Snel vriendelijk helder. Een verbeter punt als iemand zegt niet na bepaalde tijd te bellen word dit wel netjes voor jullie doorgeven alleen word daar niet naar gehandeld. Kunnen jullie niks aan doen hoor. Ben zeer tevreden als ooit weer iets is kom ik zeker terug bij jullie. Voor nu heb ik de advocaat die jullie inschakelen echt super

de doorverwijzing naar in t veen advocaten alphen a/d rijn

ZE ZIJN BIJZONDER VRIENDELIJK AAN DE TELEFOON EN DAT GEEFT HOOP DAT JE BIJ DE GOEIE ORGANISATIE AANKLOPT OM JE VERVOLGENS DOOR TE VERWIJZEN AAN EEN PARTIJ DIE ENKEL MAAR DAN OOK ENKEL LOUTER GEINTERESSEERD ZIJN OM JE OP WELKE MANIER DAN OOK GELD AFHANDIG TE MAKEN EN HET VOORAF GESPROKEN BUDGET NIET IN ACHT TE NEMEN , IK VIND DIT ERG MISLEIDEND EN DEZE STRUIKROVERPRAKTIJKEN ZOUDEN STRAFBAAR MOETEN ZIJN , ZIT JE IN DE ELLENDE EN JE ZUCHT NAAR HULP EN STEUN VAN EEN ORGANISATIE DIE VANUIT DE MENSELIJKE KANT HANDELT ,VERGEET HET DAN MAAR MET OMNIUS EN AANGESLOTEN PARTIJEN, OMNIUS IS WOLF IN SCHAAPSKLEREN EN VOORDAT JE T BESEFT BEN JE ERIN GELUISD ,NIET DOEN DUS MENSEN , KIJK RUSTIG VERDER , BEL ANDERS MET REDAKTIE RADAR OF DE OMBUDSMAN , MAAR NIET MET HUN, AFZ MARY VERPLANCKE ,LEIDEN

Geachte mevrouw Verplancke, Ik vind het erg jammer om te horen dat u ontevreden bent over de manier waarop u geholpen bent door het advocatenkantoor die uw aanvraag in behandeling heeft genomen. Dit is niet de opzet van onze dienstverlening. Ik heb daarom contact opgenomen met het desbetreffende kantoor. Zij hebben aangegeven dat vanwege beroepsgeheim niet inhoudelijk kunnen ingaan op uw klacht. Ik heb begrepen dat het kantoor nog in overleg met u is over uw klacht en dat de insteek is dat uw klacht wordt opgelost. Ik hoop dan ook dat uw klacht naar tevredenheid wordt opgelost. Mocht u er samen niet uitkomen, dan kunt u nog een klachtenprocedure opstarten. Bij vragen neemt u gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Marjolein - Customer Support Omnius

Goed informatie klaar staan om te helpen.

Vriendelijk veel. Informatie en klaar omte helpen.

niet duidelijk

Slecht

Geachte heer Aslan, Bedankt voor uw beoordeling. Graag zou ik van u willen weten wat er precies niet duidelijk voor u was. We willen graag onze dienstverlening verbeteren en uw mening is belangrijk voor ons. Alvast bedankt voor uw tijd en moeite. Met vriendelijke groeten, Customer Support José

Goede en vriendelijke service

Verder moet ik alles nog ondervinden

De dame a d telefoon bij het allereerste gesprek was super aardig en vriendelijk en beleefd

We zijn direct benaderd door een advocaat en ze gaat snel te werk

Meteen goed en vriendelijk geholpen

Ik wist meteen waar ik aan toe was. Zeer vriendelijk. Snel bericht met gegevens die ik nodig had. Zeer tevreden

Het was een goed gesprek

Het gesprek ging goed, en ik zou een mail ontvangen welke stukken ik moest opsturen. Tot heden nog niks ontvangen.

Probleemgericht en zeer goede kennis van zaken

Vanwege een erfeniskwestie door verwezen via Arag. Zeer snelle reactie ontvangen. Het gesprek met de advocate van het betreffende kantoor heb ik als zeer positief ervaren. Vakkundig , luisterend en meedenkend in de casus. Omdat we op dit moment niet weten of er een positieve of negatieve erfenis zal zijn willen we nog even wachten met het inschakelen van het kantoor maar als dit wel aan de orde is zullen we dat zeker bij het betreffende kantoor doen.

Snel geholpen.

Vriendelijk te woord gestaan en de dag erna een advocaat gevonden die mij wil/kan helpen met mijn probleem.

Duidelijk en helpt

Heb een goed gevoel erbij en ik word geholpen dus lijkt me een goeie service

Duidelijk te woord gestaan , snel oplossing gekregen , doorverwezen .

Top! Ik ben meteen geholpen, en er is heel snel contact met mij opgenomen!

Ik heb gebeld met omnius, ik kreeg meteen opheldering door de telefoon en er is meteen contact met mij opgenomen met de juiste persoon.

zijn volhardend maar wel netjes

Nadat ik alles had ingevuld had op de site werd er al vrij snel contact gezocht, maar er waren momenten dat ik de telefoon niet kon opnemen, Toen werd er zelfs op zondag gebeld, Maar alles is netjes geregeld en een advocaat heeft contact opgenomen

Mw. Beekman heeft mij goed geadviseerd.

Ik weet het nog niet. Ik heb in het verleden een echt slechte raadsman en vrouw getroffen. Daarom ben ik erg scepties. Dank u wel.

Tot nu toe is het goed

Dat moet ik nog beleven...

Sympathiek, efficiënt en bondig of zakelijk

Graag geef ik mijn mening over de afhandeling. Het telefoonnummer had ik niet goed ingevuld dus dat werd pas bij mijn oproep gecorrigeerd. Zodoende meteen email bevestiging, dus dat was ook goed.

Snel en vakkundig

Een supersnelle reactie ontvangen en vriendelijk te woord gestaan. Er is een geschikte en prettige advocaat voor me gevonden. Ik ben zeer tevreden.

Zeer prettig met Marc Schuring

Zeer prettig

Prima, snel duidelijk contact

Prima, snel duidelijk contact, ben gebeld en er is uitgelegd waar ik aan toe kon zijn in verdere acties

Prettig contact met gewenst resultaat

Ik voelde mij gehoord, serieus genomen mbt een gevoelige kwestie. Ik kreeg goed advies en ben snel geholpen en werd later terug gebeld door een advocaat met wie ik verder in zee ben gegaan.

snel en professioneel

Had binnen een halfuur afspraak gemaakt voor verdere actie.

Geen info over tarieven ontvangen.

Niet voldoende geïnformeerd over de tarieven die berekent worden. Achteraf bleek dat we direct zijn gekoppeld aan een advocaat die direct met een voorschot komt.

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden het jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Omnius kent drie typen uurtarieven, afhankelijk van de ervaring en specialisatie van de advocaat. Informatie hierover kunt u terugvinden op onze website bij "eerlijke tarieven". Afhankelijk van de inhoud van de zaak en de persoonlijke wensen van de cliënt, wordt bekeken welke advocaat qua kennis en ervaring het beste past en welk uurtarief geldt. Het is ook mogelijk dat een advocaat een vaste prijsafspraak kan maken voor een deel of voor de gehele zaak. Afspraken hierover kunnen zelf met de desbetreffende advocaat gemaakt worden net als afspraken over een eventueel voorschot. We wensen u succes met het opstarten van uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Kundig

Begrijpt wat je vraagt. Meedenkend. Goede uitleg. Goed advies. Goede service.