prettig en professioneel to the point

zie boven

Sorry ken ik nog niks over zeggen

Sorry ken ik nog niks over zeggen,heb er nog niet zoveel ervaring mee

Goed geholpen

Zoals ik al zei in 1 zin, Ik ben gewoon goed geholpen er word goed geluisterd. Ga zo door!!

Zeer snel gereageerd

Adequate kennis van zaken.

Heel goed een aanrader!

Pretige jurist. Duidelijk en helder. Geeft helder plan van aanpak en wat de eventuele kosten kunnen zijn.

Ben doeltreffend en snel geholpen

Een vriendelijke, kundige en snelle service.

Een vriendelijke, kundige en snelle service.

Hoe kan ik nou een beordeling geven als ze nog niets voor mij hebben gedaan.

Ik ben tevrede

Ik ben tevrede met contact met Omnius advocaten kantoor.

slechte communicatie

Ik had gevraagd te bellen op mijn vaste telefoon met antwoordapparaat. Erbij vermeld niet mobiel te bellen en de voicemail niet in te spreken. Er wordt mobiel gebeld en voicemail ingesproken. Uiteindelijk een medewerker gesproken en een telefonische afspraak gemaakt voor 1e contact advocaat om kosten te bespreken. Blijkt dit later een afspraak te zijn dat ik naar kantoor in Den Haag moet komen om e.e.a. te bespreken. Dit terwijl ik in Barendrecht woon. Dit is nogal een grote reisafstand. Waarom Den Haag? Dit kan toch ook in Rotterdam? Alles duidelijk besproken met ARAG waar ik de rechtsbijstandverzekering heb maar er wordt niet goed gecommuniceerd/geluisterd naar mij.

Geachte heer/mevrouw De Keijser, Bedankt voor uw beoordeling. We staan altijd open voor feedback en vinden het jammer om te lezen dat er niet duidelijk gecommuniceerd is. Mijn collega’s bellen op de beschikbare nummers die zijn opgegeven maar blijkbaar is iets misgegaan met de communicatie waarvoor onze excuses. We zoeken naar een advocaat in de directe omgeving, in uw geval hebben we de aanvraag diverse malen uitgezet naar kantoren in uw directe omgeving maar er was geen beschikbare advocaat binnen ons netwerk in uw directe omgeving (Rotterdam) Uiteindelijk hebben we uw aanvraag ondergebracht bij een kantoor in Den Haag. Op zich hoeft afstand geen belemmering te zijn om een zaak in behandeling te kunnen nemen. Vaak is het mogelijk om een en ander telefonisch te bespreken en hoeft u in eerste instantie niet naar kantoor te komen. Met vriendelijke groet, Marjolein

Snelle reactie om hulp te bieden

Omnius heeft mij in contact gebracht met de juiste advocaat nadat bleek dat ik niet verzekerd was voor mijn conflict. Ze hebben mij toch geholpen door mij door te verwijzen, erg netjes en vriendelijk personeel.

Redelijk Goed

Ik heb makkelijk hulp kunnen vragen en alles was duidelijk op de website omschreven. Alleen een paar dingen die ik expliciet heb gezegd zijn niet goed overgekomen, maar eind goed al goed is het allemaal uitgelopen.

Snel en vakkundig geholpen

Omnius heeft bemiddeld in het zoeken naar een advocaat, dit was zeer snel geregeld, en het 1e contct medeze advocate was al helemaal prima, ik heb er alle vertrouwen in

Mail ingevuld zelfde dag nog gebeld door omnibus en zelfde dag nog een top advocaat.......iedereen aan te bevelen

Ze wouden me helpen

Snel en adequaat geregeld.

Na korte uitvraag door de Omnius medewerker ben ik in korte termijn met een kundige juriste in gesprek gekomen.

Zo snel werken

Zo snel werken . Ik ben blij met jullie ..

Negatief na aanvankelijk positieve start

Door ARAG naar Omnius verwezen, kantoor Tilburg.. (onroerende zaken). Zaaknr.2009 0031 6298. Kort gesprek maakte duidelijk dat de zaak onder andere afdeling viel. Verwezen naar 'afdeling' Doetinchem (erfrecht). Daar blijkt mijn zaaknummer niet bekend. Dit gemeld aan 'Tilburg', maar geen reactie. Dit lijkt me geen correcte gang van zaken. Graag oplossing.

Geachte heer Ruwhof,Geachte heer Ruwhof, Bedankt voor uw beoordeling, we stellen dit zeer op prijs. We vinden het erg vervelend om te horen dat uw zaak niet bekend was bij het advocatenkantoor die uw aanvraag hebben opgepakt. Dit is niet de gebruikelijke gang van zaken. Wij vragen aan kantoren om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de rechtzoekenden, het liefst binnen 24 uur. We vinden het dan ook vervelend dat het in uw geval niet gebeurd is en dat uw zaak niet bekend was bij dit kantoor. Ik heb daarom gebeld met het desbetreffende kantoor met het verzoek contact met u op te nemen aangaande uw zaak. We wensen u verder succes met uw zaak! Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Prettig en duidelijk

Ik heb nog geen intake gehad. Maar tot nu toe heb ik mijn contact als prettig en duidelijk ervaren.

Zeer efficiënt

Binnen twee werkdagen in contact gebracht met de voor mij juiste advocaat.

Goed en netjes geholpen

uitstekende service

soepel en adequaat contact,het vervolg(gesprek met juiste advocaat) helemaal top

snelle en doeltreffende reactie

N.a.v. mijn mail met vragen werd er dezelfde dag nog gereageerd, door Omnius, en door de advocaat waar de mail naar werd doorgezonden. Daarmee een goed en informatief telefoongesprek gevoerd.

Heel prettig en accuraat!

Al snel een aantal goede advocaten door gekregen.

Ik heel goed ensnel geholpen

Ik hebb contact opgenomen en ben snel verder geholpen