een verkeerd artikel binnen. Dit was snel opgelost, ik kon het verkeerde artikel op hun kosten terug sturen en heb vervolgens het juiste artikel mogen ontvangen.

prima gegaan

geen opmerkingen, duidelijke weergave van informatie.

Vlotte bestelling

Goede prijs kwaliteit

Snel en goed geleverd, kwaliteit is prima