Snelle service, super producten

Al verschillende bestellingen gedaan en altijd zeer tevreden over kwaliteit van producten, snelheid van de levering en de service

Fantastische service.

Ik had 200 hartvormige kaarsjes snel nodig. Het was de vraag of ik ze op tijd binnen zou krijgen. Medewerker heeft mijn mail direct opgepakt en de kaarsjes waren zelfs een dag eerder in huis dan verwacht en gehoopt. Dank nogmaals

Uitstekende service en kwaliteit

Mijn laser gegraveerde glazen onderzetters werden heel snel in uitstekende kwaliteit geleverd. Ook de hieraan voorafgaande correspodentie verliep correct en deskundig.

Heel mooi product en snelle service

Het product is heel erg mooi en werd snel geleverd. Communicatie ging ook erg vlot, top!

Heel slecht!!

Na bestelling gelijk reactie dat veel niet op voorraad is en lang moeten wachten op een alternatief. Na eindelijk de bestelling te hebben ontvangen( in 3 delen) blijkt de bestelling niet compleet en ze zijn ruim 3 weken niet bereikbaar ivm vakantie. erg slechte ervaring dus! voor ons nooit meer via deze site bestellen!!

Gewoon goed

Bestelling werd snel uitgevoerd. Contact met de klantenservice was uitstekend. Wij zijn zeer tevreden.

Goede snelle service

We hadden op korte termijn pleisterdozen nodig en dit is in goed overleg snel geregeld en zelfs eerder geleverd dan werd aangegeven. Top service

Snelle levering, mooie tassen en snelle en vriendelijke medewerkers.

Supersnelle levering

Ik bestel regelmatig bij Yesgifts en ben altijd erg tevreden over de snelle levering en kwaliteit van de artikelen.

Buitengewoon goed.

We hadden een probleem met de datum waarop we de items nodig hadden. Van uw kant is er alles aan gedaan om alles op tijd te kunnen leveren. Dit is gelukt. De items zagen er goed uit.

Prima service en snelle levering

Fijn contact via de email: vraag werd snel beantwoord.

Goede en snelle afhandeling en levering

Prima! Producten en levering zijn zoals omschreven,

Geen vervelende verrassingen, alles kwam op tijd binnen en zoals het beschreven stond.

flexibel

Een communicatiestoornis is op een prettige wijze opgelost en verdient zeker een pluimpje. Wij zijn tevreden met het geleverde.

Verschrikkelijk!

NOOIT bestel ik nog via deze site. Betaald voor 100 flessen waarvan er een 30-tal ok waren. Uitgedeeld als kado op school, na halve dag was 70% kapot. Direct contact opgenomen, foto’s, filmpjes gestuurd. Geen tussenkomst, alleen op de flessen die we kunnen terugsturen… Dit was een kado voor de kinderen van onze school! Ouders hebben die weggegooid! Na 1 maand pas reactie gekregen dat de kapotte flessen teruggestuurd moesten worden… Niemand bewaard iets kapot zolang als het gekregen is! Betaald voor een potje ellende!!!

Snel, efficiënt en artikel boven verwachting

Wat ben ik fijn geholpen. Makkelijk te bestellen. Op tijd geleverd (zelfs 1 dag voor de prognose). Goed aangekomen. Artikel was boven verwachting. Echt top! Fijn dat de betaling achteraf kon.

zeer tevreden

de levering was zeer snel. De communicatie verliep ook vlot. Kortom, wij zijn enorm tevreden.

geweldig

vriendelijke man aan de telefoon, supsnelle levering, chapeau

Goede kwaliteit en super snel geleverd. Goed geïnformeerd over het bestelproces.

Helaas niet zoals verwacht

Van de 250 verfrissingsdoekjes welke ik heb besteld zijn er zeker 75 uitgedroogd. Ik kan er dus niet op vertrouwen dat het product goed is zonder deze eerst te openen.

Goede klantenservice

Eerder verfrissings doekjes (vochtig) besteld waarvan een deel uitgedroogd. Direct na melding is er contact mij mij opgenomen en zijn de doekjes vervangen. Heel fijn dat zij hun kwaliteit op deze manier waarborgen.

Uitstekende snelle levering

Na een bestelling te hebben geplaatst kregen wij snel reactie dat niet alle kleuren voorradig waren. Hiervoor hebben we ook weer snel goede alternatieven kunnen bestellen en deze werden snel geleverd. Wat ons betreft: prima service.

Toffe cadeaukes 10

Uitstekende service en goede kwaliteit mijn klanten waren zeer tevreden met hun geschenkje

Heel snelle en duidelijke communicatie!

Last minute nog een kerstactie op poten gezet en is succesvol tot stand gebracht, mede mogelijk door de vlotte en duidelijke communicatie van YESGIFTS. Bedankt!

GEWELDIG .....

SNELLE REACTIE .... NETJES OP TIJD GELEVERD. ZEER ZEKER AANRADER !!!