Goede website, goede informatie over voortgang en aflevering. Prettige medewerkers, bereikbaar, goede service

Zeer tevreden over de snelle levering

Goede deur voor een kleine prijs

Gewoon top geregeld

Gewoon top geregeld van a tot z je word gewoon continu op de hoogte gehouden van de status van je bestelling men komt na wat er belooft word gewoon top ik ga hier zeker nog wat weer bestellen

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen, daarna wordt het afgedaan met een simpel mailtje dat de bezorger de deurkozijn-combinatie(!) bij de achterdeur heeft neergezet. Niet mijn achterdeur dan denk ik ?

Goede service en snelle levering

Precies geleverd zoals toegezegd en ook de status updates gaven goed inzicht. Super blij met onze nieuwe deur!

helemaal goed

overzichtelijk site, eenvoudige bestelprocedure.

Gewoon goed

Bestelling maken goed Tussentijdse vragen goed beantwoord Goede communicatie

Uitstekend.

Na bestelling wordt je prima en duidelijk op de hoogte gehouden van je order. Na levering contact gehad via de mail over het ontbreken van een onderdeel, de volgende dag het ontbrekende deel al in huis, top service.

Geen klachten goed bevallen

Goed bevallen

Super, snel en scherpe prijs

Goed bedrijf! Er was iets misgegaan met de bestelling maar direct opgepakt en opgelost. Scherpe prijs, snelle levering.

Snelle levering, goede prijs. Goede service.

Nadat mijn bestelling online werd geplaatst belde een medewerker die mijn order had gecontroleerd met een vraag over de bestelling . Dat vind ik een hele goede service zo worden fouten voorkomen. De bestelling werd snel geleverd, de prijs was scherp.

Goede zaak

Keurig geholpen en snel geleverd

Helemaal goed

Mijn ervaring is goed . Mooie spullen .

Fijne communicatie over de vordering van de deuren. Levering ook goed geregeld, Wij zij tevreden over D&R.

Had wat last met de bestelsite

Het bestellen via de site vond ik een beetje lastig, maar alles is netjes opgelost

Geheel volgens afspraak, met zeer nette aflevering.

Goede prijs kwaliteits verhouding.

Niet efficient in communicatie

Heb 3 deuren besteld en in mail gevraagd deze gelijktijdig te leveren met de langste levertijd als leidraad. Ook gevraagd om vooraf een leverdatum en tijdstip af te spreken. Geen reactie op gehad. 2 dagen voor uitlevering opeens bericht dat de deur op zaterdag geleverd zou worden. Toevallig kwam dit goed uit, er moet wel iemand thuis zijn namelijk. Wat schetst mijn verbazing.... er worden maar 2 deuren geleverd. Dus nu wachten op een nalevering met opnieuw een moment van thuis blijven

Perfect geholpen bij de bestelling en super tevreden

Perfect geholpen bij de bestelling en super tevreden !! Alleen jammer van de erg lange levertijden maar dat is niet de schuld van D&R maar van de fabrikant

Matig

Eerste order d.d. 02-02-2021 is in juni prima uitgeleverd met betaling achteraf. Alles conform afspraak. Toen ik echter in juli 2021 een bijpassende deur Swedex FR 565 lijndeur wilde bestellen met wederom betaling achteraf werd dit zonder opgaaf van redenen geweigerd. Tijdens telefonisch contact met een medewerker van D&R deuren kwam deze niet verder dan mij te adviseren om de deur dan maar via Ideal, dus vooraf te betalen. Ik doe dit wegens slechte ervaring in het verleden met een andere leverancier nooit meer. Door de medewerker van D&R deuren werd verder geen initiatieven ondernomen om te onderzoeken waarom ik in februari wel en nu niet achteraf kon betalen. Het enige wat hij mij wel adviseerde was, om indien ik niet vooraf wilde betalen hij de order wel genegen was te annuleren. Hetgeen is gebeurt. Vanwege deze "zeer klantvriendelijke " houding en ondanks eerdere goede ervaringen toch 1 ster want deze laatste ervaring weegt voor mij toch wel zwaar. Met vriendelijke groet. Jos Visser.

Redelijk

Weinig

Vriendelijk geholpen telefonisch en deuren volgens afspraak bezorgd. Super

Doen wat ze beloven

Prima ervaring met D&R, zeer zorgvuldige behandeling van mijn bestelling. Bouwden nog voor de zekerheid een extra controle in, wilde ik echt wel wat ik opgaf? En leverden zoals ze toegezegd hadden. Ben heel blij met de geleverde deur.

Geweldige service