Hele snelle levering ondanks dat aangegeven werd op de site dat het even zou duren. Zeer aangenaam verrast dus.

Bestelling vlot geleverd

Alles vlot goeie website

Product is exact beschreven zoals geleverd .

Snelle levering, zeer professioneel ingepakt . Goede prijs kwaliteit verhouding . Echt tevreden !

Snelle levering, wel prijzig artikel. Hopelijk t geld waard, maar dat moet nog blijken na ingebruikneming

Goede producten en snel geleverd

Prettige website met een goede afwerking

Degelijk materiaal

Mooi en degelijk materiaal. Alles netjes volgens afspraak geleverd. Ik had afdichtstrips bij de poort gekocht. Achteraf bleek dat deze helemaal niet nodig waren en dat ik ze dus voor niets gekocht had. Minpuntje is dat CompleetGroen waarschijnlijk de bestellingen niet op juistheid controleren en gewoon het gevraagde uitleveren.

mooi

snel ontvangen ziet er goed uit

super

duidelijk en goed geregeld transport ook goed

Erg snel en goed!

Onze bloembakken in cortenstaal waren binnen de 24h bij ons (in Belgie) ongeloofelijk!

Snelle levering, tevreden mooi produkt

kon geen betere afhandeling wensen

geweldig snelle levering, afhandeling en producten

Snel en perfect geleverd , op afgesproken dag toppie

Alles goed geregeld

Goed produkt, snelle levering

Bestelproces ging vlot. Levering volgens afspraak. En blij met het produkt. Precies zoals beschreven.

Snel en top geregeld!!

Heel tevreden. Mooi product, snelle bezorging. Kortom goed geregeld allemaal.

Heb Wally buitenhangpot aangekocht en ben zeer tevreden over de pot

Op internet viel mijn oog op een bijzondere muurhangplantenpot genaamd Wally, maat S. Groot genoeg voor hetgeen waar ik deze voor gebruiken wil. Ik vond hem bijzonder van design. Bij Compleetgroen besteld en de pot is na een paar dagen afgeleverd. Prima service dus. De pot moet nog opgehangen, dus geen idee hoe deze zich houdt.

Perfecte service !!!!

Telefonisch goed en netjes behandeld , snelle levering

Prima geholpen en prima producten

Bloembak aangeschaft, ziet er goed uit!

Mooie Sedumcassettes, goede bezorging en op tijd

Eerst wat informatie ingewonnen, steeds snelle en heldere beantwoording. Kwaliteit is uitstekend van het geleverde product.

Snelle service, snel geleverd en goede kwaliteit producten

goede en snelle levering

goede berichtgeving over artikel en levering

Voortreffelijk

Watertafel besteld; na ons goed te hebben georiënteerd op website van Compleetgroen, telefonisch advies gekregen van Edwin Troost. Van het gesprek en het advies gingen zoveel vertrouwen uit dat we de watertafel van 2000mmx800mm hebben besteld. Levering keurig na 2 dagen. Goed verpakt en het was duidelijk hoe we de installatie zelf konden doen. Tussendoor nog even telefonisch tips van Edwin gekregen.. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat en de manier van werken van Compleetgroen. Complimenten!

Perfect geholpen en snel geleverd

We zijn op afspraak in Alkmaar perfect geholpen en hebben snel geleverd gekregen

Snel geleverd en keurig verpakt.

Mooie muur bloempotten besteld die snel bezorgd werden. Na het melden van een scheur in een van de bloempotten werd spoedig een nieuwe verstuurd. Erg blij met de top service, snelle levering en goede prijs.