uitstekende service

Bij de levering van een muurpot was er iets misgegaan tijdens het transport. Een mailtje was voldoende om het probleem razendsnel op te lossen. Kortom: uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service.

Helemaal super en snelle service!!!

Super goed! Binnen 26 uur bestelling in huis!! Top!!

Snelle service en aflevering op tijd en produkt voldoet aan de verwachting

De ervaring opgedaan na plaatsing van mijn eerste bestelling is zo goed dat ik nu alweer een tweede bestelling plaats. Dus is een aanrader

Super mooie producten en snelle levering

Een prachtige vuur schaal besteld , kwalitatief zeer goed, de levering was snel, en duidelijke communicatie via e-mail ik ben zeer tevreden over CompleetGroen

Zonder problemen bestellen

Duidelijke website en bestelformule/

Supersnelle levering

Ruim assortiment, scherp geprijsd en levering de volgende dag. Wat kan een mens nog meer willen?

Goede prijs, snelle levering,

corten stalen randen tegen goede prijs, volgens afspraak snel en correct afgeleverd.

Goed en snel!

Vuurschaal snel en volgens afspraak bezorgd. Aanrader!

Goede producten, correcte afhandeling

Dit was een leuke koopervaring. Duidelijke productomschrijving, volgens mij een eerlijke prijs, en ook nog eens vlot geleverd.

Na de bestelling en levering van onze tuinhaard Tuinhaard Forno Stig Antraciet kunnen we de volgende feedback geven : - het toestel voldoet volledig aan onze verwachtingen. - het pakket / verpakking kwaliteit overtreft onze verwachting. Met zorg verpakt en samengesteld ! Een pluim voor jullie en jullie team waarvan niet anders dan positieve reclame zullen maken in onze privé kringen.

Goed verzorgd en betrouwbaar

Duidelijke site, goede bestelmogelijkheid, binnen toegezegde tijd geleverd, mooi product, goede kwaliteit, duidelijke handleiding, kortom ga zo door.

Sfeerhaard gekocht , bleek dat ie elders goedkoper was . Compleetgroen hiervan op de hoogte gebracht en er werd een regeling getroffen. Tijdens montage is er een slangetje geknikt en afgebroken, mail gestuurd waarna nieuw onderdeel kosteloos opgestuurd werd . Super service.

Prachtig

Echt zoals ik hoopte. Snel en netjes bezorgd. Duidelijke omschrijving en echt naar ons zin

Betrouwbaar bedrijf

Plantenbak besteld, snel in huis. Vond hem uiteindelijk niet mooi, dus wordt geretourneerd.

Top geregeld !

Sneller geleverd dan verwacht en super blij met het product.

Goede en snelle dienstverlening

Succesvolle aankoop.

Goede website, eenvoudig te bestellen en snel onbeschadigd geleverd.

Komen afspraken na

CompleetGroen: precies wat we mondeling en via de webshop hebben afgesproken is tot bij de voordeur op het juiste moment nagekomen. Nu zelf plaatsen in de tuin! Ook dat gaat lukken.

Supersnel en wat een goede kwaliteit.

Mooie waterbak, snelle levering

De waterbak is snel en compleet geleverd en is keurig gelast.

keurig geregeld

bezorging netjes alleen is drukknopje stuk van vonkschakelaar

snelle levering en een mooi product

Positief

Snelle levering en goede klantenservice!

Volgens afspraak

Goede levering en het voldoet aan de verwachtingen