Zeer snelle levering, en perfect product voor een goede prijs.

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Sedum cassettes besteld, en levertijd afgesproken. Op de de leverdag nog even contact gezocht m.b.t. de levertijd. Chauffeur belt ook nog even netjes vlak voor de levering. Levering netjes op de oprit geplaatst.

Op tijd levering, goede prijs

Zoals gezegd hierboven

Mooi produkt

Mooi produkt; keurige (op juiste wijze verpakt) en snelle levering.

Tevreden klant

Vriendelijke mail terug gekregen

Schitterende plantenbakken, professioneel advies

De plantenbakken werden vlot geleverd en zijn schitterend. Mijn vragen over een groen dak werden goed en compleet beantwoord, dat geeft vertrouwen in dit bedrijf.

aflevering en levertijd

Uitstekende levertijd die ook is waar gemaakt.

Snelle levering van product zoals beschreven

Ter aanvulling van een cortenstaal vuurschaal de "houtopslag cortenstaal stool" besteld. Het product is volledig overeenkomend met de beschrijving en foto's op de website. Het werd geleverd de dag na bestelling in een stevige kartonnen doos die perfect aansloot omheen het staal. Hierdoor dan ook geen schade in transport te bespeuren. Een aanrader!

Is prima

Duidelijk en goed

Prima winkel snelle levering, goed contact.

Eerlijke prijzen, goed contact en duidelijk waar je aan toe bent.

Super services

Snelle levering en wat we over hadden konden we kosteloos retouren en binnen een dag je geld weer op de rekening.

Snel en goed verpakt. Mooi product.

Prima en snel geleverd wij zijn blij met onze vijver en plantenbakken van Corten staal.

Snelle correcte levering

De cortentstale waterschaal voldoet 100% aan onze verwachting.

Duidelijke foto’s, snelle levering en mooi product.

Waterschaal gekocht. Snel geleverd en keurig verpakt. Onze vrienden zijn er erg gelukkig mee!

goeie tent

Snelle levering goeie communicatie!

Duidelijke website, goed geprijsd en snelle service

Bestelling eerstvolgende werkdag in huis zoals beloofd op de website.

Levering en kwaliteit conform verwachtingen en de website

De levering van de bakken sedum was uitstekend, evenals de kwaliteit van de geboden planten. Praktische toepassing ging gemakkelijk en snel.

Snel het goede product geleverd

super snelle levering ,telefonische snelle reactie en vriendelijk :)

op zondag bestelling geplaatst, dinsdag geleverd wij hadden verkeerde besteld, direct correctie gedaan en volgende dag het juiste product, geld na 2 d teruggestort telefonisch contact verliep heel vlot en vriendelijk echte aanrader

Zeer snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Zeer snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Goed product en snelle levering

Goed overzicht op website met duidelijke omschrijving en afbeelding. Aflevering is prima zoals is toegezegd.

Super klant gericht.

Hebben een waterschap besteld, drie dagen later al geleverd, dat is toch geweldig.

Prima service.

De internetsite komt verrassenderwijs niet snel "naar boven" bij bepaalde zoeksleutels. Zeker als je zoekt naar een ronde plantenschaal. Dat is jammer want het aanbod in Nederland is zeer beperkt wat betreft grote plantenschalen. Hier ligt een mogelijkheid voor een extra exposure en verkoop. Overigens prima ervaring met het bedrijf, bezorging uitstekend, afspraken werden nagekomen, product goed verpakt en prijs/kwaliteit uitstekend. Chapeau.