Aan te bevelen

Snelle en goede communicatie. Klein min punt is dat je pas een dag van te voren de leveringsdag en tijd te zien krijgt en hierdoor moeilijk kan anticiperen. Wij hadden een verkeerde bestelling gedaan waar wij een dag van te voren achter kwamen. Dit heeft bet bedrijf snel en goed voor ons op kunnen lossen!

Soepele communicatie en snelle levering

De eerste winkel die ik met een vrouwelijke bouwvakker heb gezien. Extra pluspunten daarvoor

Product goed verzending slecht

Het product is zoals verwacht en goed. Verzenden heeft heel lang geduurd en ook geen communicatie hier over.

Duidelijkheid

Prettige ervaring

Mooie deur voor een goede prijs

De deuren werden sneller geleverd dan was voorzien. Helaas ontbrak bij de levering van een van de deuren een rozet. Gelukkig werd dit direct door D&R opgepakt en had ik minder dan twee weken later het ontbrekende onderdeel.

Prima personeel

Goed geholpen wel wat beschadigingen op de kozijnen vanuit de fabriek. zelf geen melding van gemaakt

De deuren waren keurig verpakt, en ook de tip voor de pamelgat-boring was super, waardoor de deuren erg snel geplaatst konden worden.

Goede en snelle levering. Prachtig product

Van bestellen tot leveren werden we goed geïnformeerd. Ook de levering verliep soepel en super netjes

Goede site goede service

Goede producten tegen een goede prijs. De levering was zeer zorgvuldig.

deurbeslag besteld en geleverd

verwachtingen vooraf duidelijk: indicatie voor de levertermijn duidelijk (dat het niet de volgende dag zou komen, maar 5-10 werkdagen zou duren), en levering is ook netjes binnen de aangegeven termijn bezorgd prijs ook concurrerend

goed en snel geleverd

nvt

Zeer snel en niet duur

Bestelling was goedkoop en snel geleverd. Klein probleem werd binnen twee dagen kosteloos opgelost

Bezorging tot boven

Prima ervaring

Goede service en levering volgens afspraak

Helemaal Top!

Snel geholpen met alles en zeer nette levering!

Online besteld. Netjes geleverd zoals afgesproken. Tussentijds op de hoogte gehouden via mail.

Perfect op de hoogte gehouden vanaf de bestelling tot de levering

Goede prijs en optimale service.

Vriendelijke medewerkers, lossen nu nog een probleem op. Hopelijk half februari alles gereed.

Geweldige service

Binnen een dag artikel geleverd

Het is snel geleverd. En je krijgt keurig een mail wanneer ze komen leveren.

Offerte aangevraagd, super prijs ontvangen, bestelproces eenvoudig doorlopen en levering tot 5minuten nauwkeurig.

Erg traag

De levertijd van mijn bestelling was na 4 weken ineens verlengd met nog 4 weken. Dus erg onbetrouwbaar als je op de levering zit te wachten. Zeer onprettig telefoongesprek gehad naar aanleiding hiervan. De levering is uiteindelijk netjes gedaan door een aardige bezorgster. De materialen waren goed.

Snel en voor een scherpe prijs

Mijn nieuwe deur is snel geleverd, valdorpel zit er mooi in, scharnier en slot perfect uitgefreesd. Blij mee!

na lang wachten goed gekomen

Deuren bleken niet meer in voorraad te zijn. Duurde erg lang voordat ze werden afgeleverd. Communicatie hieromtrent was wel goed.

Goede service, komt afspraken na

Prima snelle service, komen afspraken op tijd na. De deuren werden netjes binnen afgeleverd.