Mijn bestelling was snel binnen

Prima service. Snelle levering.

Zeer goede service

Ik had mijn pakje niet gekregen. Na enkele dagen heb ik mail gestuurd ( ze dachten misschien adres onjuist )gegevens terug doorgestuurd ze verzekerde mij dat ze het in orde zouden brengen. En vandaag in de bus waarvoor mijn dank. Dat noem ik service.

Ik stuur mijn bestelling weer terug....

Op de site bestel ik een plantenhanger en zie dat hij voorzien is met een passende hangslot. De praktijk is anders een touwtje van 0,98 euro en in mijn geval dus zonder pot.

Beste B. Hofkamp, Helaas was het product dat u van ons ontving niet helemaal wat u ervan verwacht had. Ik begrijp goed de teleurstelling als u iets anders ontvangt dan u verwacht had. Nadat u ons hiervan op de hoogte had gesteld hebben wij u een retouretiket gestuurd waarmee u de bestelling gratis kon terugsturen. Uw retourzending is intussen verwerkt en het aankoopbedrag teruggestort. Met vriendelijke groet, Bas van Hoesjesenladers.nl

Snelle en goede service, ondanks foutje

Het bedrijf handeld snel en de producten worden snel verzonden. Helaas kreeg ik de eerste keer een verkeerd artikel binnen. Dit was snel opgelost, ik kon het verkeerde artikel op hun kosten terug sturen en heb vervolgens het juiste artikel mogen ontvangen.

prima gegaan

geen opmerkingen, duidelijke weergave van informatie.

Vlotte bestelling

bestelling loopt prima. Product blijkt slecht te zijn

De hele bestelprocedure verloopt prima. Helaas blijkt het kerstcadeau een fiasco. Slechte geluidskwaliteit. Weggegooid geld helaas Na onze review wordt er snel contact gezocht en de verkoop wordt teruggedraaid. zeer prettig hoe dit wordt opgelost, complimenten!

Goede prijs kwaliteit

Snel en goed geleverd, kwaliteit is prima

Mijn bestelde product was mooi op de juiste tijd binnen en was zeer goed verpakt Helemaal top

Betrouwbare website met goede service

Voor Sinterklaas een artikel besteld maar PostNL liet het afweten. Hoesjesenladers was hierin transparant en stuurde zelfs nogmaals het product zodat ik het zeker zou krijgen. Het extra product hoefde ik niet terug te sturen als de eerste toch nog zou aankomen. Dat noem ik goede service. De Zwarte Piet lag in dit geval bij PostNL.

Alles volgens afspraak

Vlot geleverd

Echt alles PERFECT.

BESTELLING NIET ONTVANGEN OP 08/12/2019

bestelling van 02/12/2019 nog niet ontvangen. Bestelling ontvangen op 12/12/19 Was toevallig niet thuis. Het pakje neerleggen voor de deur vind ik niet correct. Beter bij een gebuur afgeven en briefje in de brievenbus.

Beste Carpentier, Allereerst bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling hierover. Uw pakketje had inderdaad niet op deze manier afgeleverd mogen worden. Wij zullen hierover contact opnemen met PostNL. Met vriendelijke groet, Bas van Hoesjesenladers.nl

Snelle levering en product naar wens.

Super snel

Zeer snel bezorgd, ziet er goed uit, communicatie snel en vriendelijk..

Na een slechte ervaring snel mijn geld terug.

Ik heb laatst een slechte ervaring gehad met hoesjesenladers.nl Maar na een kort overleg binnen no-time mijn geld terug gekregen zonder dat ik het retour hoefde te sturen! Top service!

Prima uitvoering van de bestelling.

De lootjeskandidaat met Sinterklaas was er erg blij mee.

Goede prijs en vlotte afhandeling

Snelle levering, jammer van de uitstraling

Het bestellen en laten bezorgen van het product werkte snel en prima. Ik vond dat het opzet zoom apparaatje voor op de telefoon niet echt schoon in de verpakking zat. Het zag er goedkoop uit en er zat stof op waardoor ik het gevoel kreeg dat het tweedehands was en niet goed schoongemaakt. Daarmee ook dat de kwaliteit niet al te best is, wat volgens mij best prima is.

Beste Kirsten, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling hierover. Al onze producten sturen wij ongebruikt en schoon op. Echter kunnen de verzenddozen soms wat gruis achterlaten op de verpakking van het product. Ik snap goed dat dit niet is wat u verwacht en daarom sturen wij een nieuw product naar u op. Met vriendelijke groet, Bas van Hoesjesenladers.nl

goed spul en snel geleverd!

goed spul en snel geleverd!

Keurig netjes op tijd

Geen

Goed!

Snelle levering van de bestelde artikelen. Een artikel was niet compleet, maar na melding hiervan direct nageleverd. Goede service!

Keurig volgens afspraak geleverd

Niets op aan te merken

Onduidelijke bezorging en track and trace zit er niet bij

Hij is nog niet eens bezorgd en dan krijg ik al een mailtje of het naar wens is verlopen nou nee dus niet!

Beste Janjohannes, Bedankt voor uw bestelling en uw bericht hierover. Door de drukte in aanloop naar Sinterklaas had uw pakket helaas wat vertraging opgelopen. Toen wij hiervan op de hoogte waren hebben wij uw bestelling direct opnieuw opgestuurd. Gelukkig was deze wel op tijd bezorgd. Met vriendelijke groet Bas van Hoesjesenladers.nl