Pakket niet ontvangen

Mijn pakket niet ontvangen, duurt blijkbaar nog een tijdje. Jammer

Dat gekregen wat besteld was. Levering op tijd

Dat gekregen wat besteld was. Levering op tijd

Zeer snelle en prettige afhandeling

Wij hadden (als transportbedrijf) op stel en sprong 15 documenttassen nodig rond de feestdagen. Maandagochtend gemaild, maandagochtend afgehandeld en verzonden en dinsdagochtend in huis. En daarnaast ook nog goede kwaliteit voor een kleine prijs. Wij zijn kortom heel tevreden met onze bestelling.

zeer adequaat reageren op veranderingen in afleveradres

zeer positief

Snel en goed geregeld!

Onze eerste bestelling was er snel ondanks alle eindejaar drukte. Het zal dus zeker niet onze laatste bestelling bij jullie zijn!

Mooi optijd geleverd.

Bij een vraag op de bevestigings mail werd ik keurig te woord gestaan.

Prima !!!!

goede prijs - kwaliteit verhouding prima levering , netjes verpakt.

Mooi snel geleverd

Zelfs in de drukke december maand alles netjes opgelost en geleverd

Snelle service!

Duidelijke website, Alles goed verlopen !

Bestelling geplaatst, bevestiging ontvangen, factuur op email; betaling gedaan. Zending gemist, omdat ik niet thuis was. Email ontvangen waar ik mijn zending kon ophalen. Keurig te woord gestaan door een medewerker. Pakketje opgehaald. Alles prima verlopen. Bedankt!

Slechte communicatie.

Ik had 15 voetbaltassen besteld met opdruk, materiaal ziet er goed uit, opdruk ook naar wens. De gehele bestelling zou 10 werkdagen duren, maar dit werden er bijna 2 x zoveel. Communicatie is minimaal en amateuristische (in schrift per mail, zonder aanhef enz) Ze reageren wel erg snel, als je een mailtje stuurd. Ik geef ze het voordeel van de twijfel, omdat het een bestelling betrof in de maand december, wat een drukke maand is.

Aanrader!

Goede service en een goede pijs-kwaliteitverhouding. Ze zijn erg behulpzaam geweest met al onze vragen en eisen.

Super !

Super service snel correct en prachtige cadeaus

snelle levering, miste een dop dat was jammer

wij hadden voor scouting dertig bidons besteld, we waren verrast door de snelle levering. Het was alleen jammer dat er dop van de flessen ontbrak. Gelukkig hadden we extra besteld zodat er geen kinderen teleurgesteld werd. Ik heb hier verder niet achterna gebeld dus weet niet hoe de klachtenafwerking verder is geregeld. Maar was een kleine domper.

Ze doen wat ze zeggen

Ze doen wat ze zeggen

Vlotte bestelling, vlotte levering, OK

Alles OK, geen negatieve opmerkingen !

Bijna 150 zonnebloempotjes besteld als afscheidscadeautje voor al mijn collega s . Drie dagen later alles al binnen en… pas achteraf betalen… waar vind je dat nog… super

Goede service. Snelle levering

Product was niet voorradig. In goed overleg werd een vergelijkbaar Product geleverd

Goede communicatie, vlotte levering

Ik was mijn huisnummer vergeten te vermelden, en kreeg het verzoek om vooruit te betalen. Na een paar mailtjes over en weer, had ik de bestelling de volgende dag in huis. Top.

Vlotte en correcte manier van werken.

Alles heel goed verlopen, Voorontwerp , duidelijke communicatie , perfect levering, Niets op aan te merken, leuk om met zo'n firma te werken.... Zeker tot een volgende keer

perfect afgeleverd

Goed geleverd

Goede service en snelle levering! Uitstekend product.

Ik had gemaild en kreeg al heel snel reactie. Het product kon snel verzonden worden.

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

Er was een onduidelijkheid i.v.m. de factuur en deze werd direct opgelost. Snelle levering. Hele goede kwaliteit van de producten.

wisselend

Het bestellen was eenvoudig en snel geregeld. Kreeg snel afleveringsinformatie, maar die bleek niet te kloppen, materiaal at ik bestelde bleek niet voorradig zelfs. Vanwege mijn informeren naar mijn pakketje kreeg ik pas die informatie door. Daarna werd het wél met spoed alsnog in orde gemaakt.

Rietveldstraat 8 8013 RW Zwolle

084-86 88 900