Al eerder ervaring met Omnius. Snel, betrouwbaar en erg netjes, ik werd meteen teruggebeld en gemaild

Te veel mailtjes

élke dag een mailtje of ik jullie wil beoordelen. Bloedirritant en het werkt hartstikke averechts.

Traag en totaal verkeerd advies

Er wordt niet gereageerd op e-mail en na één verkeerd gegeven advies blijft het muisstil. Ondertussen krijg je wel (meerdere) verzoeken om een beoordeling te geven. Na jullie derde verzoek om een beoordeling, bij deze; Ik heb er geen woorden voor. Hier wordt goed geld verdiend voor Omnius maar geen service helaas...

Geen goede communicatie

Ik heb kort gesproken met Daniel Maats over een juridisch advies. Twee dagen later verstrekte ik hem op basis van dat prettige gesprek de opdracht ervoor en bleek hij in eens op vakantie te zijn. Het was netjes geweest als hij had gemeld, dat hij het niet persoonlijk zou gaan uitvoeren. Ik heb hem niet voor niets gekozen op basis van dat prettige gesprek.

Onduidelijk, had via andere site info aangevraagd

Ben gebeld door (onvriendelijke dame) toen ik 2xvroeg of er kosten aan waren verbonden "kreeg een snauw" dat zeg ik toch!!..toen zei ik sorry hoor dat ik het nog een keer vraag. Nee niet mijn stijl..

Geachte heer van Houten, Bedankt voor uw reactie. Uw aanvraag is binnen gekomen via www.advocaatoffertes.com. Via deze site wordt u na een gesprek gekoppeld aan een advocaat die het beste aansluit bij uw wensen. Uit onderzoek is gebleken dat het gesprek normaal is gelopen. Uiteraard vinden we het vervelend dat u het anders heeft ervaren. We staan dagelijks verschillende cliënten te woord op een vriendelijke manier want we willen immers alle mensen graag helpen. We wensen u veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Jose Customer support

Prima en snel geholpen door Omnius.

Telefonisch contact gehad met iemand van Omnius. Al snel daarna een email ontvangen met de naam van een advocaat in de buurt die over het desbetreffende probleem kon adviseren. Het eerste gesprek met de advocaat was gratis. De zeer vriendelijke advocaat heeft bekeken of er een juridische procedure moet volgen. Dat bleek in dit stadium nog niet zo te zijn. Ik kon eerst zelf een aantal stappen doen. Mocht later blijken dat er wel reden is om hem in te schakelen neem ik weer contact met de advocaat op.

wordt niet teruggebeld

Er is diverse malen toegezegd terug te bellen, echter hier wordt geen gevolg aan gegeven. Ook op ingesproken bericht wordt niet gereageerd. Teleurgesteld. Inmiddels wel teruggebeld door een advocaat. Correct te woord gestaan.

Geachte mevrouw Janssen, Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat de advocaat niet direct contact met u heeft opgenomen. We vragen advocaten om zo spoedig mogelijk contact op te nemen, het liefst binnen 24 uur. Fijn dat u inmiddels contact heeft gehad met de advocaat en we wensen u veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer support

mijn mening heeft twee gezichten: geen reactie op webformulier en e-mail, direct doeltreffende actie

Na twee weken geen enkele reactie nav ingevuld webformulier en e-mail. Na telefonisch contact werd direct actie ondernomen en was het contact met de advocaat binnen een uur gerealiseerd.

Geachte heer Samson, Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat het formulier niet bij ons is aangekomen. We streven er altijd naar om iedereen direct te bellen en waarschijnlijk is het formulier niet goed doorgekomen. Ik heb begrepen van mijn collega van de intake dat hij ook gezocht heeft in het systeem en helaas niets is binnengekomen op uw naam. Fijn om te horen dat u alsnog direct geholpen bent. Bellen is altijd sneller, maar ik kan mij voorstellen dat u niet altijd in de gelegenheid bent om te bellen. Met vriendelijke groeten, Jose Customer support

Rustig, empathisch, netjes en naar mijn idee vakkundig te woord gestaan.

Zie hierboven..

Heeft geen enkele zin

De inmenging van Omnius heeft mij helaas volstrekt niets opgeleverd en alleen tijd gekost. Mij wordt om mijn ervaring gevraagd dus bij deze.

Bedankt voor uw reactie. We vinden het vervelend om te horen dat het niet naar wens is verlopen. In uw geval heeft het inderdaad langer geduurd voordat u een reactie mocht ontvangen, waarvoor onze excuses. Inmiddels heeft u wel contact gehad met een advocatenkantoor binnen ons netwerk, echter zij hebben aangegeven uw zaak niet in behandeling te kunnen nemen. Wij wensen u veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Customer Support Marjolein

Snelle reactie

Begripvol eerste contact. Helaas was de aangeraden advocaat dhr. Meijer van Meijer en Sarin zeer onvriendelijk, begreep mijn hulpvraag niet, kwam terug met advies waar je totaal geen chocola kan brouwen, maarrrr was wel helder over zijn rekening, dat dan weer wel. Dus onbegrijpelijk advies, onvriendelijk gedrag, maar wel de rekening. Mssch optie om ook review over de betreffende advocaat te vragen naast jullie service?

Waardeloos

Service is waardeloos!!!!!!!

Geachte heer Kuijer, Bedankt voor uw beoordeling We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Kunt u aangeven waarom u niet tevreden bent? We horen het graag zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Customer Support Marjolein

Fijn contact

Sybrand Rissik van Stixadvocaten heeft dezelfde dag contact opgenomen en vandaag 16 juli 2020 ons thuis bezocht. We zijn een overeenkomst met hem aangegaan.

Waardeloos

Nog steeds geen contact opgenomen door voorgestelde advocaten kantoor. In’t Veen uit alphen aan den Rijn. Ook niet direct de keuze die ik zou maken ivm eerdere ervaringen

Geachte heer Van der Graaff, Bedankt voor uw beoordeling. Uw mening is voor ons zeer belangrijk en vinden het jammer om te horen dat het advocatenkantoor niet direct contact met u heeft opgenomen. We hebben dan ook het advocatenkantoor gevraagd om contact met u op te nemen. We kunnen ook naar een andere advocaat verwijzen indien u dat wenst. Mocht u vragen hebben, dan horen we we helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Customer Support Marjolein

tevreden.

zeer tevreden

Snelle goede service

Toen ik bij niemand meer terecht kon, hebben zij me opgevangen.

Snel en doeltreffend

Ik werd zo snel geholpen met mijn zaak. En twee dagen later had ik afspraak met advokaat.

Snel en correct

Tot nu toe : vriendelijk en correct te woord gestaan. Ook een snelle reactie op mijn vraag. Tevens bijzonder vlot doorgezet Nasr de juiste advocaat voor mij.

Komt afspraken niet na

Een aantal weken geleden juridisch rechtshulp gehad van een jurist bij Omnius voor het doorlezen van een beëdigingsovereenkomst. Voor de juridische hulp kreeg ik maximaal EUR 500 vergoed van mijn werkgever. MEERDERE malen heb ik dan ook de jurist aangegeven dat ik tot EUR 500 hulp zou willen hebben, en niet daarboven. EUR 500 zou meer dan voldoende moeten zijn om een beëndigingsovereenkomst door te lezen. Toch heeft de jurist er wonderbaarlijk veel langer over gedaan dan ik zou verwachten. Zonder te waarschuwen dat de EUR 500 grens is overschreden, ontving ik de factuur die ver boven de EUR 500 lag. Ondanks dat ik de financiële afdeling heb verteld dat de afspraak was om niet boven de EUR 500 te factureren, bleven ze erdoorheen rammen dat ik het moest betalen. Voor alle duidelijkheid. De jurist is niet één keer in contact gekomen met mijn werkgever en heeft dan ook nooit een discussie gevoerd met mijn werkgever over de beëindigingsovereenkomst (wat normaliter een jurist behoort te doen, én ook binnen dit budget). Verder heb ik ook helemaal niks aan het juridisch advies gehad. Om vervolgens voor zo'n dienst ook ver boven de EUR 500 te durven factureren, is absurd. Ik raad Omnius Juristen voor het controleren van een beëndigingsovereenkomst dan ook aan niemand aan.

Geachte heer Kenc, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. We hebben in uw dossier echter geen afspraken gevonden over een maximum bedrag voor ons werk. Het is wel gebruikelijk dat dergelijke afspraken in onze opdrachtbevestiging worden vastgelegd, juist om deze discussie achteraf te voorkomen. We zien ook niet in het dossier dat u herhaaldelijk zou hebben aangegeven dat er niet meer dan € 500,00 mag worden gedeclareerd. Wel las ik uw email aan onze jurist van 3 juni. U schrijft daar: "Daarnaast had ik inderdaad de jurist van [werkgever] verzocht om jouw te mailen indien aanvullende vragen waren omdat ik dacht dat we nog niet over de EUR 500 heen waren. Echter heb ik daarna een factuur ontvangen waarbij ik zag dat we hier inmiddels overheen zijn. Als u tevens denkt dat [werkgever] dit niet gaat betalen, dan zal ik het zelf vanaf hier overnemen zodat de vaststellingsovereenkomst z.s.m. getekend wordt." Hebt u ook overwogen een klacht in te dienen bij de directie? Die mogelijkheid heeft u als u vindt dat er iets niet goed is gegaan. Wij hebben daarvoor een klachtenregeling. Met vriendelijke groet, Customer Support Marjolein

Snelle reactie. Vriendelijk en behulpzaam

Reageerde snel op mijn hulpvraag. Ik kreeg in de tussentijd al hulp van een collega. Mijn dank.

Goede ervaring

Ik ben zeer serieus genomen door OMNIUS was binnen 1 dag toegewezen naar een advocaat.

Snel contact opgenomen en doorverwezen

Verder nog geen ervaringen

Ik ben uitstekend geholpen.

De heer Kortman heeft in zeer korte tijd de juiste info gegeven en heeft zijn best gedaan om mij op weg te helpen bij een afwijzing van de rechtsbijstandsverzekering. Hierbij nogmaals mijn hartelijke dank.

Vriendelijkheid en efficiëntie wordt aangeboden.

Snel gebeld om mijn vraag verder te behandelen.