Ben tevreden, 1.x besteld alles goed afgehandeld

Materiaal goed, service goed....geen gezeur....volgende keer weer

Yesgifts doet wat die belooft!

Artikel beantwoordt aan mijn verwachtingen. Correcte levering

Snelle levering en supermooie notitieboeken van goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Zoals boven.

Super snel en keurig prijzen

Vrijdagmiddag besteld en vandaag (maandag 10.00 uur) al keurig met DHL geleverd. Super snel en voordelig! Een erg overzichtelijke webshop met handige filters en voordeel bij grotere afnames.

Geleverd zoals beloofd! Bedankt!

Geleverd zoals beloofd! Heel correct! Bedankt!

Snelle levering. Na service is TOP

Snelle en zorgvuldige levering

Keurige levering

Er is een optimale inspanning verricht zodat ik de bestelling tijdig heb ontvangen.

Goede en duidelijke informatie over retourneren

Goede duidelijke info met betrekking tot retour

Snelle levering, mooi product

Goed product. Snel geleverd.

Super snelle en persoonlijke afhandeling

Bij Yes Gifts iets besteld. Ik had het snel nodig en maakte me zorgen of het op tijd zou aankomen. Ik kreeg direct een antwoord op mijn berichtje hierover. En wat beloofd werd, gebeurde: eerstvolgende werkdag was mijn pakje er al! Super service. Yes Gifts, bedankt! :-)

Super snelle en persoonlijke service

Snelle en persoonlijke ervaring

Super snel, sterke prijsstelling en persoonlijk

Via de zoekmachine terrecht gekomen bij deze shop. Zeer snel geleverd tegen een scherpe prijs. Bij vragen over het product gewoon keurig een medewerker aan de telefoon i.p.v. een ticket systemen zonder duidelijk antwoord. Hier ga ik zeker weer eens bestellen.

Het product was zoals verwacht

Als eerste bestelling, perfect in orde

onbereikbaar via de telefoon

Mijn pakket is niet aangekomen, maar kan ze niet bereiken. Hopelijk alleen vandaag telefoonstoring?

Prima! Snelle levering, goede prijs, goed product.

Tevreden met product! Gebruik dit voor mijn cursisten tijdens trainingen. Dus moet goed zijn en tegelijk niet al te prijzig. Is goed gelukt.

Prima service!

Nadat ik telefonisch geen contact kon krijgen, heb ik een mail gestuurd waar de zending bleef. Binnen een paar uur reactie en kreeg ik de bestelling afgeleverd. Hulde!

Echt top service en zeer snelle verzending!

Voor de zoveelste keer al dingen besteld en ook deze keer goede service en kwaliteit

duidelijk, snel en correcte levering

Snelle service, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

Ik was op zoek naar 250 notitieboekjes voor een vriendelijke prijs. Bij Yesgifts vond ik wat ik zocht en kon ik ook nog kiezen uit vrolijke kleuren. Er zaten twee kleuren bij die overeenkwamen met onze huisstijl. Binnen 2 dagen franco geleverd. Heel blij mee!

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen en snelle levering!

Snelle levering, goede service

Snelle en goede levering van de bestelde producten. Bij foutieve bestelling snel contact en probleemloos aanpassen van de fout.

Yesgifts overtreft onze verwachtingen

Prima kwaliteit en prijs! Zeer klantvriendelijk en behulpzaam en denken met je mee. Super fijne en makkelijk site! Zeer aan te bevelen.

Rietveldstraat 8

8013 RW Zwolle