Mooie plantenbak, volgens afspraak en snel geleverd

Zie boven

Mooie planten, snelle levering. Ze hebben een optie dat jij een plek kan aangeven waar ze de planten kunnen neerzetten als je niet thuis bent

Correcte en snelle levering

Artikelen waren zoals verwacht, bezorging snel en correct

Snelle levering, doen wat ze beloven

Uitstekend, snelle levevering. Goede klantenservice

goed en snel geleverd

overzichtelijke website, spullen zijn goed verpakt en snel geleverd.

Ontzettend fijn bedrijf

Reden voor mijn score is het enorme passie om de producten netjes op plaats van bestemming te krijgen!!! Zie je niet vaak meer dat een chauffeur meld dat hij er over 15 min is. En vervolgens de met zorg verpakte cortenstalen stroken netjes op de vooraf afgesproken plaats neerzet ! Echt super!!! Dick, uit Dordrecht

Topkwaliteit aan de beste prijs.

Ik bestelde een inbouwbrander van het merk Forno. Bij compleetgroen is deze te verkrijgen aan de beste prijs met gratis verzending. Elders betaal je al snel €40 meer + verzendkosten. Je pakket wordt snel verzonden en is veilig verpakt, zodat er geen beschadigingen kunnen voorkomen tijdens het transport. De brander is een van de goedkoopste in hun gamma, maar vorige ervaringen met deze branders hebben bewezen dat ze van erg goede kwaliteit zijn. Compleetgroen draagt ook het Webshop Keurmerk, wat garant staat voor betrouwbaar en veilig, en dat is ook zo.

prima product, prima prijs, prima levering!

heel tevreden met mijn aankoop en de service die ik kreeg. Ook de communicatie verliep perfect!

Mooie waterschalen!

2 cortenstaal waterschalen besteld. Top levering aan huis, de schalen zijn echt een aanwinst in onze tuin.

Gewoonweg top service en klantvriendelijk

Heb een mooie vuurkorf gekocht via internet waar alles naar tevredenheid werd bezorgd zal zeer zeker binnen enkele maanden weer iets via internet bestellen.

Fijne site en bestelde producten snel geleverd.

Prijs kwaliteit goede service

Prijs kwaliteit goede service

Netjes geleverd goede kwaliteit

Hoorde precies wanneer ze kwamen Contact gehad met chauffeur Materiaal was netjes en compleet

Snel, goed en helaas niet volledig

Prima en snelle levering. Alleen niet volledig, wel goed opgepakt, maar verrasing was weg doordat het niet in elkaar gezet kon worden. Volgende keer hopelijk beter. Prachtige plantenbak

Werd netjes geleverd.

Heb cassettes besteld de onderste waren iets minder maar dat was binnen een paar dagen bij getrokken de bloemetjes. Echt top!

Vlotte levering en goede dienst na verkoop.

Vlotte levering en goede dienst na verkoop.

goed product

alles is goed verlopen

Snelle levering. Goed verpakt, niet teveel verpakkingsmateriaal! Heel fijn. Produkt komt overeen met wat ik zag in de webshop. Even met medewerker gesproken. Aardige man en goed advies. Kortom alles was in orde.

Super snel

Hele snelle service :)

Snel geleverd voor een concurrerende prijseen Zoals

Bestelling verliep zoals je mag verwachten. Duidelijke site. Simpel bestellingsprocedure, snelle levering. Product voldoet aan de omschrijving en is voordelig geprijsd.

Uitstekende service en kwaliteit

Snelle afhandeling van de bestelling. Uitstekende kwaliteit. Zeer tevreden

Prima product voor een prima prijs

Snel verstuurd volgens afspraak

Vlotte levering

Tevreden met het product

Prachtig groen schilderij

Live picture go levert een prachtig groen schilderij op! En het bewateren is heel erg simpel want visueel

Prima; snelle levering; prima prijs

Al meerdere keren cortens stalen bakken besteld; heel snel geleverd; goede prijs en prima materiaal