Wij zijn zeer tevreden!

Snelle levering! Tevreden klant!

Mooi en geheel naar onze verwachting snelle bezorging super blij met onze live picture go echte aanrader

Product en levering precies zoals belooft

Hele grote bloembak besteld en deze werd netjes binnen de beloofde levertijd schadevrij afgeleverd.

Snel geleverd, keurig verpakt, mooi product.

Bijzonder klantvriendelijk!

Toen bleek dat de gasbrander defect was, werd deze snel vervangen en ook nog gemonteerd! Prima service!

Mooi product, goede prijs, snelle gratis levering.

Hebben cortestaal schermen met motief besteld, mooie schermen voor een goede prijs en snelle gratis levering.

Snelle levering, goede prijs

Ik had 10 minuten voor de genoemde tijd waarop de bestelling de volgende dag geleverd kon worden, mijn bestelling geplaatst en deze werd ook gewoon de volgende dag geleverd. Top! Prijs van het artikel was ook goed.

snel geleverd. Goed verpakt. Artikel zoals omschreven.

Produkt zoals omschreven en snel bezorgd.

Kwaliteit producten , goeie prijs

Prima prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.

snelle levering van een uitstekend product.

De waterschaal is keurig afgewerkt met een poedercoating en is mooi strak van vorm. Voor transport was de schaal deskundig verpakt.

compleet

goed advies en ze reageren snel op je vragen

zeer aan te bevelen

produckt gekocht,en op afspraak super geleverd

Correcte levering

Vlotte bestelling en correct geleverd.

Top bedrijf

De bestelling was snel en goed verpakt in huis. Maar de service is ook uitstekend. Even een mailtje met foto van het betreffende mankement en de volgende dag gelijk reactie en gelijk per post een nieuwe. Toppers

Snelle levering, goede kwaliteit en prijs!

Heel goed. Volgende keer bestellen we weer op deze site!

Snel en efficiënt

Snelle en vlotte levering

Makkelijk en snel

Levering volgens afspraak.

Tevreden.

Bloembak ziet er mooi uit. Goed verpakt en een snelle levering.

Prima en snelle service

Vriendelijke klantenservice en snelle levering precies volgens afspraak

Ziet er prima uit.

Keurig op tijd geleverd.

Betrouwbaar

keurig netjes en snel geleverd

Had gebeld of het op voorraad was en gevraagd wanneer het dan bezorgd werd: volgende dag Ze hebben dat helemaal waargemaakt,waarvoor dank!

Zeer neten bedrijf levend zo als afgesproken en goed verpakt Bestel er zeker weer als ik weer wat nodig heb

Mooi product en prima service

Bekijken via de website en bestellen gaat prima. Bestelling was ook echt de volgende dag in huis. Heel fijn