Erg fijn dat rechtspraak ook voor een gewone burger toegankelijk is.

info op website niet nageleefd door de jurist

Op jullie website staat dat juristen die via Omnius werken geen kantoorkosten berekenen. Ook staat er dat zij pas declareren zodra er een overeenkomst is . De jurist die ik via jullie bemiddeling mijn dossier toestuurde en daarover uitgebreid sprak aan de telefoon: Heeft niet aangegeven wanneer de teller zou beginnen te lopen, ook rekent hij wel kantoorkosten a 6%. Overigens was de intake door Omnius goed gedaan. Er was ook snel een aanbeveling voor 1 advocaat.

Duidelijk

Zeer goed geholpen en behandeld

Veilig en vertrouwd

Na een slepende periode van 4 jaar heb ik met u contact opgenomen mr. Oudman reageerde snel op mijn vragen. Een goede start. Dank daarvoor.

De spijker op zijn kop! prima service

Juridische bijstand op maat die je in contact brengt met de specialisten die je zoekt, in jouw regio. Dat sprak me aan.

Vakkundig advies op maat

Ik heb telefonisch contact gehad met Omnius en heb in het gesprek een gericht en duidelijk advies en tips gekregen.

door een misverstand duurde het lang voordat we een advies kregen.

Nadat we doorverwezen werden ging het wel vlug v.w.b. een afspraak maken met de juiste persoon.

Excellent

Goed luisterend oor snel en prima

Goed te woord gestaan door intake balie Omnius

Er moet nog een afspraak met een advocaat volgen dus nog geen verdere beoordeling.

Slechte advocaten, zitten alleen achter je poen aan.....

Via omnius een advocaat toegewezen gehad, wat een ramp! Kreeg zo'n advocaat die facturen schreef met een fork! Je hebt het al moeilijk tijdens een scheiding maar als je ook nog dan een haai baai van een advocaat krijgt die je na slepende echtscheiding € 30.000 aan facturen heeft verstuurd en totaal misbruik heeft gemaakt van de situatie dan moet je schamen als omnius dat je een netwerk hebt met zulke advocaten die geen moraal kennen maar alleen een verdien model zien in andermans leed!

Goede bereikbaarheid en inderdaad contact binnen 24 uur. Vervolgafspraken per telefoon worden nagekomen en informatie wordt duidelijk verstrekt.

Snel en doortastend.

Goed en duidelijke communicatie waardoor gelijk bij de juiste persoon terecht kwam

Deskundig, adequaat en to the point.

Evenwichtige juridische praktijk. Schept vertrouwen.

Snelle service en goede verwijzing

Ik ben goed geholpen en er was snelle actie.

Geweldig, direct, gelijk regelen

Heb via omnius contact gehad met een advocaat. Een duidelijke eerlijke gesprek gehad. En heb een advocaat, en goed gevoel er over

redelijk

Niet gekeken in mijn mails wanneer ik bereikbaar was. Ik zou gebeld zijn maar ik heb niets op mijn telefoon gezien, ook geen gemiste oproep. Later gebeld op een tijd waarvan ik had aangegeven dat ik eigenlijk geen tijd had. Contact was toen wel goed, ben later gebeld door de advocaat. Arag contact werkte beter.

Ik voelde me serieus genomen en dat is belangrijk, omdat in bezwaar gaan voor mij ook een emotionele aangelegenheid is. Ook werd ik snel geholpen.

Een begripvol luisterend oor

Fijn warm contact . Eerlijk niets belovend Duidelijk zonder gestelde verwachtingen. Snelle terug koppeling eerlijk verhaal.

Ik ben positief over de door u gedane afhandeling

Ik ben positief over de door u gedane afhandeling .

Snelle service, en juiste doorverwijzing.

Prettig en begripvol contact.

Goet

Helmaal goed van diest

Goede indruk van toegewezen advocaat, snel handelen

Goede indruk van toegewezen advocaat, snel handelen

Zeer cordaat en een plezierig gezprek

Het was een zeer positief gesprek en ook dat gedaan wat ze afgesproken hebben

Goed doorgewezen

We hebben de juiste advocaat toegewezen gekregen en zijn ook goed geïnformeerd. Dezelfde dag terug gebeld door de advocaat binnnen een week een afspraak

Een zeer goede advocaat

Een zeer goede advocaat, nam veel moeite en adviseerde gedetailleerd mondeling, maar ook achteraf per e-mail. Hij was zeer bekwaam en begreep de situatie snel.