Klassiekers en verrassende ontdekkingen in assortiment

Onlangs Bolomey positief leren kennen als leverancier. Mooi klassiek assortiment, per fles bestelbaar. Maar ook betaalbare 'dark horses' wijnen. De communicatie is erg prettig omtrent leveringen e.d.

Altijd top!

Bij sommige reviews zie ik de opmerking staan dat "uitverkocht" als storend wordt ervaren. Tja, Bolomey Wijnimport is geen supermarkt met eindeloze aanvoer van gigabedrijven. Er wordt met de grootste zorg bijzondere en bevlogen wijnmakers geselecteerd passend binnen de visie van Bolomey Wijnimport. Kleine bedrijven, kleine productie maar top producten, en ja dat raakt op, maar dan is er weer een nieuw jaar. Dat is het mooie van wijn. Maar David en zijn team weet het assortiment altijd weer aan te vullen met nieuwe jaargangen van dezelfde producent en volgt deze vaak vele jaren, waarvan ik er bij de overzichtsproeverijen al een groot aantal heb mogen ontmoeten. Wat ze allemaal gemeen hebben is absolute passie voor hun product en dat proef je. En die passie deel het team van Bolomey Wijnimport. Daarnaast komen er ook regelmatig nieuwe vondsten in het assortiment. Uitdagingen voor de wijnliefhebber, zeker voor hen met een voorkeur voor biologische of biodynamische wijnen. Ik vind het concept van de online verkoop uitstekend, mis geen winkel. Maar het vraagt wel wat inzet om te weten wat ze hebben. Maar dat is de wijn ook waard. Het zijn geen middenklassers. Wil men van het betere in het leven genieten helpt het als je je daar in wilt verdiepen. Het team van Bolomey Wijnimport is uiterst deskundig en kan altijd adviseren en staat daar ook altijd open voor. De leveringen zijn altijd snel en zorgvuldig. Mocht het eens anders lopen is er heldere communicatie. Kortom Ik beveel Bolomey Wijnimport absoluut aan als je zoekt naar een betrouwbaar adres voor een zeer goed glas wijn. Altijd wijnen in de betere klasse, op een vertrouwd adres. Michel Wagemans

Een uitstekende wijnhandel

+ Een solide klassiek èn deels ook verrassend assortiment. + Veel biologische wijnen. + Grote keuze van betaalbaar tot exclusief. + Uitstekende, ook persoonlijke, service. En gewoon erg lekkere wijnen.

Prima wijn en super snel bezorgd

Bolomey heeft verrassend heerlijke wijnen en bovendien biologisch.

Sympathiek, uitstekend communicerend bedrijf. Geen firma voor koopjes, maar hun aanbod bordeaux en bourgogne behoort tot de top in Nederland.

Meer dan uitstekend!

Prachtige wijnen en top service. Voorbeeld voor hoe online shoppen zou moeten zijn.

prachtige champagne

vlotte levering

mooi aanbod

Sinds David is begonnen met Bolomey Wijnimport hebben wij al contact. Ik denk dat ik zeker bij zijn oudste klanten hoor. Het aanbod van de wijnen is gevarieerd en van een mooie kwaliteit. De prijzen lopen van redelijk tot heel hoog: voor elk wat wils. Zo heb ik gedurende de afgelopen jaren een aantal prachtige Bourgognes bij David gekocht. De wijze van aankondigen van "nieuwe" wijnen in hun aanbod is prima. David onderscheid zich van andere wijnimporteurs door zijn persoonlijke benadering en bovendien weet hij wat ik lekker vind. heel belangrijk!

Top wijn en top service

Viré Clessé, Cuvée E.J. Thévenet 2014 aangeschaft. Wat een top wijn!

Heerlijke Chinon die we bij het familie Kerstdiner dronken.

Daar we bij ons familie Kerstdiner gevogelte op het menu hadden staan hebben we ons heerlijke Chinon bij Bolomey aangeschaft. We kenden die wijn van een vorige zending.

vriendelijk, efficient origineel, ondernemend

Een van de wijnmaker-beschrijvingen is sinds 2013 niet bijgewerkt. De proefnoties slaan heel vaak op jaren die niet worden geleverd, met name vele beschrijvingen van Hamersma, die vaak totaal onjuist zijn (bijv Fond-cypres Syrah 2017 die geen aroma of fruit heeft). Eigen proefnotities zouden kort bijgewerkt mogen worden, bijv G-Giraud 2017 die de gebruikelijk perfecte zuurbalans heeft, maar helaas in dit moeilijk jaar geen neus. Een ook Highway8 2016 van Bainbridge, die nog steeds goed is, maar zijn fruit begint te verliezen en bezinksel afslaat (was enkele maanden geleden minder heftig in deze).

Beste David, dank voor je feedback. Je hebt helemaal gelijk, we lopen achter. We komen tijd tekort om de beschrijvingen actueel en compleet te houden. Het is veel werk - werk dat ook lastig is uit te besteden. We zullen blijven proberen om zo veel mogelijk teksten goed te houden; is duidelijk een aandachtspunt!

Enthousiaste verkopers met passie voor goede wijnen tegen faire prijs

Enthousiaste verkopers met passie voor goede wijnen tegen faire prijs

Keuze uit mooie wijnen en betrouwbaar qua levering!

Super, zie boven!

Bijzondere wijnen verkocht door bijzondere mensen met uitzonderlijkenkennis van zaken

Mooie en bijzondere wijnen

Unieke wijnen en geweldige service.

Wijnen van Bolomey zijn uniek in hun soort. En het zijn ook steeds dwijnen die eerder uit de kelder verdwijnen dan andere wijnen. Niet alleen interessante wijnen maar ook stuk voor stuk gewoon lekker.

Prima correspondentie en service, en prima wijn

Dit soms het wel op: prima correspondentie en service, en prima wijn. Gratis verse poffertjes zou alles natuurlijk nog mooier maken, maar ik ben al zeer tevreden. Aanbevolen!

Misschien wel beste collectie klassieke wijnen in NL

Prachtige balans tussen spannende natuur en klassieke "van-nature-natuur" wijnen. Altijd op smaak.

Prima wijnwinkel!

Ben hier terecht gekomen door bij restaurants te vragen waar die lekkere wijn vandaan kwam. Moet nog wat meer proeven, maar eerste indruk is dat je hier zeker bent van kwaliteit. Niet goedkoop, maar als je goede wijn wil ontkom je daar niet aan. Bezorging in Amsterdam werkt prima!

Fantastische wijnen, gemakkelijk thuis!

Duidelijke en overzichtelijke website met veel mooie wijnen. Eenvoudig te bestellen en snelle levering. Prima persoonlijke aandacht en service.

Topwijn, topservice

Absoluut aan te raden!

Mooie collectie wijnen en wijnhuizen. Goede service.

Het was fantastisch!

Maar 1 fles besteld maar wel een heel bijzondere. De Champagne Ambonnay millesimé 1999 van André Beaufort presteerde geweldig tijdens een lunch met prestigieuze wijnen en heerlijke gerechten met gastronomisch gezelschap. Niemand van ons had ervaring met dit huis maar iedereen was unaniem zeer overtuigd van de fabuleuze kwaliteit. Mijn dank voor uw fantastische keus in het assortiment!

super

All good!

Good webshop, fast delivery, super service! Wines are (as always) outstanding :P

Perfecte huis voor Franse wijn

Zeer kundig, super service gericht. Originele wijnen en geen klassieker wordt gemist. En toch zeer competitief geprijsd. Kortom, geen betere als het om mooie Franse wijnen gaat.