Uitvoering goed, voorbereiding (inmeten) had secuurder gemogen

Prettig

Duidelijke website

Door de duidelijke en overzichtelijke website had ik de juiste producten zo gevonden. Standaard communicatie via mail, geleverd zoals in mail aangegeven .

Prima levering, geheel volgens afspraak. En zeer goedkoop t.o.v. andere leveranciers

Wij hebben 6 Weekamp deuren besteld en keurig op tijd geleverd gekregen. Geen gedoe, geen poespas, direct to the point en uitstekende dienstverlening. Bovendien was D&R heel stuk goedkoper dan andere aanbieders. Voor dezelfde prijs hebben we kwalitatief veel betere en luxere deuren kunnen kopen. Zeker een aanrader!

Gebrekkige communicatie

Op maandag 28 september een bestelling gedaan van een paar scharnieren, dezelfde dag een mail dat de bestelling de status Verzonden heeft. In de mail staat dat e.e.a donderdag of vrijdag, dus 1 of 2 oktober, wordt verzonden, dus die status is niet juist dan. Maandag weer contact opgenomen wanneer e.e.a nu eindelijk eens wordt verstuurd, ja het is verstuurd, maar dat blijkt eerst niet in de PostNL-app, want daar staat dat zij het nog niet hebben ontvangen. Dan toch eindelijk de status ontvangen in de app, levering dinsdag en op dinsdag weer de status levering woensdag. Ik ben benieuwd morgen.

Goede prijzen, prima levering

Naar verwachting, snelste levertijd online orders. Klacht met kozijn prima opgelost.

Goede service, goede kwaliteit, nette prijzen

Netjes geholpen, overzichtelijke site, even snel meedenken via een mailtje. Blij mee!

Goede prijs, snel geleverd.

deuren zijn precies zoals gehoopt/verwacht

Bestelling en service zijn top. Goede prijs. Deuren zijn compleet, met loper. verbeterpunt; communicatie over de verwachte leverdatum.

Heldere uitleg en service!

Nette prijzen, levertijd vrij lang.

Snelle levering en goed advies

Het was de eerste keer dat ik een product bij D&R besteld heb. Maar dat zal zeker niet de laatste keer zijn.

Flexibel, meedenkend en servicegericht

3 kozijnen en 7 deuren besteld (incl. beslag) Vanwege stukadoorswerkzaamheden had ik de kozijnen eerder nodig dan de deuren. De kozijnen kon ik al eerder halen en de deuren werden een paar weken later netjes op een zaterdag bezorgd op het moment dat het mij paste.

Goede service, kwaliteit en prijs

Op zoek naar vier Svedex deuren en kozijnen zijn we in de showroom goed geholpen. De levering ging ook nagenoeg volgens plan. De laatste deur kwam wat later maar dat lag aan de levering door de fabriek. Was alleen vreemd dat we niet direct in de showroom de order konden rondmaken, maar dat thuis via internet moesten doen. Maar dat gaf geen problemen.

Prima shop, prima prijzen, prima service

Bedrijf met duidelijk veel Expertise!

Super klantvriendelijk

Donderdag besteld en ‘ smaandags al in huis. Goed meedenken in oplossingen.

Uitstekende service!

De kamerhoge deur van 270cm keurig door D&R thuisbezorgd. Goede prijs en ook een super prijs voor het thuis bezorgen! Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Slechte ervaring

Nog steeds mijn deurkruk niet geleverd. Jammer dat de communicatie onder de maat is. Ze laten uiteindelijk weten dat ivm vakantie later wordt, de bestelling loopt al vele weken

Jammer dat u op deze manier reageert. U heeft een paar dagen na het plaatsen van uw order (18-07-2020/22:03 uur) op 23-07-2020 al bericht ontvangen dat de deurkruk pas in week 34 naar u verzonden kan worden. Als u toen had aangegeven dat het te lang duurt had de bestelling kunnen worden geannuleerd en hadden wij uw aankoopbedrag teruggestort.

Skantrae deur en deurbeslag bestelling

Een skantrae deur en beslag besteld. Deur werd geleverd binnen de levertijd en hier netjes via de mail over geinformeerd. Bij aankomst bleek het deurbeslag er niet bij te zitten, dit kon in aparte leveringen komen, maar wat bleek, dit lag al klaar in de verkoopshop maar waren ze vergeten in te laden. Deze heb ik zelf nog opgehaald, bij binnenkomst duurde het even voordat ik werd geholpen, mogelijk moest de lunch even afgerond worden. Bij uitpakken vd deur bleek deze flink beschadigt, hierover gemaild, waarna als antwoord, uw bericht wordt in behandeling genomen. Dag erna een mail met daarin de orderbevestiging van een nieuwe deur. Dus prima! Hopelijk komt de nieuwe deur in goede staat binnen en kunnen we genieten van een mooie deur.

Precies het gezochte product.

Ik was op zoek naar een Svedex slot. Moeilijk vindbaar en in offline (speciaal) zaken hadden ze alleen andere merken/kleuren. Levertijd was zoals op de website staat, 5 tot 10 dagen. Ik vind een levertijd van 1 dag niet realistisch of van meerwaarde. Prijs was netjes, verzendkosten horen erbij als het gaat om een kleiner bedrag. Goedkoper is altijd leuker. In dit geval gewoon een eerlijke prijs.

Erg goederen vriendelijke behandeling

Kwam binnen en werd door medewerker uitstekend geholpen . Erg goede uitleg bij keuze Ook later via telefoon uitstekende service

Erg goederen vriendelijke behandeling

Mooie kwaliteit deuren

Makkelijk bestellen via website, Goede kwaliteit deuren gekregen, Prachtig gespoten. Optijd afgeleverd volgens afspraak. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Prima bedrijf en goede service

Goed bedrijf. Levering was niet compleet. Fout van leverancier. Werd keurig en snel opgelost. Top!

Scherpe prijs voor goede kwaliteit, levering prima. Wachttijden nu helaas wat langer dan normaal

Z

Alleen maar positief!

Het contact verliep uitstekend en er werd ook echt meegedacht. Ik vind de service echt top en de prijzen zijn verhoudingsgewijs laag. Dus die 10 is dik verdiend!

TOP!

Drie binnendeuren besteld voor onze gerenoveerde woning, ging allemaal voorspoedig, kreeg netjes en tijdig bevestigings- en status wijzigings emails. Er is zelfs nog na gebeld of we echt de goede maten hadden besteld aangezien er 1 deur qua maat afweek van de rest. Levering was echt stipt op het aangegeven tijdstip en de chauffeur heeft de deuren netjes binnen gebracht (dat red ik niet met mijn kippenkracht) Kortom: - Mooi assortiment; - Goede prijzen; en - Geweldige Service Zeker aan te raden!