prima geholpen

Goed geholpen

zover goed

netjes en goed geholpen

antwoord binnen een paar dagen

ik werd gebeld (=service), maar het onderwerp was toch te moeilijk om de juiste advocaat te vinden - dat bleek ook al vrij spoedig na een kort gesprek met opgezochte advocaat. maar vriendelijk uit elkaar gegaan.

Snel de juiste advocaat

Prima service verlener.

De snelheid van contact en gehoord worden om snel gerust gesteld te worden is magnifiek.

Ik ben net 1 week in contact en waar ik zo blij om ben dat ik direct gehoord werd en niet aan mijn lot werd overgelaten d.m.v.lange wachttijden. Direct contact kreeg met een advocaat en die de drempel verlaagde door zijn rustige benadering en makkelijke taal gebruikte, zonder teveel jargon taal. Makkelijk contact via whats app, voelt ook vertrouwd en is ook zeer laag drempelig. Ik ben in 1 week van graadmeter stress 8 naar graadmeter 3 gegaan, door t fijne contact met mijn qdvocaat.

zeer goed

zeer snelle reactie

uitstekend

snelle reaktie, klantvriendelijke medewerker en snelle doorverwijzing en reaktie van behandelaar. nu in afwachting van vervolg

Voldoende

Via internet geeft u aan in alle plaatsen in Nederland goede advocaten te hebben, ook in mijn omgeving, helaas ik woon in Zeeland, en heb een Advocaat uit Den Haag toegewezen gekregen, dit is niet erg handig omdat de afstand te groot is om een goed gesprek te houden. Mijn voorkeur was geweest een Advocaat in mijn woonomgeving en niet midden in het land. Ik eb inmiddels contact gehad met de Advocaat en de stukken per postpakket naar de Advocaat gestuurd. Verder zullen we telefonisch moeten overleggen. Advies hou er rekening mee dat u uw site en omschrijving iets aanpast. Met vriendelijke groeten. P. van Limbergen.

Snel geholpen

Waar ik eerst dacht dat ik een medewerker aan de telefoon kreeg die er geen zin in had, heb ik me denk ik vergist. Hij heeft snel en goed geluisterd en me naar de juiste persoon doorverwezen.

Persoonlijk, snel en uiterst bekwaam!

Heel erg vriendelijk en adequaat!

Super snelle hulp!

Ik ben super snel geholpen. En voel mij niet meer alleen. Voel mij echt begrepen.

Snel en duidelijk

Belde met mn probleem naar omnius, werd gelijk alles genoteerd zodat ik niet meerdere keren mn verhaal moest doen. Ze hebben voor een advocaat gezorgd die .... as we speak....mn toevoeging aanvraagt en mn zaak in behandeling wil nemen. Nu alleen nog maar hopen dat mn zaak voeten aan de grond krijgt, maar ik heb er de volste vertrouwen in.

Ik vind uitstekend en snelle service doet jullie

Snelle reactie, vriendelijk en meedenkend

Ik werd snel teruggebeld, werd erg vriendelijk benaderd en waren erg meedenkend. Ben daarna doorverwezen naar de juiste persoon die mij kon helpen. Zeer tevreden!

goed,

Ik heb een probleem waar ik toch met goede raad en hulp ben bij gestaan.

Waren klantvriendelijk

De medewerk(st)er was vriendelijk, nam mijn vraag serieus en dacht met mij mee

Binnen een kwartier een advocaat die gelijk de voogd ging benaderen en alles gaat uitzoeken

Snelle reactie ..gaat serieus naar het probleem kijken.

Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen en doorverwezen.

Geen woorden

Geachte Andrade, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Graag zouden wij willen weten waarom u niet tevreden bent. Is er wat is er mis gegaan met uw aanvraag? Is uw beoordeling gebaseerd op het gesprek met de intake of op basis van de advocaat? We horen het graag, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Alvast bedankt voor uw tijd. Met vriendelijke groeten, Customer Support José support@omnius.nl

Meteen goed geholpen

Ik heb eigenlijk meteen kontakt gehad met de persoon die mij verder gaat helpen Perfect

10. Ik ben snel geholpen.

Duilekheid wat ik zeer op prijs stel

Had snel een advocaat nodig en binnen een werkdag al reactie super service en zeker aan te raden

Snelle, correcte opvolging zonder zorgen

Na het invullen van het contactformulier op de website, kreeg ik binnen het uur telefoon van Omnius. Een kort gesprek over de casus, wat praktische informatie en tegen de avond was ik al in gesprek met een Nederlandse advocaat die mijn zaak verder zal behartigen. Gewoon handig!

Zeer snelle reactie na aanmelding

Prettig om te ervaren dat er met je meegedacht wordt. Wij kregen zeer snel een prima advocaat aanbevolen. Hulde voor het platform van Omnius advocaten.