Vlot

Vlotte service

Vlotte levering en prima producten

Alles was op tijd geleverd en op de plek neergezet waar wij het wilden hebben. Corten-stalen keerwanden zijn goed en eenvoudig aan elkaar te verbinden. Er waren meer dan genoeg boutjes en moertjes meegeleverd. Na driekwart jaar ziet het geheel er nog steeds mooi uit, uiteraard ook omdat het staal nu volledig gecorrodeerd is.

heel goeie product + snelle levering

Het Corten staal ziet er heel mooi uit. De levering gebeurde vlot en snel (zeer sympatieke chauffeur).

Super bedrijf!!

LivePack besteld, ik had nog wat vragen en deze konden ze snel beandwoorden via de telefoon en ze gaven nog wat tips. Levering was ook super snel en alles kwam heel aan. Top bedrijf en service!!!

Snel nodig, snel geleverd!

Dit leek mij een leuke manier ons kantoor te vergroenen, twee dagen later was het binnen en konden we aan de gang.

Snelle bezorging; corrrecte klantenservice.

De bezorging ging snel en goed. Ik had nog wat vragen over het product en werd telefonisch snel en correct geholpen!

Keurig verzorgde en tijdige levering van gezond uitziende planten.

Keurig verzorgde en tijdige levering van gezond uitziende planten vai de post. Heel erg tevreden dus over deze organisatie en zeer zeker een aanbeveling waard,

Mooie producten voor een scherpe prijs

We kregen onze bestelling heel snel en we zijn erg blij met de mooie bloembakken aan de muur!

Goed te vinden op het internet, duidelijk site en een snelle afwikkeling.

Correcte en snelle levering

Goede kwaliteit van de vuurschaal en eveneens een snelle afhandeling van de bestelling, de volgende dag werd de schaal al bij ons geleverd

Top georganiseerd.

Bestelling netjes te volgen, prima zo

CompleetGroen doet wat het belooft, en levert keurig en snel.

Prachtige waterschaal via CompleetGroen aangeschaft. Dit was niet de eerste, want bij een vorig huis tot grote tevredenheid al twee van deze waterschalen bij CompleetGroen gekocht.

Uitstekende service en uitleg

Watertafel besteld en perfect op tijd geleverd

Mooie kwaliteit

De bloembakken zijn er mooi en stevig

Alles perfekt.

Alleen een miscommunicatie met de bezorgdienst. Wij hadden een ander afleveradres, maar er werd toch thuis geleverd. De chauffeur heeft het toch op het juiste adres afgeleverd. Compliment.

Service gericht snel geleverd

Prachtige haard voor buiten geleverd, keurig verpakt. Snelle aflevering aan huis. Fijn om zaken met hun te doen.

Perfect!

Goede service en advies van de klantenservice, duidelijk communicatie en snelle levering van een mooi product.

Prachtige producten

De mossen kwamen allemaal vers en keurig verpakt aan. Ook de manier om je pakket te volgen, met korte video’s vond ik erg leuk om te zien. Ook telefonisch een keurig bereikbaar bedrijf. Ik zal hier in de toekomst zeker nog eens bestellen. Veel succes!

Kwaliteit conform verwachting!

Duidelijke site, scherpe prijs en product snel geleverd.

Niet best

Ik kreeg de zending kapot aan de ontsteking doet het niet het dekseltje van de ontsteking lag eraf, de printplaat er los in, heb het een beetje vast geplakt omdat ik het nodig was, maar de ontsteking doet het nog steeds niet

Goedendag meneer Koetsier, Wat enorm jammer om te horen dat het ontstekingskastje van de inbouwbrander beschadigd is aangekomen bij u. Wij hadden dat graag van u vernomen want dan hadden wij u als vanzelfsprekend graag geholpen. Wij zullen u vandaag gelijk een nieuw ontstekingskastje per post toe sturen. Deze is eenvoudig te vervangen. Mocht blijken dat dit niet voldoende is dan horen wij dat graag van u. Onze excuses voor het ongemak en hartelijke groet, Het team van Compleet Groen

Heel serieuze firma

Heb een Corten paneel besteld en die is heel prachtig - geen enkel probleem met de levering, goed verpakt, alles was perfect … een zeer professionnelle firma -

Snelle levering. Precies als omschrijving

Super snel verzonden. Product zoals op de foto en beschrijving.

top service!

Netjes verpakt en snelle levering! Zeker een aanrader.

Volgens verwachting

Juiste mooie product en snelle levering