Perfect.

Perfect service, reageren gelijk!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ben snel en accuraat geholpen. Enige minpunt, ik woon in Eindhoven en de advocaat zit in Zaltbommel.

Goed geholpen

Goed geholpen

teleurgesteld

Via Arag krijgen we te horen dat een tarief voor een advocaat Euro 200 is en dat we 10% korting krijgen doordat we bij Arag verzekerd zijn. Nu worden we benadert door een advocatenkantoor via Omnius dat een tarief van Euro 315 per uur rekent... Hierdoor zijn we genoodzaakt elders te gaan zoeken. Jammer en niet geholpen.

Snelle reactie

Personeel hoort het verhaal, vraagt goed door. Komt met een goed advies en verwijst door, door contact te leggen met een juiste persoon die gaat helpen. Het is een zeer goede organisatie die ik zeker zal aanraden.

Fantastisch!

Mijn 1e ervaring met jullie heb ik als zeer positief ervaren. Ik heb heel snel hulp van jullie gekregen, waar ik ontzettend blij mee was. Heel erg bedankt voor jullie snelle handelen.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Het was zeker goed en ik werd snel geholpen en gelijk een advocaat geregeld voor mijn zaak. Dankjewel

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Mijn ervaring met omnius is dat ze een luisterend oor hebben en goed luisteren naar de situatie dat een nieuwe klant heeft ik in dit geval ik heb me kunnen uitluchten en zij hebben meteen de juiste bij passende advocaat gevonden die bij mij pas en mijn zaak het snelst en op zen best kan oplossen Zeker een aanrader voor mensen die onterecht worden behandeld en mensen die te maken hebben met ondernemingen

direckt bereikbaar

werk meteen actie ondernomen

Minimaal

Ik heb nog niet een advocaat die voor vrijspraak gaat maar ben wel 400 euro armer

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

weinig kennis

allereerst compliment voor snelheid van reageren. Ik werd snel teruggebeld door secretaresse die geen kennis had alleen de prijs kon noemen. Dat voelde niet goed. Later belde advocaat zelf terug maar leek meer op verkooppraatje dan op hulp gericht. Ik denk dat je voor een echt goede advocaat niet bij Omnius moet zijn. Daarnaast wordt geadverteerd met gratis intake maar niets is minder waar, een intake kost 175 euro.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

werd netjes en snel geholpen

werd zeer netjes en vriendelijk te woord gestaan , hebben in zeer korte tijd hulp geregeld

Very good

They found me a lawyer imediatly.

• Yes

Bellen niet terug

Ik zou dezelfde middag nog gebeld worden. Zijn nu 3 dagen verder.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Voor een eerste contact zeer volledig en voortvarend

Snel een afspraak gemaakt, duidelijke uitleg

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Maklijk bereikbaar ik werd snel geholpen

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Helder, duidelijk, adequaat en behulpzaam

Heel vriendelijk en helder te woord gestaan. Zeer adequaat en behulpzaam en direct in actie gekomen om op zo’n korte termijn een advocaat te vinden. Na mijn aanvraag, de volgende ochtend om 11:00 uur gebeld en de zitting van die dag daarop, om 11:00 tot een goed einde weten te brengen. (Uiteraard nog wel de beschikking afwachten). En werkelijk de beste advocaat gekregen die er bestaat Mijn complimenten aan een ieder.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Men handelt snel maar uiteindelijk was het resultaat teleurstellend.

Men handelt heel snel en heel vriendelijk bij Omnius dus dat vond ik prettig. Nadat ik contact had gehad met een enthousiaste persoon die de intake deed, werd ik snel overladen met appjes en mailtjes. Vervolgens werd ik direct gebeld door een even enthousiaste advocaat die mij hoop gaf maar die mij uiteindelijk niet kon helpen. Er werd gezocht naar een aangesloten advocaat die mij wel zou kunnen helpen maar die werd niet gevonden. Ik werd verwezen naar het juridisch loket alwaar ik heel zakelijk werd benaderd. Ik hoop dat zij mij wel willen/kunnen helpen. Al met al was ik teleurgesteld dat Omnius mij niet kon helpen. Aan het enthousiasme ligt het niet.

Een luisterend oor

Snel reageren

Snel geholpen aardig en gaan gauw aan de slag voor mij

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

tot nu toe goed maar alles moet nog beginnen

moet nu beginnen tot nu toe goed

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Erg onervaren dame aan de lijn

Intake was slecht en onproffesioneel. Werd wel snel gebeld door advocaat

Duidelijk

Duidelijk en eerlijk. Gaan meteen in actie

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ik heb hun gebeld .en ik zou laten horen of mijn zaak aangenomen wordt me later terug gebeld .ik hun dankbaar

Zorgeloos

Snel, professioneel en efficiënt!