Tot zo ver slecht

Er zou vrijdag gebeld worden wacht nu nog

Heel goed geholpen

Direct benaderd door de intake balie. Duidelijke correspondentie hoerover

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Mijn whatsapp bericht werd binnen een paar uur beantwoord, en de volgende dag had ik al contact met een advocaat

Snelle reactie snel geregeld

Erg duidelijk, snel , en vriendelijk

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Zeer snelle service van mensen die kennis van zaken hebben,erg blij mee .

Snelle reactie, maar ….

Ik heb nog een e-mail gestuurd met een verzoek. Ben in afwachting van uw reactie!!!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Duidelijk contact en goede communicatie

Duidelijk en vriendelijk contact. Goede communicatie en gewenst resultaat.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snelle reactie, goede info en korrekt handelen

snel

Aanwezig

Ik kan nergens geholpen worden ook bij u niet.

Prima geholpen

Goede hulp gehad van jullie bedrijf

Gelijk gehoord en geholpen

Gebeld en binnen 1 dag terug gebeld Gehoord en geholpen

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Uitermate behulpzaam, razendsnel actie ondernomen

Door omstandigheden een spoedgeval gehad, tijdens kort contact met de intake balie (Floris) viel direct op hoe kalm en behulpzaam meneer was, dit stelde mij direct gerust. De situatie uitgelegd en binnen 30 minuten werd ik gebeld door een jurist die mij kon bijstaan. Ook dit contact was erg prettig.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ik vind het heel fijn hoe jullie mij geholpen hebben

Ik ben heel tevreden. Ook met het vriendelijke contact dat jullie met me hadden, jullie hebben me heel goed geholpen. Vriendelijke groet a.w de lange

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

akkuraat en snelle oplossing voor een vrij urgente kwestie

Omdat ik vlak voor een weekend met een vervelende kwestie werd gekonfronteerd,waarop moest worden gereageerd,kwam ik on line bij Omnius terecht. Deze hebben akkuraat gereageerd en maandagmiddag had ik de juiste advocaat gevonden. Tevens waren zij direkt op de hoogte toen ik maandagochtend belde over de stand van zaken. Een prettige ervaring!

Vriendelijk en behulpzaam

Het is mijn eerste ervaring met Omnius en die is goed. Mijn vraag werd goed begrepen en er werd met begrip op gereageerd. Ook werd verteld wat er nu ging gebeuren. Een dag later heb ik nogmaals contact gehad en ook toen werd mij rustig uitgelegd wat de stand van zaken was, wat ik kon verwachten en wat ik eventueel zelf moest doen. Voor mij was het een prettige ervaring om zo de weg te vinden in het woud van advocaten en rechtsbijstand.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Tot nu toe prima geholpen

De behandeling bevind zich nog in het beginstadium, maar tot nu toe goed en vriendelijk geholpen.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

Adequate dienstverlening

Prettig telefonisch contact waarna een samenvatting van het gesprek via mijn e-mail. Het bemiddelen naar een advocaat ging snel.

PRIMA, 'no nonsense'...;-)!

Kort, zakelijk, efficiënt, 'Rotterdams': 'chapeau'...;-)!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ik ben meer dan goed en snel geholpen. Hun uiterste best gedaan voor een oplossing voor me te vinden. Zeer goed en snel contact.

Volledig ontzorgd !

De medewerker die de intake deed, gaf mij voldoende ruimte om te praten en onderbrak mij niet. Ik voelde mij hierdoor echt gehoord. Ze heeft de nodige vragen gesteld. Toen ik vroeg om advies dan gaf zij mij dat ook, kort maar bondig. Ik werd op de hoogte gehouden van het proces middels Whatsapp berichten en mails: alle benodigde informatie stond daarin: fijn dat er werd gemeld dat ze nog op zoek zijn naar een kantoor. 'Zoekt u vooral niet verder, Omnius staat garant voor kwaliteit, bereikbaarheid en betrouwbaarheid.' Dit hebben zij echt waargemaakt! Ze verdienen het vertrouwen dan ook terecht.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

snel contact en nuttige doorverwijzing

nu hopen dat de rest van het traject net zo voorspoedig verloopt

Goed advies

Kreeg iemand te spreken die verstand had van de materie.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Correct te woord gestaan en snel en to the point antwoord en advies gekregen.

Zeer prettig om met een ter zake kundige over een dreigend arbeidsprobleem te spreken. Alleen al het feit dat er naar je geluisterd wordt is zéér positief. De gegeven adviezen duidelijk en bruikbaar. De bereikbaarheid eventueel in de toekomst zeer fijn.

Duidelijk, gewoon goed.

Duidelijk.