Snel en accuraat

Proma geholpen snelle service

goed geholpen eerder al een prettige ervaring via omnius

Ik ben verrast door de snelle service en doelgerichte informatie. Binnen een aantal uren, heb ik een afspraak kunnen maken met een advocaat die gespecialiseerd is.

Helemaal goed!!

Zeer tevreden, goed en snel advies en tevens afspraak kunnen maken

Goed geholpen

Goed geholpen. Op weg naar de juiste afdeling

Omnius liet me volledig in de steek!

Enkele weken geleden werd ik, particulier, overvallen door een sommatiebrief vanwege een door mij geplaatste advertentie op Marktplaats. Het leverde voor mij een uiterst stressvolle situatie op. Ik had dringend specialistisch juridisch advies nodig en belde met Omnius. Mijn melding zou worden uitgezet binnen het advocatennetwerk. Enkele dagen later had ik nog niets gehoord. Ik heb weer gebeld en wederom zou de melding worden uitgezet en tot op de dag vandaag, ruim twee weken later, heeft Omnius helemaal niets van zich laten horen. Inmiddels heb ik zelf de broodnodige juridische ondersteuning gevonden. Omnius heeft me laten vallen als een baksteen!

Geachte heer, We vinden het jammer om te horen dat uw aanvraag niet naar wens is verlopen. We hebben uw aanvraag tweemaal uitgezet binnen ons advocatennetwerk maar het is in beide gevallen helaas niet gelukt om een beschikbare advocaat te vinden om uw aanvraag in behandeling te nemen. Normaal gesproken wordt u daarover geïnformeerd, we vinden het dan ook spijtig dat u niet per e-mail geïnformeerd bent dat er geen advocaat beschikbaar was. We bieden onze excuses hiervoor aan. Goed om te horen dat u inmiddels juridische ondersteuning heeft gevonden en we wensen u dan ook veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Maandag 8 juni aangemeld, ben gebeld, de volgende dag heb ik gebeld en ik zou worden teruggebeld

Helaas ben ik tot op heden niet meer teruggebeld.

ik werd snel en profesioneel te woord gestaan.

Mijn aanvraag werd snel beantwoord. Na te zijn doorverwezen naar een advocaat, kon deze mij niet helpen, maar heeft mij doorverwezen naar zijn collega die mij prima advies en op weg heeft geholpen.

Prima services

Toto nu toe top services!

Goede ondersteuning en doorverwijzing

Perfecte ervaring, we zijn gelijk bij een hele goede advocate terecht gekomen die met ons mee dacht en duidelijkheid gaf over het proces.

Netjes geholpen

Nette en snelle service!

snelle reactie

Mijn contact met Omnius verliep soepel en snel en ik ben voldoende geïnformeerd, ik ga dan ook zeker met de advocate aan de slag zodra ik mijn gegevens op orde heb.

Snel duidelijk contact

Tot nu toe harstikke goed

Er is geen contact opgenomen

Er zou binnen 2dagen contact opgenomen worden Tot heden heb ik nog niks vernomen.

Geachte heer Thakoerdat, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben inmiddels contact gehad met het advocatenkantoor en ze hebben aangegeven inmiddels met u gesproken te hebben. Dat is fijn om te horen en wij wensen u dan ook veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Ik verwacht juridische hulp vanuit ZWOLLE,niet vanuit Amsterdam

Nog geen leuke ervaring met ARAG ondervonden

Beste Jan, bedankt voor uw beoordeling. Uw aanvraag is bij ons binnen gekomen via Arag. We hebben uw aanvraag uitgezet bij ons netwerk in uw eigen regio. Helaas waren er geen beschikbare partners binnen uw eigen regio. We hebben daarom uw aanvraag uitgezet naar een beschikbare advocaat buiten uw regio. Het kantoor die uw aanvraag in behandeling heeft genomen heeft ook een vestiging in Almere. Wij wensen u veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Snelle goede reactie

Snelle goede reactie, hoe het gaat uitpakken, daar kan ik nog niets overzeggen

Zeer goed geholpen

ik ben super vriendelijk en goed geholpen en werd snel door een advocaat terug gebeld.

Snelle reactie

Het is een goede en fijne organisatie die snel reageren op een verzoek.

Werd dezelfde dag gebeld en heb nu een advocaat bij mij in de buurt.

Werd dezelfde dag gebeld en nu heb ik een geschikte advocaat bij mij in de buurt

Slechte match, misleidende website

Via de website Erfrecht Adviesbalie wordt ik te woord gestaan door iemand die de eerste intake doet. Hij noteert mijn vragen en zorgt dat ik door een advocaat wordt gebeld. Vervolgens krijg ik mails van Omnius en vraag ik me af hoe dit gerelateerd is aan de Erfrecht Adviesbalie. Dit wekt bij mij geen vertrouwen. De advocaat die mij belt leest de notities voor van de intake. Daar staan fouten in en interpretaties die niet kloppen. Mijn vertrouwen zakt verder. De telefoonverbinding is slecht, de advocaat is niet helder in zijn bewoordingen, geeft geen antwoord op mijn vragen en zegt dingen die niet juist zijn. Tenslotte geeft de advocaat aan dat hij geen specialist is in erfrecht. Wat een mismatch en misleiding!

Geachte mevrouw, beste Judith, Bedankt voor uw feedback. We betreuren het dat het gesprek met de betreffende advocaat niet het gewenste resultaat heeft gebracht. Omnius is de service partner van de Erfrecht Adviesbalie en onze intake balie zoekt gericht naar een advocaat bij u in de buurt. We hebben begrepen dat u een andere advocaat heeft gevonden. We wensen u dan ook veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support Omnius

Adocate

When I called omnibus they attended to me quickly. They are doing good job.

Goed en snel reactie

Perfect en snel geholpen

Perfecte en snelle service! Zelfde dag nog een advocaat geregeld! Kortom voor ons een zeer fijne en snelle ervaring! Bedankt!!

Goede zorg, en juiste snelle behandeling van mijn verzoek

Prima geregeld

Precies de informatie die ik nodig had

fijn gesprek, met precies de juiste informatie.