Goed materiaal voor een redelijke prijs.

snelle service en ga nog zeker meer bestellingen doen. En voor het aanleggen van het materiaal kan de lezer van deze review altijd contacteren met van den Bogaert isolatie en daktechniek .

Snelle en correcte levering

Duidelijke informatie op de website. De waterschaal is zoals afgebeeld. Goede instructie hoe ik het gewenste resultaat kan bereiken om het corton staal de gewenste uitstraling te geven.

Mooi product, snelle levering top!!

De waterschaal was precies wat ik voor ogen had, staat prachtig in de tuin.

Heel tevreden,

duidelijke website met mooie producten, snelle levering

Snelle en mooie levering

Product was precies zoals omschreven.

Perfecte uitlevering tot aan de deur!

Het pakket op pallet werd keurig bij de deur binnen de afgesproken tijd afgeleverd. Daarna zelf geplaatst en is nu een aanwinst in mijn tuin!

Gewoon goed.

Corten staal sokkel gekocht. Erg mooi. Heeft nog niet die roestige kleur als je hem ontvangt ( wist ik niet). Maar begint na een weekje toch al te komen. Blikvanger. Verder prima webshop, netjes en snel geleverd. Zou er weer kopen.

Goed en snel bezorgd

Mijn ervaring is positief. Snelle afhandeling en bezorging

snel en perfecte service

zeer overzichtelijke site. goede communicatie. perfecte en snelle levering.

Van bestelling tot aflevering zeer tevreden ik had mijn sedum cassettes en los lichtgewicht sedum dak na twee dagen al thuis, chauffeur zette het netjes achterom en product is goed verpakt en van een goede kwaliteit, is gemakkelijk zelf te doen.

zeer goed service

nadat ik een vergissing maakte bij de online bestelling hebben zij dit dadelijk voor mij rechtgezet en alles correct geleverd

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

CompleetGroen is een uitstekend bedrijf om zaken mee te doen !

Op mijn verzoek om een offerte werd per 'kerende post' gereageerd, en mijn vraag naar aanleiding daarvan werd snel beantwoord. Toen maanden later een gewijzigde offerte nodig was, kreeg ik ook deze direct en de daarna geplaatste bestelling werd adequaat uitgevoerd. Hoewel niet kon worden gegarandeerd dat de aflevering zou plaatsvinden werd op het door mij gewenste dagdeel, was dat gelukkig toch het geval. De cortenstaal bakken zijn mooi en worden steeds mooier door de snelle roestvorming.

Mooi product, nette levering

Keurig netjes afgeleverd wat ik besteld had :)

Goed en zeer vlot ontvangen

Helemaal tevreden,snelle levering met hulpvaardige chauffeuse bij sjouwen en vriendelijk voor de tekkel.

Leverantie conform omschrijving. Bezorging op tijd, zeer attent en behulpzaam met plaatsen pallet.

goede service

goede service en levering zoals afgesproken.

Zeer snelle levering, en perfect product voor een goede prijs.

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Sedum cassettes besteld, en levertijd afgesproken. Op de de leverdag nog even contact gezocht m.b.t. de levertijd. Chauffeur belt ook nog even netjes vlak voor de levering. Levering netjes op de oprit geplaatst.

Op tijd levering, goede prijs

Zoals gezegd hierboven

Mooi produkt

Mooi produkt; keurige (op juiste wijze verpakt) en snelle levering.

Tevreden klant

Vriendelijke mail terug gekregen

Schitterende plantenbakken, professioneel advies

De plantenbakken werden vlot geleverd en zijn schitterend. Mijn vragen over een groen dak werden goed en compleet beantwoord, dat geeft vertrouwen in dit bedrijf.