Aardige competente mensen.

Ik heb nog geen ervaring, maar aan de telefoon kreeg ik dadelijke informatie.

Komen afspraken niet na

Ik zou dezelfde dag gebeld worden door een advocaat. Tot op de dag van vandaag heb ik niets gehoord. Is mijn verzoek überhaupt wel doorgestuurd? Degene aan de telefoon had duidelijk ook een mening over de hoogte van de alimentatie die ik momenteel ontvang. Zeer onprofessioneel!!

Hartelijk dank voor uw reactie. Onze intakejuristen doen hun uiterste best om onze klanten, naar tevredenheid en zonder waardeoordeel te kunnen helpen. Spijtig dat we u niet naar uw verwachting hebben kunnen helpen. We begrijpen dat u inmiddels een advocaat heeft gevonden en wensen u veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Deskundig, to the point en eerlijk

Een kort, duidelijk en bondig advies, in alle eerlijkheid gegeven, waarmee ik ook echt weer verder kan!

Snel geholpen

Ik was goed doorverwezen

Vriendelijk, en zeide dat ik werd terug gebeld... en keurig gedaan!

duidelijk en luisteren goed

kreeg netje een telefoon en kon mijn verhaal goed kwijt. klonken erg behulpzaam, al met al een goed gevoel aan over gehouden.

helder,accuraat en doelgericht resultaat in koppeling/behoefte advies

Er werd tijd en aandacht besteed aan mijn hulpvraag. Gerichte vragen gesteld om casus helder te krijgen zodat er accuraat mogelijkheden in kaart konden worden gebracht. Meedenken en doelgericht denken stonden hierbij voorop. Klantgericht, verstand van zaken en inlevingsvermogen daar waar nodig werden geboden. Een fijne ervaring in/tijdens een moeilijke situatie, is wat ieder mens nodig heeft om door te kunnen gaan ongeacht de uitkomst.

Selle reactie en pragmatische aanpak.

Na de eerste intake, heeft de advocaat mij 1 dag later benaderd. Zij luisterde goed en wist uit mijn " kluwen" de juiste info op te pakken. Daarna 1ste advies omtrent te nemen stap van mijn kant. Afhankelijk van de uitkomsten , is er vervolgcontact.

heel correcte behandeling

verder geen toelichting

Een heel relaxed gesprek gehad.

Ik heb net pas een gesprek gehad en dat is heel relaxed gegaan.

Goed en snel geregeld

in de avond mail naar ze verzonden 1ste volgende ochtend direct contact met advocaat en zelfde dag afspraak topppp

Zeer tevreden met de hulpverlening

Snel geholpen

prettig contact, goede doorverwijzing, snelle terugreactie

Pover

Het enige wat makkelijk is, is betalen, eenvoudige url. Verder is de site ingewikkeld, klantenservice is bijzonder vriendelijk maar ondeskundig. Waarschijnlijk een callcenter. Het terugbellen met informatie is nog steeds niet gebeurd, terwijl ik al verschillende feedback verzoeken heb ontvangen. Bij deze dan...

Bedankt voor uw reactie. We vinden het erg vervelend om te horen dat het niet naar wens is gelopen. We hebben van de advocaat begrepen dat u bent uitgenodigd voor een gesprek en hopen dat ook dat uw zaak verder naar tevredenheid wordt afgehandeld. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Tsja..wat helpt het mij werkelijk

Doorverwezen naar een advocaat die mij vervolgens 220,00 Euro per uur wilt gaan rekenen voor een civiele zaak zonder rechtsbijstand. Het normale gemiddelde tarief is 180,00 Euro per uur. M.a.w. ik ben niet voordeliger uit, maar betaal aanzienlijk meer.

Hartelijk dank voor uw reactie. Onze intakebalie heeft uit het gesprek met u opgemaakt dat er sprake is van een fors financieel belang en dat u, gezien de professionele tegenpartij, gebaat bent bij een gespecialiseerde advocaat. Specialisten hanteren in het algemeen een hoger tarief dan gemiddeld. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support support@omnius.nl

perfect

Begrepen het probleem. Hebben me verder goed geholpen en doorverwezen

Hulpzaam

Hulpzaam bij mijn aanvraag over juridisch advies en me in mijn waarde laten over mijn beslissing. En me ook demogelijkheid geven het nog even goed te overdenken. En ook nog een mogelijkheid geven om het nogmaals bespreekbaar te maken met een telefonisch gesprek met een advocaat die nog meer gespecialiseerd is, in het onderwerp.

Deskundige helpdesk met goede doorverwijzing

Helpdesk nam tijd om het probleem te begrijpen. Reactie van specialist was snel. Wat ik achteraf miste was een indicatie van de kosten door de helpdesk. Het betrof hier een standaard vraag met standaard prijs op de website.

Na een haperend begin werd uiteindelijk een goede advocaat gevonden.

De eerste verwijzing was naar de advocaat van de tegenpartij. Gelukkig was deze man zo eerlijk dit gelijk te melden, waardoor de tweede verwijzing naar een goede vrouwelijke advocaat was, tot nu toe tot grote tevredenheid.

Snelle doorverwijzing

Prettig intake gesprek en vervolgens benaderd worden door een advocaat in de buurt.

goede ervaring

goed geholpen voor telefoon en goede ervaringen

Weinig toegevoegde waarde

Ik wilde advies mbt een te sluiten huurovereenkomst. Het enige wat ik kreeg was een doorverwijzing naar een advocatenkantoor. Dat is niet wat de ARAG, die mij doorverwees omdat zij zeiden een arrangement met Omnius te hebben, mij voorhield.

Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat het niet naar verwachting is gelopen. U bent doorverwezen vanuit ARAG voor een juridisch advies omdat deze niet onder de dekking van uw verzekering valt. Onze medewerkers beoordelen tijdens het gesprek wat de eventuele juridische stappen zouden kunnen zijn. In uw geval bent u doorverwezen naar een advocaat binnen ons netwerk en uw aanvraag is inmiddels ook in behandeling genomen door een advocatenkantoor. Wij hopen dat uw zaak naar tevredenheid afgehandeld is. Met vriendelijke groet, Marjolein van Customer Support

Zie beneden

Het zou fijn zijn als er daadwerkelijk telefonisch met ons zou worden opgenomen.

Beste Tatsjana, bedankt voor uw reactie. We vinden het heel vervelend dat er niet direct contact met u is opgenomen door de advocaat. We begrijpen dat u inmiddels contact heeft gehad met het advocatenkantoor. We hopen dat uw zaak naar tevredenheid afgehandeld wordt. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

makkelijk ervan af

er is niemand beschikbaar..... ik wordt door mijn verzekeraar doorverwezen. blijkbaar is men dan niet interessant genoeg qua tariefering.