Ik heb de grote bloempot Canna besteld en een aantal weken later 2 kleinere. Helaas had ik zelf de maat verkeerd doorgegeven bij de tweede bestelling maar het contact is snel en het was geen probleem om de 2 potten te retourneren en de potten met de bedoelde maat weer opnieuw te bestellen. Communicatie is zeer goed en prettig!

Super service en perfecte nazorg

Zoals hier boven beschreven hebben wij een zeer goede ervaring op gedaan bij Compleet Groen.

Super!!!!!!

Had in 2016 kunstof bloembakken gekocht nu in 2020 begonnen ze te bladeren en vielen er gaten in heb contact opgenomen en werd meteen netjes te woord gestaan nu blijkt hoogstwaarschijnlijk fabriek fout en edwin pakte het meteen op en kreeg gisteren al met de levering 2 nieuwe bloembakken thuis gestuurd wat een service. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt wist niet wat me overkwam. Ik koop voortaan alleen nog hier mijn tuinspullen. ECHT EEN AANRADER

Wij hebben de vuur tafel Sky rechthoek besteld bij Compleet Groen. Is precies zo als beschreven snelle levering alles goed verpakt .

Alles klopt wat aangeboden wordt

Persoonlijk contact, snelle levering en een super product!

Goede en snelle levering

Nadat het pakket geleverd werd hebben we de bbq in elkaar gezet. Prachtig degelijk materiaal. Uiteraard s avonds meteen uitgeprobeerd. Hij brandt fantastisch en op de rand eromheen kunnen we vlees grillen. Dat gaan we komende zondag de eerste keer doen.

Prima service!

Met veel plezier pakte ik de prachtige waterschaal uit die ik slechts 2 dagen ervoor online had besteld. Een aanwinst voor de tuin!!

Snel geleverd! Mooie producten! Duidelijke communicatie!

Snelle levering van zeer goed product

4cortensstaal bloembakken besteld. Deze werden zeer snel geleverd en zijn erg mooi en voor het product zeker niet te duur!

Alles top

Goede prijs, supersnelle levering en top product!

prachtige schalen

Wij bestelden drie schalen voor in de tuin. Ze werden snel geleverd en waren goed verpakt. Ziet er prima uit.

Bedrijf is snel met leveren en telefonisch goed geholpen. Producten zien er top uit.

Mooi product snelle levering

Mooie houtopslag, snelle levering door vriendelijke chauffeur

Mooi sedumdak dat makkelijk te leggen was

Makkelijk besteld en binnen paar dagen geleverd

Zeer snel bericht van verzending, prima product

Bestelling verliep soepel. Afhandeling bijzonder accuraat

Niets op aan te merken eveneens professionele levering

Top.

Duidelijke site, snelle levering & hele mooie producten

Klantvriendelijk

Wilde een vuurtafel kopen. Heb gebeld, werd zeer correct te woord gestaan en had binnen 1 dag mijn aankoop binnen. Na aankoop van mijn vuurtafel, bleek de elektrische starter stuk. Binnen 3 dagen heb ik een hele nieuwe unit opgestuurd gekregen.

goed product snelle levering

Netjes verpakt, en snel geleverd. De vuurtafel was makkelijk te monteren en werkt perfect..

Goede service, klantvriendelijk en snelle levering

Al meerdere malen heb ik bij CompleetGroen.nl besteld. Ik wilde graag advies over mijn aankoop en ik kreeg direct iemand aan de telefoon, werd vriendelijk en goed geholpen en kon daarna eenvoudig mijn bestelling online plaatsen. Altijd zijn alle artikelen goed, heel en netjes verpakt aangekomen. Zeer tevreden! En ik zal een volgende keer zeker weer bij CompleetGroen bestellen!

Top service, wij zijn super bij met onze watertafel!

Na het inwinnen van telefonisch advies, was het installeren van onze watertafel een fluitje van een cent. Nu genieten ;)

Uitstekend !!

Plantenbak van zeer goede kwaliteit gekocht. Ik werd uitstekend geholpen bij mijn vragen. Ga de volgende keer weer bestellen bij Compleet Groen !!

Waardeloos

Bestelling geplaatst en betaald. Na een week te hebben gewacht, nog product nog berichtgeving ontvangen, heb ik gebeld. Het order was geannuleerd. Zou niet meer los verkocht worden. Ze vonden dit blijkbaar niet belangrijk genoeg om even te laten weten. Hier koop ik NOOIT meer wat! Super onprofessioneel en erg onaardig aan de telefoon. Bah bah.

Geachte heer Hulst, Jammer dat u niet meer heeft gereageerd op onderstaande email van ons. Wij hadden er graag met u uitgekomen en persoonlijk excuses gemaakt. Met vriendelijke groet, Edwin Troost -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Geachte heer Hulst, Allereerst mijn excuses voor hoe u onze dienstverlening ervaart, ik had niet zo onbeleefd tegen u mogen wezen aan de telefoon. Mijn excuses hiervoor. Ik begrijp nu hoe u zich verbaasde over het feit dat de afvoeren al een week niet geleverd waren en dat ze ook niet meer los geleverd worden. Ik zie nu dat u helemaal geen e-mails heeft ontvangen omdat het opgegeven e-mailadres anders is als het e-mailadres wat u bij uw beoordeling heeft opgegeven. Ik had uw bestelling na 20 minuten gecrediteerd en een annuleringsmail naar u verzonden (zie bijlage) met daarin aangegeven dat de afvoeren helaas niet los leverbaar zijn. De reden hiervoor is dat de afvoeren vaak niet passen op anderen merken (tuin) haarden, met de vele ongemakken en retouren als gevolg. Ik zou het fijn vinden om hier alsnog samen met u uit te komen. Mijn voorstel is om uw bestelling morgen naar u te verzenden met 30% korting. Verder zullen wij intern bekijken hoe we het duidelijker kunnen communiceren dat de afvoeren alleen leverbaar zijn bij de aanschaf van een tuinhaard, dit staat nu bij de levertijd op de productpagina's en in de winkelwagen vermeld. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en ik hoor of u interesse heeft in ons voorstel. In de bijlage treft u tevens de facturen aan. Met vriendelijke groet, Edwin Troost