Prettig bedrijf. Gaf goede voorlichting v.w.b. de technische oplossing zodat ik de juiste keuze kon maken.

Goede communicatie en goede levering!

Na een kleine beschadiging wordt het omruilen direct in gang gezet

Mooi verlopen

Eerste keer dat ik deuren bij jullie besteld heb . Volgende keer mogen jullie wel de juiste leverdatum vermelden op de site.

Prima product, vlot en correct geleverd.

Duidelijke website, makkelijk bestelproces prima product, vlot en netjes geleverd.

Goede communicatie top levering aardige mensen ook nalevering goed verlopen. Top service

De bestelde deur en kozijn werden vertraagd geleverd door de fabrikant. We zaten er op te wachten. D&R regelde een koerier en bezorgde op hun kosten de bestelling zodra het kon. Wat een super service! Daarnaast goede communicatie zowel via mail als telefonisch!

Goede levering en service, vriendelijk en deskundige personeel/chauffeur.

Uitstekend!

Fijne website en uitstekende service. Ik kon de deuren zelf ophalen en werd daarbij keurig geholpen.

Keurig op de hoogte gehouden van de verzending. Had wat goederen retour, is heel snel en correct afgehandeld

Snel leverbaar

Via de website een deurpost besteld. Was snel leverbaar

goed en snelle levering

bestelling gedaan en alles correct geleverd

Geweldige Deuren en Service

Ik had Prestige deuren besteld die ontzettend gedetailleerd klassiek refined zijn en gelakt geleverd werden. Het zijn prachtige deuren, en dan voor een prijs die wel 10% goedkoper dan elders is. Omdat het om een 5 tal deuren ging en deze deuren redelijk prijzig luxe zijn, scheelde dat enorm veel. De service was enorm goed, vaak met Tygo gebeld, en er kan snel geschakeld worden omdat ze de telefoon tijdens werktijden altijd opnemen.

Betrouwbaar en correct

Producten zijn volgens afspraak op een goede manier geleverd.

goede service

degelijke service bij het aanpassen van de order

Producten zijn prima

De producten zijn prima maar het verzenden duurt wel langer dan bij andere webshops.

Transparant in wat je kan verwachten

Goed vindbare website met een leuke actie (gratis deurbeslag) bij bestelling van een deur. Website en klantenservice zit goed in elkaar. Bij vragen wordt je goed geholpen.

Goede communicatie

Fantastisch bedrijf! Snelle levering

Snelle levering en vriendelijke mensen. 1 deur was beschadigd bij aankomst, enkele dagen later werd er een andere gebracht. Top!

Keurig geleverd

Deur was goed verpakt om opgehaald te worden. Kwaliteit is perfect.

Doen wat ze beloven

Kijken, uitkiezen, bestellen, leveren en de deuren hangen perfect, mooie upgrade van onze slaapverdieping, we zijn er blij mee

Uitstekend geregeld

Je krijgt netjes emails over de gang van zaken. En je krijgt wat je besteld.

Bestelling niet volgens opgave

Helaas klopte de bestelling niet zoals besteld. Levertijd klopte wel en verder goed geholpen. Na telefonisch contact probleem snel opgelost.

Prima firma, nette service

Was snel thuis