Top! Ik ben meteen geholpen, en er is heel snel contact met mij opgenomen!

Ik heb gebeld met omnius, ik kreeg meteen opheldering door de telefoon en er is meteen contact met mij opgenomen met de juiste persoon.

zijn volhardend maar wel netjes

Nadat ik alles had ingevuld had op de site werd er al vrij snel contact gezocht, maar er waren momenten dat ik de telefoon niet kon opnemen, Toen werd er zelfs op zondag gebeld, Maar alles is netjes geregeld en een advocaat heeft contact opgenomen

Mw. Beekman heeft mij goed geadviseerd.

Ik weet het nog niet. Ik heb in het verleden een echt slechte raadsman en vrouw getroffen. Daarom ben ik erg scepties. Dank u wel.

Tot nu toe is het goed

Dat moet ik nog beleven...

Sympathiek, efficiënt en bondig of zakelijk

Graag geef ik mijn mening over de afhandeling. Het telefoonnummer had ik niet goed ingevuld dus dat werd pas bij mijn oproep gecorrigeerd. Zodoende meteen email bevestiging, dus dat was ook goed.

Snel en vakkundig

Een supersnelle reactie ontvangen en vriendelijk te woord gestaan. Er is een geschikte en prettige advocaat voor me gevonden. Ik ben zeer tevreden.

Zeer prettig met Marc Schuring

Zeer prettig

Prima, snel duidelijk contact

Prima, snel duidelijk contact, ben gebeld en er is uitgelegd waar ik aan toe kon zijn in verdere acties

Prettig contact met gewenst resultaat

Ik voelde mij gehoord, serieus genomen mbt een gevoelige kwestie. Ik kreeg goed advies en ben snel geholpen en werd later terug gebeld door een advocaat met wie ik verder in zee ben gegaan.

snel en professioneel

Had binnen een halfuur afspraak gemaakt voor verdere actie.

Geen info over tarieven ontvangen.

Niet voldoende geïnformeerd over de tarieven die berekent worden. Achteraf bleek dat we direct zijn gekoppeld aan een advocaat die direct met een voorschot komt.

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden het jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Omnius kent drie typen uurtarieven, afhankelijk van de ervaring en specialisatie van de advocaat. Informatie hierover kunt u terugvinden op onze website bij "eerlijke tarieven". Afhankelijk van de inhoud van de zaak en de persoonlijke wensen van de cliënt, wordt bekeken welke advocaat qua kennis en ervaring het beste past en welk uurtarief geldt. Het is ook mogelijk dat een advocaat een vaste prijsafspraak kan maken voor een deel of voor de gehele zaak. Afspraken hierover kunnen zelf met de desbetreffende advocaat gemaakt worden net als afspraken over een eventueel voorschot. We wensen u succes met het opstarten van uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Kundig

Begrijpt wat je vraagt. Meedenkend. Goede uitleg. Goed advies. Goede service.

Snelle actie na eerste contact

Begripvolle medewerker aan de telefoon gehad. Na een kort gesprek direct aan het werk gegaan en actie ondernomen en binnen een uur in contact gebracht met een advocaat.

Snel en vakkundig geholpen

Ik ben snel teruggebeld en ik kon rustig en goed mijn kwestie voorleggen. Volgende dag kreeg ik al een juridisch hulpverlener toegewezen. Duurde wel een paar dagen voordat hij contact met mij opnam. Dat vond ik wel vervelend omdat mij direct gevraagd werd om vooral bereikbaar te blijven en documentatie bij de hand te houden. Dat ben je na 3 dagen wel zat. Maar gelukkig is er gevolg aan gegeven uiteindelijk

Snelle reactie

Na doorverwezen te zijn door Atag werd ik snel daarna al benadert. Wacht al 2 dagen op vervolgactie.

Snelle hulp, concreet en meedenkend

Snel een telefoontje over onze zaak met hulp passend binnen onze situatie.

Snel geregeerd

Ja snel geareggerd goed gepraat

Tot zover uitstekend geholpen

Ik voelde me direct gehoord en begrepen

Mijn eerste indruk biedt mij hoop en vertrouwen op een goede afloop gelet op mijn hachelijke situatie waarin ik ben verwikkeld met UWV.

Goed gesprek

Alleen de terugkoppeling laat op zich wachten, tot vandaag nog geen telefoontje ontvangen.

Nieuw voor mij

Was kompleet nieuw voor mij op alle. Fronten maar heb wel vertrouwen erin

Snelle doorverwijzing naar geschikte advocaat

Na een eerste ongemakkelijk gesprek daarna iemand aan de lijn gehad die mij vrij snel doorverwees naar een advocaat op het juiste rechtsgebied, die mij mogelijk verder kan helpen. De intake met deze advocaat heb ik als duidelijk en betrouwbaar ervaren.

Snel en adequaat gehandeld!

Snel en goed geholpen

Ik had een vraag en daar is snel op gereageerd. Ben nu al bezig met een advocaat die mij verder gaat helpen. Dus ja, jullie hebben mij de goede weg in gestuurd.

Fijne en duidelijke uitleg

Was zeer fijn gesprek en heeft me een geduldige duidelijke uitleg over alles wat ik vroeg gegeven en heb met een fijn gevoel opgehangen