vriendelijk en alles netjes volgens afspraak

Goede kwaliteit en snelle service

De dag nadien was mijn pakje er al! En goede kwaliteit!

Goed aanbod voor goede prijs. Snelle levering.!

Na bezoek op de website een stalen vijverbak besteld. Proces verliep prima inclusief de levering. Zeer tevreden!

Prima service en snelle levering

Mooi product en snelle levering voor een prima prijs

Alles ging heel vlot

Van online bestelling tot aflevering van het product ging heel vlot.

Alles netjes volgens afspraak

Perfecte levering

Goed product voor een goeie prijs en binnen 2dagen geleverd gekregen. Transporteur ook zeer vriendelijk . Ja gewoon goed.

Snelle levering - goed verpakt

Wij hadden een grote plantenbak gekocht. Deze was snel geleverd en netjes op een palet vastgemaakt en goed ingepakt. Verder is de klantenservice altijd goed te bereiken en beantwoord vriendelijk alle vragen.

Snelle levering en de plantjes waren helemaal in orde

Goede service.

Goed en mooi!

Van te voren gebeld, voor advies. Goede uitleg, vervolgens pot besteld. Snel geleverd . De pot is net zo mooi als op de foto, dus ik ben er helemaal blij mee

Erg mooie product en super service!!

Na bestelling producten een super snelle service/levering. Daarnaast compleet zoals vooraf verwacht en een erg mooi product.

TOP!

Product is TOP!

Geweldig!!!

Erg klantvriendelijk en efficiënt!

Goede communicatie

1 artikel van wat ik besteld had had onverhoopt een langere levertijd. Ik werd netjes gebeld om te overleggen wat ik wilde. Annuleren of iets later ontvangen. Super netjes. Het product nu een weekje later dan gepland in ontvangst genomen

Snelle en correcte levering

Jammer van gaten patronen die bij cortenstaal cirkel elementen niet matchen!. Je moet zelf gaten boren omdat het ene en andere segment mbt gaten niet op zelfde positie zitten. Hoe moeilijk kan dit zijn???

Alles was gewoon top!

Super fijne klantenservice! Al mijn mailtjes werden netjes en snel beantwoord. Ik heb voor 15m2 een kant en klare sedumbedekking besteld. Deze kwamen netjes verpakt binnen op een pallet en binnen een uur lagen ze op het dak van mijn overkapping (met wat hulp van een materiaallift). Wát een verschil met voor en na. Top! :-)

Zoals beloofd

Product en levering naar tevredenheid en precies zoals beschreven op de website.

Snelle en excellente service en prachtige producten

Geweldige mooie en duurzame plantenbakken besteld voor aan de muur en ze werden ook echt de volgende dag zorgvuldig geleverd. Hartelijk dank!

Sedum besteld, alles keurig, snelle levering

Sedum besteld, alles keurig, snelle levering

Prima service en kwalitatief mooie producten

De sedum cassettes zijn geweldig! Makkelijk te verwerken. De levering was heel snel. Zeer tevreden over kwaliteit en service

Snel en correct

Website is overzichtelijk en fijn dat direct aangegeven is dat er uit voorraad geleverd kan worden. Keurige opvolging levering van de order

Snelle leveringen en goede service

Overzichtelijke site met een makkelijk bestelproces. Snelle leveringen en goede service. Aanrader!

Mooi product, snel geleverd en vriendelijke klantenservice

De klantenservice is vriendelijk, reageert snel en lost problemen adequaat en zorgvuldig op. Het product werd snel en keurig geleverd.

Geen commentaar!!!

Alles makkelijk te bestellen en bijzonder snelle levering. Geen enkel probleem of mankementen bij levering

Product zoals afgebeeld, snelle levering!