Unieke wijnen en geweldige service.

Wijnen van Bolomey zijn uniek in hun soort. En het zijn ook steeds dwijnen die eerder uit de kelder verdwijnen dan andere wijnen. Niet alleen interessante wijnen maar ook stuk voor stuk gewoon lekker.

Prima correspondentie en service, en prima wijn

Dit soms het wel op: prima correspondentie en service, en prima wijn. Gratis verse poffertjes zou alles natuurlijk nog mooier maken, maar ik ben al zeer tevreden. Aanbevolen!

Misschien wel beste collectie klassieke wijnen in NL

Prachtige balans tussen spannende natuur en klassieke "van-nature-natuur" wijnen. Altijd op smaak.

Prima wijnwinkel!

Ben hier terecht gekomen door bij restaurants te vragen waar die lekkere wijn vandaan kwam. Moet nog wat meer proeven, maar eerste indruk is dat je hier zeker bent van kwaliteit. Niet goedkoop, maar als je goede wijn wil ontkom je daar niet aan. Bezorging in Amsterdam werkt prima!

Fantastische wijnen, gemakkelijk thuis!

Duidelijke en overzichtelijke website met veel mooie wijnen. Eenvoudig te bestellen en snelle levering. Prima persoonlijke aandacht en service.

Topwijn, topservice

Absoluut aan te raden!

Mooie collectie wijnen en wijnhuizen. Goede service.

Het was fantastisch!

Maar 1 fles besteld maar wel een heel bijzondere. De Champagne Ambonnay millesimé 1999 van André Beaufort presteerde geweldig tijdens een lunch met prestigieuze wijnen en heerlijke gerechten met gastronomisch gezelschap. Niemand van ons had ervaring met dit huis maar iedereen was unaniem zeer overtuigd van de fabuleuze kwaliteit. Mijn dank voor uw fantastische keus in het assortiment!

super

All good!

Good webshop, fast delivery, super service! Wines are (as always) outstanding :P

Perfecte huis voor Franse wijn

Zeer kundig, super service gericht. Originele wijnen en geen klassieker wordt gemist. En toch zeer competitief geprijsd. Kortom, geen betere als het om mooie Franse wijnen gaat.

Snelle service en veel kennis

Veel kennis, snelle service en flexibel

Mooie selectie en heel klantvriendelijk

Ik kwam bij Bolomey terecht omdat ik op zoek was naar een specifieke Champagne. Grote selectie brut nature. Aardige mensen. Als er iets is met de bestelling lossen zij dat correct op.

Uitstekende service, super wijnen en altijd vriendelijk

Ik bestel al jaren mijn wijnen bij Bolomey. Zij denken met je mee als je iets anders wil, hebben veel kennis van de Franse wijnen en zijn super klantvriendelijk. Zorgen voor een unieke klantervaring.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer goede communicatie!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

super mooi assortiment

pas bij hoog aanschaf bedrag geen verzendkosten. weerhoud mij van vaker bestellen.

• Snelheid/Levertijd

Dank voor je feedback. Verzenden kost altijd geld, zeker bij wijn: het weegt veel, én is kwetsbaar. We kiezen er bewust voor om deze kosten niet in de flesprijs te verstoppen, dat zou ook niet aardig zijn voor de ophalers. Want op afspraak gratis ophalen kan altijd (en leveren is gratis bij orders vanaf €175).

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prachtig aanbod. Goede service en snelle en correcte afwikkeling van de bestelling.

Pluspunten

Wijn lekker, fijne levering

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Persoonlijke aandacht Goede "en primeur" actie

als je een rondschrijven beloofd met kelderrestanten dan moet je niet te lang wachten. De concurrentie zit niet stil

• Snelheid/Levertijd

Het aanbod is nog in de maak! Door de drukte (en een reis naar Frankrijk) duurt het helaas langer dan verwacht, maar snel afraffelen zou het aanbod minder interessant maken, en dat zou jammer zijn. Wat in het vat zit verzuurt niet - het aanbod gaat komen!

Pluspunten

uitstekende wijn en dito uitstekende service

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede afhandeling / bezorging

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snel en adequaat!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kwaliteit en assortiment van de wijnen, persoonlijke behandeling