Samen met me vriendin was ik op zoek naar een advocaat, ik raad aan iedereen aan om niet verder te zoeken. Hier wordt alles netjes geregeld en duidelijk alles via de mail uitgelegd. Mijn dank is groot !

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Super snel, correct en meelevend

Super snelle afwikkeling waar ik zeer content mee ben. Goed advies fijn luisterend oor en een snelle doorverwijzing.

Gelijk geholpen

Alles was in een paar zinnen heel duidelijk

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snelle reactie en goede service

Via Google de site van Omnius gevonden, contact opgenomen en binnen een uur heeft een advocaat gereageerd voor verdere afspraak. Kortom snelle reactie en goede service.

Prima geholpen

Ben nog nooit zo snel geholpen .Zover zeer goed te spreken.OOK hoe het nu gaat ivm mijn Detox opnamen. Ik zie de samenwerking met u met hertrouwen te ge moed..

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Heel slecht en niet behulpzaam.

Ik heb contact opgenomen met het advocaten bureau omnius ivm verlies van goederen wat onterecht is. Wat mij verteld was is, dat ik zelf moet regelen met de tegenstander. Echt zo fking bizar. Ik adviseer niemand deze advocaten bureau.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

Op en top snelle service, maar het resultaat nog niet bekend

Ik worstelde al jaren met een probleem, aangezien mijn werkgever mij 12 jaar loon en pensioen onthouden heeft. Het lukte mij echter met geen mogelijkheid de juiste juridische hulp daarvoor te vinden. Louter toevallig, terwijl ik op het internet een advocate wilde bekijken die vlakbij mij woont, werd ik op de een of andere manier doorgelinkt naar Omnius. Ik dacht : Laat ik mijn probleem maar invullen, kan nooit kwaad. Gelijk de volgende dag werd ik gebeld en kon ik telefonisch melden dat er zeer grote misstanden waren omtrent mijn pensioen. Voor mij als 62-jarige wel heel erg belangrijk. Weer een dag later was al voor mij een speciale pensioenadvocaat geselecteerd. En dat terwijl ik zelf al zo lang ploeterde met zoeken. Nu nog afwachten natuurlijk of dit mij uiteindelijk verder brengt naar het gewenste resultaat. In ieder geval is Omnius een uitstekend zoeksysteem voor iedereen die dringend juridische hulp nodig heeft.

goed aan de prijs

er worden wel serieuze prijzen gevraagt aan een normale nederlander die het al moeilijk zat hebt en mensen zo met oichting enz kan laten wegkomen om dat de advocatuur toch nietvte betalen is

Zeer snel en goed geholpen

Ze hebben me zeer snel geholpen aan een goede advocaat. Echt heel fijn

Tot nu toe prima!

Vorige week zocht ik contact ivm mijn wens mijn oude Dierenarts aansprakelijk te stellen voor de dood van mijn hond Shiva. Een paar uurtjes later werd ik al teruggebeld voor een intake. Omdat mij dit even overviel belde ik zelf terug en ik kon meteen mijn verhaal doen. Direct erna zijn ze voor mij een passende advocaat gaan zoeken, waar ik de dag erna al contact mee had. Dit was een prettige kennismaking en ik heb het gevoel dat we goed zijn gematched. Ik heb ook bij hem mijn verhaal kunnen doen (kosteloos) en volgende week kan ik alle stukken inleveren ter bestudering en zal het slagingspercentage van de zaak worden bepaald. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Dan zullen de mogelijkheden worden besproken en kan ik op basis van alle informatie een weloverwogen besluit nemen om door te gaan met het proces. Ik voel me gehoord en gezien en ik heb er vertrouwen in dat ik goed begeleid word in het maken van de juiste keuze. Hoe mijn mening achteraf zal zijn, weet ik nog niet, maar voor nu een dikke duim voor Omnius!

Goed naar mijn geluisterd, snel en efficiënt.

Een meneer had mij gebeld en ik hij had al een stuk van mijn verhaal kunnen lezen. Na een korte uitleg werd mij een advocaat in mijn woon gebied toegewezen.

Prima geholpen Direct contact met een goede advocaat

Slecht.

Zou contact worden opgenomen ivm dringende zaak. Echter niets vernomen van jullie. Heel slecht.

snelle reactie

Ik zocht een advovaat in een andere provincie, dus heb omnius gebeld. Ik ga uit van hun expertise en dat zij weten welke advocaat goed is voor mijn zaak. Met twee uurtjes stond ik in contact met een advocaat die omnius voor mij gezocht had. Zijn kwaliteiten moeten nog blijken maar ik heb er alle vertrouwen in.

Snel en doel gericht

Plezierig te woord gestaan en snel en goede doorverwezen

Gelijk geholpen

Goede adviezen gegeven

Vriendelijke mensen, luisteren naar je verhaal.

Snelle actie na plaatsen opdracht

Opdracht geplaatst en binnen enkele uren een telefonische intake. Dezelfde dag nog door verwezen naar een degelijk advocaten kantoor in de regio van wie een advocate einde van de dag nog even belde om de zaak door te nemen. Zeer prettige ervaring tot nu toe.

Ben goed geholpen

Ben goed geholpen door medewerker

Mijn ervaring: ik heb goed en snel geholpen na de intakegesprek

Goed snel Geholpen !

Zeer te vrede !

Ik ben heel goed en fijn te woord gestaan dus meer dan tevreden !

Snel contact met mij opgenomen . Het vervolg telefoongesprek is ook al geweest

Heel goed.

De juiste advocaten kantoor.

Zeer prettig

Goed aan de telefoon, heldere uitleg. Snel contact echt prima!