Netjes aan de telefoon en snel voor mij een advocaat geregeld.

Slecht

Hoe ik ben behandeld tijdens mijn ziekte kk met uitzaaiingen is echt verschrikkelijk te noemen. Dankzij nijhuis. Ook zit ik al maanden te wachten of ik nieuwe deuren krijgt. Niks meer van gehoord. Erg slechte. Zaken.

hele snelle service

Best wel een groot probleem, deze mensen zijn heel snel met reageren en de juiste persoon hiervoor te zoeken.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Uitstekende en efficiente hulp in nood!

Omnius reageerde snel op de doorverwijzing van een collega bedrijf die geen advocaat had voor onze case beschikbaar had. Ze namen dezelfde dag nog contact met ons op. Daarna binnen 1 werkdag een seintje dat er een passende advocaat voor onze case was gevonden. Ook hiermee was snel te schakelen. Voorbeeld hoe het moet als je een serieus issue op je bordje hebt wat je wil zien opgelost!!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ik ben direct professioneel geholpen, geduldig en luisterend, informatie goed overfebracht naar advocaat

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Heel vriendelijk en snel geholpen dank julliewel.

Prima contact

Voor mij zeer snel goede juridische ondersteuning gevonden.

Snel en duidelijk.

Verwijzing en afspraak binnen 12 uur.

Actie word goed opgepakt

tot op heden goed contact. Heb wel een mail gestuurd met vragen maar die is nog niet beantwoord. heb geen rechtstreek mail adres, misschien is dat ook niet de bedoeling.

Top bedrijf

Ik heb op zondag ochtend een aanvraag gedaan en in de middag werd ik gebeld. Op dinsdag had ik al een afspraak bij een advocaat.

Kreeg een deskundige indruk

In mijn geval gaat het om een groep mensen die ik moet informeren. De eerste 2 reacties van collega's waren positief maar vonden het duur. Zijn ook bang meer geld kwijt te zijn aan kosten wanneer blijkt dat er weinig te halen is.

Mijn ervaring

Ik heb goed intake gesprek gehad ,dus moet ik wachten voor einde van mijn proces .

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

De intake juriste was goed, maar geen contact met advocaat gehad.

De juriste die naar mijn case luisterde om mij de juiste type advocaat aan te wijzen vond ik heel prettig in de omgang. Ik zat best in de stress, sprong van de hak op de tak, en daar ging ze goed mee om. Ik kreeg keurig bericht van wie me geaccepteerd had, en heb hun website bezocht. Mijn benodigde expertise stond er niet tussen. Ze leken gespecialiseerd in hele andere zaken. En vervolgens heb ik geen contact gehad met dat advocatenkantoor. Zij zouden mij bellen, en dat is niet gebeurd. En omdat het gaat om lekkage en bovenburen en dus veel met loodgieters etc, en ik ook nog een baan heb, is het zelf bellen er bij ingeschoten.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Wist ik dit maar eerder!

De ots-balie gecontacteerd, ik kreeg hier supersnel een telefonische reactie, waarbij goed naar me werd geluisterd! Vervolgens binnen 24 uur een advocaat gekregen. Ook het dossier van omnius is duidelijk en makkelijk hanteerbaar. Ik ben zeer tevreden. Nu maar hopen dat het goed uitpakt!

Perfect.

Perfect service, reageren gelijk!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ben snel en accuraat geholpen. Enige minpunt, ik woon in Eindhoven en de advocaat zit in Zaltbommel.

Goed geholpen

Goed geholpen

teleurgesteld

Via Arag krijgen we te horen dat een tarief voor een advocaat Euro 200 is en dat we 10% korting krijgen doordat we bij Arag verzekerd zijn. Nu worden we benadert door een advocatenkantoor via Omnius dat een tarief van Euro 315 per uur rekent... Hierdoor zijn we genoodzaakt elders te gaan zoeken. Jammer en niet geholpen.

Snelle reactie

Personeel hoort het verhaal, vraagt goed door. Komt met een goed advies en verwijst door, door contact te leggen met een juiste persoon die gaat helpen. Het is een zeer goede organisatie die ik zeker zal aanraden.

Fantastisch!

Mijn 1e ervaring met jullie heb ik als zeer positief ervaren. Ik heb heel snel hulp van jullie gekregen, waar ik ontzettend blij mee was. Heel erg bedankt voor jullie snelle handelen.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Het was zeker goed en ik werd snel geholpen en gelijk een advocaat geregeld voor mijn zaak. Dankjewel

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Mijn ervaring met omnius is dat ze een luisterend oor hebben en goed luisteren naar de situatie dat een nieuwe klant heeft ik in dit geval ik heb me kunnen uitluchten en zij hebben meteen de juiste bij passende advocaat gevonden die bij mij pas en mijn zaak het snelst en op zen best kan oplossen Zeker een aanrader voor mensen die onterecht worden behandeld en mensen die te maken hebben met ondernemingen

direckt bereikbaar

werk meteen actie ondernomen

Minimaal

Ik heb nog niet een advocaat die voor vrijspraak gaat maar ben wel 400 euro armer

weinig kennis

allereerst compliment voor snelheid van reageren. Ik werd snel teruggebeld door secretaresse die geen kennis had alleen de prijs kon noemen. Dat voelde niet goed. Later belde advocaat zelf terug maar leek meer op verkooppraatje dan op hulp gericht. Ik denk dat je voor een echt goede advocaat niet bij Omnius moet zijn. Daarnaast wordt geadverteerd met gratis intake maar niets is minder waar, een intake kost 175 euro.

Bedrijfsgegevens

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht

088 629 00 29

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.