snel

Het eerste kontakt verliep snel en goed op de aangewezen advocaat ben ik na twee dagen nog niet gebeld dat vind ik wel jammer

Heel duidelijk en goed geholpen

Ze hadden mijn probleem al doorgenomen. Zodat ik niet alles weer hoefde te zeggen. Hun gesprek was heel duidelijk en prettig. Ook na ons gesprek. Werd ik snel benaderd door een advocatenkantoor

Ik kreeg maar 1 reactie ondanks dat mij er 3 waren toegezegd

Hoe kan je een advocaat kiezen als je maar 1 reactie krijgt.... Wat ik jammer vind is dat bij het doorzetten van de vraag binnen het Omnibus netwerk je niet te horen krijgt bij wie ze de vraag hebben neergelegd

Veel, maar (voor ons) weinig interessantie aanbiedingen

Opdringerig

Beste Aart, Jammer dat u het contact als opdringerig heeft ervaren. Gaat uw beoordeling over de advocaat of over het gesprek dat u had met onze medewerker? Ik kan niet terugvinden over welke aanvraag het gaat en kan inhoudelijk niet ingaan op uw review. Met vriendelijke groet, Marjolein support@omnius.nl

Divers met goede afloop

Gebeld, keurig geholpen. Daarna zou ik binnen 1 a 2 werkdagen teruggebeld worden, echter na 5 werkdagen was ik nog niet gebeld. Wel laten weten dat er niet gebeld was, waarna binnen een uur ik contact had met de advocaat. Dus, na een stroef begin, toch gelukt. Er was iets fout gegaan in de communicatie, maar deze is recht gezet.

Snelle reactie

Goed verlopen snelle reactie en ook snel een afspraak kunnen maken

Vriendelijk en vlot geholpen.

Vriendelijk en vlot / snel geholpen.

Snelle reactie en direct doorverwezen naar juiste contacten.

Zie zin in kolom boven.

Keurige behandeling

Werd zeer snel doorverwezen en belde netjes terug

Goed bereikbaar. Snel terug gebeld.

Goede ervaring. Er werd goed geluisterd. Goed advies.

vlug met mail toesturen

vlug met de mail , om te kijken wie ons het beste kan helpen , ben nu aan het wachten op een telefoontje van een advocaat.

Ik was snel en goed geholpen door Omnuis

Mijn Ervaring was dat mijn Patner is overlijden en mijn ziektewet uitkering is gestopt door UWV terwijl ik ben nog steeds ziek en ik kom te zitten zonder inkomen Ik heb wel recht op een Nabestaanden uitkering in plaats van een bijstand uitkering Mijn naam is Ermina uit Groningen

Dat kon niet beter

Ik belde mijn probleem door. Binnen het half uur een mail gehad. Dat de zaak aangenomen wordt. De dag daarop afspraak gemaakt bij de dichtstbij regio

Snel doorverwezen

S avonds ingevuld en 's morgens vroeg al contact

Toppers

Ik heb er lang over gedaan om per toeval bij deze bedreif in contact te komen heb het eerst met juridicsloket geprobeerd wat een drama zijn ze totaal on nuttig na mijn eerste tel contact met omnius telefoniste (marjani) begreep mijn in 2 minuuten en binnen een paar uurtjes hebt zij een juiste advokaat gevonden MEESTER DE VRIES de volgende dag is de zaak aangenomen en is al gaan rollen. Dit num ik nouw eens kwatilijd Nu nog de zaak woplossen MVG

Het was een fijn intake gesprek, rustig en men nam de tijd.

Ik heb na het intake gesprek contact gekregen met een advocaat die me weer een stap verder heeft geholpen. Er waren twee items uit het intake gesprek als definitief aangenomen en in de aanbeveling beschreven, die niet helemaal klopte. Dat heb ik later in het gesprek met de advocaat kunnen uitleggen. Dus geen vervelende gevolgen maar het is wel van belang dat het echt allemaal klopt.

Was niet rijk genoeg en tegenstander de Overheid.

Hing de telefoon op midden in het gesprek zonder iets te zeggen. Zeer onbeschoft en onprofessioneel. Het beste advies is geen zaken te doen met dit bedrijf.

Geachte heer Schaaij, Zou u willen toelichten met wie u contact heeft gehad? Ik zie namelijk dat wij diverse malen geprobeerd hebben u te benaderen maar dat we u niet konden bereiken en er geen telefonisch contact is geweest. We hebben u per e-mail geïnformeerd dat we u niet konden bereiken. Met vriendelijke groet, Marjolein - Customer Support

Prettig

Er werd in jip en janneke taal met mij gecommuniceerd. Hierdoor was het voor mij duidelijk

Er werd snel opgenomen en de beperkte intake was voldoende mij te verwijzen naar een juiste advocaat

Werd goed geluisterd naar mijn verhaal meteen goed doorgestuurd

WAO dingetjes

De aangewezen advocaat is voor iemand die geen recht heeft op een toevoeging veel te duur. Op de website lijkt deze aantrekkelijk

Duidelijke en snelle service

Met 1 telefoontje was alles duidelijk. Ik werd de zelfde dag nog terug gebeld door een advocaat. Top service!

Hele goede service

Advoccat gevonden!

Snelle reactie, vriendelijk

Ik heb contact gehad met Omnius. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Er word snel gehandeld.