Ik wordt steeds snel teruggebeld en/of gemaild. Gewoon netjes

Zeer content

Vanaf het moment van het indienen van de aanvraag tot het intakegesprek verliepen al de tussenstappen perfect. Er is continu contact en werd ik als mens behandeld en niet als nummertje. Chapeau!

Professionele begeleiding

Snel duidelijk geholpen by vinden advocaat

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ik ben wel vrij snel geholpen.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

Snel, vakkundig en met goed resultaat

Voor een client een advocaat nodig. 1 belletje gedaan en korte uitleg gegeven waarvoor dhr een advocaat nodig heeft (pro deo). Binnen 2 uur al teruggebeld door een super aardige advocate. In overleg wat gegevens doorgestuurd en na 1 dag al bericht dat de aanvraag akkoord is en dat ze client binnen afzienbare tijd op komt zoeken zodra er iets bekend is over de rechtszitting.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Goed gehandeld en snelle service

Goed maar ik wil 2e opinie

Bedankt om me met een advocaat in contact te brengen maar ik had graag nog een 2e opinie gehad. Kunnen jullie me met een andere advocaat in contact brengen aub?

Snel en duidelijk

Toen ik, als leek, plots in een zakelijk conflict zat en ik juridische hulp nodig had wist ik even niet waar ik het zoeken moest. 1 telefoontje met de intake balie, vriendelijke medewerker die mijn verhaal aan heeft gehoord en gezorgd heeft dat ik dezelfde dag nog werd gebeld door de juiste jurist. Heel fijn en snel geregeld.

als koning geholpen

aangemeld voor een zware strafzaak. ik werd niet veroordeeld of beoordeeld. er werd gekeken hoe het probleem opgelost kan worden mensen maken fouten, daar is enorm veel begrip voor,

De dame van Omnibus verdiend 5 sterren

Goedemorgen, ik vind het erg spijtig dat door u uitgekozen samenwerkende advocaat de 2 e week van januari pas tijd heeft om mij überhaupt te woord te staan. Met vriendelijke groet, Mevrouw Brummer

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Na ons gesprek via de telefoon heb ik gelijk een goed gevoel gehad

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Handelt snel en is duidelijk in communicatie.

Na mijn bericht werd ik vrijwel meteen terug gebeld. De persoon met wie ik sprak was duidelijk en behulpzaam en heeft meteen gehandeld zodat ik nu de juiste hulp krijg.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ik werd goed geholpen door ëën van de dames die de telefoon op nam

Hiervoor mij dank

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Tot nu professionele en snelle toewijzing van behandeld persoon te Adam

Snelle toewijzing van ter zake kundige persoon voor intake. Ik hoop dat vooraf een inschatting van de kostprijs van de acties te krijgen. Ik kan namelijk niet pro deo verdedigd worden. En dat niet overdreven veel uren er aan besteed worden en dat slagvaardig opgetreden wordt.

Snel geholpen

Goed en snel geholpen

Ervaren personeel. Goede hulp en advies. En snel doorgestuurd naar een advocaat. Dank

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Zeer snel geholpen, hopelijk met goed eind resultaat

Na belletje zeer snel geholpen

Geweldig goed geholpen

Doorverwezen naar een top advocaat! We zijn zo blij met deze oplossing. Beter hadden we het niet kunnen treffen!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ben goed geholpen, nu de zaak nog winnen.

Goed.

Snelle reactie, na korte tijd, half uur direct me gebeld.

Geschenk uit de hemel

Heb weer hoop

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snel in de avond uuren was ik geholpen

Snel en edficient

Snel en goed, direct en feitelijk. Heel fijn.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

snel contact en accuraat.

Berichtje ingestuurd voor juridische bijstand, vrijwel meteen duidelijke reacties met pragmatisch gevolg! toegewezen aan prima advocaat die op haar beurt weer uitstekend en duidelijk communiceert. e.e.a. stelt gerust en dat is al heel veel waard.

erg fijne club

die je snel kan helpen met het zoeken naar een passende oplossing wanneer je bent opgelicht, Klasse